Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

+22
Coco
Slakje
Charles
bolus26
Razz
Funk
-Ieniemienie-
SarahKey
koNijntje
Laurientje
_Lana_
Linda
Smaragdje
sabje
Shy
Miccie
studiebol
Lejow
Balloon
Tania
Sanne
Pussycat
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Charles zo 12 mei 2013 - 0:33

Hoe bedoel je hoe doe ik dat met m'n kindjes?

Mijn man zal zijn moeder vanavond wel ff bellen ofzo. Ze hebben niet echt een band. Mijn eigen moeder zit in Italië dus daar ga ik ook niet ff heen ( daar wonen ze een groot deel van t jaar).
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Charles zo 12 mei 2013 - 0:34

Oh wacht, nu snap ik je vraag. Gaan jullie de hele dag naar jullie moeders dan? Uurtje koffiedrinken is toch genoeg?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Pussycat zo 12 mei 2013 - 0:35

Oow zo ik dacht jullie gaan allebei een weg, maar wie neemt dan de kindjes mee?
Daarom vroeg ik ook hoe doen jullie dat dan.

Want ik zou het niet leuk vinden als mijn man met alleen onze dochter naar zijn moeder zou gaan ofzo. Dan zit ik alleen thuis... ook geen leuke moederdag.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Pussycat zo 12 mei 2013 - 0:36

Charles schreef:Oh wacht, nu snap ik je vraag. Gaan jullie de hele dag naar jullie moeders dan? Uurtje koffiedrinken is toch genoeg?

Nee mijn moeder leeft niet meer, maar vanmorgen zijn we dus van 10:00 tot 13:00 wezen eten daar enzo.
Al wilde ze dat we nog langer bleven naar de kinderboerderij enzo maar dat hebben we afgekapt anders zitten we daar sowieo de hele dag. En nu kan onze dochter even slapen/bijkomen en hebben we gelukkig nog een middag voor onszelf

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Charles zo 12 mei 2013 - 0:38

Pussycat schreef:Oow zo ik dacht jullie gaan allebei een weg, maar wie neemt dan de kindjes mee?
Daarom vroeg ik ook hoe doen jullie dat dan.

Want ik zou het niet leuk vinden als mijn man met alleen onze dochter naar zijn moeder zou gaan ofzo. Dan zit ik alleen thuis... ook geen leuke moederdag.

Een paar uurtjes alleen is toch niet erg? Lekker rustig...das ook Moederdag haha, lekker ff rust. Maar ik lees nu pas hoe je schoonmoeder het wenst...vreselijk.

Moederdag is niet zon big deal hier. Gewoon even aandacht schenken en een kleinigheidje en das genoeg. Wat ik hier gedeeltelijk lees vind ik al bijna Kerstmis taferelen, afschuwelijk zeg!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Pussycat zo 12 mei 2013 - 0:44

Ja het is toch al fijn dat er in ieder geval even aan gedacht is?

Helemaal als je kinderen uit huis zijn vind ik het al minder belangrijk worden eigenlijk.
Ik vind het nu juist leuk dat onze dochter helemaal enthousiast is omdat ze zelf iets heeft gemaakt haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Coco zo 12 mei 2013 - 3:05

Bij mijn schoonfamilie doen ze sowieso niet aan dit soort dagen dus daar gaan we niet heen. En mijn man werkt vandaag dus ik ben gisterenavond naar mijn ouders gegaan met de kinderen. Vanmorgen met de hele familie naar mijn oma geweest en zo direct komen mijn broer, schoonzus, zus en neefje en nichtjes.
We doen verder niet echt aan een cadeautje ofzo, dat commerciele gedoe hoeft van ons niet zo. Of bedankjes. Ik heb ze wat voor mijn moeder en oma laten maken en dan is het goed. Ik ga er vooral heen omdat ik mijn familie niet vaak zie en op dit soort dagen we wel allemaal samen zijn ipv iedereen apart te zien. Het is bij ons dus voornamelijk het samen zijn op zulke dagen. Zoals dat mijn broer, schoonzus, zus en neefjes en nichtjes zo ook komen, dat komt maar heel weinig voor dat we zo als gezin onder elkaar zijn omdat wij aan de andere kant van het land wonen en meestal bij mijn ouders zijn als zij werken. Bij verjaardagen in de familie is het altijd zo druk dat je elkaar onderling nog niet veel spreekt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Flower_L zo 12 mei 2013 - 3:12

zijn eerst naar mijn moeder gereden, daarna doorgereden naar schoonmoeder. heb een mand samengesteld met wat lekkernij..beide hetzelfde. nu lekker thuis met mijn mannen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  PapillonRose zo 12 mei 2013 - 7:43

Eerst de ochtend hier thuis gehad en daarna naar mijn moeder gegaan. Ging de vorige jaren ook naar ex-schoonmoeder, maar met alle drukte van de verhuizing heb ik dat nu even overgeslagen ivm de afstand. Vroeger ging ik ook nog bij mijn oma langs, maar dat doe ik nu niet meer. Al is dat meer omdat mijn oma het te druk vindt als iedereen langskomt, en omdat ze niemand voor het hoofd wil stoten dan liever heeft dat niemand komt. Dus daar gaan we van de week nog wel even langs.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Ayla zo 12 mei 2013 - 8:47

Hier vanmorgen 2 bliksembezoekjes bij smoeder en mijn ouders gehad, daarna smiddags lekker thuis geweest. Volgend jaar gaan we wel 's middags nu kon ik nog niet uitslapen Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Snoes zo 12 mei 2013 - 22:54

Wij zijn gisteren naar mijn ouders en naar mijn schoonouders gegaan voor moederdag, wij vinden dat beiden wel belangrijk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum