Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??
+2
Dora
Luna
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??
Wie kan mij vertellen waar ik een positiebadpak/ tankini kan kopen met cupmaat H of I? Ik ben er dringend op zoek naar aangezien we komend weekend naar Center Parcs gaan en mij huidige tankini doorgesleten is. Heb internet al afgespeurd, maar kan niets vinden.
Alvast heel erg bedankt!
Alvast heel erg bedankt!
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??
Waar haal je normaal je badpakken/tankini's? Hebben ze daar niks?
uuuh, verder even geen idee.
Ben even aan het zoeken geweest: bonprix.nl?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
http://www.farfallina.nl
Alleen is de levertijd maximaal 5 werkdagen.. Misschien als je iets vind dat je ze ff kan bellen of het gelijk verzonden kan worden?
Alleen is de levertijd maximaal 5 werkdagen.. Misschien als je iets vind dat je ze ff kan bellen of het gelijk verzonden kan worden?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Teigertje schreef:Waar haal je normaal je badpakken/tankini's? Hebben ze daar niks?
Normaal haal ik dat in een lingeriespeciaalzaak, maar die hebben geen positiebadkleding.
Luna- Fluisteraar
AngelNyn schreef:http://www.farfallina.nl
Die site ken ik idd, maar ook daar hebben ze alleen gewone badpakken en tankini's en mn buik is inmiddels al wel zo ver, dat dat krap wordt en ik ben nog maar 25 weken. Maar bedankt voor de tip!
Ik heb ook nog even op de site van Bonprix gekeken, maar buiten dat ze (bijna) geen positiebadkleding hebben, gaan ze ook niet verder dan cup G helaas.
Luna- Fluisteraar
Luna schreef:AngelNyn schreef:http://www.farfallina.nl
Die site ken ik idd, maar ook daar hebben ze alleen gewone badpakken en tankini's en mn buik is inmiddels al wel zo ver, dat dat krap wordt en ik ben nog maar 25 weken. Maar bedankt voor de tip!
Ik heb ook nog even op de site van Bonprix gekeken, maar buiten dat ze (bijna) geen positiebadkleding hebben, gaan ze ook niet verder dan cup G helaas.
Ja bonprix zou ik ook niet aanraden, vaak een levertijd van een week of 2/3.. Dus dat zou je toch niet redden:)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zou gewoon voor een bikini gaan dan. Ik vind een positiebadpak niet echt nodig.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Sandrabra in Utrecht heeft badkleding in grote cupmaten, maar ik weet niet waar je woont?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Darius schreef:Ik zou gewoon voor een bikini gaan dan. Ik vind een positiebadpak niet echt nodig.
Normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar na mn 1e zwangerschap voel ik me echt niet meer prettig in een bikini met mijn zebra-flubber-buik.
Filoria: Ik woon niet heel ver van Utrecht (20-30 min.) Dus dat zou kunnen. Kan ik die op Inet vinden? Ik zal eens zoeken. Tnx voor de tip.
Luna- Fluisteraar
In nood kun je toch altijd nog gewoon een bh aandoen, met een hemdje eroverheen? Of zeg ik dan iets heel raars...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ben vanmorgen toch maar even naar mn vaste adres gereden. Telefonisch hadden ze al gezegd dat ze geen positiebadkleding hadden, maar ik wilde toch even kijken of iets "gewoons" me ook paste. En ja hoor ben geslaagd! Pfoe pak van mn hart, kan ik tenminste gewoon zwemmen dit weekend. Het is een gewone tankini maar 2 maten groter en er zit nog aardig wat rek in, dus kan hem voorlopig nog aan en op het eind zal ik toch niet veel meer zwemmen denk ik zo.
All: Tnx voor het meedenken. En als jullie nog iets tegenkomen hoor ik het alsnog graag, want iets vinden met deze maat is een drama.
All: Tnx voor het meedenken. En als jullie nog iets tegenkomen hoor ik het alsnog graag, want iets vinden met deze maat is een drama.
Luna- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij je bikini/badpak/tankini vandaan?
» waar koop ik?
» Waar te koop?
» Waar te koop?
» Waar koop ik dit?
» waar koop ik?
» Waar te koop?
» Waar te koop?
» Waar koop ik dit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: