Rood haar
+5
Raindrop
loura
_Muppit
eigenwijs
Kaboutertje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rood haar
Ik heb zin ongeveer een weekje mijn haar rood geverfd. Ben erg blij met de kleur!
Nu wist ik natuurlijk wel dat rood snel terugloopt kwa kleur, maar iedere keer bij het douchen echt flink rood water . Heb ook gelijk kleurshampoo ingeslagen. Een voor gekleurd haar, een speciaal voor rood.
Maar zijn er verder nog producten ofzo die ik kan gebruiken. Die helpen de kleur langer mooi te houden?
Of iemand andere tips? Zijn welkom
Nu wist ik natuurlijk wel dat rood snel terugloopt kwa kleur, maar iedere keer bij het douchen echt flink rood water . Heb ook gelijk kleurshampoo ingeslagen. Een voor gekleurd haar, een speciaal voor rood.
Maar zijn er verder nog producten ofzo die ik kan gebruiken. Die helpen de kleur langer mooi te houden?
Of iemand andere tips? Zijn welkom
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Rood haar
Ik heb het zelfde probleem!heb 2 weken mijn haar geverfd en als ik mijn haren was
is het water ook rood!Heb jij ook een spoeling gebruikt?Weet verder niet wat je er tegen kan doen,
heb zelf ook shampoo kleurbehoud van andrelon gekocht.Ik probeer het niet te vaak te wassen haha!
Wel jammer dat die kleuren zo snel vervagen...
is het water ook rood!Heb jij ook een spoeling gebruikt?Weet verder niet wat je er tegen kan doen,
heb zelf ook shampoo kleurbehoud van andrelon gekocht.Ik probeer het niet te vaak te wassen haha!
Wel jammer dat die kleuren zo snel vervagen...
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik had dit inderdaad ook. In het begin sowieso wel, wordt steeds minder.
Verf of spoeling maakt ook véél verschil. Een spoeling loopt véél sneller terug kwa kleur! Die is niet voor niets 'uitwasbaar'.
Verf of spoeling maakt ook véél verschil. Een spoeling loopt véél sneller terug kwa kleur! Die is niet voor niets 'uitwasbaar'.
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
_Muppit schreef:Ik had dit inderdaad ook. In het begin sowieso wel, wordt steeds minder.
Klopt ja, maar ik heb verf.
Heb toen ook gevraagd hoe ik het bij moet houden want ja, ik ga niet iedere maand héél mijn haar opnieuw verven.. Toen zei de kapster dat ik de kleur met een spoeling kan opfrissen, eens in de zoveel tijd..
Kaboutertje- Kletskop
Ik heb dus Rood haar gehad en de reden dat ik het niet meer Rood heb/neem, is omdat de kleur zo snel flets wordt en er geen speciale shampoo helpt. Ik had een shampoo van een paar tientjes, maar deed net zoveel voor de kleur als de fles van 99 cent van de Jumbie. Het enige wat helpt is je haar niet meer wassen en ook dat is niet meer helemaal waar, want het heeft ook nog het vervelende karakter om droog af te geven op kussenhoezen e.d.
Gast- Gast
Hmm dat klinkt niet al te best
Ben benieuwd hoe lang ik deze kleur ga houden dan..
*wacht nog steeds op dé ultieme tip,(mocht die er zijn *
Ben benieuwd hoe lang ik deze kleur ga houden dan..
*wacht nog steeds op dé ultieme tip,(mocht die er zijn *
Kaboutertje- Kletskop
Dat is idd echt het nadeel van rood haar.. Om de kleur zo lang mogelijk te houden zou ik proberen zo min mogelijk te wassen en als je het doet dan met kleurshampoo waar ook echt kleur in zit. Die kan je vaak alleen in kapsalons kopen. Je moet dan echt shampoo met pigment gebruiken. Maar zelfs dan loopt rood snel terug.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Oh dat is niet leuk zeg!
En ik wilde ook heel graag mijn haar nog eens rood verven..
En ik wilde ook heel graag mijn haar nog eens rood verven..
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Rood is een hele leuke kleur maar een lastige kleur om mooi te houden. Sowieso niet te vaak wassen. Ik weet niet wat je haarkleur was voordat je het rood verfde? Op een lichte ondergrond houd de kleur nog minder goed. Daarom adviseer ik mijn klanten die voor het eerst rood gaan om het wat sneller voor een tweede keer te kleuren dan gebruikelijk dan dekt de kleur meer, eventueel met een spoeling.Het afgeven is trouwens normaal, dat word op den duur wel minder. En voor het echt rood houden van de kleur verkoop ik er vaak kleurschuim bij, te koop bij de kappersgroothandel, daarmee kunnen ze naar wens de kleur opfrissen. Je hoort t, je haar is niet zomaar rood
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb mijn haar sinds een week deels rood, en om het teruglopen van de kleur te vermijden verf ik het elke week
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Het klinkt heel raar, maar je kunt tomatenpuree gebruiken om de kleur fris te houden. Rood heft namelijk groen op en groene doffe pigmenten wil je niet in rood haar hebben.
Verder vooral niet te vaak wassen en als je het wast, niet de conditioner te lang laten intrekken.
Verder vooral niet te vaak wassen en als je het wast, niet de conditioner te lang laten intrekken.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Je hebt ook van die speciale verf voor 'henna' haar.. Die shampoo is ook echt rood. Misschien is dat iets?
Bij de pak kun je dat kopen. Zo'n kapperswinkeltje. (weet alleen niet waar dat allemaal zit).. misschien ook bij van die kleine toko's?
Bij de pak kun je dat kopen. Zo'n kapperswinkeltje. (weet alleen niet waar dat allemaal zit).. misschien ook bij van die kleine toko's?
Gast- Gast
Ik heb het ook rood gehad, en ik had hetzelfde probleem. En als je van de kleur af wilt, is het ook weer een heel gedoe. Daarom begin ik er maar niet meer aan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Happy schreef:Rood is een hele leuke kleur maar een lastige kleur om mooi te houden. Sowieso niet te vaak wassen. Ik weet niet wat je haarkleur was voordat je het rood verfde? Op een lichte ondergrond houd de kleur nog minder goed. Daarom adviseer ik mijn klanten die voor het eerst rood gaan om het wat sneller voor een tweede keer te kleuren dan gebruikelijk dan dekt de kleur meer, eventueel met een spoeling.Het afgeven is trouwens normaal, dat word op den duur wel minder. En voor het echt rood houden van de kleur verkoop ik er vaak kleurschuim bij, te koop bij de kappersgroothandel, daarmee kunnen ze naar wens de kleur opfrissen. Je hoort t, je haar is niet zomaar rood
Mijn haar was bruin voordat ik het verfde
Misschien dat ik vanmiddag dan maar de kappersgroothandel, kijken wat ze daar hebben.
Ik was mijn haar ook zeker niet elke dag maar wel om de dag, of om de twee dagen.
Kaboutertje- Kletskop
Theedoosje schreef:Kabouter ik wil een foto zien Ben benieuwd hoe het je staat
Hier is ie, niet de meest beste foto maar het gaat om het idee he
*knip* weg is ie
Laatst aangepast door Kaboutertje op do 8 sep 2011 - 5:20; in totaal 1 keer bewerkt
Kaboutertje- Kletskop
Mooie kleur, staat je goed Ik weet bijna zeker als je hem nog een keer verft dat hij perfect is en je er lang plezier van hebt. Dan ben je niet eens een kleurschuim of rode shampoo nodig! Wat je nodig bent is een goede shampoo voor gekleurd haar en een nabehandeling wat zorgt voor verzorging van de kleur en natuurlijk veel glans
Happy- Prater
Happy schreef:Mooie kleur, staat je goed Ik weet bijna zeker als je hem nog een keer verft dat hij perfect is en je er lang plezier van hebt. Dan ben je niet eens een kleurschuim of rode shampoo nodig! Wat je nodig bent is een goede shampoo voor gekleurd haar en een nabehandeling wat zorgt voor verzorging van de kleur en natuurlijk veel glans
Okee, dus als ik het nu nog een keer verf blijft de kleur langer goed? Want bijv. 1x in de maand alles verven vind ik wel veel.. Maar dit hoeft dus niet begrijp ik
Bedankt voor de info!
Ik heb bij de action shampoo en conditioner gekocht van Hegron speciaal voor rood haar, deze is ook echt rood.. Maar of het echt wat doet, ik vraag het me af.. (gezien de lage prijs)
Ook heb ik shampoo en conditioner gekocht van Schwarzkopf voor geverfd haar, deze is niet rood.
Kaboutertje- Kletskop
Als je je haar nog een keer verft dan is hij nog beter gedekt en voor 1 x is dat niet erg! En vanaf dan wanneer nodig de uitgroei. (Wat je dan kan doen is eerst de uitgroei laatste 10 minuten even alles doorkammen) Ik heb geen ervaring met shampoo's uit supermarkten en drogisterijen, De rode shampoo van de action zal vast zn pigment afgeven en dat is de bedoeling lijkt me
Happy- Prater
Wat een mooie kleur kaboutertje!ik heb dezelfde kleur dus!Heb jij ook de kleur mahonie gebruikt en welke kleur is je oorspronkelijke haarkleur?(mijne blond)
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Zou rood haar me staan?
» Haren veel te rood
» Lang haar of kort haar?
» Make-up bij rood shirt
» rood piemeltje
» Haren veel te rood
» Lang haar of kort haar?