Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speen weglaten

4 plaatsers

Ga naar beneden

Speen weglaten Empty Speen weglaten

Bericht  Slakje di 14 mei 2013 - 23:22

Overdag heeft Louise haar tut niet meer nodig, maar om te slapen (en als ze ziek is, zich pijn heeft gedaan) wel. Aangezien we nog regelmatig wakker wordt 's nachts omdat haar tut zoek is, en ze soms helemaal over haar toeren is als ze hem niet vindt, willen we hem eigenlijk graag weglaten zodat ze na een tijdje niet meer wakker wordt omdat ze hem kwijt is en gewoon lekker gaat doorslapen.

Hoe hebben jullie de tut weggelaten?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Speen weglaten Empty Re: Speen weglaten

Bericht  -Ieniemienie- di 14 mei 2013 - 23:26

Wij hebben bij allebij de kinderen de speen met 15 maanden helemaal weggelaten.
Dus niet afbouwen, maar in een keer weggelaten. (ze hadden hem alleen nog in bed)
Ze hebben er allebij geen probleem mee gehad. De eerste nacht sliepen ze iets onrustiger.
Maar niet gehuild oid. En vanaf toen dus helemaal van de speen af.
Werkte bij allebij goed. Ook al was T een selchte slaper. Sliep hierdoor niet nog slechter.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Speen weglaten Empty Re: Speen weglaten

Bericht  Slakje wo 15 mei 2013 - 9:20

Ik heb het al opgegeven. Haar middagdutje heeft ze niet gedaan, heel de tijd gehuild, oorverdovend, net in bed gelegd zonder speen en het was krijsen, krijsen, krijsen tot ik haar speen weer gaf. Niet eens met tussenpauzes.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Speen weglaten Empty Re: Speen weglaten

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:22

J.anneman is er snachts sinds kort vanaf. Ik heb gezegd dat zijn speen stuk en vies was. De eerste avond ben ik bij hem gebleven tot hij sliep. Daarna was het klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speen weglaten Empty Re: Speen weglaten

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 9:28

Bij R heb ik hem, met een maand of 3-4, gewoon niet meer gegeven, hij vond het prima. Ik denk dat het bij N helaas langer gaat duren, zij lijkt hem echt nodig te hebben om in slaap te vallen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speen weglaten Empty Re: Speen weglaten

Bericht  Twellie wo 15 mei 2013 - 10:04

Mijn oudste dochter van drie is er nog steeds niet vanaf. Ze heeft altijd alleen een speen gehad in bed. We hebben verschillende pogingen ondernomen om haar er helemaal vanaf te krijgen maar het is niet gelukt. We hebben nu afgesproken dat ze hem alleen in haar mond doet om even rustig te worden in bed en dan eruit. Dit is het eerste dat lijkt te werken, ik kijk sowieso 's nachts altijd even voordat ik naar bed ga en ze heeft de speen sinds we het afgesproken hebben in haar hand en niet in haar mond.

Omdat het bij mijn oudste zo'n gedoe is om haar er af te krijgen, hebben we de jongste gewoon geen speen gegeven.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Speen weglaten Empty Re: Speen weglaten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum