Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vriendin opbeuren

4 plaatsers

Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:31

Een sport vriendin wordt min of meer weggepest bij de vereniging. Ik wil zo graag iets voor gaat doen, maar weet niet wat. Morgen ga ik met haar sporten en wel dan even een lief gebaar doen. En kaartje. Maar wat zal ik er op schrijven om haar even mentaal wat te steunen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Ilovethe90s zo 12 mei 2013 - 9:35

Gaat ze de vereniging ook verlaten?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:37

Dat is ze nu wel van plan en vind ik niet zo leuk :-(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:45

Wat naar zeg... Waarom doen ze dat? Kun je daar niet iets in betekenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:49

Er wordt van alles over haar geroddeld wat niet waar is. Ik heb haar vanmiddag al verdedigd toen iemand mij voor het pest clubje ging winnen. Ik wil daar echt niet bij horen. Zij doet niks fout, maat in hun ogen blijkbaar wel. Ik kan alleen de waarheid vertellen en laten merken dat ik er niet in mee ga doen en aan de kant van mijn vriendin sta.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 20:14

Ik heb geen tips. Maar ik vind het wel erg fijn en lief om te lezen dat je niet mee gaat in die pesterijen en er voor haar wilt zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Lady4 zo 12 mei 2013 - 21:34

Misschien eens een goed gesprek aangaan met die pesters. Of anders met het bestuur van je vereniging. Echt bizar dat mensen in een volwassen wereld alsnog weggepest worden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 22:57

Ja dat durf ik dus niet, omdat ik dan bang ben de volgende te zijn. Die pester gedraagt zich ook al heel raar tegen mij. Ene keer poeslief, andere keer niks zeggen in de kleedkamer.
Ik had gisteren wel bijna gevraagd wat M. haar misdaan heeft om zo tegen haar te doen of over haar te denken.

Heb M. vanmorgen wel gesproken en eigenlijk wil ze niet weg bij de club ivm het hardlopen. Maar dit was wel de druppel.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Mermaid zo 12 mei 2013 - 23:09

Is er geen trainer/begeleider waar jullie de situatie mee kunnen bespreken?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 23:10

Nee. Het is niet zo'n vereniging. Het is een knap lastige situatie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 23:44

Wat erg zeg dat zoiets gebeurt!
En als het echt op onwaarheden berust zou ik het zeker voor haar opnemen. Is er een reden dat de pester het op haar gemunt heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 23:47

De pester is bevriedn met A. En A. en M. hebben vorig jaar een aanvaring gehad. Buiten dat is M. een beetje een einzelgänger. Traint voor zichzelf en kan het ook best goed. Misschien jaloersigheid icm de aanvaring met A.?

Dingen als de kleedkamer deur open laten staan als M. nog aan het aankleden is, roddels verspreiden.

Ik werd gisteren uit mijn tent gelokt, en ben dus voor M. gaan staan en de waarheid gezegd. Ik wil er niet aan mee doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 23:55

Je bent bang de volgende te zijn? Dat zou voor mij juist aanleiding zijn het te laten escaleren. Ik zou er zelf anders ook niet met lekker gevoel meer heen gaan. Dan ga ik liever ook weg, ergens anders heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Exogenesis ma 13 mei 2013 - 0:03

Wat een kinderachtig gedrag! Goed dat je het voor haar wilt opnemen. Nooit bang zijn dat jij straks het slachtoffer wordt, want gebeurt dat wel, dan weet je toch ook dat je niet bij die mensen wilt horen?!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:05

Wat een narigheid zeg! Is er niet iemand aanvoerder ofzo? Ik zou in ieder geval een gesprek met de hele groep aangaan en het probleem aankaarten.

Wat betreft je vriendin vindt ze het vast heel leuk als je een lief kaartje schrijft ofzo! En misschien er goed met haar over praten? Dat ze zich in ieder geval gehoord voelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:06

Ik ben nooit bij de trainingen van de vereniging. Enkel het zwemmen en daar is de pester niet bij. Toevallig werd ik gisteren gevraagd door de pester (via haar man overigens) om een tocht mee te fietsen. Oa met pester in de groep en anderen. Heb 5 minuten naast pester gefietst, die zich liet afzakken nadat ze merkte dat ik voor M. ging staan. En heeft ze niks meer tegen mij gezegd.

Ik ben zelf erg onzeker en weet achteraf altijd wat ik had kunnen zeggen en doen. Pester is erg bijdehand, trekt zich nergens wat van aan en voelt zich superieur.
Daarom is het voor mij ook lastig om er tegenin te gaan. Behalve de waarheid te zeggen en op te komen voor M. Straks escaleert het door mij, krijg ik de wind van voren en dan verander ik in een gespannen onzichtbaar muisje. Ik mag ook aan mezelf denken.

En eerlijk is eerlijk...ik kan voor M. gaan staan, maar ik wil ook geen ruzie met pester en A. Pester praat alleen tegen mij als het haar uitkomt en dan probeer ik normaal te doen. ik wou dat ik de ballen had om iets er van te zeggen dat ik alleen maar goed genoeg ben als het haar uitkomt.

Tegen A. heb ik gezegd dat ik M en A aardig vind, dat is er niet tussen wil gaan staan en dat ze dat hopelijk begrijpt. A begrijpt dat goed en M ook. A heeft het met mij nooit over M. Pester ga ik uit de weg voor zo ver dat kan.

Ik ben vroeger erg gepest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:06

@h wij zijn geen teamsporters Wink tr.iathleten zijn erg in zichzelf gekeerde mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:10

@e nee ik wil er ook niet bij horen, maar ik wil ook geen ruzie. Ik wil gewoon lekker sporten zonder dat ik moet nadenken hoe ik me moet gedragen (reden waarom ik nooit train bij de club). En dat gaat wel gebeuren als ik tegen de pester in ga. Dat kan ik nu even zelf ook niet handelen, ik moet eerst mezelf beter voelen om dat te durven.

Heb wel al tegen M gezegd dat de aanval de beste verdediging is, dus dat weggaan averechts zal werken. En dat ik altijd achter haar zal staan, dat ik de waarheid zal spreken en als pester dingen haat vissen bij dat ik haar naar M doorverwijs.


Hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik schrijf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:10

Wat rot om te lezen dat je zo gepest bent en onzeker bent maar ik begrijp dan wel dat je niet te veel zegt ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:11

Zus schreef:Wat rot om te lezen dat je zo gepest bent en onzeker bent maar ik begrijp dan wel dat je niet te veel zegt ja...

Ja, ik maak me dan liever zo onopvallend mogelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriendin opbeuren Empty Re: vriendin opbeuren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum