Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steigerhouten loungeset

+2
Sarah1985
Linda
6 plaatsers

Ga naar beneden

Steigerhouten loungeset Empty Steigerhouten loungeset

Bericht  Linda zo 5 mei 2013 - 22:25

Over 2,5 week is het eindelijk zo ver. Onze tuin wordt bestraat en komen er nieuwe schuttingen.

Ik zou ook graag een andere tuinset willen hebben. Nu kwam ik op marktplaats diverse loungebanken van steigerhout tegen. Oa deze:
http://www.huisentuinsteigerhout.nl/index.php/hoekbank

De prijs valt me ook reuze mee. Ik vraag me alleen af wat de kussens kosten, dat staat er geloof ik niet bij.

Wie heeft er ook steigerhouten tuinmeubelen? Wat was je daar aan kwijt? Foto? smile

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steigerhouten loungeset Empty Re: Steigerhouten loungeset

Bericht  Sarah1985 ma 6 mei 2013 - 0:53

Mijn man gaat binnenkort zelf een lounge set maken van steigerhout. Hij heeft de maten gedaan aan de kussens die we al hadden. We zijn voor het hout 100 kwijt en krijgen dan een bank van 3 meter breed en dan 2 hoeken van 120 erbij

Bij leenbakker hebben ze kussens misschien passen die erin
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bazinga ma 6 mei 2013 - 2:16

Jeetje wat een geld nog.. Mijn vader heeft een grote bank gemaakt, van steigerhout, voor 3/4 personen. En een simpeler bankje voor mijn oom&tante en was binnen een ochtend klaar met beide dingen en 't kost 1,75 per meter hout, geloof ik.

Heb je niet een handig iemand in de omgeving? Ik heb ergens nog wel een link met bouwplannen voor tuinmeubelen, scheelt allemaal toch weer smile

Kussens hebben we trouwens van de Leen Bakker.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Tsjip ma 6 mei 2013 - 2:29

Mijn man heeft een paar jaar geleden ook zelf een hoekbank van steigerhout gemaakt. Een stuk goedkoper en helemaal niet zo moeilijk om te maken. Tekeningen heb ik eventueel nog wel op de laptop staan.

Qua kussens kon ik toen niets betaalbaars vinden. Als ik kussens op maat liet maken was ik een paar honderd euro kwijt. Daarom hebben we toen allerlei losse kussens gekocht. Helaas nog steeds niet kunnen testen maar het was in ieder geval een heel stuk goedkoper.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Saga ma 6 mei 2013 - 2:56

Mijn vader heeft vorige week zelf een stijgerhouten bank gemaakt, maar mijn ouders hebben eerst kussen gekocht en toen de bank aangepast aan die maten :P
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Niekske ma 6 mei 2013 - 23:42

Wij hebben een set met een bank, twee stoelen en een tafel. Mijn schoonvader heeft het voor ons gemaakt, we waren geloof ik 400 euro kwijt voor hout en beits. Kussens hebben we nog steeds niet gevonden, op maat maken zou bijna net zo duur worden als de meubels Steigerhouten loungeset 394967 we houden de leenbakker in de gaten...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud