Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 11 van 20
Pagina 11 van 20 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20
Re: Het grote nachtouder topic
O bah, ik zit hier nog even wat berichten te lezen en dan stuit ik op een bericht van Pompoen...ik zit nu te huilen op kantoor en ik ga naar huis.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ach darius! Wat is er dan?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Ach darius! Wat is er dan?
https://yescafe.actieforum.com/t45062-de-wereld-op-zijn-kop
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, excuus, kom er inderdaad net pas achter. Zo oneerlijk! Ook hier heel veel sterkte gewenst, pompoen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mag ik m openen vandaag? Dan ga ik er vanuit dat jullie een redelijk tot goede nacht hebben!
Hier weer een fles die hij hoop ik zo op de rand van zijn bed zet en weer gaat liggen..
Hier weer een fles die hij hoop ik zo op de rand van zijn bed zet en weer gaat liggen..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik sluit aan.
Vannacht geen kind die me wakker heeft gehouden, maar ik zelf. Jeej, wat een waardeloze nacht heb ik gehad in het ziekenhuis. Ik kan me draai niet vinden en de gordijnen zijn ook open gebleven...
Dan heb ik liever dat mijn kleine man naast me ligt, ik slaap dan nog beter.
Vannacht geen kind die me wakker heeft gehouden, maar ik zelf. Jeej, wat een waardeloze nacht heb ik gehad in het ziekenhuis. Ik kan me draai niet vinden en de gordijnen zijn ook open gebleven...
Dan heb ik liever dat mijn kleine man naast me ligt, ik slaap dan nog beter.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook een vreselijke rot nacht. Ben ieder uur a 2 uur wakker geworden, zoon was weer heerlijk bezig. Ik voelde me al niet zo fit, nu helemaal niet...
Mashimaro, waar lig je voor in het ziekenhuis?
Mashimaro, waar lig je voor in het ziekenhuis?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
@linda baby niet/nauwelijks voelen icm bloedverlies. Maar het lijkt gelukkig beter te gaan.
Ik lijk me slaapdip nu te krijgen, ik heb nu moeite met ogen open te houden. Maar het zal wel moeten, eten komt zo (hoop ik)
Ik lijk me slaapdip nu te krijgen, ik heb nu moeite met ogen open te houden. Maar het zal wel moeten, eten komt zo (hoop ik)
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Oh jeetje, wat naar! Gelukkig gaat het beter. Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?
Ik hoop voor je dat je zo nog even kan slapen.
Ik hoop voor je dat je zo nog even kan slapen.
Linda- Ratel
Ah Linda, wat rot dat je zoon er weer een rommeltje van heeft gemaakt vannacht.
Mashimaro, hopelijk mag je snel weer naar huis.
Mashimaro, hopelijk mag je snel weer naar huis.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
De laatste keer dat ik hier schreef was 's ochtends vroeg op de dag van mijn mans overlijden dat ik geen last had van zijn gesnurk omdat hij boven sliep. Ironisch dat ik daar nu helemaal nooit meer last van zal hebben. Mijn man snurkte ook trouwens bijna niet meer.
Hier nog andere nachtouders? L.was tegen drieën even onrustig, maar ik geloof dat we allebei vrij snel weer sliepen want nu was het ineens zes uur. Hij begint dus een soort van door te slapen!
Hoewel hij de afgelopen nachten steeds om half vijf kwam, dat is ook zijn normale tijd. Maar van de week heeft hij dus van twaalf tot zeven geslapen, dat was wel fijn!
Hier nog andere nachtouders? L.was tegen drieën even onrustig, maar ik geloof dat we allebei vrij snel weer sliepen want nu was het ineens zes uur. Hij begint dus een soort van door te slapen!
Hoewel hij de afgelopen nachten steeds om half vijf kwam, dat is ook zijn normale tijd. Maar van de week heeft hij dus van twaalf tot zeven geslapen, dat was wel fijn!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dat soort dingen zul je nog vaak tegenkomen, Pompoen. Vreemd is dat hè? Dat je je zo bewust van dingen bent als je weet dat ze niet meer terugkomen. Dat zal nog wel even blijven, maar uiteindelijk slijt het wel.
Wat fijn dat L. beter gaat slapen. Mijn dochter slaapt ook steeds een beetje beter 's nachts. Ze drinkt nu regelmatig 1 tot 2 keer, terwijl ze tijden zeker 3 keer dronk. En ze drinkt minder langdurig. Vannacht was ze wel wat onrustiger, maar ze heeft ook van die ontstoken ogen en neusje dicht, dus ze is niet helemaal lekker.
Wat fijn dat L. beter gaat slapen. Mijn dochter slaapt ook steeds een beetje beter 's nachts. Ze drinkt nu regelmatig 1 tot 2 keer, terwijl ze tijden zeker 3 keer dronk. En ze drinkt minder langdurig. Vannacht was ze wel wat onrustiger, maar ze heeft ook van die ontstoken ogen en neusje dicht, dus ze is niet helemaal lekker.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat moeten al die dingen nu confronterend voor je zijn pompoen! Heel veel sterkte en kracht gewenst, ik kan me niet eens voorstellen hoe je je moet voelen!
Mijn zoon is al 2u lang aan het huilen. Hij zit sinds de warmte onder de eczeem en heeft er nu heel veel last van. Blijft maar krabben, zo zielig! Nu zitten we beneden met een fles voor de troost. Zo dadelijk ga ik hem nog eens goed invetten en hopelijk kan hij straks toch wat slaap vatten. Ik ben langzaam aan het einde van mijn Latijn. Al 1,5 jaar heb ik niet meer aan 1 stuk kunnen slapen en dat breekt me op.
Vorige week zijn we nog bij de huisarts geweest, maar die wist het ook niet. Lichamelijk was het iig niks leek het (nu wel dus). Achja, hopelijk hebben jullie een betere nacht!
Mijn zoon is al 2u lang aan het huilen. Hij zit sinds de warmte onder de eczeem en heeft er nu heel veel last van. Blijft maar krabben, zo zielig! Nu zitten we beneden met een fles voor de troost. Zo dadelijk ga ik hem nog eens goed invetten en hopelijk kan hij straks toch wat slaap vatten. Ik ben langzaam aan het einde van mijn Latijn. Al 1,5 jaar heb ik niet meer aan 1 stuk kunnen slapen en dat breekt me op.
Vorige week zijn we nog bij de huisarts geweest, maar die wist het ook niet. Lichamelijk was het iig niks leek het (nu wel dus). Achja, hopelijk hebben jullie een betere nacht!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Bij mij voelt dit ook een beetje als nacht want gisterenavond sliep ik niet voor 1 uur door de late nachtfles. Ik ga dan ook zo nog even proberen drie uurtjes te slapen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
en daar zit ik weer f is nu 3 uurtjes wakker en wil weer niet slapen ze slaapt al 2 weken belabberd snachts en geen idee waarom
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Oh dat is niet fijn zeg! Dag-nachtritme een beetje kwijt?
L. Heeft van 23.30 tot 05.45 uur geslapen, hij laat er steeds vaker langere tijd tussen en ook elke keer een beetje langer. Ik hoop dat hij binnenkort gewoon gaat doorslapen!
L. Heeft van 23.30 tot 05.45 uur geslapen, hij laat er steeds vaker langere tijd tussen en ook elke keer een beetje langer. Ik hoop dat hij binnenkort gewoon gaat doorslapen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Oh dat is niet fijn zeg! Dag-nachtritme een beetje kwijt?
Wat fijn! Je kunt wel wat rust gebruiken.
Hier een goede nacht gehad ondanks dat ze de hele avondheeft gehuild. Ze is/was echt naar van d prikjes.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Is er nog iemand? Ik heb tot half 1 gewerkt en ben nu bijna klaar met kolven.. Het is zo saahaaii
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik ben er ook. Moest ook werken tot 00.30 uur. Iedereen ligt hier te slapen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ja hoor. 1,5 uur geleden was ik hier ook.
Linda- Ratel
En weer....
Linda- Ratel
En ik ben er nu, voor mij zou dit topic het vroege ochtendtopic moeten heten, hoewel ik 5.30 gewoon nog midden in de nacht vind. Ik hoop wel dat hij zo nog slaapt want hij lag net al hard te lachen op de commode, meestal een teken dat hij het wel mooi vind geweest. Maar ik ben zo moehoe!
Pompoen- Lady Post-a-lot
En ik ben er ook weer. Mijn dag is begonnen....
Linda- Ratel
Gadver die van mij ook. Veelste vroeg dit!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen, mijn kindjes slapen nog maar de wekker is gegaan. Misschien een hart onder de riem dat er meer mensen wakker zijn
Gast- Gast
Pagina 11 van 20 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!