Wie heeft er natuursteen tegels?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft er natuursteen tegels?
Ik word er gek van ik kan schobben wat ik wil (met spul voor sterk vervuilde vloer) en 2 weken later is het weer net zo vies dat mijn zoontje er zwarte voeten van krijgt.
Wie heeft de oplossing dat is hier geen last meer van heb? want ik schaam er best voor.
Wie heeft de oplossing dat is hier geen last meer van heb? want ik schaam er best voor.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie heeft er natuursteen tegels?
Wij hebben sinds maandag een nieuw straatje met natuursteen, wildverband en kleurvast. Weet nog niet hoe het is, maar neem aan dat kleurvast ook staat dat het niet afgeeft en niet alleen voor verkleuren.
Ow wacht ik dacht dat je voor buiten bedoelde niet goed gelezen dus .
Ow wacht ik dacht dat je voor buiten bedoelde niet goed gelezen dus .
Laatst aangepast door Linnie1985 op wo 15 mei 2013 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Wat voor soort tegels heb je dan precies? Wij hebben hier namelijk een hardstenen vloer die ik af en toe olie en verder gewoon stofzuig en een keer per week dweil met groene zeep (dat voedt de steen). En je ziet hier juist niets op de vloer, ik vind het ideaal!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik dacht dat het om op de muur ging.
Geen ervaring nog, wel gaan wij leisteen gebruiken voor op de muur bij de keuken. We hebben er speciaal spul bij gekocht die de kleur intenser maakt en tegen vlekken is. Doordat het er nog niet op zit, heb ik geen idee of het werkt.
Geen ervaring nog, wel gaan wij leisteen gebruiken voor op de muur bij de keuken. We hebben er speciaal spul bij gekocht die de kleur intenser maakt en tegen vlekken is. Doordat het er nog niet op zit, heb ik geen idee of het werkt.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tegels toilet
» Houten terras tegels
» Aanslag op de tegels in de badkamer?
» mos tussen de tegels...hoe verwijderen?
» Spoedvraag! Tegels/voegen..
» Houten terras tegels
» Aanslag op de tegels in de badkamer?
» mos tussen de tegels...hoe verwijderen?
» Spoedvraag! Tegels/voegen..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: