Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Haha ja, jouw geheugen is nog super!Lynn_ schreef:Ik heb een goed geheugen . Trouwens, ik werd helemaal blij van jouw bericht bij de zwangerschap & mama pijler!
Haha, grappig dat je daar ook leest . En nee inderdaad, zwanger ben ik nog niet hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Lynn, ik wil jou binnenkort wel weer eens zien hoor! We moeten echt eens wat afspreken :-)
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik ben boos
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Oh men, dat mens bij rtl 4... Zo'n iemand wil je toch een klap verkopen? Die vent doet echt zijn best... en zij kapt alles af..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, zeker weten! Misschien kunnen we elkaar helpen met klussen haha .Snoes schreef:Lynn, ik wil jou binnenkort wel weer eens zien hoor! We moeten echt eens wat afspreken :-)
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Vreselijk he, die vrouw! Ohhh, daar zou ik niet mee samen kunnen leven. Wat een heks.Lejow schreef:Oh men, dat mens bij rtl 4... Zo'n iemand wil je toch een klap verkopen? Die vent doet echt zijn best... en zij kapt alles af..
Lynn_- Kletskop
????Jordana schreef:Ik ben boos
Lynn_- Kletskop
Beauty Addict schreef:Op wie/ wat?Jordana schreef:Ik ben boos
Heb ik vandaag een concept gekregen van mijn contract bij mij baas, Vertel ik dat heel trots tegen mijn vriend. En hij kijkt me aan en draait zich om en kookt verder. Het ligt op tafel en hij heeft er nog eens naar gekeken.
Jordana- Ratel
:oJordana schreef:Beauty Addict schreef:Op wie/ wat?Jordana schreef:Ik ben boos
Heb ik vandaag een concept gekregen van mijn contract bij mij baas, Vertel ik dat heel trots tegen mijn vriend. En hij kijkt me aan en draait zich om en kookt verder. Het ligt op tafel en hij heeft er nog eens naar gekeken.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Daar zou ik ook op z'n zachtst gezegt van balen...Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Op wie/ wat?Jordana schreef:Ik ben boos
Gast- Gast
Ik vind het leuk om daar mee te lezen .Snoes schreef:Haha ja, jouw geheugen is nog super!Lynn_ schreef:Ik heb een goed geheugen . Trouwens, ik werd helemaal blij van jouw bericht bij de zwangerschap & mama pijler!
Haha, grappig dat je daar ook leest . En nee inderdaad, zwanger ben ik nog niet hoor
Lynn_- Kletskop
Haha, daar heb jij mooi baat bij. Wij moeten alleen maar boven de plafonds schilderen,d e rest is klaar; Jullie hebben veel meer werkLynn_ schreef:Ja, zeker weten! Misschien kunnen we elkaar helpen met klussen haha .Snoes schreef:Lynn, ik wil jou binnenkort wel weer eens zien hoor! We moeten echt eens wat afspreken :-)
Maaaaaar, altijd bereid om te helpen hoor
(Oh, ik lees trouwens ook al lang mee bij zwangerschap en mama's hoor, hopelijk kan ik er zelf ook over niet al te lange tijd meeschrijven )
Snoes- Lady Post-a-lot
En dan zeg je dat jullie er voor aan het 'vechten' zijn. Nou meid, ik denk dat jij hier de enige bent die aan het vechten is.Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Op wie/ wat?Jordana schreef:Ik ben boos
Sorry voor mijn directe reactie maar please, hier moet je niet mee verder gaan.
Lynn_- Kletskop
Heb je de bekende kriebels al SNoes?
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Ja, zeker weten! Misschien kunnen we elkaar helpen met klussen haha .Snoes schreef:Lynn, ik wil jou binnenkort wel weer eens zien hoor! We moeten echt eens wat afspreken :-)
Klussen a la zwanger worden?
Gast- Gast
@Jordana. Heb je hem al laten weten dat het belangrijk voor je is dat hij interesse toont in dat concept?
Gast- Gast
Hij zit nou achter de pc. Ik heb hem nogeens kunnen vertellen dat ik maandag dus mijn officieel contract teken.
Dat ik nou gewoon weer een jaarcontract heb bij een baas waar ik me goed voel en leuk werk vind.
Ik voel me bleghhhhh
Dat ik nou gewoon weer een jaarcontract heb bij een baas waar ik me goed voel en leuk werk vind.
Ik voel me bleghhhhh
Jordana- Ratel
Haha nou, dat wil je niet weten . Die zijn heel sterk aanwezig. Al best lang, en mijn werk maakt het me natuurlijk ook niet gemakkelijk. Ik loop dagelijks te werken tussen zwangere vrouwen en ik kom dagelijks in contact met piepkleine baby'tjesLynn_ schreef:Heb je de bekende kriebels al SNoes?
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat voor werk doe jij dan?!
Hahahah, nee wij helpen elkaar niet met klussen als in zwanger worden. Hahahaha.
Hahahah, nee wij helpen elkaar niet met klussen als in zwanger worden. Hahahaha.
Lynn_- Kletskop
@Jordana: Je mag toch op zijn minst wel verwachten dat hij de beleefdheid neemt om er even naar te kijken oid?
Gast- Gast
Erg is dat he?! Ken(de) het...Snoes schreef:Haha nou, dat wil je niet weten . Die zijn heel sterk aanwezig. Al best lang, en mijn werk maakt het me natuurlijk ook niet gemakkelijk. Ik loop dagelijks te werken tussen zwangere vrouwen en ik kom dagelijks in contact met piepkleine baby'tjesLynn_ schreef:Heb je de bekende kriebels al SNoes?
Gast- Gast
Jordana: ik zou echt woedend zijn. Wat een KLOOTZAK. Je hoeft je partner toch niet uit te leggen of te vertellen dat het leuk zou zijn als het eventjes interesse zou kunnen tonen als jij je nieuwe contract bij je hebt???? Wat een zák zeg. Geef hem een rechtse en schop hem er daarna met spullen en al uit. De groeten.
Laatst aangepast door Reva op wo 23 feb 2011 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier ben ik het zó mee eens.Reva schreef:Jordana: ik zou echt woedend zijn. Wat een KLOOTZAK. Je hoeft je partner toch niet uit te leggen of te vertellen dat het leuk zou zijn als het eventjes interesse zou kunnen tonen als jij je nieuwe contract bij je hebt???? Wat een zák zeg. Geef hem een rechtse en schop hem er daarna met spullen en al op. De groeten.
Lynn_- Kletskop
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: