Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tankini

+9
Arwyn
TNMN
Pannetoet
Inge
Blond
Pien
Mamsie
Xanna
Poisongirl
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Tankini - Pagina 3 Empty Re: Tankini

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:08

CherrieLola schreef:
_Donnaa schreef:
CherrieLola schreef:Daarom draag ik een zwemshort met een leuke bikinitop. Echt, ik vind mijn benen walgelijk dik, en die striae is echt lelijk. Ik geef toch niets om bruin worden, dat scheelt ook alweer.
Nou, dat is helemaal geen succes als ik dat altijd zie.. Mijn vriendin doet dat ook en die lijkt dan wel een olifant..

Daar heb ik gelukkig geen last van, ik voel me veel zekerder dan.
Nee, maar jij bent super slank.. Zij niet, dus als je dan zo`n shorts aantrekt, dan lijk je echt gigantisch..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien do 24 feb 2011 - 2:14

Mamsie schreef:
Jen_ schreef:Mamsie als je slank bent, en het gaat om het gedeelte onder je navel, kun je toch een hoger broekje/hotpants achtig broekje aan met een gewone bikinitop erboven?
. Ja dat zou wel kunnen ja maar of dat zo mooi is? Ik heb nu nog wel een lichtelijk rolletje haha. Ik voel me dan denk ik net zo'n chick met een pin up broekje. Ik bekijk het wel tegen de zomer. Anders heb ik gewoon schijt en duik ik wel in een bikini.
ik doelde op dit stukje! daar reageerde ze toch echt op jou! Wink

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:19

Pien schreef:ik vind dat in zo'n topic als dit altijd erg duidelijk naar voren komt wie er maatje 34/36 heeft. ik bedoel het niet lullig hoor, o.a. Storm, Jen en Ckc hebben een supermooi lichaam en hoeven niets te verhullen. ik ben juist heel blij dat de tankini er is, ik vind een badpak echt vreselijk en zal sneller een tankini dragen als een badpak.
en ja, ik ben heel blij dat ik daar iets meer mee kan verhullen als in een gewone bikini!

Ik ben het niet helemaal met je eens! Ik vind een tankini echt helemaal niks, en ik heb ook echt geen maatje 34/36!
Ik lig 's zomers altijd alleen in n strikbroekje op het strand, ik vind zelf niet dat ik iets moet verhullen alleen omdat ik niet superslank ben!

Gast
Gast

Bericht  Pien do 24 feb 2011 - 2:23

Princess schreef:
Pien schreef:ik vind dat in zo'n topic als dit altijd erg duidelijk naar voren komt wie er maatje 34/36 heeft. ik bedoel het niet lullig hoor, o.a. Storm, Jen en Ckc hebben een supermooi lichaam en hoeven niets te verhullen. ik ben juist heel blij dat de tankini er is, ik vind een badpak echt vreselijk en zal sneller een tankini dragen als een badpak.
en ja, ik ben heel blij dat ik daar iets meer mee kan verhullen als in een gewone bikini!

Ik ben het niet helemaal met je eens! Ik vind een tankini echt helemaal niks, en ik heb ook echt geen maatje 34/36!
Ik lig 's zomers altijd alleen in n strikbroekje op het strand, ik vind zelf niet dat ik iets moet verhullen alleen omdat ik niet superslank ben!
maar ik spreek toch voor mezelf? ik heb ook niet altijd een tankini aan zoals ik al schreef eerder in het topic.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:52

Pien schreef:
Princess schreef:

maar ik spreek toch voor mezelf? ik heb ook niet altijd een tankini aan zoals ik al schreef eerder in het topic.

Ik bedoelde ook meer dat ik het niet met je eens ben over het stukje dat in een topic als deze naar voren komt wie een maatje 34/36 heeft.
En verder moet iedereen zelf weten wat hij of zij aantrekt smile
Een tankini is niet alleen voor mensen met maat 40+ en n bikini niet alleen voor mensen met maat 34/36

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 24 feb 2011 - 4:11

_Donnaa schreef:
CherrieLola schreef:
_Donnaa schreef:
CherrieLola schreef:Daarom draag ik een zwemshort met een leuke bikinitop. Echt, ik vind mijn benen walgelijk dik, en die striae is echt lelijk. Ik geef toch niets om bruin worden, dat scheelt ook alweer.
Nou, dat is helemaal geen succes als ik dat altijd zie.. Mijn vriendin doet dat ook en die lijkt dan wel een olifant..

Daar heb ik gelukkig geen last van, ik voel me veel zekerder dan.
Nee, maar jij bent super slank.. Zij niet, dus als je dan zo`n shorts aantrekt, dan lijk je echt gigantisch..

Hmmm ja, daar had ik niet over nagedacht. En om nou als olifant in een porseleinkast rond te paraderen is ook weer zo wat.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza do 24 feb 2011 - 6:57

Ik heb 1 tankini; een hele leuke bruine van de hunkemoller. Hier zit ook een beugel in en is voorgevormd.
Helaas kan ik nu nergens een leuke tankini vinden mét beugel en voorgevoormde cups.. Erg jammer!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3