Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanslag op de tegels in de badkamer?

+3
Parisienne
sonly
SleepingBeauty
7 plaatsers

Ga naar beneden

Aanslag op de tegels in de badkamer?  Empty Aanslag op de tegels in de badkamer?

Bericht  SleepingBeauty ma 16 jan 2012 - 8:08

Hebben jullie ook van de oranje achtige aanslag op de plek waar je doucht?
En hoe houdt je dat schoon? Het zit bij ons vooral in de voegen tussen de tegels op de muur en op de vloer.

het lijkt me van de zeep te zijn.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanslag op de tegels in de badkamer?  Empty Re: Aanslag op de tegels in de badkamer?

Bericht  sonly ma 16 jan 2012 - 8:29

Ja, volgens mij is het een combinatie van zeep/kalk... Ik schrob het meestal weg met chloor en dasti, krijg niet altijd alles weg, maar scheelt toch wel een hoop.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Aanslag op de tegels in de badkamer?  Empty Re: Aanslag op de tegels in de badkamer?

Bericht  Parisienne ma 16 jan 2012 - 8:35

Bij ons is het ook oranje, maar ik heb altijd het idee dat het schimmel is. Dit kan namelijk ook oranje zijn. Zit hier ook voornamelijk tussen de voegen en op het randje waar de tegels op de douchebak komen. We hebben ook 'echte' schimmel (zwart), wat op sommige plaatsen gemengd is met de oranje schimmel. Hiervoor gebruiken wij HG anti-schimmel spul. Inspuiten, half uur in laten trekken, goed wegspoelen en it's gone!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Dennenappel di 17 jan 2012 - 1:40

Ja, dit hebben wij ook, vooral op de plek waar het meeste water en zeep e.d. komt. Ik gaf eerst de oranje axe douchegel van mijn vriend de schuld. Nadat ik deze heb weggegooid, blijft het oranje echter terugkomen.

Laatst de badkamer met chloor schoongemaakt en daar ging het nog beter mee weg dan met badkamerreiniger wat ik normaal gesproken gebruikte. Inspuiten, even intrekken, borsteltje erover heen en afspoelen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Printje di 17 jan 2012 - 2:07

Wat ook goed werkt is een soort cif vd action. In zo;n roze doosje zit het, er zit ook een sponsje bij en het werkt super goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 2:16

Ik zweer bij dit spul van HG

Aanslag op de tegels in de badkamer?  HG_VOEGENREINIGER

Ik zet er dan wel zo'n spray op want dat vind ik persoonlijk fijner werken

En deze :

Aanslag op de tegels in de badkamer?  Hg%20anti%20kalk%20schuimspray%20500ml

Gast
Gast

Bericht  Printje di 17 jan 2012 - 2:34

HG heeft inderdaad ook hele goede producten, ik heb er ook erg veel van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 5:00

Als je douche oranje is komt dat ook (groten)deels door huidschilfers gecombineerd met zeep. Na het douchen heel goed naspoelen en insprayen met goede (dure) douchereiniger, dan kun je het zo wegvegen.

Laatst aangepast door Pippa op vr 20 jan 2012 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 17 jan 2012 - 5:05

Oh God.. ik beschuldige mijn man laatst van zijn Oranje Guhl shampoo en de vlekken in de douch.. Aanslag op de tegels in de badkamer?  394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 5:06

2CKC2 schreef:Oh God.. ik beschuldige mijn man laatst van zijn Oranje Guhl shampoo en de vlekken in de douch.. Aanslag op de tegels in de badkamer?  394967

Haha, arme man van jou! Hij kan daar helemaal niks aan doen :face:

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 17 jan 2012 - 5:16

Pippa schreef:
2CKC2 schreef:Oh God.. ik beschuldige mijn man laatst van zijn Oranje Guhl shampoo en de vlekken in de douch.. Aanslag op de tegels in de badkamer?  394967

Haha, arme man van jou! Hij kan daar helemaal niks aan doen :face:

Haha, en hij:'Oh.. dan zal ik beter opletten dat het niet daar spat..' ahhhhh, ik ga hem nu smsen dat ik van hem hou..zielig!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sarah1985 di 17 jan 2012 - 7:07

maak je de douche ook elke keer droog? Wij maken het elke keer goed droog en hebben alleen in het putje last van oranje aanslag verder niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: