Tankini
+9
Arwyn
TNMN
Pannetoet
Inge
Blond
Pien
Mamsie
Xanna
Poisongirl
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tankini
_Donnaa schreef:Zoiets draag je toch voor jezelf? Lijkt mij..CKC schreef:Gewoon schijt aan hebben en hup die sexy broek aan, je vent wil ook wat hoor.
Ja, maar je wil toch ook leuk zijn voor je man/vriend?
Ik weet dat mijn man dol is op witte bikini's en die draag ik dan ook.
Gast- Gast
Ik heb een tankini om mijn striae wat te verbergen, maar ik trek ook nog gerust een bikini aan, daar lijk je idd wat slanker in. Ik ben wat voller, dus voel me al snel dikker in een tankini, maar die striae maakt me soms wel onzeker. De 2e zwangerschap scheurde het niet verder, maar deze keer zijn er een paar verder gescheurd naar boven. Als dat zo doorgaat het ik strepen tot onder mn borsten...
Gast- Gast
CKC schreef:_Donnaa schreef:Zoiets draag je toch voor jezelf? Lijkt mij..CKC schreef:Gewoon schijt aan hebben en hup die sexy broek aan, je vent wil ook wat hoor.
Nou heb ik wel bikini's ondanks m'n buik, maar als ik me daarin echt niet op m'n gemak zou voelen en in een tankini wel, zou mijn vriend zich daar dus echt niet druk om maken hoor! Die heeft liever dat ik wat meer stof aan heb en me lekker voel dan dat ik alleen maar op m'n buik durf te liggen omdat ik een bikini aan heb.
Mijn vent vind toch echt belangrijker dat ik lekker in m'n vel zit dan dat ik zo min mogelijk stof aan m'n lijf heb!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha.. Ja, qua kleding vind ik dat wel leuk.. Maar qua badkleding maakt me dat nou net niets uit..Gast schreef:_Donnaa schreef:Zoiets draag je toch voor jezelf? Lijkt mij..CKC schreef:Gewoon schijt aan hebben en hup die sexy broek aan, je vent wil ook wat hoor.
Maargoed.. Ik vertoon mezelf niet eens in badkleding en daar baalt hij sowieso van hahaha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ja, qua kleding vind ik dat wel leuk.. Maar qua badkleding maakt me dat nou net niets uit..Gast schreef:_Donnaa schreef:Zoiets draag je toch voor jezelf? Lijkt mij..CKC schreef:Gewoon schijt aan hebben en hup die sexy broek aan, je vent wil ook wat hoor.
Maargoed.. Ik vertoon mezelf niet eens in badkleding en daar baalt hij sowieso van hahaha..
Waarom niet? Geniet je niet van naar het strand gaan?
Gast- Gast
Waarom is CKC opeens 'gast'?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Xanna schreef:Poisongirl schreef:Ik heb er een, heb hem bij een sportzaak in de buurt gekocht en ik heb hem omdat ik mezelf net te dik vind voor een bikini, en me dus niet prettig voel in een bikini. Een zwempak vind ik niet handig en dus werd het een tankini. Ik vind het niet mutsig, hihi. vind m lekker zitten!
+ 1
Ik heb een merkloze van Livera. Ik heb hem inmiddels al een jaar of 3 en hij is nog steeds in prima staat. Ik heb er volgens mij 40 euro voor betaald. Ik draag een tankini eigenlijk om dezelfde reden als Poisongirl! Niets mutsig aan, ik voel mij er prettiger in dan in bikini en hij is nog eens hip ook
Het is er trouwens een met een soort triangel bovenkant (dus knoop in je nek) en een broekje uit één stuk.
+1... alleen mijne heb ik vorig zomer gekocht en was 60 euro. Ook met een knoop in de nek en zelfde reden.
Gast- Gast
Ja, wel van het weer.. Maar ik baal dan 10x zo hard van m`n flubberbenen en buik..Jen_ schreef:
Ik ga wel hoor, in het weekend als het echt mooi weer is, maar liever niet.. Naar het zwembad ga ik sowieso niet..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, wel van het weer.. Maar ik baal dan 10x zo hard van m`n flubberbenen en buik..Jen_ schreef:
Ik ga wel hoor, in het weekend als het echt mooi weer is, maar liever niet.. Naar het zwembad ga ik sowieso niet..
Ik vind mijn benen ook niet mooi. Lelijk zelfs, ze zijn spierwit en ik vind ze te dik. Maar dat weerhoud me echt niet om gewoon te gaan zwemmen in de zomer.
Het weerhoud me wel om shorts te dragen of korte rokjes zonder 3/4e legging..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Het scheelt dat ik praktisch nooit kan zwemmen of zonnen met m`n tattoos, want er is altijd wel weer iets bijgekleurd ofzo.. Maar als ik het kan ontwijken, dan graag..
Gast- Gast
Ik vind tankini's best leuk, maar ik draag ze niet. Ik heb een bikini en een zwemshort omdat ik een obsessie heb voor mijn benen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Donnaa schreef:Ja, wel van het weer.. Maar ik baal dan 10x zo hard van m`n flubberbenen en buik..Jen_ schreef:
Oh echt? Wat vervelend joh, is het echt zo erg, of denk jij dat alleen?
Gast- Gast
Sterre schreef:Waarom is CKC opeens 'gast'?
Ze heeft haar account laten verwijderen.
Gast- Gast
Mijn benen zijn ook niet meer de mooiste maar he f*ck it ik heb 3 kids. Die train ik wel weer strak over een tijd hoor. Alleen mijn buik is niet zo sexy meer dus dat is ff bekijken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb echt monster benen haha.. Nee als ik het vergelijk met sommige anderen valt het best mee.. Maar die putjes enzo.. Nee ik ben er echt totaal niet tevreden over..Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Ja, wel van het weer.. Maar ik baal dan 10x zo hard van m`n flubberbenen en buik..Jen_ schreef:
Oh echt? Wat vervelend joh, is het echt zo erg, of denk jij dat alleen?
En het is ook even iets waar ik me overheen moet zetten. Afgelopen jaar ben ik niet op het strand geweest, want de weekenden waren toen niet super en door de week moet ik werken.. Dusja, de stap om dan nu te gaan is weer wat groter.. Maar ik ga wel een mooie bikini halen met goede cups enzo.. Mooie punten benadrukken, dan vallen die putjes ook minder op
Gast- Gast
Daarom draag ik een zwemshort met een leuke bikinitop. Echt, ik vind mijn benen walgelijk dik, en die striae is echt lelijk. Ik geef toch niets om bruin worden, dat scheelt ook alweer.
ik vind dat in zo'n topic als dit altijd erg duidelijk naar voren komt wie er maatje 34/36 heeft. ik bedoel het niet lullig hoor, o.a. Storm, Jen en Ckc hebben een supermooi lichaam en hoeven niets te verhullen. ik ben juist heel blij dat de tankini er is, ik vind een badpak echt vreselijk en zal sneller een tankini dragen als een badpak.
en ja, ik ben heel blij dat ik daar iets meer mee kan verhullen als in een gewone bikini!
en ja, ik ben heel blij dat ik daar iets meer mee kan verhullen als in een gewone bikini!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nou, dat is helemaal geen succes als ik dat altijd zie.. Mijn vriendin doet dat ook en die lijkt dan wel een olifant..CherrieLola schreef:Daarom draag ik een zwemshort met een leuke bikinitop. Echt, ik vind mijn benen walgelijk dik, en die striae is echt lelijk. Ik geef toch niets om bruin worden, dat scheelt ook alweer.
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik vind men er slanker uitzien in een bikini dan in een tankini. Ik vind tankini's over het algemeen niet flatterend. En je hebt toch geen steun bij je borsten?
Eens, ik vind het (meestal) ook lelijke dingen. Maar het is natuurlijk ook makkelijk praten als je jezelf gewoon prettig voelt in een bikini.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Donnaa schreef:Nou, dat is helemaal geen succes als ik dat altijd zie.. Mijn vriendin doet dat ook en die lijkt dan wel een olifant..CherrieLola schreef:Daarom draag ik een zwemshort met een leuke bikinitop. Echt, ik vind mijn benen walgelijk dik, en die striae is echt lelijk. Ik geef toch niets om bruin worden, dat scheelt ook alweer.
Daar heb ik gelukkig geen last van, ik voel me veel zekerder dan.
Pien schreef:ik vind dat in zo'n topic als dit altijd erg duidelijk naar voren komt wie er maatje 34/36 heeft. ik bedoel het niet lullig hoor, o.a. Storm, Jen en Ckc hebben een supermooi lichaam en hoeven niets te verhullen. ik ben juist heel blij dat de tankini er is, ik vind een badpak echt vreselijk en zal sneller een tankini dragen als een badpak.
Dank je voor het compliment! Maar ik heb niks gezegd geloof ik?
@ Donnaa ah dan valt het vast wel mee! Ik heb ook strae, maar daar heb ik echt maling aan. Inderdaad gewoon je mooie 'punten' benadrukken
Gast- Gast
Jen_ schreef:Pien schreef:ik vind dat in zo'n topic als dit altijd erg duidelijk naar voren komt wie er maatje 34/36 heeft. ik bedoel het niet lullig hoor, o.a. Storm, Jen en Ckc hebben een supermooi lichaam en hoeven niets te verhullen. ik ben juist heel blij dat de tankini er is, ik vind een badpak echt vreselijk en zal sneller een tankini dragen als een badpak.
ow hahaha... nu zie ik het idd! dacht dat jij hetzelfde standpunt als ckc had! maar zie nu dat je alleen gereageerd hebt op dat badpak van mamsie!
Pien- Ratel
Pien schreef:Jen_ schreef:Pien schreef:ik vind dat in zo'n topic als dit altijd erg duidelijk naar voren komt wie er maatje 34/36 heeft. ik bedoel het niet lullig hoor, o.a. Storm, Jen en Ckc hebben een supermooi lichaam en hoeven niets te verhullen. ik ben juist heel blij dat de tankini er is, ik vind een badpak echt vreselijk en zal sneller een tankini dragen als een badpak.
ow hahaha... nu zie ik het idd! dacht dat jij hetzelfde standpunt als ckc had! maar zie nu dat je alleen gereageerd hebt op dat badpak van mamsie!
Yup! Wel bij de les bijven he!
Gast- Gast
zal wel aan de hormonen liggen...Jen_ schreef:
Yup! Wel bij de les bijven he!
zie het maar gewoon als een spontaan complimentje!!
Pien- Ratel
Was niet mijn badpak maar van BA, wel bij de les blijven he!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Tankini´s
» Wie draagt er een tankini?
» Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??
» Online tankini kopen, leuke site?
» Waar heb jij je bikini/badpak/tankini vandaan?
» Wie draagt er een tankini?
» Help!! Positiebadpak/tankini cup H/I waar te koop??
» Online tankini kopen, leuke site?
» Waar heb jij je bikini/badpak/tankini vandaan?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: