Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 23 van 33 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Feline zo 19 mei 2013 - 6:12

Wij fietsten er vanmiddag in de buurt en toevallig zei m'n vriend dat het eng zou zijn als we ze zouden vinden... Vreselijk!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Lousanne zo 19 mei 2013 - 6:13

nijntje4 schreef:Ik lees dat mensen wordt verzocht niet naar de plek toe te gaan. Dat snap ik op zich wel, maar je kunt niet alle vrijwilligers en betrokkenen ineens buitensluiten denk ik.

Ik vraag mij ineens af wat er zou zijn gebeurd als ze gevonden waren door een van de vele (groepen) vrijwilligers. Waren daar uberhaupt afspraken over? Of realiseerden mensen zich wel wat ze dan te zien zouden krijgen. Hoe zou het dan naar buiten zijn gebracht Sad

Over je bovenste alinea, hoezo buitensluiten? Wat heeft iemand daar nu te zoeken? Als je er nu heen gaat ben je gewoon een sensatiegeile ramptoerist, mijn mening..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Plien84 zo 19 mei 2013 - 6:14

ja dat klinkt alsof je recht verdient om andermans leed te delen door te helpen aan zoekacties.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  nijntje4 zo 19 mei 2013 - 6:14

Lousanne schreef:
nijntje4 schreef:Ik lees dat mensen wordt verzocht niet naar de plek toe te gaan. Dat snap ik op zich wel, maar je kunt niet alle vrijwilligers en betrokkenen ineens buitensluiten denk ik.

Ik vraag mij ineens af wat er zou zijn gebeurd als ze gevonden waren door een van de vele (groepen) vrijwilligers. Waren daar uberhaupt afspraken over? Of realiseerden mensen zich wel wat ze dan te zien zouden krijgen. Hoe zou het dan naar buiten zijn gebracht Sad

Over je bovenste alinea, hoezo buitensluiten? Wat heeft iemand daar nu te zoeken? Als je er nu heen gaat ben je gewoon een sensatiegeile ramptoerist, mijn mening..

Ik bedoel ook niet dat ik dat vind, maar dat ik vrees dat je dat niet kan tegenhouden.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 6:16

nijntje4 schreef:
Lousanne schreef:
nijntje4 schreef:Ik lees dat mensen wordt verzocht niet naar de plek toe te gaan. Dat snap ik op zich wel, maar je kunt niet alle vrijwilligers en betrokkenen ineens buitensluiten denk ik.

Ik vraag mij ineens af wat er zou zijn gebeurd als ze gevonden waren door een van de vele (groepen) vrijwilligers. Waren daar uberhaupt afspraken over? Of realiseerden mensen zich wel wat ze dan te zien zouden krijgen. Hoe zou het dan naar buiten zijn gebracht Sad

Over je bovenste alinea, hoezo buitensluiten? Wat heeft iemand daar nu te zoeken? Als je er nu heen gaat ben je gewoon een sensatiegeile ramptoerist, mijn mening..

Ik bedoel ook niet dat ik dat vind, maar dat ik vrees dat je dat niet kan tegenhouden.
Als al die vrijwilligers meegezocht hebben met een goed hart, zullen ze dat niet doen. Hoewel ik ook denk dat er helaas een paar sensatiegeile vrijwilligers tussen hebben gezeten die mee zochten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz zo 19 mei 2013 - 6:18

Ik kan mij trouwens ook voorstellen dat als je heel veel uren heb mee gezocht dat je naar die plek wilt als afronding, steun zoeken bij en met elkaar. Een soort saamhorigheid. 'Er is gevonden wat we zochten.'

Ik vind het niet gelijke geile sensatiebeluste mensen. Die zullen er ook zijn, maar er zijn vast ook oprecht betrokken bij.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  nijntje4 zo 19 mei 2013 - 6:21

Happinaz schreef:Ik kan mij trouwens ook voorstellen dat als je heel veel uren heb mee gezocht dat je naar die plek wilt als afronding, steun zoeken bij en met elkaar. Een soort saamhorigheid. 'Er is gevonden wat we zochten.'

Ik vind het niet gelijke geile sensatiebeluste mensen. Die zullen er ook zijn, maar er zijn vast ook oprecht betrokken bij.

Dat kan ik mij voorstellen ja, een accuut gevoel om daar nog iets te kunnen doen ofzo, al is dat niet zo.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Jerry zo 19 mei 2013 - 6:25

nijntje4 schreef:
Happinaz schreef:Ik kan mij trouwens ook voorstellen dat als je heel veel uren heb mee gezocht dat je naar die plek wilt als afronding, steun zoeken bij en met elkaar. Een soort saamhorigheid. 'Er is gevonden wat we zochten.'

Ik vind het niet gelijke geile sensatiebeluste mensen. Die zullen er ook zijn, maar er zijn vast ook oprecht betrokken bij.

Dat kan ik mij voorstellen ja, een accuut gevoel om daar nog iets te kunnen doen ofzo, al is dat niet zo.


Snap ik, maar dan hoeft dat toch niet bij de plek waar ze gevonden zijn? Waar naar alle waarschijnlijkheid toch al hordes ramptoeristen op af komen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz zo 19 mei 2013 - 6:27

Jerry schreef:
nijntje4 schreef:
Happinaz schreef:Ik kan mij trouwens ook voorstellen dat als je heel veel uren heb mee gezocht dat je naar die plek wilt als afronding, steun zoeken bij en met elkaar. Een soort saamhorigheid. 'Er is gevonden wat we zochten.'

Ik vind het niet gelijke geile sensatiebeluste mensen. Die zullen er ook zijn, maar er zijn vast ook oprecht betrokken bij.

Dat kan ik mij voorstellen ja, een accuut gevoel om daar nog iets te kunnen doen ofzo, al is dat niet zo.


Snap ik, maar dan hoeft dat toch niet bij de plek waar ze gevonden zijn? Waar naar alle waarschijnlijkheid toch al hordes ramptoeristen op af komen?

Dat ben ik ook wel met je eens. Er zijn mensen die al dagen,2 weken zoeken. Ik hoorde zelfs dat mensen vakantie hebben opgenomen. Ik denk dat die niet eens meer helder denken. Die zijn inmiddels Ruben en Julian gaan ademen.
Ik begrijp het wel.
Toen mijn buurvrouw vermoord was (ja echt Rolling Eyes), stonden we ook allemaal bij dat huis. Dat is in heat of the moment wat je doet. Nu achteraf denk ik; waarom eigenlijk?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SoGood zo 19 mei 2013 - 6:31

Verschrikkelijk..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Atelier Madame zo 19 mei 2013 - 7:52

Ilovethe90s schreef:De voorbijganger zag de lichamen, van wie niet vaststaat of het de vermiste broertjes zijn, dobberen bij een duiker op de hoek van de Hoeksedijk en de kanaaldijk-Noord. Een duiker is een afwateringsbuis waarmee sloten en watergangen onder een weg door worden geleid of waarmee wordt geloosd op een rivier. Cothen ligt aan de Rijn.

Met andere woorden, ze hadden ook in een rivier terecht kunnen komen? Of is zo'n duiker daar te smal voor?

Kanaal ligt ernaast idd.

Voor de rest ben ik sprakeloos het is hemelsbreed 2/3 km van m'n huis af, ik heb daar zooo vaak gefietst in m'n leven. Bah.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 8:02

Atelier Madame schreef:
Ilovethe90s schreef:De voorbijganger zag de lichamen, van wie niet vaststaat of het de vermiste broertjes zijn, dobberen bij een duiker op de hoek van de Hoeksedijk en de kanaaldijk-Noord. Een duiker is een afwateringsbuis waarmee sloten en watergangen onder een weg door worden geleid of waarmee wordt geloosd op een rivier. Cothen ligt aan de Rijn.

Met andere woorden, ze hadden ook in een rivier terecht kunnen komen? Of is zo'n duiker daar te smal voor?

Kanaal ligt ernaast idd.

Voor de rest ben ik sprakeloos het is hemelsbreed 2/3 km van m'n huis af, ik heb daar zooo vaak gefietst in m'n leven. Bah.

Domme vraag misschien maar ik heb geen idee, kunnen ze net vanuit de Rijn die duiker in gestroomd zijn?

Het is echt afschuwelijk. Een grote nachtmerrie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Atelier Madame zo 19 mei 2013 - 8:05

Sunprincess schreef:
Atelier Madame schreef:
Ilovethe90s schreef:De voorbijganger zag de lichamen, van wie niet vaststaat of het de vermiste broertjes zijn, dobberen bij een duiker op de hoek van de Hoeksedijk en de kanaaldijk-Noord. Een duiker is een afwateringsbuis waarmee sloten en watergangen onder een weg door worden geleid of waarmee wordt geloosd op een rivier. Cothen ligt aan de Rijn.

Met andere woorden, ze hadden ook in een rivier terecht kunnen komen? Of is zo'n duiker daar te smal voor?

Kanaal ligt ernaast idd.

Voor de rest ben ik sprakeloos het is hemelsbreed 2/3 km van m'n huis af, ik heb daar zooo vaak gefietst in m'n leven. Bah.

Domme vraag misschien maar ik heb geen idee, kunnen ze net vanuit de Rijn die duiker in gestroomd zijn?

Het is echt afschuwelijk. Een grote nachtmerrie
dat zou ik niet weten eigk. Het kanal stroomt best behoorlijk. Veel schepen ook die er varen.
Het is een redelijk afgelegen stukje, tussen hout.en en cothen in. Richting wijk. Eigk rijden er weinig auto's vooral vissers en fietsers.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Aimee zo 19 mei 2013 - 8:09

He bah Sad Op Ă©Ă©n of andere manier had ik toch stiekem nog hoop dat ze ergens ondergedoken zouden zitten...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Parisienne zo 19 mei 2013 - 9:04

Er komt om 23.00 uur een persconferentie vanaf het politiebureau in Utrecht.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz zo 19 mei 2013 - 9:05

Parisienne schreef:Er komt om 23.00 uur een persconferentie vanaf het politiebureau in Utrecht.

Cry
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Roza zo 19 mei 2013 - 9:05

Parisienne schreef:Er komt om 23.00 uur een persconferentie vanaf het politiebureau in Utrecht.

Dan komt er denk ik een bevestiging.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Parisienne zo 19 mei 2013 - 9:07

Ik vrees ook het ergste.

Daarentegen zal het wel de moeder, de overige nabestaanden en eigenlijk het hele land uit onzekerheid halen. Hoe vreselijk het ook is.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Flower_L zo 19 mei 2013 - 9:17

bah, en dan nog niet eens denkend aan hoe die twee jongens om het leven zijn gebracht...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 9:20

Flower_L schreef:bah, en dan nog niet eens denkend aan hoe die twee jongens om het leven zijn gebracht...

Ik hoop echt dat ze het niet geweten hebben. De tranen springen in mijn ogen bij de gedachte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Funk zo 19 mei 2013 - 9:20

Flower_L schreef:bah, en dan nog niet eens denkend aan hoe die twee jongens om het leven zijn gebracht...
Nee, dat houdt mij ook erg bezig. Ik hoop met heel mijn hart dat ze het niet hebben zien/voelen aankomen. Of dat de een het bij zijn broertje heeft zien gebeuren oid..
Brr..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje zo 19 mei 2013 - 9:21

pippi schreef:
Flower_L schreef:bah, en dan nog niet eens denkend aan hoe die twee jongens om het leven zijn gebracht...
Nee, dat houdt mij ook erg bezig. Ik hoop met heel mijn hart dat ze het niet hebben zien/voelen aankomen. Of dat de een het bij zijn broertje heeft zien gebeuren oid..
Brr..

Daar denk ik idd ook de hele tijd aan. Hopelijk heeft de een het niet zien gebeuren bij de ander, word gewoon ziek als ik daaraan denk.

Arme arme moeder
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Funk zo 19 mei 2013 - 9:22

Ik hoop dat de vader nog zo 'humaan' of helder is geweest om ze met pillen in slaap te brengen oid..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Ilovethe90s zo 19 mei 2013 - 9:23

Wordt om 23.00 uur ook uitgezonden op ned 1 en radio 1!

Hoop dat ze er zelf weinig van gemerkt hebben inderdaad, wat verschrikkelijk.

Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje zo 19 mei 2013 - 9:24

pippi schreef:Ik hoop dat de vader nog zo 'humaan' of helder is geweest om ze met pillen in slaap te brengen oid..

Ja precies zoiets. Maar om dan ook nog je eigen vlees en bloed zo in een duiker te proppen....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 23 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 33 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum