Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Quinny zapp

+3
M@niek
Darius
_Mashimaro_
7 plaatsers

Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Quinny zapp

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 8:53

Wie heeft de quinny zap en hoe bevalt hij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  _Mashimaro_ di 22 nov 2011 - 9:00

Ik heb de quinny zapp xtra en bevalt super goed!
Bij ons past de wandelwagen niet in de gang en hebben die daarom standaard in de auto liggen. Ik mis daardoor de mogelijkheid om snel even weg te gaan, want ik vind het omslachtig om de wandelwagen eerst uit de auto te halen en in elkaar te zetten. Daarom voor de zapp gekozen als extra buggy. Voordeel vind ik de mogelijkheid om de maxi-cosi er nog op te zetten. Verder een voordeel van zapp xtra is, dat hij ook in de ligstand naar je toe kan.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Darius di 22 nov 2011 - 9:03

Ik heb de gewone zapp, tweedehands op MP gekocht. Hij is wel handig, voordeel is dat hij klein opklapbaar is. Hij ligt altijd in de kofferbak van mijn kleine auto, en daar is ie heel ideaal voor. Ook is hij wel wendbaar. Maar mijn man is wat lang en voor hem is de buggy eigenlijk te laag.

Ik zou m dus kopen omdat hij klein opklapbaar is, anders zijn er vast wel betere buggy's te vinden.

Edit: we hebben m ook gekocht omdat we de maxicosi erop kunnen zetten, alleen hebben we dat nog nooit gedaan. Als ik ga wandelen, gaat Laurens in de zapp en Pepijn in de draagdoek.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:26

Maar rijdt hij ook goed? Ik vindt hem namelijk heel leuk en ook een voordeel dat de maxicosi erop kan. Ik wil trouwens ook de zapp extra, omdat die ook in ligstand kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:31

Hier ook Quinny zapp, en hij rijdt echt heerlijk. Ben er erg tevreden over. Ik heb gekozen voor de gewone Quinny Zapp omdat die mee kan op de fiets (en dus ook een heel klein pakketje is en heel makkelijk te bevestigen is op de speciale quinny zapp fietsbeugel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  _Mashimaro_ di 22 nov 2011 - 9:34

Belladonna schreef:Maar rijdt hij ook goed? Ik vindt hem namelijk heel leuk en ook een voordeel dat de maxicosi erop kan. Ik wil trouwens ook de zapp extra, omdat die ook in ligstand kan.
Ja hij rijdt ook goed en is heel wendbaar. Ik kan keren in de gang, terwij die echt niet breed is!
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  M@niek di 22 nov 2011 - 10:37

Zomersproetjes schreef:Hier ook Quinny zapp, en hij rijdt echt heerlijk. Ben er erg tevreden over. Ik heb gekozen voor de gewone Quinny Zapp omdat die mee kan op de fiets (en dus ook een heel klein pakketje is en heel makkelijk te bevestigen is op de speciale quinny zapp fietsbeugel)

+1, hier ook de gewone quinny zapp voor op de fiets!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Annie24 di 22 nov 2011 - 10:39

Ik had/heb bij de Zapp het idee dat Y. eruit kukelt. Zeker met een stoepje op/af gaan.

Ik ben dus overduidelijk meer van de 4 wielen ipv de 3 angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  maiadebij di 22 nov 2011 - 10:41

Ik heb ook de xtra en gebruik hem dagelijks en vind hem prima rijden. Voordeel op de gewone is idd de ligstand, dat je de zitting naar je toe kunt zetten en de kap kan ver dicht. Nadeel is dat de zitting niet inklapbaar is.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  M@niek di 22 nov 2011 - 10:45

maiadebij schreef:Ik heb ook de xtra en gebruik hem dagelijks en vind hem prima rijden. Voordeel op de gewone is idd de ligstand, dat je de zitting naar je toe kunt zetten en de kap kan ver dicht. Nadeel is dat de zitting niet inklapbaar is.


Dat is ook de reden dat wij niet die hadden genomen. Als het wel had gekunnen dat zouden we het wel hebben gedaan, dat zo´n buggy in zo ligstand kan is wel ideaal.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  meisjesmama di 22 nov 2011 - 10:55

Wij hebben hem ook en de buggy rijd prima. Ik weet alleen niet hoe oud je kindje is. Maar ik vond het wel even duren voordat onze jongste goed in de buggy zat. Ik denk nu ze 1,5 is dat ze er wel goed in zit. En dan moet ik zeggen ze is echt niet de kleinste met 12,5 kilo en 88 cm.
Wij hebben ook nog een mac Laren en die vind ik persoonlijk fijner.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:43

Hier zit Mara sinds een paar weken ook in de Zapp. Ze is nu 20 maanden en ze zit er stevig in. Hij staat hier standaard in de hal om naar school op en neer te lopen. Klein en wendbaar, wel vind ik het irritant dat de wielen best lawaai maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 13:09

Even een andere buggy-vraag hoor, maar ik heb gister op een meisje van 15 maanden gepast, zij gaat ook in een buggy (gewoon goedkoop ding) en die is zo laag!! Is dat met andere buggy's ook zo? Ik ben 1.84 en loop echt met mijn vingertoppen op de handvaten van dat ding...

Gewoon even iets om over na te denken mocht ik ooit aan kinderen gaan beginnen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  meisjesmama di 22 nov 2011 - 19:21

Ik las bij mama_van_2 over het lawaai van de wielen en daar ben ik het wel mee eens. Bij ons maakt het voorwiel een geluid waarbij de hele sta naar je kijkt haha
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Annie24 di 22 nov 2011 - 22:16

_Leaf_ schreef:Even een andere buggy-vraag hoor, maar ik heb gister op een meisje van 15 maanden gepast, zij gaat ook in een buggy (gewoon goedkoop ding) en die is zo laag!! Is dat met andere buggy's ook zo? Ik ben 1.84 en loop echt met mijn vingertoppen op de handvaten van dat ding...

Gewoon even iets om over na te denken mocht ik ooit aan kinderen gaan beginnen angel

De meeste buggy's zijn lager dan een kinderwagen. Mijn vriend is ook lang en daarom hebben wij voor de Nuna Pepp gekozen. Deze heeft een duwstang en niet 2 losse handvaten. Ook kan je de hoogte verstellen. Voor mijn vriend staat hij dus op z'n hoogst en voor mij wat lager Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  PapillonRose di 22 nov 2011 - 22:21

Ik heb de Zapp niet genomen, ondanks dat ik hem in eerste instantie heel graag wilde. De gewone Zapp kan niet in ligstand, en de Xtra vond ik doordat hij nog duurder was wel erg aan de prijs. Verder vond ik de wielen niet zo goed, het leken me wielen die je gaat horen als je ermee loopt. En daar hou ik niet van. Ik ben uiteindelijk voor de X-Adventure Vive gegaan. Lijkt erg op de Zapp, alleen verstelbare zitting, betere wielen (en stabieler met 4 ipv 3) en ik had hem in de aanbieding voor 100 euro ipv 200. Ben nog steeds blij met mijn keuze.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny zapp Empty Re: Quinny zapp

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum