Moedervlek
+2
Caramba
Linnie1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moedervlek
Ik heb vandaag een moedervlek weg laten halen omdat hij best wel groot was en aanvoelde als een olifantenhuidje.
Maar hoe lang duurt het ongeveer tot dat plekje hersteld is? Volgens mijn vriend leek het net of hij er nog zat toen hij de pleister verwisselde. Ik denk dat het door het bloeden komt.
En wordt die plek ook lichter, en duurt dat lang?
Heb hem weg laten halen ivm mijn trouwen en ik een halter jurk heb je hem zag zitten. En omdat ik als ik in bikini liep me eigen niet echt lekker bij voelde.
Hij was trouwens niet kwaadaardig ofzo.
Maar hoe lang duurt het ongeveer tot dat plekje hersteld is? Volgens mijn vriend leek het net of hij er nog zat toen hij de pleister verwisselde. Ik denk dat het door het bloeden komt.
En wordt die plek ook lichter, en duurt dat lang?
Heb hem weg laten halen ivm mijn trouwen en ik een halter jurk heb je hem zag zitten. En omdat ik als ik in bikini liep me eigen niet echt lekker bij voelde.
Hij was trouwens niet kwaadaardig ofzo.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Moedervlek
4 jaar terug een moedervlek in mijn hals weg laten halen. Had er last van wanneer ik op bijrijdersstoel de gordel om had. Dat schuurde en bleef achter de moedervlek hangen. Lastig dus.
Ook als ik een ketting om had bleef dit soms haken.
Binnen een week was het korstje eraf gevallen, wel zie je nog een klein litteken.
Binnen een week was het korstje eraf gevallen, wel zie je nog een klein litteken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Caramba schreef:4 jaar terug een moedervlek in mijn hals weg laten halen. Had er last van wanneer ik op bijrijdersstoel de gordel om had. Dat schuurde en bleef achter de moedervlek hangen. Lastig dus.
Was die moedervlek ook weggeschraapt?
Linnie1985- Kletskop
Ik moet dit ook laten doen, maar ik durf niet Doet het pijn?
Sorry, kan je verder niet echt helpen met je vraag.
Gast- Gast
Jente schreef:Ik moet dit ook laten doen, maar ik durf niet Doet het pijn?
Alleen het prikje van de verdoving voel je even, en als de verdoving ingespoten word, als de dokter hem weg haal, voel je er niks van.
Ik heb vorige week een kies laten trekken en geloof mij dat vond ik 10x enger en pijnlijker dan die moedervlek weg laten halen.
Linnie1985- Kletskop
Ik heb ook een moedervlek weg laten halen op de plek van m'n bh bandje. hij werd er vanaf de vlakte afgesneden (dus niet dat je een litteken hebt die gehecht moet worden). Dit is inmiddels zo'n 10 jaar geleden.
De eerste jaren was het vlekje lichtroze. Inmiddels zie je hem nauwelijks (heeft dezelfde kleur als mijn huid, maar ik ben van mezelf ook licht).
De hersteltijd weet ik niet meer.
De eerste jaren was het vlekje lichtroze. Inmiddels zie je hem nauwelijks (heeft dezelfde kleur als mijn huid, maar ik ben van mezelf ook licht).
De hersteltijd weet ik niet meer.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er een stuk of 3 waarvan het pigment nog steeds donkerbruin zichtbaar is. Volgens mijn dermatoloog kan hij ze weghalen maar moet hij dan gaan snijden waardoor het een kuiltje of litteken zal worden.
Gast- Gast
Heb er nu wel een beetje last van, ook toen ik op mijn rechterzij lag had ik er een beetje last van. Gewoon geen gekke dingen op het werk doen vandaag . Morgen en zaterdag kan ik weer rustig aan doen haha.
Linnie1985- Kletskop
Bij mij is hij weggebrand.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik moet er ook één weg laten halen, maar 'vergeet' iedere keer een afspraak te maken bij de huisarts.
Zie er gewoon tegenop, terwijl het beter is om hem weg te laten halen, want hij irriteert wel.
Jullie verhalen helpen wel, het valt dus eigenlijk best mee.
Zie er gewoon tegenop, terwijl het beter is om hem weg te laten halen, want hij irriteert wel.
Jullie verhalen helpen wel, het valt dus eigenlijk best mee.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nu geen pleister meer nodig, maar moet dus gaan smeren met zalf, sudocreme was ook goed, maar moet ik het er dik op smeren of juist dun?
Ik dacht ook dat het eng was om weg te laten halen, maar viel idd reuze mee.
Ik dacht ook dat het eng was om weg te laten halen, maar viel idd reuze mee.
Linnie1985- Kletskop
bij mij hebben ze hem weg gesneden en 4 hechtingen erin gekregen. Alleen die stomme assistente trok de hechtingen er zo raar uit dat ik nu een mega litteken op de arm heb en wat je in de zomer heel fijn ziet
Ik heb een week last er van gehad door die hechtingen daarna geen last meer
Ik heb een week last er van gehad door die hechtingen daarna geen last meer
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had een vrij grote moedervlek op mijn rug die ook groeide.
Die is toen weggesneden en gehecht (ook al 10-15 jaar geleden). Het is nu een groot litteken geworden van 3 cm lang en 1 cm breed. Maar ik heb er geen moeite mee. Ik zie hem zelf ook niet dageljks ofzo.
Die is toen weggesneden en gehecht (ook al 10-15 jaar geleden). Het is nu een groot litteken geworden van 3 cm lang en 1 cm breed. Maar ik heb er geen moeite mee. Ik zie hem zelf ook niet dageljks ofzo.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Soortgelijke onderwerpen
» Moedervlek er af..
» Moedervlek met haartje
» moedervlek weg laten halen.
» Moedervlek weg laten halen...
» moedervlek word dikker en rood wat is dat?
» Moedervlek met haartje
» moedervlek weg laten halen.
» Moedervlek weg laten halen...
» moedervlek word dikker en rood wat is dat?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: