Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat vind ik echt raar

+5
mzcharlotte
Urban Naked
Susan
Sea of Trees
Luce
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 6:48

mzcharlotte schreef:Hoe dan ook, zijn gevoel is niet jouw verantwoording
Dit vooral. Ik vind het echt steengoed van je dat je een keuze hebt gemaakt en een grens hebt getrokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Jeanette di 7 mei 2013 - 6:59

Tsjee, lastig zeg! Maar goed dat je voor je eigen gevoel op komt en een grens hebt getrokken. Wil je graag het uitleggen aan zijn pleegmoeder of hoeft het niet zo van je? Ik denk wel dat ze kan waarderen als je haar een berichtje hier over stuurt, maar ik weet natuurlijk niet hoe zij verder zijn qua persoonlijkheid.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 8:31

Rood schreef:
mzcharlotte schreef:Hoe dan ook, zijn gevoel is niet jouw verantwoording
Dit vooral. Ik vind het echt steengoed van je dat je een keuze hebt gemaakt en een grens hebt getrokken.
Dank je wel hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 8:32

Urban Naked schreef:Dat die pleegmoeder jou als vriend wil toevoegen kan ook betekenen dat ze iets wil vragen oid, ze zal van een iets oudere generatie zijn en mijn ouders weten ook niet exact wat er wel en niet kan met facebook. Dus het vriendschapsverzoek kan natuurlijk nog iets anders betekenen.
Ja dat kan ook nog, daar had ik ook al aan gedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 8:33

Jeanette schreef:Tsjee, lastig zeg! Maar goed dat je voor je eigen gevoel op komt en een grens hebt getrokken. Wil je graag het uitleggen aan zijn pleegmoeder of hoeft het niet zo van je? Ik denk wel dat ze kan waarderen als je haar een berichtje hier over stuurt, maar ik weet natuurlijk niet hoe zij verder zijn qua persoonlijkheid.
Wat bedoel je precies met uitleggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  SDL di 7 mei 2013 - 8:45

Ze heeft je bewust gezocht. Ik vind het eigenlijk ook raar van haar. Als ze iets wil weten, had ze je ook gewoon even een berichtje kunnen sturen. Heeft ze alleen aan jou een verzoek gedaan of ook aan je moeder/.
Vervelend dat je zo nu en dan toch weer "herinnerd" wordt door het hele halfbroertjesverhaal. (Héél herkenbaar). Heeft je halfbroertje laten weten dat hij het niet leuk vind dat je hem van FB hebt verwijderd?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 8:51

Mijn moeder heeft geen Facebook.

Ik stuurde een beleefd berichtje dat ik hem ging verwijderen, dat het goed zo is voor mij. Dat ik hoop dat hij heel gelukkig blijft en wordt (hij wordt binnenkort vader) met zijn vriendin en dochter. Vond het ook niet aardig hem zomaar te verwijderen zonder uitleg namelijk. Daarop kreeg ik een boos berichtje terug dat dat prima was en dat hij toch nooit wat aan me heeft gehad. Daar wilde ik niet op reageren maar daar achteraan stuurde hij nog een berichtje met allemaal verwijten en onwaarheden. Daar heb ik nog op gereageerd, paar berichtjes heen en weer gestuurd en toen was ik er echt klaar mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  SDL di 7 mei 2013 - 8:54

Vervelend dat het zo moet eindigen. Wat ga je nu doen met dat verzoek van zijn pleegmoeder?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 8:58

SDL schreef:Vervelend dat het zo moet eindigen. Wat ga je nu doen met dat verzoek van zijn pleegmoeder?
Ik weet het nog niet! Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe Facebook werkt. Maar ik heb er geen behoefte aan haar een berichtje te sturen na alles wat ze heeft gedaan. Als ze wat wil zeggen moet ze mij maar een berichtje sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  SDL di 7 mei 2013 - 9:01

Carrie schreef:
SDL schreef:Vervelend dat het zo moet eindigen. Wat ga je nu doen met dat verzoek van zijn pleegmoeder?
Ik weet het nog niet! Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe Facebook werkt. Maar ik heb er geen behoefte aan haar een berichtje te sturen na alles wat ze heeft gedaan. Als ze wat wil zeggen moet ze mij maar een berichtje sturen.
Irritant dat je er dan toch weer mee bezig moet zijn. "Sterkte" dan maar.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 9:12

Heftig dat je zo halsstarrig bent, jij hebt kennelijk een goede band met je moeder, je halfbroer niet. Nu wordt hij bijna vader en dan wordt hij gewist uit de Facebook van zijn halfzus met de mededeling dat 'het zo goed is' en dat hij verwijderd wordt. Beleefd? Mwoah, ik vind het nogal wat om zo om te gaan met iemand die duidelijk moeite heeft met zijn verleden, een verleden waar weinig mensen vanaf weten, behalve jij en nog een paar andere mensen, waar hij kennelijk ook door wordt uitgekotst...

Je hoeft echt geen vrienden te zijn, maar een béétje medemenselijkheid zou toch wel op zijn plek zijn... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  SDL di 7 mei 2013 - 9:15

KimRosenberg85 schreef:

Je hoeft echt geen vrienden te zijn, maar een béétje medemenselijkheid zou toch wel op zijn plek zijn... Dat vind ik echt raar - Pagina 2 1371890812
Meen je dit nou? :shock:. Heb je het licht gezien Kim?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Steep di 7 mei 2013 - 9:22

SDL schreef:
KimRosenberg85 schreef:

Je hoeft echt geen vrienden te zijn, maar een béétje medemenselijkheid zou toch wel op zijn plek zijn... Dat vind ik echt raar - Pagina 2 1371890812
Meen je dit nou? :shock:. Heb je het licht gezien Kim?

:cheering:
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Steep di 7 mei 2013 - 9:24

Carrie je weet dat je bij fb de berichten die je krijgt van onbekende niet in je inbox ziet? Dan moet je naar berichten en dan op 'meer' of 'overig' of 3 streepjes en dan de overige berichten aanklikken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 9:35

KimRosenberg85 schreef:Heftig dat je zo halsstarrig bent, jij hebt kennelijk een goede band met je moeder, je halfbroer niet. Nu wordt hij bijna vader en dan wordt hij gewist uit de Facebook van zijn halfzus met de mededeling dat 'het zo goed is' en dat hij verwijderd wordt. Beleefd? Mwoah, ik vind het nogal wat om zo om te gaan met iemand die duidelijk moeite heeft met zijn verleden, een verleden waar weinig mensen vanaf weten, behalve jij en nog een paar andere mensen, waar hij kennelijk ook door wordt uitgekotst...

Je hoeft echt geen vrienden te zijn, maar een béétje medemenselijkheid zou toch wel op zijn plek zijn... Sad
Je mening is duidelijk nu, ik zou het op prijs stellen als je die niet steeds probeert door te drukken. Ik kots hem helemaal niet uit? wat een woordkeuze. Hij heeft moeite met zijn verleden en ik kan hem helpen hem de waarheid te vertellen maar die wil hij niet geloven. Het zit me erg hoog de hele geschiedenis, een hoop gebeurd en gezegd en veel, heel veel verdriet door de jaren heen. Het is namelijk heel erg als je pasgeboren kind wordt ontvoerd naar Afrika en jij weet van niks. Ik heb dit niet voor niks gedaan en zo te zien probeer je je ook niet in te denken in mijn moeder en mij. Ik stel voor dat je niet meer reageert in dit topic want het maakt me erg verdrietig. Zou het zeer waarderen als je dat respect kunt en wilt opbrengen voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 9:44

Steep schreef:Carrie je weet dat je bij fb de berichten die je krijgt van onbekende niet in je inbox ziet? Dan moet je naar berichten en dan op 'meer' of 'overig' of 3 streepjes en dan de overige berichten aanklikken.
Ja dat weet ik inderdaad! Een poos geleden zag ik dat je dat aan kunt passen, heb er toen voor gekozen alle berichten gewoon in mijn inbox van Facebook te laten binnenkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 9:57

Carrie schreef:
KimRosenberg85 schreef:Heftig dat je zo halsstarrig bent, jij hebt kennelijk een goede band met je moeder, je halfbroer niet. Nu wordt hij bijna vader en dan wordt hij gewist uit de Facebook van zijn halfzus met de mededeling dat 'het zo goed is' en dat hij verwijderd wordt. Beleefd? Mwoah, ik vind het nogal wat om zo om te gaan met iemand die duidelijk moeite heeft met zijn verleden, een verleden waar weinig mensen vanaf weten, behalve jij en nog een paar andere mensen, waar hij kennelijk ook door wordt uitgekotst...

Je hoeft echt geen vrienden te zijn, maar een béétje medemenselijkheid zou toch wel op zijn plek zijn... Sad
Je mening is duidelijk nu, ik zou het op prijs stellen als je die niet steeds probeert door te drukken. Ik kots hem helemaal niet uit? wat een woordkeuze. Hij heeft moeite met zijn verleden en ik kan hem helpen hem de waarheid te vertellen maar die wil hij niet geloven. Het zit me erg hoog de hele geschiedenis, een hoop gebeurd en gezegd en veel, heel veel verdriet door de jaren heen. Het is namelijk heel erg als je pasgeboren kind wordt ontvoerd naar Afrika en jij weet van niks. Ik heb dit niet voor niks gedaan en zo te zien probeer je je ook niet in te denken in mijn moeder en mij. Ik stel voor dat je niet meer reageert in dit topic want het maakt me erg verdrietig. Zou het zeer waarderen als je dat respect kunt en wilt opbrengen voor mij.
Ja hoor, sorry als mijn reactie je verdrietig maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 9:58

Tnx Kim smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik echt raar - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik echt raar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum