Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

quinny zapp vraag

5 plaatsers

Ga naar beneden

quinny zapp vraag Empty quinny zapp vraag

Bericht  Darius di 30 nov 2010 - 0:20

Ik ben bezig met de aanschaf van de quinny zapp. Ik ga eerst de gewone aanschaffen via Marktplaats, inclusief maxicosi adapters, en dan eventueel later koop ik er een aparte zitting is van de zapp xtra.
Weet iemand of die nieuwe zitting makkelijk te wisselen is met de maxi cosi? (ik weet van het oude model dat dit helemaal niet makkelijk is)

Ik heb nu trouwens een zapp op marktplaats gezien met bekleding, regenhoes, draagtas en maxicosi adapters voor 70/80 euro. Allebei 1 kind in gezeten, en ziet er nog goed uit. Zouden jullie dit bedrag ervoor betalen?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

quinny zapp vraag Empty Re: quinny zapp vraag

Bericht  Dolphinne di 30 nov 2010 - 0:57

Wat ik tot nu toe van de nieuwe zap gezien heb, lijkt mij die makkelijker te wisselen van bekleding naar maxi-cosi.
De zitting is hierbij helemaal los en klik je volgens mij op dezelfde manier aan het onderstel vast als dat je een maxi-cosi ook vast zou klikken.

Maar heb er verder geen ervaring mee.

Ik heb zelf de oude zapp. Gekregen van vrienden. Hun zoontje waren eruit gegroeid. Als de buggy er nog echt heel goed uit ziet vind ik 80/90 euro wel redelijk. Bij die van mij zijn de wielen al wel aardig versleten, al rijd hij nog gewoon goed hoor, daar zou ik wel op letten. Ook is er bij mij een kapje van de rem af (het rode stuk waaraan je herkent welke kan de rem vast en welke kant los is, maar de rem doet het nog gewoon).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

quinny zapp vraag Empty Re: quinny zapp vraag

Bericht  xxjojootjexx di 30 nov 2010 - 8:30

Ik wilde ook de zapp.. En het liefst de nieuwe.. Maar uiteindelijk dus niet gedaan.
Nadelen: bij de nieuwe, dat je altijd 2 delen hebt, dus als je hem inklapt heb je het inklapgedeelte en de zitting.
Bij beiden, erg onstabiel en wiebelig.
Het wisselen van zitting en maxi-cosi is niet optimaal en niet heel makkelijk (vond ik dan).

Uiteindelijk hebben wij gekozen voor de maxicosi Mila. Hierbij kun je de maxicosi erop klikken, en ook de zitting erop laten. Als Kirsten er dan in zit, heb je nog wel van die gekke adapters erop zitten, maar dat vind ik niet storend. Verder kan hij rechtop staan op een soort van pootjes en neemt weinig ruimte in beslag. En hij is heel erg stevig en stabiel.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

quinny zapp vraag Empty Re: quinny zapp vraag

Bericht  maiadebij di 30 nov 2010 - 8:59

Ik heb ook een gewone via mp gekocht, ik heb er 60 euro voor betaald. Maar bij die van mij was de stof los waar de voetjes staan als ze erin zitten en ik kom er nu achter dat 1 wieltje niet meer goed vastzit op de wagen. Maar desondanks doet hij het prima hoor.
Ik wil ook graag de nieuwe, vooral omdat die zitting ook naar je toe erop gezet kan worden en de buggy in ligstand kan, dus dan kan ik hem ook voor J.ennah gaan gebruiken. Maar begin toch te twijfelen door de verhalen die ik ervan hoor.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

quinny zapp vraag Empty Re: quinny zapp vraag

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:14

Ik ben helemaal geen fan van de Quinny zap. Wij hebben hem voor de oudste gebruikt maar hij lag zo bij het vuil en we hadden hem nog nieuw gekocht ook. Hij is veel te wankel, viel bij een beetje dansen/springen/mopperen in de wagen al meteen naar achteren. Echt die buggy kan helemaal niets hebben. Voor ons dus nooit meer een Quinny Zapp, eigenlijk helemaal geen Quinny want de Buzz rijd ook helemaal niet lekker in tegenstelling tot de speedi XS.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

quinny zapp vraag Empty Re: quinny zapp vraag

Bericht  PiP wo 1 dec 2010 - 7:59

xxjojootjexx schreef:Ik wilde ook de zapp.. En het liefst de nieuwe.. Maar uiteindelijk dus niet gedaan.
Nadelen: bij de nieuwe, dat je altijd 2 delen hebt, dus als je hem inklapt heb je het inklapgedeelte en de zitting.
Bij beiden, erg onstabiel en wiebelig.
Het wisselen van zitting en maxi-cosi is niet optimaal en niet heel makkelijk (vond ik dan).

Uiteindelijk hebben wij gekozen voor de maxicosi Mila. Hierbij kun je de maxicosi erop klikken, en ook de zitting erop laten. Als Kirsten er dan in zit, heb je nog wel van die gekke adapters erop zitten, maar dat vind ik niet storend. Verder kan hij rechtop staan op een soort van pootjes en neemt weinig ruimte in beslag. En hij is heel erg stevig en stabiel.
Heh?? dat wist ik helemaal niet :S
Ben wel in het begin wezen kijken hoe ik de bekleding er af moest krijgen voor de MC, maar dat ging niet zo fantastisch...
Nou ja, voor een evt volgende smile

Verder bevalt hier de MC Mila ook erg goed!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

quinny zapp vraag Empty Re: quinny zapp vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum