Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote nachtouder topic

+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers

Pagina 12 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Het grote nachtouder topic - Pagina 12 Empty Re: Het grote nachtouder topic

Bericht  pindaatje zo 16 jun 2013 - 17:18

Mijn rampzalige slaper was een uur geleden al klaarwakker helaas... nu zitten we al 3 kwartier beneden... 

(Had dit topic nog niet eerder gezien/gelezen, maar kan er "helaas" wel in meepraten..)

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Laurientje zo 16 jun 2013 - 19:38

Hier is het ook altijd nog pet... Dochter slaapt in een week met geluk soms twee nachten door..
Vanacht kon ik er uit rond drieën en om kwart over vijf was de oudste alweer wakker.. Bah!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Caroow zo 16 jun 2013 - 21:42

Wat dat betreft mag ik niet klagen, zoon en ik zijn nu net een uurtje uit bed.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loesje zo 16 jun 2013 - 21:43

mijn dochtertje slaapt weer gelukkig tot half 6. tis bij haar echt een sprongetje geweest.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen wo 26 jun 2013 - 16:37

Hee waar zijn al die nachtouders nou?
L. Wordt al een beetje voorspelbaat voor mij. Gisteren overdag was heel heel veel wakker, na de fles van 19 uur viel als een blok in slaap.om22.30 uur heb ik eenoging gedaan de fles te geven, maar meer dan 100 cc kreeg ik er niet in en toen riep ik opfacebook: dat wordt weer 4.30 u vannacht. Nou het werd 5.15 u Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pompoen wo 26 jun 2013 - 16:38

Ik kwam trouwens terug met het flesje en ik zag een traan dus ik zei: "hee huil jij nou met een traan? Kreeg me toch een dikke vette lach, zo lief!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Amber- wo 26 jun 2013 - 17:10

Luuk heeft ook sinds een week nu ongeveer bedacht dat 05.30-06.00 een hele mooie tijd is om de dag te beginnen. Nou ik vind het zelf veel te vroeg pff....
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Linda wo 26 jun 2013 - 17:59

Pompoen, haha voorspelbaar mannetje!
Wel fijn dat hij zo goed slaapt.

Amber, lange dagen zijn dat... Sterkte!

Mijn zoon slaapt nog steeds bagger. De laatste dagen weer iedere 2 uur. Echt hopeloos!
Ik had het idee dat het regeldagen zijn, maar vind het vreemd dat hij dat alleen 's nachts doet en niet overdag.
Gister is m'n moeder een dagje komen helpen en heb ik twee dutjes (van bijna 2 uur) met zoon mee kunnen doen, dat was prettig.
Ik heb nog 5,5 week vrij. Ik hoop dat hij dan iets beter slaapt. Zie er tegenop om met zulke nachten weer te moeten gaan werken, ik ben dan namelijk bijna 12 uur per werkdag van huis.. Dat wordt dan opstaan, werken, naar huis, eten en naar bed. Haha, nou...ik moet niet zo doemdenken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes wo 26 jun 2013 - 20:12

Amber, wat wordt hij vroeg wakker. Gaat hij daarna ook niet meer slapen als hij een fles heeft gehad? Lijkt me vermoeiend hoor!

Linda, oh ik had gehoopt dat hij inmiddels wat betere nachten zou maken, maar helaas toch nog niet Sad. Hopelijk slaapt hij over een paar weken wel wat meerdere uren na elkaar, anders hou je het ook niet vol denk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Amber- wo 26 jun 2013 - 22:15

@ linda, zijn inderdaad lange dagen zo. Vooral omdat Luuk overdag nog steeds niet veel slaapt.
Balen dat je zoontje nog steeds zovaak voor een voeding komt.

@ snoes, nee een fles geven helpt helaas niet. Hebben geprobeerd meteen de fles. Als we geluk hebben valt hij nog even in slaap maar meestal niet. Hebben ook geprobeerd dan rond 07.00 een fles te geven, heel soms valt hij dan weer in slaap maar ook meestal niet. Vanochtend hebben we hem met heel veel moeite nog weer even in slaap gekregen en heeft hij geslapen van 07.45-08.30.
We zijn deze week op vakantie, dus we lossen elkaar af zodat we allebei nog even een uurtje kunnen slapen maar volgende week kan dat niet meer. Hopelijk slaapt hij binnenkort weer wat langer door.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes wo 26 jun 2013 - 22:26

Oh vervelend Amber. Hopelijk is het maar een fase. Tot hoelaat sliep hij normaal altijd?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- do 27 jun 2013 - 7:28

Het is nooit een uitslaper geweest. Maar we konden hem dan altijd nog even  bij ons in bed leggen en dan sliep hij vaak nog even door en anders na een fles. 
Ach hoop dat het een fase is. Hij is ook weer wat verkouden en drinkt zijn flessen wat minder, zou er ook mee te maken kunnen hebben.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 14:41

Meld me...

Nét nu ze vanaf vrijdag tot zondag bij mijn ouders moet logeren omdat ik moet werken en vriend een weekend weg is, ligt ze constant te mekkeren. Ik vind dat zó kut! Ik zie haar m'n moeder al twee nachten niet slapen. Normaal gaat mijn zusje er snachts uit, maar toeval wil dat zij net naar concert @ sea is... Sad had ik eindelijk vrede met de logeerpartij, krijgen we dit! Ik voel me echt even een ontaarde moeder én dochter.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Snoes do 27 jun 2013 - 20:33

Ah Parel, daar kan jij toch helemaal niets aan doen. Gaat ze voor het eerst een heel weekend logeren? Misschien is het maar éénmalig en slaapt ze dit weekend wel gewoon goed?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 20:37

Nee ze is wel vaker weggeweest, maar mijn zusje is dan meestal thuis (18 jaar) en ze slapen samen in het voorhuis, dus mijn zusje deed dan steeds een speentje erin en een aai over d'r bol, die vond dat niet erg. Mijn moeder ook niet, maar goed die is al wat ouder haha mijn zusje is naar concert @ sea.

En mijn vriend is een weekend weg waarvan hij niet terug kan komen mocht het nodig zijn en ik moet echt werken, dus ik kan haar ook niet makkelijk halen, mijn ouders wonen een uur verderop.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 27 jun 2013 - 20:55

Vervelend Parel. Hopelijk valt het mee en slaapt ze daar toch goed.

Hier was het vanochtend 05.15 pfff
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 22:41

Amber- schreef:Vervelend Parel. Hopelijk valt het mee en slaapt ze daar toch goed.

Hier was het vanochtend 05.15  pfff
Wat vroeg Amber. Hoeveel slaapt hij nog overdag? Misschien moet je het ritme wat gaan verschuiven?

Ik snap ook niks van mijn dochter... die slaapt opeens 's ochtends 3 uur en als ze de kans krijgt 's middags ook nog 2 uur Rolling Eyes. Dat is ongeveer het vijfdubbele van wat ze als baby sliep :P.

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 27 jun 2013 - 22:45

Dat wisselt heel erg. Ene keer twee keer een uurtje. Maar zoals nu zitten we sinds vanochtend 08.15 in de auto, komen terug van vakantie en toen sliep hij zo 2.5 uur achter elkaar.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 28 jun 2013 - 5:37

Wow, wat vroeg weer Amber. Is het niet dat hij ergens last van heeft en daarom niet meer wil/kan slapen? Nog een tandje erbij ofzo?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- vr 28 jun 2013 - 19:04

Het kan nog vroeger 05.00. Gaat rechtop in zijn bed staan en hard huilen.
Ik weet gewoon echt niet wat er is. Misschien toch tandjes, of een sprongetje. Hij is dan zo overstuur. We hadden hem bij ons genomen en elke keer valt hij voor een paar seconde in slaap en dan begint hij heel overstuur te huilen. Van 06.30-07.30 nog wel een uurtje geslapen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 23:22

Amber- schreef:Het kan nog vroeger 05.00. Gaat rechtop in zijn bed staan en hard huilen.
Ik weet gewoon echt niet wat er is. Misschien toch tandjes, of een sprongetje. Hij is dan zo overstuur. We hadden hem bij ons genomen en elke keer valt hij voor een paar seconde in slaap en dan begint hij heel overstuur te huilen. Van 06.30-07.30 nog wel een uurtje geslapen.

Hmm.. wat lastig is dat. Wat ik hier doe als ze overstuur is, is haar even uit bed halen, bij me houden en zachtjes praten en zeggen dat ze weer mag gaan slapen omdat het nog nacht is. Ik doe dan ook de speen weer in haar mond en leg haar pas terug als ze weer rustig is geworden. Kan het ook zijn dat hij alweer honger heeft? Mijn dochter heeft op het moment tegen een uur of 6 ook al honger. Ik geef haar dan een fles in bed, die ze zelf opdrinkt en leg de speen naast haar neer. Ik ga dan zelf weer in bed liggen. Als ze de fles opheeft, gooit ze hem ergens in bed neer en gaat dan verder slapen met of zonder speen. Bij mijn dochter heb ik ook het idee dat ze zo vroeg wakker is, omdat het al zo vroeg licht is. Ze slaapt aan de kant waar de zon op komt en haar kamertje is vrij licht. Kan dat bij jullie ook zo zijn?

Gast
Gast

Bericht  Amber- za 29 jun 2013 - 1:20

Robin_ schreef:
Amber- schreef:Het kan nog vroeger 05.00. Gaat rechtop in zijn bed staan en hard huilen.

Hmm.. wat lastig is dat. Wat ik hier doe als ze overstuur is, is haar even uit bed halen, bij me houden en zachtjes praten en zeggen dat ze weer mag gaan slapen omdat het nog nacht is. Ik doe dan ook de speen weer in haar mond en leg haar pas terug als ze weer rustig is geworden. Kan het ook zijn dat hij alweer honger heeft? Mijn dochter heeft op het moment tegen een uur of 6 ook al honger. Ik geef haar dan een fles in bed, die ze zelf opdrinkt en leg de speen naast haar neer. Ik ga dan zelf weer in bed liggen. Als ze de fles opheeft, gooit ze hem ergens in bed neer en gaat dan verder slapen met of zonder speen. Bij mijn dochter heb ik ook het idee dat ze zo vroeg wakker is, omdat het al zo vroeg licht is. Ze slaapt aan de kant waar de zon op komt en haar kamertje is vrij licht. Kan dat bij jullie ook zo zijn?

Dat uit bed halen, troosten etc doen wij ook maar helpt vaak niet. Honger zou kunnen, alleen van de week wel een fles gegeven en dan vertikt hij het ook om weer te gaan slapen.
Ik moet hem de fles geven kan het hem niet zelf laten doen. Het lukt hem niet (met zijn arm) om zelf de fles te drinken.
Inderdaad ik dacht eerst dat het door het licht worden kwam. Maar heb gisteren aan de onderkant van de gordijnen kussentjes tegen aan gezet zodat het donker was in zijn kamer en vanochtend was hij vroeger wakker dan ooit dus ook dat is het niet.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 2 jul 2013 - 2:13

Hoe gaat het met de nachtouders, Linda bijv?
Amber, is jouw zoontje nog steeds zo vroeg wakker?
Parel, hoe is het weekend gegaan?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel di 2 jul 2013 - 2:26

Lief dat je het vraagt (wat ben jij toch altijd geïnteresseerd!), het weekend is top gegaan. Ze hebben haar gewoon opgehouden tot ze moe genoeg was (21.30 uur haha) en is gelijk gaan slapen, tot de volgende morgen half 9. En dat 2x. Zondagavond sliep ze vroeg, maar was al om 5 uur weer aan het giebelen, vanmorgen 6 uur, pffff. Ze is ook weer verkouden en hoest zichzelf suf. Maar goed we zien het wel weer, ik heb m'n meisje weer thuis in ieder geval!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 2 jul 2013 - 3:31

Ah, wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan. Voor jou vast ook een hele geruststelling dat ze daar lekker geslapen heeft. Vervelend dat ze wat ziek is, maar het heerst denk ik weer. Mijn zoontje is ook flink verkouden, snotneus en veel hoesten etc.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende