Kroeskrul in bedwang houden
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kroeskrul in bedwang houden
Hoi,
Ik ben gezegend met een kroeskrul. Als ik de kappers en de toko mag geloven, dan is het een niet Nederlandse krul. En dit terwijl ik toch echt 100% kaaskop ben. Tot een maand of twee terug hield ik mijn krul in bedwang met haarschuim en Brillcream. Hier ben ik mee gestopt, omdat ik steeds meer het idee kreeg dat het 'te nat' was. Vervolgens ben ik aan de kokosolie gegaan, maar net als heel erg veel producten werkt dit een maand of twee goed en wordt mijn haar droog en krijg ik het absoluut niet meer in model.
Ik ben dus nu op zoek naar een product voor mijn krul, die niet al te duur is. Wat is aan te raden?
Ik ben gezegend met een kroeskrul. Als ik de kappers en de toko mag geloven, dan is het een niet Nederlandse krul. En dit terwijl ik toch echt 100% kaaskop ben. Tot een maand of twee terug hield ik mijn krul in bedwang met haarschuim en Brillcream. Hier ben ik mee gestopt, omdat ik steeds meer het idee kreeg dat het 'te nat' was. Vervolgens ben ik aan de kokosolie gegaan, maar net als heel erg veel producten werkt dit een maand of twee goed en wordt mijn haar droog en krijg ik het absoluut niet meer in model.
Ik ben dus nu op zoek naar een product voor mijn krul, die niet al te duur is. Wat is aan te raden?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Kroeskrul in bedwang houden
Zelf ben ik fan van
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Soortgelijke onderwerpen
» De houden of niet houden?-topic
» Jurkje houden of niet?
» Houden van: over- of ondergewaardeerd?
» Toezicht houden
» Houden van: wens of verschrikking?
» Jurkje houden of niet?
» Houden van: over- of ondergewaardeerd?
» Toezicht houden
» Houden van: wens of verschrikking?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: