Voor de jongensmama's (rood bij voorhuid)
+4
Annemie
Laurientje
sabje
Razz
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor de jongensmama's (rood bij voorhuid)
Net bij het verschonen zag ik dat zijn piemeltje een beetje rood was bij het topje. Ik heb het heel voorzichtig een klein beetje naar achteren getrokken om te kijken of er iets ontstoken was ofzo maar er was verder niets te zien maar het deed wel 'auw'. Ook toen ik er zachtjes wat zalf opsmeerde vond hij het niet prettig en duwde zijn beentjes tegen elkaar. Wat kan dit zijn? Zijn voorhuidje zit nog redelijk vast. Er zit misschein een opening van 3 mm en tot zover ik het heb gezien zag het er gewoon schoon uit.
En bij welke leeftijd moet het voorhuidje eigenlijk helemaal los zijn?
En bij welke leeftijd moet het voorhuidje eigenlijk helemaal los zijn?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Re: Voor de jongensmama's (rood bij voorhuid)
Hier heeft hij het het geregeld. Ik smeer er dan sudocreme op en dan is het de volgende dag over. Mijn neefje heeft gehad dat het ontstoken was. Hij kreeg toen een zalfje van de huisarts.
Wanneer de huid helemaal los gaat/ mag gaan weet ik niet.
Wanneer de huid helemaal los gaat/ mag gaan weet ik niet.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lees mee bij mijn zoontje van net drie jaar zit het voorhuidje ook nog helemaal vast, is geen beweging in te krijgen
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Hier heeft hij het ook regelmatig, ik doe er dan ook altijd een beetje sudocreme op, volgende dag is hetmeestal weer over.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Laurientje schreef:Ik lees mee bij mijn zoontje van net drie jaar zit het voorhuidje ook nog helemaal vast, is geen beweging in te krijgen
Bij mijn zoontje ook. Ik kan het wel een klein betje bewegen maar het zit nog wel tot beneden vast.
Als het rood is dan spoel ik het altijd een paar dagen extra.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
mijn zoontje heeft 1x zijn voorhuid ontstoken gehad, zijn piemeltje was 2-3x zo groot, rood, dik en er kwam wat pus uit..
op advies van de huisarts ging hij toen 2x daags in bad met alleen water, dan moesten we proberen een beetje te spoelen door de voorhuid iets naar voren te trekken (naar achteren kan hier ook nog niet) hiermee is het vanzelf, dus zonder een zalfje, over gegaan.
mijn advies zou dus ook zijn om het goed schoon te houden en hem evt vaker in bad te laten gaan.
op advies van de huisarts ging hij toen 2x daags in bad met alleen water, dan moesten we proberen een beetje te spoelen door de voorhuid iets naar voren te trekken (naar achteren kan hier ook nog niet) hiermee is het vanzelf, dus zonder een zalfje, over gegaan.
mijn advies zou dus ook zijn om het goed schoon te houden en hem evt vaker in bad te laten gaan.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hier had B het ook, ik liet hem iedere dag even douchen en dan spoelden we samen zijn piemeltje schoon met de sproeier. Dit heeft goed geholpen. Toen hij jonger was deed ik er ook weleens een heel klein beetje daro zinkzalf op.
Toen B net 3 was klaagde hij veel over pijn en ik zag niet veel bijzonders. Ik had contact met de assistente van de huisarts en ze gaf aan dat rond deze leeftijd de voorhuid los begint te komen en dat klopt wel want het is idd losser gekomen. Dit kan dus gevoelig zijn.
Toen B net 3 was klaagde hij veel over pijn en ik zag niet veel bijzonders. Ik had contact met de assistente van de huisarts en ze gaf aan dat rond deze leeftijd de voorhuid los begint te komen en dat klopt wel want het is idd losser gekomen. Dit kan dus gevoelig zijn.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Het is gelukkig niet opgezwollen ofzo maar echt rood. Heb er net wat Sudocrem op gesmeerd en hij gaat om de dag onder de douche dus dan zal ik er eens goed de sproeier op zetten. Hopelijk wordt het niet erger en is het met dit snel weer beter!
Bedankt voor de tips!
Bedankt voor de tips!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Misschien helpt het ook om met lekker weer in zijn blote billen te laten lopen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Mijn jongste heeft zijn voorhuid ook nog vast zitten terwijl mijn jongste dat op deze leeftijd allang niet meer had.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Soortgelijke onderwerpen
» Rood staan / weinig geld hebben voor de rest van de maand
» Kan dat rood en bruin?
» Rood haar
» rood piemeltje
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Kan dat rood en bruin?
» Rood haar
» rood piemeltje
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: