Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een dom vraagje...

+5
Rush
catgirl85
Elliot
Sneeuwvlok
Nyx
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een dom vraagje...  - Pagina 2 Empty Re: Een dom vraagje...

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 10:52

Caroow schreef:
Carrie schreef:
Caroow schreef:Ik durf daarom nooit "mijn vriendin" te schrijven. Het komt of over alsof we samen scharen of alsof ik slechts 1 vriendin heb en die nogal toe-eigen.
Echt joh? Heb het helemaal nooit zo bekeken Very Happy

En wij maar denken dat jij lesbisch bent :nopompom:
Haha! Weer een illusie armer Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 2:08

Ingewikkelde familiezaken haha. Ik heb ook ooit eens 2 meiden ontmoet, heeeel lang geleden hoor, die bleken ook op die manier aan mij en mijn zusje verbonden te zijn. Ze stonden op een kampeerplaats tegenover ons en bleek dat we dezelfde achternaam hadden (komt niet zo gek veel voor). Toevallig kwamen onze opa's en oma's dezelfde dag op bezoek en bleken onze opa's broers die elkaar al 5 jaar niet hadden gezien; superleuk! Ik leek heel erg op de oudste; innerlijk en uiterlijk en mijn zusje op de jongste. Echt apart was dat omdat ik tegenwoordig qua uiterlijk veel meer op mijn moeders kant van de familie lijk...

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 12 mei 2013 - 4:57

Dat van de weinig voorkomende achternaam ken ik ook. Mijn achternaam is veel te vinden in het westen en wij zijn de enigen in het noorden. Ik heb me laten vertellen dat we eigenlijk een hele grote familie hebben, maar dat wij er geen onderdeel van uitmaken, omdat mijn overgrootvader ervoor koos om hier een baan aan te nemen. Ik zal vast nog wel vaker familie treffen waar ik niets van weet.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: