Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 14 van 20
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Re: Het grote nachtouder topic
Hier vannacht een baby in paniek. Uit het niets helemaal overstuur huilen Normaal leg ik hem aan en slaap ik verder, maar vriend had gister gerookt en alcohol gehad, dus dan wil ik hem (zoon he, niet vriend) niet in ons bed hebben. Moest dus wakker blijven tijdens de voeding. Helemaal niet erg, ik was alleen pas rond half 1 in slaap gevallen en om 5 uur moest ik er alweer uit. En om 3 uur dus een half uur wakker geweest.
Zodra ik thuis kom ga ik eerst maar even bijslapen. Gelukkig hoef ik maar tot 11 uur te werken, even 4,5 uur wakker blijven en dan snel op bed
Zodra ik thuis kom ga ik eerst maar even bijslapen. Gelukkig hoef ik maar tot 11 uur te werken, even 4,5 uur wakker blijven en dan snel op bed
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Werkse, caroow!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.
Ik had ook weer een kort nachtje. Ik sliep pas na twaalven, zoon is 2 keer voor een voeding gekomen en m'n dag begon weer om 06.00 uur.
Oja... Ik moest dingen positief bekijken. Hij heeft er dus vannacht 2 keer 3 uur tussen de voeding gelaten ipv 2 uur!
Beterschap voor alle zieke kindertjes.
Ik had ook weer een kort nachtje. Ik sliep pas na twaalven, zoon is 2 keer voor een voeding gekomen en m'n dag begon weer om 06.00 uur.
Oja... Ik moest dingen positief bekijken. Hij heeft er dus vannacht 2 keer 3 uur tussen de voeding gelaten ipv 2 uur!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een zieke kindjes allemaal!
Gisternacht was hier ondanks de koorts goed. Geslapen van 19.00-04.15, fles en door geslapen tot 06.30. Vanmorgen was het 03.15 fles en toen helaas wakker om 05.50.
Sinds vanochtend is de koorts verdwenen. Luuk is ook weer vrolijk. Hij heeft alleen opeens allemaal rode vlekjes. Ik denk de 6e ziekte.
@ Linda, zeker een vooruitgang om de drie uur, hopelijk zet dit door.
Gisternacht was hier ondanks de koorts goed. Geslapen van 19.00-04.15, fles en door geslapen tot 06.30. Vanmorgen was het 03.15 fles en toen helaas wakker om 05.50.
Sinds vanochtend is de koorts verdwenen. Luuk is ook weer vrolijk. Hij heeft alleen opeens allemaal rode vlekjes. Ik denk de 6e ziekte.
@ Linda, zeker een vooruitgang om de drie uur, hopelijk zet dit door.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook een enorm snotterige baby, maar hij lijkt er 's nachts weinig last van te hebben. Ik hoor hem geregeld hoesten, maar hij wordt niet wakker (of althans, toch niet huilen).
Beterschap voor alle zieke kindjes!
Beterschap voor alle zieke kindjes!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
L. heeft de afgelopen nachten wel doorgeslapen, het is alleen zo jammer dat ik vaak niet voor 01.00 uur slaap, vaak zelfs later! En L. is vannacht wel twee keer kort wakker geweest, of nou ja wakker...ik werd er wakker van dat hij huilde maar dat duurde nog geen 10 seconden en toen was het alweer stil (en ik dus wakker). Uiteindelijk om 8.30 u was hij echt herrie aan het schoppen en toen ik voorzichtig mijn ogen open deed en hem aan keek begon hij heel enthousiast te lachen, haha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pff het was hier de afgelopen nacht echt drama. Eerst goed geslapen van 19.00-22.30. Fles gegeven (want om 19.00 wou hij niets). Na de fles die hij half leeg dronk was het helemaal mis. Huilen!! Leek kramp te hebben in zijn buik (gisteren ook geen ontlasting gehad). Toen we na 2 uur nog met een overstuur mannetje zaten die soms licht in slaap viel en dan meteen weer overstuur wakker werd zijn we maar een stuk met de auto gaan rijden, in de hoop dat hij zo goed in slaap viel. We wisten het echt niet.. Maar helaas dit werkte ook niet echt. Toen we thuis waren heb ik nadat ik een tijd met hem op de arm heb rond gelopen hem wel in bed kunnen leggen. Denk dat het toen een uurtje of 02.30 was. Rest van de nacht onrustig geslapen. Steeds even wakker en viel dan weer in slaap, denk dat hij vanaf 02.30 wel een keer of 5 wakker is geweest. Tussendoor nog een keer een fles aangeboden, maar dat wou hij ook niet. Enigste voordeel van dit alles is dat hij tot 08.45 heeft geslapen.
Op dit moment ligt hij ook weer lekker in bed.
Ik hoop toch echt dat binnenkort de nachten weer wat beter gaan..
Op dit moment ligt hij ook weer lekker in bed.
Ik hoop toch echt dat binnenkort de nachten weer wat beter gaan..
Amber-- Ratel
zo amber wat een nacht! Hoe is het de nachten daarna gegaan?
T is erg onrustig. Ik zit nu al vanaf 2:00 met hem. Hij wilt niks, dat maakt het zo moeilijk. niet drinken niet in mijn armen niet in zijn bed... hij is alleen maar onrustig aan het wroeten en huilen. Al lijkt hij nu toch wel echt moe te worden. Dus kijken of ik hem nog een x aan kan leggen. En dan nog in zijn bedje zien te krijgen zonder dat hij wakker wordt!
T is erg onrustig. Ik zit nu al vanaf 2:00 met hem. Hij wilt niks, dat maakt het zo moeilijk. niet drinken niet in mijn armen niet in zijn bed... hij is alleen maar onrustig aan het wroeten en huilen. Al lijkt hij nu toch wel echt moe te worden. Dus kijken of ik hem nog een x aan kan leggen. En dan nog in zijn bedje zien te krijgen zonder dat hij wakker wordt!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Pfff nu slapen de kindjes en heb ik koorts en ben belabberd.... Duurde ook echt lang eer y sliep.gelukkig heeft ml het overgenomen..
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Ik moet zo naar het werk en zoon ligt keihard lachend in zijn bedje. Mijn vriend is nu de nachtouder, hij was gisteravond pokeren met zijn vrienden en laat thuis. Voor het eerst sinds tijden dat hij wakker is terwijl hij wil slapen, mag ook wel een keer
(En we hebben de afspraak dat zoon niet in ons bed mag als vriend gerookt heeft of als 1 van ons gedronken heeft, hij heeft gister beide dus het makkelijkste om zoon weer in slaap te krijgen valt af)
(En we hebben de afspraak dat zoon niet in ons bed mag als vriend gerookt heeft of als 1 van ons gedronken heeft, hij heeft gister beide dus het makkelijkste om zoon weer in slaap te krijgen valt af)
Caroow- Lady Post-a-lot
Maia, is T. nog snel in slaap gevallen of heb je een lange nacht gehad?
Shadow, beterschap!
Haha, Caroow, 6:20 uur is toch geen nacht meer? Of nu wel, omdat je vriend nog wil slapen?
Shadow, beterschap!
Haha, Caroow, 6:20 uur is toch geen nacht meer? Of nu wel, omdat je vriend nog wil slapen?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
@ Maia, Ja inderdaad was een heftig nachtje. Maar de afgelopen 4 nachten gaat het goed. Hij slaapt weer door tot ongeveer 06.30. Echt fijn!
Hoe was je nacht? Is T nog weer in slaap gevallen?
@ Caroow, 06.20 is toch een prima tijd!?
Hoe was je nacht? Is T nog weer in slaap gevallen?
@ Caroow, 06.20 is toch een prima tijd!?
Amber-- Ratel
Pfff, vanmorgen ging mijn rookmelder af, weet nog steeds niet wat het was, maar L. en ik waren allebei wakker. 5.30 u en L. wilde niet meer slapen tot de fles. Daarna was hij heel onrustig maar sliep wel. Alleen werd ik er steeds wakker van . En dat terwijl ik ook niet voor 1.30 u sliep.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Amber, wat fijn dat het de afgelopen nachten weer goed gaat.
Pompoen, ai, dat lijkt me schrikken zo vanuit je slaap. Misschien kun je straks nog even slapen als L. ook slaapt.
Pompoen, ai, dat lijkt me schrikken zo vanuit je slaap. Misschien kun je straks nog even slapen als L. ook slaapt.
Sanne- Ratel
Sanne schreef:Amber, wat fijn dat het de afgelopen nachten weer goed gaat.
Ja echt, schrok me werkelijk wezenloos, was al bezig te bedenken hoe ik met L. uit een brandend huis moest vluchten...
Ik moet straks naar de orthopeed aan de andere kant van het land en daarna heb ik een etentje dus ben bang dat ik niet echt tijd heb om extra te slapen. Hopelijk val ik komende nacht eindelijk voor twee uur in slaap, het is echt elke nacht raak, komt waarschijnlijk door mijn melatoninegebrek. Ik ben bijna gestopt met de borstvoeding, dan kan ik dat ook weer slikken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat jammer dat je vandaag niet even wat rust kunt pakken. Lijkt me moeilijk als je zo lastig in slaap kan komen.
Hoeveel borstvoeding krijgt L. nog en wanneer denk je het te hebben afgebouwd?
Hoeveel borstvoeding krijgt L. nog en wanneer denk je het te hebben afgebouwd?
Sanne- Ratel
L. krijgt nog 1 fles borstvoeding per dag (180 cc ongeveer) maar ik ben nu wel echt aan het stoppen. Het hangt nu echt van mijn productie af, ik had een paar dagen terug nog een paar keer harde plekken, maar ik heb gisterenochtend voor het laatst gekolfd en ik heb nu nog steeds geen pijnlijke borsten of harde plekken. Ik denk wel dat ik vanavond moet kolven als ik het zo voel, vanavond of anders morgenochtend. Zo word het steeds minder vaak, heb het gevoel dat ik er wel bijna ben met stoppen.
Vind het trouwens nog steeds verschrikkelijk, maar ik ga er geloof ik een beetje aan onderdoor anders en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Soms denk ik in een flits: 'wat nou als ik gewoon een week met Lucas in bed ga liggen oefenen oefenen oefenen, zou ik hem dan nog aan de borst krijgen?'. Het is alleen zo onrealistisch als de pest, want de problemen die de oorzaak waren van het moeten gaan kolven die zijn er nog steeds en kolven is gewoon nu echt te veel van het goede. Helaas!
Vind het trouwens nog steeds verschrikkelijk, maar ik ga er geloof ik een beetje aan onderdoor anders en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Soms denk ik in een flits: 'wat nou als ik gewoon een week met Lucas in bed ga liggen oefenen oefenen oefenen, zou ik hem dan nog aan de borst krijgen?'. Het is alleen zo onrealistisch als de pest, want de problemen die de oorzaak waren van het moeten gaan kolven die zijn er nog steeds en kolven is gewoon nu echt te veel van het goede. Helaas!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Sanne schreef:Maia, is T. nog snel in slaap gevallen of heb je een lange nacht gehad?
Shadow, beterschap!
Voor mij was het al lang ochtend, maar voor half 8 is het bij mijn vriend nog nacht (hij heeft het weekend gewerkt dus vandaag was hij vrij)
Caroow- Lady Post-a-lot
Oh zo, Caroow. Ik dacht al: 'nacht'? Bij ons gaat de wekker al om 5:45 uur, dus dan is de nacht toch echt over haha!
Pompoen, als ik zo heb gelezen wat jouw problemen waren (met die vasospasmen) dan vind ik het echt al knap dat je het al zo'n tijd hebt volgehouden. Stel dat het je zou lukken om L. aan de borst te krijgen door een week met hem in bed te liggen, dan ben je weer terug bij af en heb je alsnog problemen die niet oplosbaar zijn. Bekijk het positief! Je hebt het al zo'n tijd gedaan (in de tijd dat hij het het meest nodig had) ondanks dat het voor jou helemaal niet zo vanzelfsprekend en pijnloos ging. Hopelijk ben je gewoon trots op jezelf over wat je hebt gedaan de afgelopen maanden.
Pompoen, als ik zo heb gelezen wat jouw problemen waren (met die vasospasmen) dan vind ik het echt al knap dat je het al zo'n tijd hebt volgehouden. Stel dat het je zou lukken om L. aan de borst te krijgen door een week met hem in bed te liggen, dan ben je weer terug bij af en heb je alsnog problemen die niet oplosbaar zijn. Bekijk het positief! Je hebt het al zo'n tijd gedaan (in de tijd dat hij het het meest nodig had) ondanks dat het voor jou helemaal niet zo vanzelfsprekend en pijnloos ging. Hopelijk ben je gewoon trots op jezelf over wat je hebt gedaan de afgelopen maanden.
Sanne- Ratel
T heeft de laatste 3 uurtjes op mijn buik doorgebracht. Ik heb mezelf ondersteunt met kussens onder mijn armen en in mijn rug en daardoor ook nog best redelijk geslapen! N en J kwamen om 7:00 dus dat was ook wel fijn.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Fijn, Maia! Het lijkt me best een opgave om borstvoeding te geven als je al twee kinderen hebt rondlopen.
Sanne- Ratel
Ik meld me.
Zit in de caravan met L op schoot terwijl ze de fles drinkt. Ze is al ruim een uur aan het spoken...de fles is mijn laatste optie.
De eerste paar nachten gingen, op wat moeite met in slaap komen na, wel goed gelukkig!
Zit in de caravan met L op schoot terwijl ze de fles drinkt. Ze is al ruim een uur aan het spoken...de fles is mijn laatste optie.
De eerste paar nachten gingen, op wat moeite met in slaap komen na, wel goed gelukkig!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wat balen Jezzie. Is ze na de fles nog weer in slaap gevallen?
Amber-- Ratel
Ja, ze lag nog wel wat te piepen, maar bleef wel liggen. Ze heeft van half 5 tot half 10 nog geslapen.
Jezzie- Ratel
Gaan de nachten nog steeds beter, Amber?
Jezzie, slaapt jullie dochter nu wat slechter omdat jullie in één ruimte slapen?
Jezzie, slaapt jullie dochter nu wat slechter omdat jullie in één ruimte slapen?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes, dat denk ik wel. Overdag wil ze ook niet echt slapen in het campingbedje. Gelukkig slaapt zze overdag wel in de auto of tijdens het wandelen. Maar vanacht heeft ze heerlijk geslapen van 20.00-9.00! Ze had wat in te halen denk ik! Zo lang slaapt ze thuis ook altijd.
Jezzie- Ratel
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!