Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dat rood en bruin?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kan dat rood en bruin? Empty Kan dat rood en bruin?

Bericht  Alias do 3 feb 2011 - 2:42

Binnenkort wil ik de muren van mijn woonkamer gaan verven. Eén muur wil ik graag een mooie kleur geven, de rest gewoon wit. Ik heb beuken laminaat en meubels, een donker (bordeaux) rode bank en ook donker (bordeaux) rode gordijnen.
Ik heb een vrij rechthoekige kamer, maar het voorste gedeelte (daar staat mijn bank en tv e.d.) is wat breder. Ik wil graag één van de wanden in het voorste gedeelte (de wand waar mijn tv kastje tegenaan staat en de deur naar de gang in zit) een kleur geven. Dit stuk wand heeft een soort L vorm. Ik zit zelf te denken aan een donkere of chocolade bruine kleur voor die muur. Past die kleur bij mijn bankstel en gordijnen of zou dat kunnen vloeken bij elkaar?
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dat rood en bruin? Empty Re: Kan dat rood en bruin?

Bericht  minoessepoes do 3 feb 2011 - 2:50

Dat ligt toch helemaal aan de kleur bordeaux en de kleur bruin. Maar ik zou zeggen dat het wel moet kunnen, het lijkt me alleen heel donker worden. Maar ik ben ook niet objectief, want ik vind bordeaux alleen een mooie kleur voor wijn!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dat rood en bruin? Empty Re: Kan dat rood en bruin?

Bericht  Pussycat do 3 feb 2011 - 3:04

Het past wel... maar zoals al gezegd lijkt mij dat ook wel erg donker bij elkaar.
Mijn inrichting is ook rood & bruin, maar de muren heb ik daarom wat lichter gemaakt

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dat rood en bruin? Empty Re: Kan dat rood en bruin?

Bericht  Jerry vr 4 feb 2011 - 0:13

je moet naar een bouwmarkt gaan en dan van die kleurenkaarten halen. Ik heb thuis een kleurenwaaier en dan kun je precies zien welke kleuren goed bij elkaar passen: op één strip staan verschillende tinten die altijd goed bij elkaar staat. Dus gewoon de kleuren op zo'n kaartje naast elkaar houden en je weet of 't wel of niet staat!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dat rood en bruin? Empty Re: Kan dat rood en bruin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum