quinny zapp xtra
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
quinny zapp xtra
wie heeft die?
gaat die erg naar achter hangen als je kindje zwaarder word? wij zijn 1.80,is die dan te laag?
Ik ken iemand die de titanum heeft (lijkt op de zapp) Maar als er een kind in zit van 2,5 zakt ie wat naar achter,dus voor ons is die dan te laag. Hoorde overigs dat die titanium ... niet meer word gemaakt in de winkel
gaat die erg naar achter hangen als je kindje zwaarder word? wij zijn 1.80,is die dan te laag?
Ik ken iemand die de titanum heeft (lijkt op de zapp) Maar als er een kind in zit van 2,5 zakt ie wat naar achter,dus voor ons is die dan te laag. Hoorde overigs dat die titanium ... niet meer word gemaakt in de winkel
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: quinny zapp xtra
Hier geen Zapp, maar een Nuna Pepp. De duwstand is in hoogte verstelbaar en bestaat uit 1 stang en niet uit 2 handvaten. Mijn vriend is 1,85 en loopt er perfect achter. De Zapp was voor hem te laag.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben 164 cm en loop goed achter de zapp xtra maar denk dat hij voor jullie te laag zal zijn.
Mijn zoontje is bijna 3 jaar en zit er nog prima in trouwens.
Mijn zoontje is bijna 3 jaar en zit er nog prima in trouwens.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het geprobeerd in de winkel maar ik vond hem wat te laag om lekker achter te lopen en ik ben 1.80. Mijn man (1.90) kon er echt helemaal niet lekker achter lopen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Quinny zapp of quinny zapp extra?
» Quinny zapp
» quinny zapp vraag
» Quinny Zapp op fiets
» Welke kleur Quinny Zapp?
» Quinny zapp
» quinny zapp vraag