Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 15 van 20
Pagina 15 van 20 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20
Re: Het grote nachtouder topic
Misschien moet ze er wat aan wennen dat er wat meer 'lawaai' is dan anders omdat jullie in dezelfde ruimte slapen?
Daar ben ik ook wel een beetje 'bang' voor. Wij gaan een klein weekje op hotel met hem, dus ook in dezelfde kamer slapen. Hij is dat echter ook niet meer gewend (heeft tot 3 maanden bij ons geslapen) en vrees dat hij nu ook wel eens wakker zal worden terwijl hij normaal wel lekker tot 9u uitslaapt.
Daar ben ik ook wel een beetje 'bang' voor. Wij gaan een klein weekje op hotel met hem, dus ook in dezelfde kamer slapen. Hij is dat echter ook niet meer gewend (heeft tot 3 maanden bij ons geslapen) en vrees dat hij nu ook wel eens wakker zal worden terwijl hij normaal wel lekker tot 9u uitslaapt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@ snoes, ja het gaat goed. Hij slaapt nu gemiddeld van 19.30 tot 06.30-07.15. Dus helemaal prima!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Aah, fijn dat het weer beter gaat!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik meld me....l wil niet slapen al vanaf 22.00 uur wakker...ze heeft al een flesje gehad, schone luie, bij ons in bed maar niks helpt...ik ben moeeeee
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Tweeling, ik hoop dat ze inmiddels slaapt!
Hier nu ook wakker, maar komt door een brabbelende E. Heel leuk, maar niet op dit tijdstip hahaha. Vooral niet als mn wekker over een uur,gaat. Ze ligt inmiddels ook al dwars in haar bedje:)
Hier nu ook wakker, maar komt door een brabbelende E. Heel leuk, maar niet op dit tijdstip hahaha. Vooral niet als mn wekker over een uur,gaat. Ze ligt inmiddels ook al dwars in haar bedje:)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Mijn zoon heeft z'n best gedaan! Voor het eerst 6,5 uur achter elkaar geslapen.
Natuurlijk wel aan het begin van de avond. Dus ik heb er zelf weinig aan gehad. Maarja... Het begin is er!
Natuurlijk wel aan het begin van de avond. Dus ik heb er zelf weinig aan gehad. Maarja... Het begin is er!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda wat fijn, hopelijk zet het door
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Om 3.30 is ze eindelijk gaan slapen...en om 7.00 uur begon voor haar de dag weer. gaap
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Wauw Linda, wat goed!
Snoes- Lady Post-a-lot
Wauw Linda!!
Na een hoop gerommel met laatste flessen en heel vroeg wakker worden heeft L. het nu ook eindelijk begrepen. Hij slaapt van 22-23 uur tot 07.30-9.00 uur en dan wordt hij heel vrolijk wakker. Soms wordt hij zelfs pas wakker van mijn wekker (of hij slaapt gewoon door en dan kan ik eerst gaan douchen).
Na een hoop gerommel met laatste flessen en heel vroeg wakker worden heeft L. het nu ook eindelijk begrepen. Hij slaapt van 22-23 uur tot 07.30-9.00 uur en dan wordt hij heel vrolijk wakker. Soms wordt hij zelfs pas wakker van mijn wekker (of hij slaapt gewoon door en dan kan ik eerst gaan douchen).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Oh wat goed van hem, Pompoen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Linda en pompoen wat fijn!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pfff, ben het niet meer gewend
J heeft de waterpokken en sinds 17.30 heeft hij nog geen 3u geslapen. En wij ook dus ook Hebben hem net maar even in bad gedaan, daarin viel hij in slaap. Hij heeft zo'n jeuk...nu zitten we met zn 3en op de bank een kinderserie te kijken. Is hij ook even afgeleid. Hoop op nog even slaap zo, om 6u gaat de wekker weer.
J heeft de waterpokken en sinds 17.30 heeft hij nog geen 3u geslapen. En wij ook dus ook Hebben hem net maar even in bad gedaan, daarin viel hij in slaap. Hij heeft zo'n jeuk...nu zitten we met zn 3en op de bank een kinderserie te kijken. Is hij ook even afgeleid. Hoop op nog even slaap zo, om 6u gaat de wekker weer.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ flower, wat zielig voor j. Hebben jullie nog weer geslapen.
Hier ook een gebroken nacht. Luuk is hoe verrassend weer eens flink verkouden en aan het hoesten. Hij slaapt dan altijd slecht. Hij is vannacht ongeveer 2,5 uur wakker geweest.
Hier ook een gebroken nacht. Luuk is hoe verrassend weer eens flink verkouden en aan het hoesten. Hij slaapt dan altijd slecht. Hij is vannacht ongeveer 2,5 uur wakker geweest.
Amber-- Ratel
Ach flower, wat sneu! Uiteindelijk nog wel een beetje kunnen slapen?
Amber, poeh wat heftig bij jullie. Zolang wakker achter elkaar lijkt me echt killing... Mijn zoon is vaak wakker, maar slaapt wel weer binnen een kwartier. Dat is denk ik iets minder heftig.
Hier wederom een goede nacht! Om 20.30 lag hij op bed en om 22.30 was hij alweer wakker. Ik was al bang dat dat weer een voorbode zou zijn. Maar er zat een poep luier dwars.
Om 22.45 sliep hij weer en kwam toen pas om 04.15 weer. Ik was zelf ook bijna gelijk gaan slapen, dus ik heb 5 uur achter elkaar geslapen. Echt heerlijk. Dat had mijn lijf hard nodig!
Amber, poeh wat heftig bij jullie. Zolang wakker achter elkaar lijkt me echt killing... Mijn zoon is vaak wakker, maar slaapt wel weer binnen een kwartier. Dat is denk ik iets minder heftig.
Hier wederom een goede nacht! Om 20.30 lag hij op bed en om 22.30 was hij alweer wakker. Ik was al bang dat dat weer een voorbode zou zijn. Maar er zat een poep luier dwars.
Om 22.45 sliep hij weer en kwam toen pas om 04.15 weer. Ik was zelf ook bijna gelijk gaan slapen, dus ik heb 5 uur achter elkaar geslapen. Echt heerlijk. Dat had mijn lijf hard nodig!
Linda- Ratel
@ Linda, wat fijn dat het bij jullie beter gaat!!
Ja het is best pittig inderdaad, ben ook moe nu. Vandaag helaas ook aan het werk. Heb een rustige ochtend gelukkig alleen vanmiddag wel spreekuur. Hopelijk is het snel 17.00.
Ja het is best pittig inderdaad, ben ook moe nu. Vandaag helaas ook aan het werk. Heb een rustige ochtend gelukkig alleen vanmiddag wel spreekuur. Hopelijk is het snel 17.00.
Amber-- Ratel
Flower, wat zielig Beterschap!!
Amber, weeral verkouden? Ook beterschap voor hem!
Linda, wauw wat ontzettend goed weer van hem!!
Amber, weeral verkouden? Ook beterschap voor hem!
Linda, wauw wat ontzettend goed weer van hem!!
Snoes- Lady Post-a-lot
amper, ik zag jou al online...dacht even kijken welke kindjes nog meer spoken. beterschap met jullie ventje! vol kunnen houden op het werk?
linda, hij begint het te leren zo te lezen. fijn zeg!
linda, hij begint het te leren zo te lezen. fijn zeg!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Haha ja was inderdaad online vannacht. Heb het werk vol kunnen houden. Hopelijk slaapt luuk vannacht beter. Morgen nog een dag werken. Hij hoest nog wel flink en net wat koorts.
Hoe ging de rest van de nacht bij jou?
Hoe ging de rest van de nacht bij jou?
Amber-- Ratel
Luuk slaapt helaas nog niet.. normaal slaapt hij om 19.30.
Hij is klaarwakker beneden aan het spelen
Hij is klaarwakker beneden aan het spelen
Amber-- Ratel
Ik kan me vannacht ook eens in dit topic melden. Heb tot nu toe een dramatische nacht hier.
Dochter was net sinds ze op bed ligt al voor de vierde keer uit bed. Zal wel door de warmte komen, dat ze zo onrustig slaapt.
Zelf kan ik ook niet lekker slapen. Baby is vreselijk onrustig. De gyn heeft hem vanmiddag iets bijgedraaid naar stuit en dat vindt meneer niet leuk. Hij heeft een sterke voorkeur voor dwars liggen, maar dat is niet handig natuurlijk. Vandaar dat ze hem voor de zekerheid in stuit heeft gelegd, hoofdligging lukte niet, maar stuit is beter dan dwars. En nu is meneer vreselijk druk. Verder heel veel pijnlijke harde buiken, af en toe doorstralend naar mijn rug en veeeel pijn. Net van ellende een half uur in bad gezeten en nu met twee paracetamol op bed. Baby nog steeds druk, mama nog steeds pijn, maar de scherpe randjes zijn er even af.
Nu hopen dat ik zo nog een paar uurtjes slaap kan pakken.
Dochter was net sinds ze op bed ligt al voor de vierde keer uit bed. Zal wel door de warmte komen, dat ze zo onrustig slaapt.
Zelf kan ik ook niet lekker slapen. Baby is vreselijk onrustig. De gyn heeft hem vanmiddag iets bijgedraaid naar stuit en dat vindt meneer niet leuk. Hij heeft een sterke voorkeur voor dwars liggen, maar dat is niet handig natuurlijk. Vandaar dat ze hem voor de zekerheid in stuit heeft gelegd, hoofdligging lukte niet, maar stuit is beter dan dwars. En nu is meneer vreselijk druk. Verder heel veel pijnlijke harde buiken, af en toe doorstralend naar mijn rug en veeeel pijn. Net van ellende een half uur in bad gezeten en nu met twee paracetamol op bed. Baby nog steeds druk, mama nog steeds pijn, maar de scherpe randjes zijn er even af.
Nu hopen dat ik zo nog een paar uurtjes slaap kan pakken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Poeh... Jasmine, wat naar zeg! Hopelijk kan je nog even slapen en duurt het niet te lang meer eer de baby komt.
Mijn kleine man doet het goed! Hij slaapt al 4 dagen zo'n 5 a 6 uur achter elkaar. Weliswaar alleen de eerste helft van de nacht, daarna komt hij alsnog om de 2 uur. Maar het begin is er!
Ik was er ook op tijd ingedoken, dus heb zojuist 4,5 uur kunnen slapen. Heerlijk!
Mijn kleine man doet het goed! Hij slaapt al 4 dagen zo'n 5 a 6 uur achter elkaar. Weliswaar alleen de eerste helft van de nacht, daarna komt hij alsnog om de 2 uur. Maar het begin is er!
Ik was er ook op tijd ingedoken, dus heb zojuist 4,5 uur kunnen slapen. Heerlijk!
Linda- Ratel
Ik meld me weer. Luuk heeft weer echt moeite om te slapen de laatste nachten. Komt 's avonds moeilijk in slaap. Word ' s nachts wakker of word heel vroeg wakker. Afgelopen nacht was het 05.15. Nu is hij al vanaf 03.15 wakker. Fles gegeven helpt niet. Bij ons in bed helpt niet
Pff ben zo moe en om 06.30 gaat de wekker weer, moet vandaag werken.
Pff ben zo moe en om 06.30 gaat de wekker weer, moet vandaag werken.
Amber-- Ratel
Vervelend Amber, vooral als niks lijkt te helpen. J.asmijn slaapt wonderbaarlijk goed vannacht, had ik niet verwacht et die warmte. Dan slaapt ze normaal gesproken lang niet zo goed.
En nu lig ik dus zelf wakker. Weer voorwerk, harde buiken etc. Word er ook echt wakker van, kan er niet van slapen, maar echt doorzetten doet het niet.
En nu lig ik dus zelf wakker. Weer voorwerk, harde buiken etc. Word er ook echt wakker van, kan er niet van slapen, maar echt doorzetten doet het niet.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Vervelend amber. Hoop dat je nog even kan sLapen.
Jasmine dat je ukkie maar eens ter wereld komt ga je stuitbevalling proberen of wordt t een ks?
Hier een goedenacgt. Tante pollewop had gisteren on 21 uur de fles en toen zelf laten komen. Dat is nu pas, dus heerlijk!
Jasmine dat je ukkie maar eens ter wereld komt ga je stuitbevalling proberen of wordt t een ks?
Hier een goedenacgt. Tante pollewop had gisteren on 21 uur de fles en toen zelf laten komen. Dat is nu pas, dus heerlijk!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 15 van 20 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!