Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 3 van 20
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Re: Het grote nachtouder topic
Hier sinds tijden ook weer een keer nachtouder:( t is al vanaf 2 uur wakker en we krijgen hem met geen mogelijkheid terug in bed...
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik durf het bijna niet te zeggen, R heeft om 12 uur een voeding gehad, en daarna niet meer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat heerlijk caroow! Ik ben jaloers!!
Ik zit wéér te voeden. Slaat echt nergens op dit...
Ik zit wéér te voeden. Slaat echt nergens op dit...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
R sliep eerst steeds van 9 tot 3, maar ik heb hem om 12 uur wakker gemaakt voor een voeding, en nu werd hij net wakker. Goed idee dus.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Hier een drama nacht... ze was vanaf 1 uur ureeen wakker.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Er komen hier mama's met erg gebroken nachten hopenlijk kunnen jullie overdag iets bijtanken
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Er komen hier mama's met erg gebroken nachten hopenlijk kunnen jullie overdag iets bijtanken
Ja Sanne, daarom zei iedereen steeds tegen je dat dat redelijk normaal is! Ik heb nog best geluk eigenlijk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
sanne-84 schreef:Er komen hier mama's met erg gebroken nachten hopenlijk kunnen jullie overdag iets bijtanken
Mijn oudste slaapt overdag niet meer. Dus helaas valt er overdag niks bij te tanken. Gauw hopen op betere tijden.
Linda- Ratel
Linda, jouw nachten zijn ook wel extreem gebroken! Dat is wel echt erg! Kun je in de weekenden af en toe een beetje bijtanken als je partner er is? En heb je al kunnen kolven en het flesje kunnen oefenen zodat je niet áltijd de voeding hoeft te geven?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik lees hier dat kleine baby's soms gewoon 5 uur of langer doorslapen 's nachts. Daar word ik toch een ietsepietsje jaloers van haha. Mijn dochter doet dat nog steeds niet. De keren dat ze 5 uur aaneen heeft geslapen zijn op 1 hand te tellen. Maar wie weet wordt het beter, ik functioneer nog steeds
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Pompoen, ik heb ook weinig geklaagd over de nachten. Bij mij zat vooral toen de frustratie overdag en t feit dat ik haar zelf ook niet stil kreeg.
Linda, oei dat is minder fijn dat je overdag ook niet bij kunt tanken. Dat moet toich een x opbreken?
Sanne, ik weet ook niet hoe dat kan. Misschien krijgen de baby's de t nu goed doen straks 'kuren'al hoop ik dat natuurlijk niet met mn nachten van 6-7 uur
Linda, oei dat is minder fijn dat je overdag ook niet bij kunt tanken. Dat moet toich een x opbreken?
Sanne, ik weet ook niet hoe dat kan. Misschien krijgen de baby's de t nu goed doen straks 'kuren'
sanne-84- Ratel
Haha nee datniet inderdaad, maar je had het wel een aantal keer over dat ze eerst doorsliep en toen ineens niet meer .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Momenteel is het hier nog steeds zo, dus weinig hoopvol. (Gelukkig niet elke dag) Al lijken de nachten nu weer iets beter te gaan gelukkigCaroow schreef:Zo, R is veel te vroeg weer wakker. Ik hoop toch dat hij ooit een soort van ritme gaat krijgen.. Hij zit soms nog op 10 voedingen per
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pompoen, de medicatie begint bij zoon aan te slaan. Dus ik hoop dat het slapen ook beter zal gaan. Als hij er 3 uur tussen laat, dan functioneer ik prima, maar met minder dan dat heb ik echt moeite.
Nee, in de weekenden lukt dat ook niet echt. Er is altijd wel iets te doen waardoor het niet lukt.
Flesje gaat heel goed! Dat doen we nu iedere dag voor het avondeten. 's Nachts vind ik het te omslachtig om te doen.
Sanne84, het gaat, als het goed is, wel wennen om zo weinig te slapen.
Sanne, klinkt heftig! Hier was dat met dochter ook zo. En zomaar opeens sliep ze door, uiteindelijk niks speciaals voor hoeven doen.
Het grote nadeel hier is dat ik niet liggend kan voeden. Dat deed ik bij dochter wel altijd en dan sliep ik half door. Door zoon z'n reflux gaat dat niet. Hij gaat dan zo erg spugen dat het zelfs door z'n neus komt.
Nee, in de weekenden lukt dat ook niet echt. Er is altijd wel iets te doen waardoor het niet lukt.
Flesje gaat heel goed! Dat doen we nu iedere dag voor het avondeten. 's Nachts vind ik het te omslachtig om te doen.
Sanne84, het gaat, als het goed is, wel wennen om zo weinig te slapen.
Sanne, klinkt heftig! Hier was dat met dochter ook zo. En zomaar opeens sliep ze door, uiteindelijk niks speciaals voor hoeven doen.
Het grote nadeel hier is dat ik niet liggend kan voeden. Dat deed ik bij dochter wel altijd en dan sliep ik half door. Door zoon z'n reflux gaat dat niet. Hij gaat dan zo erg spugen dat het zelfs door z'n neus komt.
Linda- Ratel
Linda, ik weet dat er hier een paar borstvoedende moeders zijn die inderdaad ook best lang nachtvoedingen hebben gegeven en dat het vanzelf over ging. Daar hou ik me maar aan vast. Ze is 14 maanden nu, dus het houdt vast een keer op. Nadat mijn dochter de eerste keer wakker wordt, neem ik haar bij ons in bed en dan drinkt ze en slapen we verder. Volgens mij drinkt ze wel minder en ook iets minder vaak. Denk nog max 3 keer, maar vaak nog maar 2 keer. Denk ik dan, want ik merk het amper. Daarom is het ook wel te doen natuurlijk. Zoals jij, iedere keer eruit en dan zittend voeden, lijkt me zwaar. Dat is al een stuk lastiger vol te houden. Misschien dat het over een paar weken wel lukt, als de medicatie goed zijn werk doet en je zoontje ook weer wat ouder is.
Sanne- Ratel
Caroow schreef:R sliep eerst steeds van 9 tot 3, maar ik heb hem om 12 uur wakker gemaakt voor een voeding, en nu werd hij net wakker. Goed idee dus.
Werkte bij mijn dochter ook heel goed, ze sliep dan tot de volgende ochtend
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Hbben alle kindjes vannacht doorgeslapen?
L. Heeft om 00.30 u een fles gehad en kwam om 6.30 u weer. Hij sliep om 1.30 u. Maar wauw! Ik geloof dat ik die voeding 's avonds laat voortaan vervang door kunstvoeding... Tenzij dit toeval is of komt omdat hij bijna de hele dag wakker was hoor...
L. Heeft om 00.30 u een fles gehad en kwam om 6.30 u weer. Hij sliep om 1.30 u. Maar wauw! Ik geloof dat ik die voeding 's avonds laat voortaan vervang door kunstvoeding... Tenzij dit toeval is of komt omdat hij bijna de hele dag wakker was hoor...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat fijn pompoen! Hopelijk vannacht weer
Hier werd E om 2 uur wakker, had haar armpjes eruit weten halen. Dit geert goed gedaan en speen gegeven, was zo vertrokken.
Vanmorgen rond 5.45 wakker. Speen gegeven en deze wat vastgehouden wat ze goed toeliet. Om 6.30 voeding en nu ligt ze weer in de bak langs me. Jaartallenboekje geluidjes, dus voordat mama.weer slaapt..
Hier werd E om 2 uur wakker, had haar armpjes eruit weten halen. Dit geert goed gedaan en speen gegeven, was zo vertrokken.
Vanmorgen rond 5.45 wakker. Speen gegeven en deze wat vastgehouden wat ze goed toeliet. Om 6.30 voeding en nu ligt ze weer in de bak langs me. Jaartallenboekje geluidjes, dus voordat mama.weer slaapt..
sanne-84- Ratel
Haha, Sanne, soms begrijp ik niets van je
Je dochter maakt jaartallenboekje geluidjes?
Voor de rest klinkt het niet als een heel vervelende nacht.
Je dochter maakt jaartallenboekje geluidjes?
Voor de rest klinkt het niet als een heel vervelende nacht.
Sanne- Ratel
Haha, heerlijk Sanne-84 heeft echt heel regelmatig ruzie met haar autocorrect volgens mij...
L. slaapt, ik zit nog te kolven...
L. slaapt, ik zit nog te kolven...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, volgens mij ook.
Wat fijn dat L. nog slaapt, Pompoen. Heb je een goede nacht gehad?
Ik vind je trouwens een enorme doorzetter wat de borstvoeding betreft. Hopelijk gaat het zo met kolven wel lukken en hopelijk krijg je ook weer wat meer rust en hulp uit je omgeving. In je eentje alle ballen hoog houden lukt niet.
Wat fijn dat L. nog slaapt, Pompoen. Heb je een goede nacht gehad?
Ik vind je trouwens een enorme doorzetter wat de borstvoeding betreft. Hopelijk gaat het zo met kolven wel lukken en hopelijk krijg je ook weer wat meer rust en hulp uit je omgeving. In je eentje alle ballen hoog houden lukt niet.
Sanne- Ratel
Klinkt goed, pompoen!
Hier zag de nacht er zo uit:
Om 21.00 sliep zoon. Ik ben voor het eerst sinds de bevalling in bad geweest, heerlijk!
Om 22.45 werd hij wakker, gevoed.
Om 01.45 weer gevoed.
Om 04.15 weer gevoed. Er zat een flinke poepluier dwars!
Om 06.00 weer gevoed. Toen heeft m'n man hem mee naar beneden genomen en heb ik van 06.30 tot 08.30 nog even kunnen slapen.
En zo gaat dat dus steeds. Hij doet het 1 helft van de nacht goed, soms de eerste, soms de tweede. En de andere helft maakt hij er een potje van.
Hier zag de nacht er zo uit:
Om 21.00 sliep zoon. Ik ben voor het eerst sinds de bevalling in bad geweest, heerlijk!
Om 22.45 werd hij wakker, gevoed.
Om 01.45 weer gevoed.
Om 04.15 weer gevoed. Er zat een flinke poepluier dwars!
Om 06.00 weer gevoed. Toen heeft m'n man hem mee naar beneden genomen en heb ik van 06.30 tot 08.30 nog even kunnen slapen.
En zo gaat dat dus steeds. Hij doet het 1 helft van de nacht goed, soms de eerste, soms de tweede. En de andere helft maakt hij er een potje van.
Linda- Ratel
Wil alle nacht mama's een knuffel geven.
Na 2 jaar en 5 maanden slaapt onze meid door!! Geen fles meer, geen uren boekjes lezen, spelen, puzzelen,.kletsen.
Gewoon slapen. Ze word nu 1x per nacht wakker, dan kruipt ze tussen ons in en slaapt ze verder.
Komt nu vast wel weer een tijd.. Dat ze im de eigenbed blijft.
Na 2 jaar en 5 maanden slaapt onze meid door!! Geen fles meer, geen uren boekjes lezen, spelen, puzzelen,.kletsen.
Gewoon slapen. Ze word nu 1x per nacht wakker, dan kruipt ze tussen ons in en slaapt ze verder.
Komt nu vast wel weer een tijd.. Dat ze im de eigenbed blijft.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Hier een goede nacht gehad van 10 tot 3 en van 4 tot 9.
Echt wauw! Ik voel me weer een stuk fitter nu. Mijn vriend ligt nog even lekker te slapen.
Echt wauw! Ik voel me weer een stuk fitter nu. Mijn vriend ligt nog even lekker te slapen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik kan me ook melden.
Zoon is al 3 kwartier volop aan het schreeuwen. Dit voor de 3e nacht op rij.
Het lijkt op buikpijn, maar weten doe ik helaas niet.
Na water te hebben aangeboden, wat hij niet wilde, heb ik nu 90cc Fv gemaakt.
Eigenlijk kan het geen honger zijn, maar hij is nu wel stil.
Nog even aankijken en dan kunnen we hopelijk weer naar bed!
Zoon is al 3 kwartier volop aan het schreeuwen. Dit voor de 3e nacht op rij.
Het lijkt op buikpijn, maar weten doe ik helaas niet.
Na water te hebben aangeboden, wat hij niet wilde, heb ik nu 90cc Fv gemaakt.
Eigenlijk kan het geen honger zijn, maar hij is nu wel stil.
Nog even aankijken en dan kunnen we hopelijk weer naar bed!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!