Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit duur voor een huisje in oostenrijk in september??

2 plaatsers

Ga naar beneden

Is dit duur voor een huisje in oostenrijk in september?? Empty Is dit duur voor een huisje in oostenrijk in september??

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:20

820 euro voor 11 nachten (week+midweek achter elkaar)

4 persoons huisje waar we met zijn 2en in gaan.

Vraag het me gewoon af. Het plekje ken ik dat is echt geweldig!!

http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/oostenrijk/vorarlberg/hochmontafon

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit duur voor een huisje in oostenrijk in september?? Empty Re: Is dit duur voor een huisje in oostenrijk in september??

Bericht  Roze Roos wo 23 feb 2011 - 7:33

Nee volgens mij valt dat wel mee!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Is dit duur voor een huisje in oostenrijk in september?? Empty Re: Is dit duur voor een huisje in oostenrijk in september??

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:46

Het kan nog wel goedkoper, maar het is zeker niet belachelijk duur. Is dus maar ruim 200 euro per persoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 8:57

Nee 420 per persoon want we gaan maar met zijn 2en en niet met zijn 4en.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:46

Nou dat vind ik niet duur hoor voor een huisje..

Gast
Gast

Bericht  Monte do 24 feb 2011 - 4:54

Ik vind het best prijzig( het is wel ok omdat het via een huisjespark is, maar daar boek ik dan ook nooit.) Heb altijd huisjes in oostenrijk van max 550 per week(huisje voor 6 personen). Voor 2 personen zijn er zelfs huisjes te vinden van rond de 400 euro.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:00

Oh in dat geval.. Ik heb ook geen idee wat een huisje kost maar in Frankrijk(waar mijn ouders een huis verhuren) vragen veel meer voor een weekje en wat dan normaal is in Frankrijk. Dacht dat in elk land de prijzen wel redelijk gelijk lagen namelijk, maar niet dus smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:04

het is voor 12 dagen he niet voor 1 week. Dus 410 euro per persoon voor 12 dagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:24

Oh ja, niet goed gelezen. Ik denk dat je veel goedkopere accomodatie kunt vinden als je met zijn tweeen gaat. Of willen jullie geen slaapkamer delen? Wanneer je gewoon voor een appartement / huisje met een slaapkamer gaat, zou je goedkoper uit kunnen zijn dan dat. Vorig jaar zaten wij midden in het hoogseizoen in een huisje van 500 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: