Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moedervlek word dikker en rood wat is dat?

+5
Sneeuwvlok
ekiaam87
Feline
RioolSpook
Sarah1985
9 plaatsers

Ga naar beneden

moedervlek word dikker en rood wat is dat? Empty moedervlek word dikker en rood wat is dat?

Bericht  Sarah1985 vr 28 jan 2011 - 7:00

Ik heb twee moedervlekken en die worden ineens dikker en rood. Wat is dit?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedervlek word dikker en rood wat is dat? Empty Re: moedervlek word dikker en rood wat is dat?

Bericht  RioolSpook vr 28 jan 2011 - 7:01

Dat zijn moedervlekken die dikker en roder worden.. nerd
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

moedervlek word dikker en rood wat is dat? Empty Re: moedervlek word dikker en rood wat is dat?

Bericht  Feline vr 28 jan 2011 - 7:04

Hahaha.. lekker droog! Paris.. als wij nou allemaal zeggen dat het niets is (wat we totaal niet kunnen beoordelen) ben je dan gerust gesteld? Denk 't niet.. dus als je 't niet vertrouwd ga je gewoon even naar de huisarts.

Rode moedervlekken is wel uniek smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  ekiaam87 vr 28 jan 2011 - 7:04

http://members.quicknet.nl/h.dillen/nieuwe_pagina_11.htm misschien heb je er wat aan?
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:06

Als je het niet vertrouwt, even naar de huisarts. Die weet het zeker. Het hoeft helemaal niks ernstigs te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:07

Oeh, als ik die lijst lees, dan had ik al lang bij de huisarts moeten zijn.
Ik heb een aantal die zo nu en dan van zich laten horen. Ze worden dan of dikker, randje er omheen, jeuk en korstje... of een combinatie van meerdere eigenschappen.. hmmmm scratch

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 28 jan 2011 - 7:09

Aan die link heb ik zeker wat.

Ik zal maandag de huisarts even ervoor bellen vind het maar eng.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:14

Je heoft je echt niet meteen ongerust te maken smile Ik heb ook veranderende moedervlekken gehad, en een die ging jeuken en bloeden etc. Was niets aan de hand. Het is altijd goed om even langs te gaan, de ha kan toch beter oordelen dan wij. Maar je hoeft echt niet bang te zijn in principe (al herken ik het wel hoor haha, hypochonder nr 1 hier).

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwvlok vr 28 jan 2011 - 9:09

Bij veranderende moedervlekken ( dus rood worden, jeuken, groter worden, haren erop groeien etc ) moet je altijd naar de huisarts gaan. Dat is tenminste wat ik leer Wink
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 21:41

Ik had ook een paar moedervlekken waar spontaan een korstje op kwam, die groter werden, jeukten of af en toe bloedden, maar daar was niks mee aan de hand.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ vr 28 jan 2011 - 23:12

Naar de huisarts gaan als het je onrustig maakt. Geen zorgen maken maar wel even actie ondernemen. Succes!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Joli86 za 29 jan 2011 - 2:31

Sneeuwvlok schreef:Bij veranderende moedervlekken ( dus rood worden, jeuken, groter worden, haren erop groeien etc ) moet je altijd naar de huisarts gaan. Dat is tenminste wat ik leer Wink

+ 1
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Filoria za 29 jan 2011 - 4:23

Ik had toen ik 17 was moedervlekken die veranderden en ben daarmee naar de huisarts gegaan. Die heeft me doorverwezen naar een dermatoloog. De dermatoloog zei dat de moedervlekken risicogevallen waren. Ze waren nog niet kwaadaardig, maar er was een goede kans dat ze dat zouden worden in de toekomst.

Ik heb ze toen weg laten halen. De moedervlekken waren te groot om weggebrand te worden (ongeveer zo groot als een kwartje), dus ze werden weggesneden. Dit viel allemaal erg mee. Ik kreeg per moedervlek een plaatselijke verdoving, de moedervlek werd dan weggesneden en de wond gehecht. Hier heb ik wel littekens aan over gehouden.
Ben heel blij dat ik ze heb laten weghalen, want nu hoef ik me er geen zorgen meer om te maken!

Maar goed, ik hoop voor jou dat het helemaal meevalt en dat ze gewoon kunnen blijven smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  applestar za 29 jan 2011 - 8:24

Volgensmij is het dan altijd verstandig om naar de huisarts te gaan.
Het hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen maar mocht het iets zijn, dan ben je er vroeg bij
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Filoria za 29 jan 2011 - 9:24

Trouwens, Applestar: die uitslag op jouw tenen ziet er ook naar uit! Zou je daar niet eens naar laten kijken?

Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: