Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gelukkig, wanneer ben jij dat?

+18
Exogenesis
Caro
SarahKey
Rush
Punk'd
Jasmine
Arwyn
Sorrento
Caroow
Stuiterbal
Carra
Mermaid
Pineco
SuperGrover
Fortissimo
Océane
Marin
Burn
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gelukkig, wanneer ben jij dat? - Pagina 2 Empty Re: Gelukkig, wanneer ben jij dat?

Bericht  SarahKey do 9 mei 2013 - 7:18

Als ik naar mijn kind kijk en als ik hem knuffel. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig, wanneer ben jij dat? - Pagina 2 Empty Re: Gelukkig, wanneer ben jij dat?

Bericht  Caro vr 10 mei 2013 - 6:00

Punk'd schreef:Ik ben op het moment eigenlijk ook heel gelukkig. Heb een leuke vent, begin met mijn eigen bedrijf en de zomer komt eraan (zon brengt echt letterlijk licht in mijn leven). Ik vind het heerlijk. Ik kan intens genieten van het feit dat ik nog maar 24 uur voor een werkgever werk en de rest van de tijd volledig in mijn passies en dromen kan steken. Dat maakt mij echt intens gelukkig.

Wat leuk om te lezen dat je je eigen bedrijfje gaat beginnen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Punk'd vr 10 mei 2013 - 6:09

Jaah ik heb er ook heel veel zin in. Ik was eerder al begonnen aan mijn ondernemingsplan maar dat kwam doordat ik een fulltime baan kreeg op een laag pitje. Ik vond dat gewoon zo jammer en had in het weekend echt geen puf om naast het huishouden ook nog aan dat plan te werken. Daarnaast vind ik mijn baan ook echt niet leuk genoeg om 40 uur te doen. Dus ik heb de stap gewoon gezet en werk nu verder aan mijn eigen bedrijf. Ondertussen moet ik wel verder solliciteren voor een nieuwe functie voor 24 uur, want mijn contract wordt niet verlengd en loopt binnekort af.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Exogenesis vr 10 mei 2013 - 6:11

Ik ben het meest gelukkig wanneer ik de tijd en vrijheid heb om te doen waar ik zin in heb. Maar ik ben ook heel gelukkig wanneer ik merk dat mensen waarderen wat ik doe. Enthousiaste en gemeende reacties, merken dat mensen blij voor me zijn, daar kan ik dolgelukkig van worden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  loura vr 10 mei 2013 - 6:23

Naar mijn idee is gelukkig zijn is iets wat je achteraf pas ziet. Je kan je fijn voelen en weinig zorgen hebben en dat ervaren als gelukkig zijn natuurlijk, maar je waardeert je geluk pas echt pas later als je er op terug kijkt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kaboutertje vr 10 mei 2013 - 7:04

Als ik geen zorgen heb en nergens om hoef te piekeren. Helaas is dat nu niet het geval.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Toet vr 10 mei 2013 - 11:00

Ik ben op dit moment heel erg gelukkig maar ik kan eigenlijk niet eens precies zeggen waarom. Zo super lekker gaat het eigenlijk niet, school kost me veel moeite/energie en de weekenden dat ik thuis ben is het verre van gezellig. Toch voel ik me echt super goed, ik ben altijd vrolijk en blij en ik heb super veel energie en zin om dingen te ondernemen. Vooral wanneer ik met mijn vriendinnen ben ben ik zó gelukkig, ik word echt super blij van ze. Gisteren had ik ook weer zo'n leuke dag met m'n vriendinnen, dan denk ik de hele tijd: ''Wow, dit is een fijne dag, beste dag uit m'n leven!''. En dat denk ik iedere week weer opnieuw haha Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Parisienne vr 10 mei 2013 - 22:34

Als ik onbezorgd ben, als ik me even niet druk hoef te maken over mijn studie en kan genieten van de mooie dingen die ik heb. Helaas hangt dat studie-gebeuren teveel boven mijn hoofd, waardoor ik me gewoonweg niet gelukkig kan voelen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: