Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 8 van 20
Pagina 8 van 20 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20
Re: Het grote nachtouder topic
En het is weer 5 uur.. Hoesttijd
Linda, ik geloof goed dat je t niet meer weet. Helaas kan ik jou ook niet helpen, ik zou t ooit niet weten *knuffel*
Linda, ik geloof goed dat je t niet meer weet. Helaas kan ik jou ook niet helpen, ik zou t ooit niet weten *knuffel*
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik meld me ook eens, al is het niet officieel meer midden in de nacht maar is het 'gewoon' heel vroeg in de ochtend. N. heeft sinds gisternacht flinke koorts. Die nacht was al drama, maar afgelopen nacht net zo erg. Ik heb beide nachten bij haar in bed geslapen, maar ben nu al flink gesloopt. Ze wordt om de 10 minuten wakker, slaapt soms een half uurtje en is weer een paar keer om te 10 minuten wakker. Huilend, moeilijk in slaap te krijgen, duidelijk echt niet lekker. Aangezien het nu net licht werd was ze ervan overtuigd dat de nacht voorbij is, tijd om tv te kijken dus. Straks om 8.00 uur maar gelijk boodschappen doen en om 10.30 uur samen maar weer naar bed voor het middagdutje. Ben best moe..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
sanne-84 schreef:En het is weer 5 uur.. Hoesttijd
En toen werd ik ineens om 6uur wakker van hoesten. Ik hoop dat zij geen uur heeft gehoest, anders ben ik wel heel moe geweest. Nu ligt ze nog in de bedje, af en toe flink te hoesten (dus haal haar er zo uit) en heel soms een jengeltje: ik ben zo trots:)
Parisiennr, o hoop dat je vanmiddag wat kan slapen (en dat ze snel beter is)
sanne-84- Ratel
R. Heeft om 4 uur een voeding gehad en jengelt nu weer. Ik ga een flesje klaarmaken.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Snoes schreef:Wat fijn dat je hem zelf zijn late voeding nog kan geven. Hoe was je eerste werkdag gegaan?Caroow schreef:Ik ben R nu zijn late voeding aan het geven. Duimen dat hij ook vannacht weer doorslaapt!
Goed! Druk maar gezellig. En inderdaad heel fijn dat ik hem zelf kon voeden
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
f is de hele week snachts aan het spoken en vanacht was het toppunt dat ik maar 3 uurtjes geslapen heb. maar plots sinds vanochend kan ze zelf draaien
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pompoen ook wakker!?
Ik kan niet slapen.. Man en dochter in diepe slaap. Alleen hond is onrustig.. Altijd als er onweer aankomt.
Ik kan niet slapen.. Man en dochter in diepe slaap. Alleen hond is onrustig.. Altijd als er onweer aankomt.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Zo wij zitten weer beneden voor liddelpeopel .madam werd zonet huilend wakker dus ik denk een enge droom of zo.want ze was niet meer te troosten in haar bedje.flesje drinken,koekje en zo maar weer op bedje .wekker gaat weer om 5 uur...bleee
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Hoop voor je dat de jullie hond gouw in de mand kruipt om lekker te slapen.Vroeger werd onze hond bij onze ouders ook altijd onrustig alscder onweer kwam
iloverose- Fluisteraar
Liddelpeopel,.moest even.goed lezen hihi het is nacht he.
Vervelend dat ze.zo gedroomd heeft. Hopelijk slaapt ze snel weer
Vervelend dat ze.zo gedroomd heeft. Hopelijk slaapt ze snel weer
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Purpleflower schreef:Pompoen ook wakker!?
Ja hoor, hier ben ik! Zucht...wederom iedereen in diepe rust behalve ik. Ik ga L. zo nog wel even wakker maken voor zijn late fles, hopelijk slaap ik daarna dan ook!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Hopelijk slaapt de kleine meid van iloverose snel en is de hond snel weer rustig purpleflower. Zelf heb ik geen hond thuis maar bij mijn vader nog wel 2, die ik zie als mijn honden. Eén daarvan is ook altijd heel onrustig als er onweer aan komt. Hij kan al een behoorlijke tijd van te voren heen en weer drentelen en hijgen en puffen, sneu altijd om te zien maar helaas weinig aan te doen (bij hem dan). Hopelijk is het gauw over en kan je lekker je bed in.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
ben niet zo helder maar ze zat voor liddelpeopel dvd .A ligt weer op bed slaapt nog niet maar is in wel stil.dus doe zo ook mijn oogjes dicht.Eerst ff vriend een duw geven dat hij snurkt
iloverose- Fluisteraar
Mijn kleine meisje is ook hongerig.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Tegen vijven werd ik natuurlijk weer wakker door dochter. Ris toch van de zotte eigenlijk.. En zo zoöloog, want ik kan niks voor haar doen.. Hopelijk slaapt ze nu snel nog ff een uurtje
sanne-84- Ratel
Nou, ik weet niet wat dat is, maar of ik nou de 'late fles' om 23 uur geef of om 01.30 u zoals vannacht, tegen 5 uur is het altijd weer 'showtime'. Ik hoop niet dat dit een voorbode is van zijn ochtendritme .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zoöloog nog wel!
Volgens mij hebben L. En E. op elkaar afgestemd hoe laat ze gaan rommelen of zo!
Ik hoop trouwens dat het feit dat Linda er niet is betekend dat ze iets langer kan slapen!
Volgens mij hebben L. En E. op elkaar afgestemd hoe laat ze gaan rommelen of zo!
Ik hoop trouwens dat het feit dat Linda er niet is betekend dat ze iets langer kan slapen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Zoöloog nog wel!
Kun je nagaan hoe zielig ik t voor haar vind, ik verzin er gewoon een andere benaming voor..
Haha dat ze zo'n tijdstip overdag afspreken..
Ik hoop t ook voor Linda!
sanne-84- Ratel
Ja doe maar gewoon vijf uur 's middags he! Gaaaaaap!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Idd! Ik was om 5 uur nog te moe om te godinnen. Mn ogen gingen gewoon niet.open door t 'licht' van de telefoon;)
sanne-84- Ratel
Wat een mooie woorden gebruik jij, Sanne
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Damn, en ik zag t gebeuren.. Maar te moe om echt goed op te letten.. Ik stop ermee voor vandaag;)
sanne-84- Ratel
Nou L. Heeft een boer gelaten waar mijn trommelvliezen nog van klapperen dus ik ga nog een poging doen om te slapen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zoon heeft er een keer 3 uur tussen gelaten. Haha, voor jullie niet veel, maar voor mij wel!
Man had om 23.45 de fles gegeven. Maar hij drinkt daar zo weinig uit. Na driekwartier had hij nog maar 50 cc op. Hij viel steeds als een blok in slaap.
Toen kwam hij natuurlijk na 2 uur weer. Gevoed en daarna heeft hij dus 3 uur geslapen. Toen weer gevoed en toen liet hij er weer 2 uur tussen.
Man had om 23.45 de fles gegeven. Maar hij drinkt daar zo weinig uit. Na driekwartier had hij nog maar 50 cc op. Hij viel steeds als een blok in slaap.
Toen kwam hij natuurlijk na 2 uur weer. Gevoed en daarna heeft hij dus 3 uur geslapen. Toen weer gevoed en toen liet hij er weer 2 uur tussen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda, wat ik me afvraag he, kan het niet door de reflux komen? Ik meende een keer gelezen te hebben dat ze dan vaak willen drinken omdat als hun maagje leger word de pijn terug komt. Wat dan weer een vicieuze cirkel word omdat het aantal refluxmomenten ook toe neemt en je productie zo gestimuleerd word waardoor hij elke keer veel melk binnenkrijgt waardoor de reflux ook erger word.
Oh wacht hier staat het in:
http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/al-even-bezig/spugen-1.html
Oh wacht hier staat het in:
http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/al-even-bezig/spugen-1.html
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 20 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!