Speelgoed laten afpakken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speelgoed laten afpakken
Sinds R klein is laat hij andere kindjes spullen van hem afpakken, thuis niet maar ergens anders laat hij dus alles gewoon afpakken en doet niets. Ik probeer hem al een tijdje te leren dat je samen moet spelen etc etc maar dat afpakken niet mag. Wanneer kinderen iets afpakken zeg ik tegen hem dat hij tegen dat kindje mag zeggen dat hij daarmee aan het spelen was.
Wie herkent dit van haar kind?
Verder vertelde ze dat hij lekker zelf kan spelen en dat hij over het algemeen lekker rustig is.
Wie herkent dit van haar kind?
Verder vertelde ze dat hij lekker zelf kan spelen en dat hij over het algemeen lekker rustig is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Speelgoed laten afpakken
L deed dat ook tot voor kort, maar hij is echt uit zijn schulp gekomen. Gister stond buurjongentje hier in tuin is drie jaar, en ze gingen tegen elkaar op.
Mijn, mijn, mijn !
Denk dat je zoiets niet makkelijk aanleert, iets wat kind zelf wel of niet gaat ontwikkelen.
Mijn, mijn, mijn !
Denk dat je zoiets niet makkelijk aanleert, iets wat kind zelf wel of niet gaat ontwikkelen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik denk aan de ene kant ook dat het de aard van het mannetje is, mijn man en ik waren vroeger ook zo, maar het is zo sneu om steeds te horen dat ze dingen afpakken en dat hij niets doet, ja met iets anders spelen en even heel boos kijken hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier was S. ook zo en op een ander laat hij het ook nog steeds toe. Alleen als er kindjes bij ons zijn en speelgoed van hem pakken is hij nu degene die het afpakt (dit doet hij nu sinds een maand)
Ik maak me er niet zo druk over. Over een half jaar gaat hij naar de psz en daar zal het wel goedkomen denk ik. En tot die tijd stimuleer ik hem wel een beetje om te leren 'samen spelen en samen delen' met andere kindjes
Ik maak me er niet zo druk over. Over een half jaar gaat hij naar de psz en daar zal het wel goedkomen denk ik. En tot die tijd stimuleer ik hem wel een beetje om te leren 'samen spelen en samen delen' met andere kindjes
Gast- Gast
R zit al vanaf kleins af aan op de opvang maar dit veranderd niet hhahaa.
Printje- Lady Post-a-lot
Yara was tot ze ongeveer 2,5 jaar was precies hetzelfde, nu is het eerder andersom .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier is het precies andersom, onze dochter pakt vooral af van andere kinderen.
Gast- Gast
Liadan schreef:Yara was tot ze ongeveer 2,5 jaar was precies hetzelfde, nu is het eerder andersom .
hhaha hij is bijna 2,5 jaar, misschien komt dan het keerpunt.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier precies hetzelfde verhaal, maar hij trekt zich er niets van aan en gaat gewoon weer verder met ander speelgoed, dus voor nu laat ik het dan ook maar zo.
Gast- Gast
Hier gebeurd dat ook. Maar onze T,. is dan ook nog wel jonger als R. natuurlijk.
Afgelopen zaterdag was hier een bruidspaar dat hun album kwam afhalen, zij namen hun 2,5 jarig zoontje B. mee. Hun zoontje was niet echt aardig, en pakte steeds T. zijn kassa af, terwijl hij daar mee aan het spelen was. Mijn man zat erbij en legde uit dat ze samen moesten spelen. T. zei daarop steeds tegen hun zoontje B. samen... samen... Maar B. wilde niet samen en pakte het weer af. T. had er genoeg van duwde hem opzij en zei: 'van T. ikke spelen'. En daar kon B. het mee doen. De eerste keer dat hij echt zijn grens afbakerde... ben benieuwd of dat vaker gaat gebeuren.
Afgelopen zaterdag was hier een bruidspaar dat hun album kwam afhalen, zij namen hun 2,5 jarig zoontje B. mee. Hun zoontje was niet echt aardig, en pakte steeds T. zijn kassa af, terwijl hij daar mee aan het spelen was. Mijn man zat erbij en legde uit dat ze samen moesten spelen. T. zei daarop steeds tegen hun zoontje B. samen... samen... Maar B. wilde niet samen en pakte het weer af. T. had er genoeg van duwde hem opzij en zei: 'van T. ikke spelen'. En daar kon B. het mee doen. De eerste keer dat hij echt zijn grens afbakerde... ben benieuwd of dat vaker gaat gebeuren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Waar laten jullie al dat speelgoed?
» vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen
» speelgoed
» Speelgoed
» speelgoed 6 mnd
» vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen
» speelgoed
» Speelgoed
» speelgoed 6 mnd
Pagina 1 van 1