Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

+8
kwak
ExpressoB
Slakje
Mizz_S
Gizmo
duckie
Susan
Roza
12 plaatsers

Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Roza di 30 okt 2012 - 7:13

Hoi hoi,

Vrijdag heb ik een bruiloft.. We leggen met een paar geld bij elkaar.
Het bruidspaar wilt graag geld, dus we hoeven geen cadeau te kopen. Maar hoe geef je geld op een leuke manier?

Ik dacht zelf al om zo'n groot ijzeren hart te kopen waar je foto's/kaarten in kunt steken (die zie je nu overal in de tuincentra's en xenos enzo) en hier dan het geld insteken en zakjes met kleingeld eraan hangen..

Jullie nog suggesties?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Susan di 30 okt 2012 - 7:17

Wij hebben een keer een dekbedhoes en kussenslopen bedrukt met hun (jeugd)foto's, mooi verpakt in cellofaan, envelop met geld in het pakje erbij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 7:18

misschien staat hier wat tussen..
http://forum.viva.nl/forum/list_message/11612512
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  duckie di 30 okt 2012 - 7:20

Een leuke spaarvarken taart
Een vogelhuisje vol kleingeld
Een boompje met geld
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gizmo di 30 okt 2012 - 7:24

Van briefgeld hartjes vouwen op origamiwijze, en in twee champagne glazen doen die gevuld zijn met snoephartjes. Het geheel inpakken in transparant folie.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Mizz_S di 30 okt 2012 - 7:31

Toen ik ging trouwen had ik het geld het liefst gewoon in een envelop met een mooie lieve kaart erbij. Al die 'leuke' manieren van inpakken met veel kleingeld etc vind ik meestal helemaal niet leuk (gelukkig kregen wij dat ook niet, blijkbaar kennen mensen ons goed). Is vaak ook alleen maar onhandig, wat moet je met al dat muntgeld?
Ik zou dus gewoon een mooie kaart zoeken en daar het geld in doen. Dit zou je dan leuker kunnen maken door er bijvoorbeeld een klein pakketje van te maken in folie met een klein kadootje erbij. Bijvoorbeeld een klein plantje, leuke gelukspoppetjes (bij de werelwinkel hebben ze leuke) of hartjessnoepjes ofzo. Iets wat past bij het bruidspaar in ieder geval. Die champagneglazen vond ik ook leuk, alleen dan dus niet het geld daarin doen, maar als kadootje erbij.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Slakje di 30 okt 2012 - 7:49

Een snoeptaart in thema huwelijk met daarop het geld.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 7:56

Ik zag dit laatst voorbij komen, ik vond 't een erg leuk idee. Klik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 7:57

opzich is het al snel 'leuk' als het maar niet op een flauwe manier gedaan wordt zoals tig dozen met zaagsel en in elke doos zit dan een beetje.

Misschien een geldboompje maken? Of een boeket bloemen en daarin ook wat briefgeld doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 8:01

Joan schreef:Ik zag dit laatst voorbij komen, ik vond 't een erg leuk idee. Klik

die heb ik even opgeslagen, je weet nooit waar het goed voor is


het ligt aan het stel dat gaat trouwen... hoe goed ken je ze en dan weet je wel wat je wel / niet 'kan maken' dubbelzinnig bedoeld.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Roza di 30 okt 2012 - 8:04

Leuke ideeën komen er voorbij. Leuk!!
Geldboompje vind ik afgezaagd.. Sorry.. Een aantal andere ideeën ga ik voorleggen Very Happy
Meer ideeën zijn natuurlijk nog welkom!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  kwak di 30 okt 2012 - 8:05

voor mijn buren heb ik allemaal 2 euro munten op een kaartje geplakt met teksten zoals:
de huur van de grasmaaier, voor het snoeien van de heg, voor het lenen van een kopje suiker ect ect...
intotaal had ik 25 kaartjes met passende teksten die bij onze buren paste en al die kaartjes heb ik aan een rieten hart gehangen. Ze vonden het erg leuk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 8:06

wij hadden ook een kussen gekregen met de tekst, De secret of a happy marriage remains a secret en daar een envelop bij met geld. Vond ik ook wel ok, alleen hebben we niks met het kussen en ligt het nu maar op zolder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 9:16

Of een schatkaart maken van hun huis en tuin en het daar verstoppen en de schatkaart geef je op de bruiloft (maar weet niet of je in hun huis/tuin kan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  PrimaBella di 30 okt 2012 - 9:25

Lily schreef:Of een schatkaart maken van hun huis en tuin en het daar verstoppen en de schatkaart geef je op de bruiloft (maar weet niet of je in hun huis/tuin kan)

Ohh deze is leuk! Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar 3079029344
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 9:46

kijk eens op deze sites
http://www.mymms.nl/index.aspx


http://www.yoursurprise.nl/cadeau/verjaardagscadeau?gclid=CNmJmu_NqbMCFYXLtAod-l0AZQ
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Roza di 30 okt 2012 - 9:48

Lily schreef:Of een schatkaart maken van hun huis en tuin en het daar verstoppen en de schatkaart geef je op de bruiloft (maar weet niet of je in hun huis/tuin kan)

Hahaha heel leuk idee! Maar helaas wonen ze in een flat smile haha

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 9:53

Roza schreef:
Lily schreef:Of een schatkaart maken van hun huis en tuin en het daar verstoppen en de schatkaart geef je op de bruiloft (maar weet niet of je in hun huis/tuin kan)

Hahaha heel leuk idee! Maar helaas wonen ze in een flat smile haha

Dan maak je een kaart van de buurt/hele dorp en begraaf je het bij de ouders/vrienden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 9:56

vind het een beetje kinderachtig zo'n speurtocht naar je cadeau.. tenzij het iets heeeel groots is
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Nana di 30 okt 2012 - 10:05

Wij kregen een heel witbrood in cellofoon met snoephartjes er om heen. In het midden van het brood hadden ze geld gestopt. Stond in de kaart: voor hele gelukkige wittebroodsweken en natuurlijk ook heel veel geluk in de jaren erna.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 10:12

ExpressoB schreef:vind het een beetje kinderachtig zo'n speurtocht naar je cadeau.. tenzij het iets heeeel groots is

Ik vind het wel grappig maar het moet wel bij het bruidspaar passen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Raven di 30 okt 2012 - 22:31

Wij hebben bij onze bruiloft een boompje kado gekregen waar gevouwen geld aan gemaakt was. Was gevouwen in bloemen etc.

En we hebben ook een bruidstaart gehad gemaakt van piepschuim versierd met lint, strikjes, roosjes, glitters etc en daar hadden ze in de middelste laag het geld gedaan. Gewoon opgerold in een juwelenzakje.

Er was ook een roos van geld. De steel was van een kunstof bloem en van een aantal briefjes van 5 hadden ze de blaadjes gevouwen.

Deze kado's waren gemakkelijk uit elkaar te vouwen.

Zelf heb ik voor een bruiloft een keer twee ringen gevouwen van geld en die in een ringendoosje gedaan. Vonden ze ook erg leuk.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 5:48

Zelf zou ik niet graag een speurtocht willen doen om mijn geld te zoeken. Ik zou of een mooie kaart kopen en daar het geld in doen. Of zoals iemand anders zei bloemen ervan vouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Beachgirl wo 31 okt 2012 - 6:09

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Liefdeis

Vind dit ook altijd wel leuk, kunnen andere mensen ook niet meteen in 1 oogopslag zien hoeveel geld je gegeven hebt. En je kunt het vaak zelf zo gek maken als je zelf wilt. (lees kleuren, hoeveelheid ballonnen etc)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar Empty Re: Tips om geld op een leuke manier te geven aan een bruidspaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum