Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tankini´s

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tankini´s Empty Tankini´s

Bericht  FruttiTutti wo 25 jul 2012 - 23:17

Ik ben op zoek naar een nieuwe leuke tankini, maar mijn zoektocht wil nog niet echt slagen.

Daarom ben ik op zoek naar winkels waar tankini's worden verkocht. Deze winkels heb ik allemaal al gehad; v&d, hema (daar heb ik wel een leuke gezien, van de week ff naar ander filiaal op zoek naar juiste maat), Livera, Hunkemoller, c&a, Wehkamp, otto, bonprix, neckermann

Ik heb dus al best wat dingen afgespeurd (ook ebay en marktplaats), maar kan niet echt wat vinden, of dan hebben ze mn maat niet meer (of het wordt me echt te duur).

Belangrijk om erbij te vermelden ik heb ongeveer maat 46, dus tankini's van sportmerken zijn niet voor mij weggelegd.

Wie heeft er goede tips? Paar jaar terug heb ik een mooi badpak gekocht bij de Primark, maar of ze er ook tankini's hebben weet ik niet, iemand die dit weet?
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  Arwyn wo 25 jul 2012 - 23:19

Misschien zit hier iets tussen?
http://www.esprit.nl/nl/sale/women/KLEDING/badmode/tankini_s_badpakken

Ik heb er zelf een van Esprit en die bevalt me erg goed.

Edit: Oh, sorry, ik zie net dat ze maar tot maat 44 gaan..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  FruttiTutti wo 25 jul 2012 - 23:21

Arwyn schreef:Misschien zit hier iets tussen?
http://www.esprit.nl/nl/sale/women/KLEDING/badmode/tankini_s_badpakken

Ik heb er zelf een van Esprit en die bevalt me erg goed.

Edit: Oh, sorry, ik zie net dat ze maar tot maat 44 gaan..

Oohjaa Esprit was ik ook nog geweest! Ik vind die marine-blauwe met stippen erg leuk, maar was/is er ook niet meer in de grootste maat.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 23:25

En een keer een mooi, modern badpak? Ik vind dat er tegenwoordig heel leuke te vinden zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  Minx wo 25 jul 2012 - 23:29

Chipp schreef:En een keer een mooi, modern badpak? Ik vind dat er tegenwoordig heel leuke te vinden zijn!

Als ik eerlijk ben vind ik een badpak dan vaak mooier. Vind een tankini het net niet. Dat je stevig bent zie je ook in tankini. (ik ben waarschijnlijk een uitzondering die vrolijk ik bikini loopt.) ik zag gister bij de livera nog wel leuke hangen.

Heb je al bij wehkamp en Otto e.d. Gekeken die hebben vaak wel leuke badkleding.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  FruttiTutti wo 25 jul 2012 - 23:32

Minx schreef:
Chipp schreef:En een keer een mooi, modern badpak? Ik vind dat er tegenwoordig heel leuke te vinden zijn!

Als ik eerlijk ben vind ik een badpak dan vaak mooier. Vind een tankini het net niet. Dat je stevig bent zie je ook in tankini. (ik ben waarschijnlijk een uitzondering die vrolijk ik bikini loopt.) ik zag gister bij de livera nog wel leuke hangen.

Heb je al bij wehkamp en Otto e.d. Gekeken die hebben vaak wel leuke badkleding.

Ik heb 2 badpakken en 2 tankini's, en tja in beide zie je dat ik stevig ben, maar toch vind ik de tankini's leuker staan!
Badpak is opzich ook leuk (zijn best leuke te vinden), maa ik vind een tankini fijner, handiger en toch wat 'hipper'.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 4:44

Ik denk eerlijk gezegd dat de zoektocht heel lastig gaat worden omdat de meeste vrouwen van onze gading (Ik had dezelfde maat.. ) hun tankini's al hebben gekocht. De sale is nu ook zo goed als voorbij.
Ik heb zelf een leuke gekocht bij de Zeeman, maar heb ook een van de hunkemoller gehad. Zodra ze in de winkel zijn, moet je ze eigenlijk halen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 4:44

Waar je misschien nog wel kan kijken is www.bonprix.nl . Daar hebben ze vaak ook wel leuke tot grotere maten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  love do 26 jul 2012 - 6:03

Ik had laatst een koopje Tankini´s 3920004554
Was bij de Livera en daar hadden ze een heel leuke wit/blauw gestreept in mijn maat (46)
maar ze hadden verkeerd geprijsd , het bovenstukje was 49,- en ik heb heb voor 9,95 gekocht, ze hadden de bovenstukjes van de tankini zelfde geprijsd als de broekjes Tankini´s 281626781 Ik mocht hem dus totaal meenemen voor 19,95 en daarna gingen ze meteen de prijs veranderen.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  Jeanette do 26 jul 2012 - 20:17

Tankini vind ik juist minder hip dan een badpak! Er zijn zoveel mooie badpakken nou!

http://www.hm.com/nl/product/97614?article=97614-A#shopOrigin=SA

http://www.hm.com/nl/product/97614?article=97614-B#shopOrigin=SA

http://www.hm.com/nl/product/97613?article=97613-A#shopOrigin=SA
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tankini´s Empty Re: Tankini´s

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum