Een dom vraagje...
+5
Rush
catgirl85
Elliot
Sneeuwvlok
Nyx
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Een dom vraagje...
Haha! Weer een illusie armerCaroow schreef:Carrie schreef:Echt joh? Heb het helemaal nooit zo bekekenCaroow schreef:Ik durf daarom nooit "mijn vriendin" te schrijven. Het komt of over alsof we samen scharen of alsof ik slechts 1 vriendin heb en die nogal toe-eigen.
En wij maar denken dat jij lesbisch bent
Gast- Gast
Ingewikkelde familiezaken haha. Ik heb ook ooit eens 2 meiden ontmoet, heeeel lang geleden hoor, die bleken ook op die manier aan mij en mijn zusje verbonden te zijn. Ze stonden op een kampeerplaats tegenover ons en bleek dat we dezelfde achternaam hadden (komt niet zo gek veel voor). Toevallig kwamen onze opa's en oma's dezelfde dag op bezoek en bleken onze opa's broers die elkaar al 5 jaar niet hadden gezien; superleuk! Ik leek heel erg op de oudste; innerlijk en uiterlijk en mijn zusje op de jongste. Echt apart was dat omdat ik tegenwoordig qua uiterlijk veel meer op mijn moeders kant van de familie lijk...
Gast- Gast
Dat van de weinig voorkomende achternaam ken ik ook. Mijn achternaam is veel te vinden in het westen en wij zijn de enigen in het noorden. Ik heb me laten vertellen dat we eigenlijk een hele grote familie hebben, maar dat wij er geen onderdeel van uitmaken, omdat mijn overgrootvader ervoor koos om hier een baan aan te nemen. Ik zal vast nog wel vaker familie treffen waar ik niets van weet.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Even een dom vraagje...
» vraagje mbt de pil
» huh, dom vraagje?
» Vraagje over de pil*
» Pil-vraagje
» vraagje mbt de pil