Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingteruggave is binnen!

+109
Bruintje Beer
Dikkie Dik
Shopaholic
rapa nui
Tsjip
Pompoen
Moira
Theezakje13
Le Chat Noir
Bosjesvrouw
Razz
Artemis
Pien
peach
Pitufo
Manderijn
xxjojootjexx
Ella
missy.
Hannah_
*Lookie*
Roxi3
SDL
Ilargi
Catwoman79
love
RioolSpook
Shisha
Linda
GeKKiE
Carra
Saga
Green_Pepper
SoGood
Pommes
Twellie
Nyx
pindaatje
Penélope
Charles
June
Fortissimo
Puggle
Taeda
kwebbeltje
Sorella
Monte
Exogenesis
Thunder
Luce
Jelin
Aggi
Dolphinne
Dora
Linnie1985
rianne287
Elliot
_Femme
GreenGrass
PapillonRose
Aziraphale
Pandora
Davinia
Sophiee
Tiara
Ooh La La!
Jeanette
Ilovethe90s
Snirp
Kqip
Oasis
Aagje!
NoMercy
Tania
liesje
Laced
Parel
Laurientje
mezzoforte
Mida4you
Roodkapje
TukTuk
Roza
CCC
Flower_L
Printje
Arwyn
Winegum
Lenthe
M@niek
Kreeftje
Lejow
Vino
luisa
Rose
Jade
Happinaz
Jasmine
ellibre
SnowWhite
Parisienne
madam
Sarah1985
Evalynn
Rush
Minx
Reeza
blondje1313
Chocoholic
113 plaatsers

Pagina 7 van 15 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Fortissimo di 4 jun 2013 - 5:55

Hier nog steeds niks. Omdat ik op FB iemand had zitten waarvan de aangifte niet was aangekomen, en anderen die na 1 april hadden ingeleverd al wel wat hadden gehoord, heb ik maar eens gebeld. Die van mij was wel aangekomen maar nog niet in behandeling genomen. Waarom stuur ik dat domme ding anders op 27 februari al op?? Zei ik ook tegen die vrouw aan de telefoon, dat ze daar wel wat aan mogen doen. Slaat natuurlijk nergens op dat diegene die na 1 april inleveren toch nog voor de mensen die op tijd inleveren, afgehandeld worden.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  June di 4 jun 2013 - 6:27

Tja, ik weet niet waar ze op selecteren. Vóór 1 juli is het toch ook nog steeds. Je krijgt echt wel voor die tijd een brief. Ik heb hem vandaag gekregen met 7 juni als datum. Dus voor de zeventiende zal ik het wel op mijn rekening zien.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Tania di 4 jun 2013 - 6:29

Fortissimo schreef:Hier nog steeds niks. Omdat ik op FB iemand had zitten waarvan de aangifte niet was aangekomen, en anderen die na 1 april hadden ingeleverd al wel wat hadden gehoord, heb ik maar eens gebeld. Die van mij was wel aangekomen maar nog niet in behandeling genomen. Waarom stuur ik dat domme ding anders op 27 februari al op?? Zei ik ook tegen die vrouw aan de telefoon, dat ze daar wel wat aan mogen doen. Slaat natuurlijk nergens op dat diegene die na 1 april inleveren toch nog voor de mensen die op tijd inleveren, afgehandeld worden.

Zij zullen daar vast een bepaald systeem voor hebben zodat ze het op een voor hun logische volgorde doen. Als jij voor 1 juli bericht krijgt doen ze gewoon wat ze beloven, hoe ze dat met mensen die na 1 april aangifte hebben gedaan afhandelen is natuurlijk niet echt jou zaak.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Exogenesis di 4 jun 2013 - 6:45

Tania schreef:
Fortissimo schreef:Hier nog steeds niks. Omdat ik op FB iemand had zitten waarvan de aangifte niet was aangekomen, en anderen die na 1 april hadden ingeleverd al wel wat hadden gehoord, heb ik maar eens gebeld. Die van mij was wel aangekomen maar nog niet in behandeling genomen. Waarom stuur ik dat domme ding anders op 27 februari al op?? Zei ik ook tegen die vrouw aan de telefoon, dat ze daar wel wat aan mogen doen. Slaat natuurlijk nergens op dat diegene die na 1 april inleveren toch nog voor de mensen die op tijd inleveren, afgehandeld worden.

Zij zullen daar vast een bepaald systeem voor hebben zodat ze het op een voor hun logische volgorde doen. Als jij voor 1 juli bericht krijgt doen ze gewoon wat ze beloven, hoe ze dat met mensen die na 1 april aangifte hebben gedaan afhandelen is natuurlijk niet echt jou zaak.

Inderdaad, want het is jouw zaak.

Maar goed, dat begrijp ik ook nooit zo goed, dat die mensen ondanks hun te laat inleveren tóch eerder wat horen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Fortissimo di 4 jun 2013 - 7:09

Nou ja, het is wel degelijk mijn zaak want het is mijn geld. Ik heb teveel afgedragen aan belasting, dus dat geld is gewoon van mij. En als zij stellen dat als je voor 1 april de boel moet inleveren, dan moeten ze de mensen die na 1 april hebben ingeleverd, eerst links laten liggen zodat eerst de mensen die het op tijd hebben ingeleverd worden bediend. Zo werkt het in mijn werk ook. Als buurvrouw 1 een week later dan buurvrouw 2 een bijstandsaanvraag heeft ingediend en buurvrouw 1 krijgt diezelfde week al bericht en de ander moet nog 5 week wachten, zou ook niet juist zijn.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Exogenesis di 4 jun 2013 - 7:17

Eensch!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Tania di 4 jun 2013 - 7:20

Exogenesis schreef:Eensch!

Eens

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Fortissimo di 4 jun 2013 - 7:22

Tania schreef:
Exogenesis schreef:Eensch!

Eens

Is oud Nederlandsch, dus gewoon juist.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Exogenesis di 4 jun 2013 - 7:23

Tania schreef:
Exogenesis schreef:Eensch!

Eens

Oud-Hollands Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 281626781
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Sorella di 4 jun 2013 - 7:26

Dora schreef:
Sorella schreef:Ik heb ook nog niets gehad, ook geen brief trouwens. Had ik de brief al moeten hebben? Weet iemand dat?

Als je voor 1 april je belastingaangifte hebt gedaan moet je voor 1 juli iets horen/brief krijgen
Dank je wel. Vanmiddag lag de brief in de bus Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 394967
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Moira di 4 jun 2013 - 8:58

Puggle schreef:Helaas nog geen geld. Ik hoop echt niet dat ik ook zo'n brief krijg voor mijn rekening nummer. Ik wil de centjes zo graag Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 253468018

Daar ben ik bij mij ook bang voor Laughing. Brief met dagtekening 1 juni gekregen, maar ook nog geen geld.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Roodkapje di 4 jun 2013 - 9:46

Mijne is binnen en pas op 17 april ingestuurd ! :cheering:
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Taeda di 4 jun 2013 - 10:01

Roodkapje schreef:Mijne is binnen en pas op 17 april ingestuurd ! :cheering:

Kom je de rest nou jaloers maken? Wink
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  NoMercy di 4 jun 2013 - 19:10

Hier is het ook binnen! :cheering: dagtekening was 14 mei pfff haha
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Charles di 4 jun 2013 - 19:13

Oeps dit moet ik nog doen. Dalijk ff de accountant bellen want onze situatie is zo complex dat ik me er zelf niet aan waag.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Laced di 4 jun 2013 - 19:16

Ik wacht nog steeds.. Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 1270000679

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Linda di 4 jun 2013 - 19:40

Wij hadden een herinnering van de belastingdienst gekregen, we hadden onze aangifte nog steeds niet gedaan. Voor 13 juni moet het binnen zijn. Gelukkig gaat ons belastingmannetje het doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 20:35

Ik wil ook mijn teruggave :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Puggle wo 5 jun 2013 - 10:42

NoMercy schreef:Hier is het ook binnen! :cheering: dagtekening was 14 mei pfff haha

En het geld was vandaag pas binnen?

Dan is er nog hoop voor mij.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  rianne287 wo 5 jun 2013 - 18:16

Hier ook nog niets, geen brief en geen geld Wink
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  NoMercy wo 5 jun 2013 - 18:47

Puggle schreef:
NoMercy schreef:Hier is het ook binnen! :cheering: dagtekening was 14 mei pfff haha

En het geld was vandaag pas binnen?

Dan is er nog hoop voor mij.

Ja, kreeg zo een brief dat ze mijn rekeningnummer "kwijt" waren, vandaar dat het zo lang duurde.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Puggle wo 5 jun 2013 - 19:30

NoMercy schreef:
Puggle schreef:
NoMercy schreef:Hier is het ook binnen! :cheering: dagtekening was 14 mei pfff haha

En het geld was vandaag pas binnen?

Dan is er nog hoop voor mij.

Ja, kreeg zo een brief dat ze mijn rekeningnummer "kwijt" waren, vandaar dat het zo lang duurde.

Hmm en hoeveel dagen na de aanslag kreeg je die brief over je nummer?
Wel fijn dat je het nu hebt!

Ik heb het helaas nog niet.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  TukTuk wo 5 jun 2013 - 19:37

Hier ook nog niks.. Brief is ruim 2 weken geleden verstuurd met mijn rekeningnummer.. Hopelijk storten ze het snel!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Parel wo 5 jun 2013 - 19:45

Puggle, ze zijn je heus niet vergeten hoor Razz
Je hebt toch ook al een brief gehad, of niet?

Wij hebben nog niks gehad, maar ik weet dat het voor 1 juli vast wel komt, dus ik wacht lekker af.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Puggle wo 5 jun 2013 - 20:07

Ik heb een brief met dagtekening 1 juni gehad, maar nog geen geld dus.
Mijn man had dagtekening 25 mei en die had de volgende dag het geld. Vandaar dat ik het lang vind duren, en ik heb geen geduld angel
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 7 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 15 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum