Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??

+2
Dora
Luna
6 plaatsers

Ga naar beneden

Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop?? Empty Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??

Bericht  Luna zo 6 maa 2011 - 10:14

Wie kan mij vertellen waar ik een positiebadpak/ tankini kan kopen met cupmaat H of I? Ik ben er dringend op zoek naar aangezien we komend weekend naar Center Parcs gaan en mij huidige tankini doorgesleten is. Heb internet al afgespeurd, maar kan niets vinden.
Alvast heel erg bedankt!
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop?? Empty Re: Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??

Bericht  Dora zo 6 maa 2011 - 10:23

Waar haal je normaal je badpakken/tankini's? Hebben ze daar niks?
uuuh, verder even geen idee.
Ben even aan het zoeken geweest: bonprix.nl?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop?? Empty Re: Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??

Bericht  TukTuk zo 6 maa 2011 - 20:05

http://www.farfallina.nl

Alleen is de levertijd maximaal 5 werkdagen.. Misschien als je iets vind dat je ze ff kan bellen of het gelijk verzonden kan worden?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Luna zo 6 maa 2011 - 21:57

Teigertje schreef:Waar haal je normaal je badpakken/tankini's? Hebben ze daar niks?
uuuh, verder even geen idee.
Ben even aan het zoeken geweest: bonprix.nl?

Normaal haal ik dat in een lingeriespeciaalzaak, maar die hebben geen positiebadkleding.
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Luna zo 6 maa 2011 - 22:26

AngelNyn schreef:http://www.farfallina.nl

Alleen is de levertijd maximaal 5 werkdagen.. Misschien als je iets vind dat je ze ff kan bellen of het gelijk verzonden kan worden?

Die site ken ik idd, maar ook daar hebben ze alleen gewone badpakken en tankini's en mn buik is inmiddels al wel zo ver, dat dat krap wordt en ik ben nog maar 25 weken. Maar bedankt voor de tip!

Ik heb ook nog even op de site van Bonprix gekeken, maar buiten dat ze (bijna) geen positiebadkleding hebben, gaan ze ook niet verder dan cup G helaas.

Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TukTuk zo 6 maa 2011 - 22:29

Luna schreef:
AngelNyn schreef:http://www.farfallina.nl

Die site ken ik idd, maar ook daar hebben ze alleen gewone badpakken en tankini's en mn buik is inmiddels al wel zo ver, dat dat krap wordt en ik ben nog maar 25 weken. Maar bedankt voor de tip!

Ik heb ook nog even op de site van Bonprix gekeken, maar buiten dat ze (bijna) geen positiebadkleding hebben, gaan ze ook niet verder dan cup G helaas.

Ja bonprix zou ik ook niet aanraden, vaak een levertijd van een week of 2/3.. Dus dat zou je toch niet redden:)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Darius ma 7 maa 2011 - 7:12

Ik zou gewoon voor een bikini gaan dan. Ik vind een positiebadpak niet echt nodig.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Filoria ma 7 maa 2011 - 7:36

Sandrabra in Utrecht heeft badkleding in grote cupmaten, maar ik weet niet waar je woont?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Luna ma 7 maa 2011 - 10:45

Darius schreef:Ik zou gewoon voor een bikini gaan dan. Ik vind een positiebadpak niet echt nodig.

Normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar na mn 1e zwangerschap voel ik me echt niet meer prettig in een bikini met mijn zebra-flubber-buik.

Filoria: Ik woon niet heel ver van Utrecht (20-30 min.) Dus dat zou kunnen. Kan ik die op Inet vinden? Ik zal eens zoeken. Tnx voor de tip.

Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Beachgirl ma 7 maa 2011 - 11:08

In nood kun je toch altijd nog gewoon een bh aandoen, met een hemdje eroverheen? Of zeg ik dan iets heel raars...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Luna di 8 maa 2011 - 3:06

Ben vanmorgen toch maar even naar mn vaste adres gereden. Telefonisch hadden ze al gezegd dat ze geen positiebadkleding hadden, maar ik wilde toch even kijken of iets "gewoons" me ook paste. En ja hoor ben geslaagd! Pfoe pak van mn hart, kan ik tenminste gewoon zwemmen dit weekend. Het is een gewone tankini maar 2 maten groter en er zit nog aardig wat rek in, dus kan hem voorlopig nog aan en op het eind zal ik toch niet veel meer zwemmen denk ik zo.

All: Tnx voor het meedenken. En als jullie nog iets tegenkomen hoor ik het alsnog graag, want iets vinden met deze maat is een drama.
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: