Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

goede tips gevraagd!! nu met foto's

+2
Caresses
Laurientje
6 plaatsers

Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 18:17

Oke ik heb gisteren weer iets onmogelijks bedacht....

Morgen zijn we 5 jaar getrouwd, en in tussentijd nog meer van elkaar gaan houden en twee kindjes rijker. Nu kwam ik het met het idee om morgenochtend mijn jurk aan te doen en man zijn pak, kindjes leuk aankleden en dan naar het bos en daar wat foto's laten schieten (dat zou mijn vader wel kunnen doen) Nog ff een leuk boeketje halen vandaag.

Maar nu komt ie...mijn jurk past niet meer en t ritsje is stuk... goede tips gevraagd!! nu met foto's  1270000679
Na de eerste zwangerschap paste hij nog net maar nu gaat t echt niet meer......

Het is een strapless jurk.
Er zit bovenaan (aan de achterkant) een veter die kan natuurlijk nog wel vast gestrikt worden en het ritsje is ook niet heel lang dus dat zou ik wel dicht kunnen maken met evt spelden..
Nu opzoek naar een kort jasje wat er overheen kan en je ziet t niet meer.. Maar is dit niet raar?

Het gaat er puur om om wat foto's te schieten en plezier te hebben die dag, en als er vanaf voren foto's gemaakt worden zou t jasje wel uit kunnen, haha!

Man wilde erna nog wat gaan drinken zo maar dat zit er dan niet in denk ik met die jurk.


Laatst aangepast door Laurientje op di 7 mei 2013 - 20:36; in totaal 2 keer bewerkt
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Caresses di 7 mei 2013 - 18:32

Gefeliciteerd!!
Ik denk dat het wel kan. Je zal vast weinig mensen tegen komen in het bos.
Ook zou je andere kleding kunnen mee nemen zodat je je naast de auto even snel kan omkleden (of gaat dat heel lastig met zo'n jurk?) zodat jullie daarna nog ergens wat kunnen gaan drinken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Gizmo di 7 mei 2013 - 18:43

Wellicht een stola omdoen? Dan bedek je ook een deel van de achterkant, en staat nog mooi ook.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 18:44

We zouden dan altijd nog even naar huis kunnen rijden zodat ik wat anders aan kan doen, maar het leek hem juist zo leuk in die bruidskleding, haha!

En ik denk idd dat het smorgens niet heel druk zou zijn in het bos nee, we zouden rond een uur of half 10 gaan dan denk ik.

Ik heb nog een leuk jasje gevonden voor erbij, denk ik, het is alleen wat anders van kleur zal even wat foto's maken straks voor meningen..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 18:49

Ik bedacht me net dat het ook wel heel erg leuk is om daarna met z'n viertjes te gaan ontbijten ergens..

Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Silke di 7 mei 2013 - 19:47

Kun je die veiligheidsspelden niet zo doen dat je ze aan de buitenkant bijna niet ziet. Veter op je rug strikken en dan is het toch alleen van heel dichtbij te zien? En dan als je ergens gaat eten of drinken het jasje eroverheen doen, maar voor de foto strapless. Wel een leuk idee trouwens!
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 20:08

*weg*


Laatst aangepast door Laurientje op di 7 mei 2013 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 20:09

Silke schreef:Kun je die veiligheidsspelden niet zo doen dat je ze aan de buitenkant bijna niet ziet. Veter op je rug strikken en dan is het toch alleen van heel dichtbij te zien? En dan als je ergens gaat eten of drinken het jasje eroverheen doen, maar voor de foto strapless. Wel een leuk idee trouwens!

ja ik denk dat dit wel gaat lukken ja! misschien witte veiligheidspeldjes gebruiken..?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Silke di 7 mei 2013 - 20:35

Kan het vestje nog wat verder over die rits heen? Het lijkt alsof het er nu een beetje op hangt. Als het vestje er overheen hangt, zou ik het wel doen, anders vind ik het een twijfelgevalletje...Kleur van het vestje vind ik wel leuk erbij, zeker als je dat ook nog in het boeketje verwerkt en evt. in de kleding van je dochtertje?
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 20:39

Ja ik zie inderdaad dat hij ergens achter blijft hangen op de foto want hij valt er anders wel precies overheen!
Voor mijn dochterje heb ik ook nog wel een leuk tuniekje in het licht roze liggen! Very Happy
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 21:12

Yes ik ben blij! Heb net t ritsje kunnen maken, was blijkbaar alleen "ontspoort" nu kan hij vanonderen nog een stuk dicht, alleen de laatste cm'ers gaat t net net, naja wie weet na een dag niet eten en een beetje hulp laughcry
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Mermaid di 7 mei 2013 - 22:21

haha succes! Vind het een superleuk idee trouwens! En het vestje staat er mooi bij.
Veel plezier alvast!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Sanne di 7 mei 2013 - 22:29

Wat een leuk idee! En wat fijn dat je het ritsje hebt kunnen maken.
Ik vind het vestje ook leuk staan. Hopelijk werkt het weer ook mee morgen!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Laurientje di 7 mei 2013 - 22:40

Bedankt meiden!

Heb net een boeketje gehaald, heel leuk!

Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

goede tips gevraagd!! nu met foto's  Empty Re: goede tips gevraagd!! nu met foto's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum