Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 4 van 20
Pagina 4 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20
Re: Het grote nachtouder topic
Ben ik ook weer. Na de voeding van 00.00 uur meld L. Zich nu voor de volgende, hij laat er al een stuk langer tussen!
@muus, waarom kan het geen honger zijn? Als hij brult en na de voeding is hij tevreden klinkt het juist alsof hij honger had. Of behoefte aan zuigen oid. Vervelend dat hij zo verdrietig was. Hopelijk slapen jullie nu weer!
@muus, waarom kan het geen honger zijn? Als hij brult en na de voeding is hij tevreden klinkt het juist alsof hij honger had. Of behoefte aan zuigen oid. Vervelend dat hij zo verdrietig was. Hopelijk slapen jullie nu weer!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
R. Heeft van 00.00 tot 04.30 geslapen. Vriend geeft haar nu een flesje gekolfde melk en ik zit te kolven. Hopen dat ze snel weer slaapt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Zoon heeft zich vannacht weer stipt om de 2 uur gemeld. Wanneer zal hij er toch wat meer tijd tussen laten zitten??
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pfff zwaar Linda.
R is nog steeds wakker. Ik zit met haar. Weeer een nacht met maar 4 uur slaap.
Zodra we haar in bedje leggen begint ze te huilen.
R is nog steeds wakker. Ik zit met haar. Weeer een nacht met maar 4 uur slaap.
Zodra we haar in bedje leggen begint ze te huilen.
Jade- Ratel
Hier was het 0.00 uur 4.45 uur en 8.30 uur en om 7 uur heb ik hem op zijn buik gelegd omdat hij krampjes had en toen ging hij gelijk weer slapen. Nu geeft mijn man het flesje terwijl ik zit te kolven.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen, ik heb hem nadat hij gisteravond laat in slaap viel laten liggen en hem om 0:15u pas de fles gegeven. Dus 2,5u later lijkt me niet echt dat hij honger kan hebben. Toen hij vannacht zo aan het huilen was, was hij erg met z'n beentjes aan het schoppen en best winderig. Ik vermoed krampjes. Een paar dagen terug gestopt met nutriton en misschien heeft hij er toch last van.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Nou, dit kan nog leuk worden. Mijn man is afgelopen dagen goed ziek geweest van een verkoudheid. Hj begint net weer een beetje op te knappen.
Nu begon ik vanmiddag keelpijn te krijgen en dat word met het uur erger.
Maar nu is L. Binnen drie uur na de voeding al twee keer wakker geweest. Hij ligt heel zielig te proesten en te huilen. Hj heeft nu net drie slokken gedronken, maar dat is duidelijk niet wat hiji wilde want hij slaapt nu weer.
Heb net zijn eerste snottebel verwijderd en met baby neusspray (zoutoplossing) gesprayed. Die had ik vast gekocht ondat de winkels natuurlijk vanwege pinksteren dicht zouden zijn.
Vind het zo zielig! En morgenmoeten we naar het CB voor de eerste inentingen...
Nu begon ik vanmiddag keelpijn te krijgen en dat word met het uur erger.
Maar nu is L. Binnen drie uur na de voeding al twee keer wakker geweest. Hij ligt heel zielig te proesten en te huilen. Hj heeft nu net drie slokken gedronken, maar dat is duidelijk niet wat hiji wilde want hij slaapt nu weer.
Heb net zijn eerste snottebel verwijderd en met baby neusspray (zoutoplossing) gesprayed. Die had ik vast gekocht ondat de winkels natuurlijk vanwege pinksteren dicht zouden zijn.
Vind het zo zielig! En morgenmoeten we naar het CB voor de eerste inentingen...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat sneu Pompoen! Afwachten dus of de prikjes door kunnen gaan.
Jij ook beterschap.
Ik ben ook present.
Jij ook beterschap.
Ik ben ook present.
Jade- Ratel
Aaah pompoen wat zielig. Hopelijk kan hij zijn prikjes gewoon krijgen.
Ijsbeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12
Pompoen, wat sneu!
Hier is het mannetje ook weer verkouden. Hij is echt super vaak wakker. Vol met snot, echt zielig. Ik heb hem net zoutoplossing en xylo neusspray gegeven. Vooral dat laatste werkt goed. Hopelijk slaapt hij zo nog ff.
We moesten eigenlijk naar het ziekenhuis om te wegen, maar dat sla ik over. Vanmiddag telefonische afspraak met de KA om z'n medicatie te evalueren.
Hier is het mannetje ook weer verkouden. Hij is echt super vaak wakker. Vol met snot, echt zielig. Ik heb hem net zoutoplossing en xylo neusspray gegeven. Vooral dat laatste werkt goed. Hopelijk slaapt hij zo nog ff.
We moesten eigenlijk naar het ziekenhuis om te wegen, maar dat sla ik over. Vanmiddag telefonische afspraak met de KA om z'n medicatie te evalueren.
Linda- Ratel
Nou, nog maar weer een poging doen of hij de fles wil, hii is alleen inmiddels in mijn armen in slaap gevallen...
Ik heb nog niet echt veel geslapen, bah! En ik heb keelpijn.
Wat balen Linda, steeds zo verkouden. Kan dat niet door de reflux komen?
Xylo-spray, mag dat al zo jong?
Ik heb nog niet echt veel geslapen, bah! En ik heb keelpijn.
Wat balen Linda, steeds zo verkouden. Kan dat niet door de reflux komen?
Xylo-spray, mag dat al zo jong?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pff pittige nacht voor jullie.
R. Sliep voor het eerst ingebakerd en heeft de hele avond en nacht rond de voedingen geslapen! Geen in slaap val drama's en onrustige en huilende baby in de avond.
We moeten niet te vroeg juichen, maar deze nacht is binnen. Alleen vriend en ik konden beide niet slapen.. pfff
R. Sliep voor het eerst ingebakerd en heeft de hele avond en nacht rond de voedingen geslapen! Geen in slaap val drama's en onrustige en huilende baby in de avond.
We moeten niet te vroeg juichen, maar deze nacht is binnen. Alleen vriend en ik konden beide niet slapen.. pfff
Jade- Ratel
Pompoen en Linda vervelend
Jade, fijn hè
Hier al vanaf 5 uur wakker door hoestende E. Doet ze al enkele dagen, maar verder niet last van t neusje. Normaal werd ze er wakker van, dus daar lag ik vanaf 5 uur op te 'wachten'. Om half 7 toch in slaap gevallen en ik word met wakker, maar zij slaapt nog steeds!
Dalik toch maar eens wakker maken voor de fles
Jade, fijn hè
Hier al vanaf 5 uur wakker door hoestende E. Doet ze al enkele dagen, maar verder niet last van t neusje. Normaal werd ze er wakker van, dus daar lag ik vanaf 5 uur op te 'wachten'. Om half 7 toch in slaap gevallen en ik word met wakker, maar zij slaapt nog steeds!
Dalik toch maar eens wakker maken voor de fles
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
R. Werd om 1 uur wakker. Nu ligt ze weer lekker in haar bedje en zit ik nog even te kolven. Ik ben echt doodmoe.
Jade- Ratel
Zoon is echt strontverkouden. Hij heeft gister amper geslapen. Gelukkig heeft hij net 2,5 uur achter elkaar geslapen en ik dus ook. Dat had ik ff nodig.
Pompoen, ja dat mag. Wel alleen de kindervariant en op recept.
Pompoen, ja dat mag. Wel alleen de kindervariant en op recept.
Linda- Ratel
Oké, nog geen ouder, maar wel wakker...
De feiten:
*4 dagen overtijd
*voor het slapen gaan érg gezellig gehad met m'n vriend
*meteen daarna last van kramp/onrustige buik
*al 3x naar de wc geweest voor de grote boodschap (en vandaag in totaal al 8x)
*ik heb het idee dat het kramp door m'n darmen is, het is ook ónwijs pijnlijk om naar de wc te gaan
Nu maar uit bed gegaan en probeer een beetje te timen. Maar vraag me dus echt af of het niet gewoon m'n darmen zijn....
De feiten:
*4 dagen overtijd
*voor het slapen gaan érg gezellig gehad met m'n vriend
*meteen daarna last van kramp/onrustige buik
*al 3x naar de wc geweest voor de grote boodschap (en vandaag in totaal al 8x)
*ik heb het idee dat het kramp door m'n darmen is, het is ook ónwijs pijnlijk om naar de wc te gaan
Nu maar uit bed gegaan en probeer een beetje te timen. Maar vraag me dus echt af of het niet gewoon m'n darmen zijn....
MissBitchy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12
Vast aan het oefenen missbitchy?
Heel vaak schijnt een bevalling te beginnen met het reinigen van je lijf, dus zo vaak ontlasting én krampen kunnen daar best op wijzen! Spannend hoor!
Ik probeerde 'vroeg' naar bed te gaan, maar eer ik goed en wel lag was het toch weer 1.00 uur. Ik moet denk ik toch maar weer de voeding ervoor al naar bed gaan of zo. Ik vergis me echt vaak in de td die het allemaal kost. Overdag vliegt de tijd ook al zo en kom ik nauwelijks ergens aan toe!
Ik heb keelpijn en een jeukoor, bluh. Ook Lucas snottert en hij is erg onrustig vannacht. Hij is duidelijk niet helemaal lekker en dan mag hij ook nog eens niet ingebakert. Nou ja dit is niet mijn nacht!
Heel vaak schijnt een bevalling te beginnen met het reinigen van je lijf, dus zo vaak ontlasting én krampen kunnen daar best op wijzen! Spannend hoor!
Ik probeerde 'vroeg' naar bed te gaan, maar eer ik goed en wel lag was het toch weer 1.00 uur. Ik moet denk ik toch maar weer de voeding ervoor al naar bed gaan of zo. Ik vergis me echt vaak in de td die het allemaal kost. Overdag vliegt de tijd ook al zo en kom ik nauwelijks ergens aan toe!
Ik heb keelpijn en een jeukoor, bluh. Ook Lucas snottert en hij is erg onrustig vannacht. Hij is duidelijk niet helemaal lekker en dan mag hij ook nog eens niet ingebakert. Nou ja dit is niet mijn nacht!
Pompoen- Lady Post-a-lot
He er is weer leven op het forum!
Sinds ik het bijhoud, nu bijna een uur, zat ik eerst om de 7, toen 5 en nu om de 3 min. ongeveer...
Sinds ik het bijhoud, nu bijna een uur, zat ik eerst om de 7, toen 5 en nu om de 3 min. ongeveer...
MissBitchy- Fluisteraar
Wat trouwens raar is:
Als ik dan naar het toilet moet, dan doet het zó'n zeer. En dan bedoel ik ech van binnen, op het moment dat m'n darmen even ontspannen ofzo dan heb ik verschrikkelijke steken/kramp.
Vandaar dat ik denk dat het m'n darmen zijn en nog geen voor-oefen-weetikveelwatvoor-weeen...
Vervelend trouwens, dat je niet helemaal fit bent.
En ik weet niet of je dat al doet hoor (en of dat uberhaupt haalbaar is), maar is het een idee om met de slaapjes van L. overdag ook weer lekker terug in bed te duiken?
Als ik dan naar het toilet moet, dan doet het zó'n zeer. En dan bedoel ik ech van binnen, op het moment dat m'n darmen even ontspannen ofzo dan heb ik verschrikkelijke steken/kramp.
Vandaar dat ik denk dat het m'n darmen zijn en nog geen voor-oefen-weetikveelwatvoor-weeen...
Vervelend trouwens, dat je niet helemaal fit bent.
En ik weet niet of je dat al doet hoor (en of dat uberhaupt haalbaar is), maar is het een idee om met de slaapjes van L. overdag ook weer lekker terug in bed te duiken?
MissBitchy- Fluisteraar
Ow spannend missbitchy. We voelen natuurlijk niet wat jij voelt maar ze zeggen wel dat je weeën vaak herkent (ik sowieso, omdat ik wist dat ze kwamen door de inleiding, dus dat is net wat anders)
Succes en ik ben benieuwd morgen!
Hier weer een ouder die zichzelf wakker houd.. Dochter heeft gisteren uit alle flusjes 30cc laten staan, en uit laatste fles zelfs 50 (van de 120cc). Verwacht dus dat ze komt en mn lichaam denkt dat ik dus maar alvast wakker moet zijn ofzo? De 2 nachten ervoor begon ze vanaf een uur of 5 ook te hoesten (soms in haar slaap) en het hoesten wordt steeds erger (vind ik als moeder zijnde dan..) En gisteravond kwam er beetje slijm mee, dus nog een reden dat ik nu weer wakker lig. Terwijl dochter gewoon lekker slaapt!
Hier weer een ouder die zichzelf wakker houd.. Dochter heeft gisteren uit alle flusjes 30cc laten staan, en uit laatste fles zelfs 50 (van de 120cc). Verwacht dus dat ze komt en mn lichaam denkt dat ik dus maar alvast wakker moet zijn ofzo? De 2 nachten ervoor begon ze vanaf een uur of 5 ook te hoesten (soms in haar slaap) en het hoesten wordt steeds erger (vind ik als moeder zijnde dan..) En gisteravond kwam er beetje slijm mee, dus nog een reden dat ik nu weer wakker lig. Terwijl dochter gewoon lekker slaapt!
sanne-84- Ratel
Ik ben klaar met typen en ze begint te hoesten..
sanne-84- Ratel
Vervelend joh! Misschien heeft je lichaam het idd goed en wordt ze zo wakker!sanne-84 schreef:Ow spannend missbitchy. We voelen natuurlijk niet wat jij voelt maar ze zeggen wel dat je weeën vaak herkent (ik sowieso, omdat ik wist dat ze kwamen door de inleiding, dus dat is net wat anders) Ja ze zeggen het idd, maar hier niet echt. Al denk ik nu, nadat ik denk al vanaf 12u regelmatig kramp heb (en nu toch wel om de 2-3 min.) dat het weeën zijn.
Twijfel of ik eerst vriend wakker ga maken of eerst de VK maar eens ga bellen... En wanneer doe je zoiets? Ja heb al tig keer het bel-briefje gelezen haha, op zich zou het nu wel 'mogen' geloof ik. Maar om het dan ook echt te doen haha...
MissBitchy- Fluisteraar
Ik heb geen energie om een heel verhaal te typen maar ik moet even kwijt dat ik er STRONTgenoeg van heb en wil slapen. Of anders een boksbal om op in te beuken.
Sterkte allemaal!
Sterkte allemaal!
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Tja.. Je vriend wakker maken; die zal jou,ook niet kunnen zeggen of t weeën zijn;) maar al knap dat je die überhaupt nog niet wakker hebt gemaakt!
En mij is gezegd dat mijn vk 'snachts gebeld kan worden en mij.hielp vooral t feit dat zij na een telefoontje gewoon weer verder slapen (en niet zoals wij nu wakker liggen)
En mij is gezegd dat mijn vk 'snachts gebeld kan worden en mij.hielp vooral t feit dat zij na een telefoontje gewoon weer verder slapen (en niet zoals wij nu wakker liggen)
sanne-84- Ratel
Spannend MissBitchy! Ik hoop dat het doorzet.
Jade- Ratel
Pagina 4 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!