Loungeset
+6
Flip Fluitketel
Pien
Prosecco
duckie
Laced
Bliss
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Loungeset
Mijn vriend is op zoek naar een loungeset voor zijn aanstaande dakterras, maar jezus wat zijn die dingen duur!! Hebben jullie een goede tip waar we eens kunnen kijken? Budget is denk ik max. 600 euro, maar ik heb gezien dat je daar niet veel voor hebt. Hij wil graag een set met een hoekbank. Ben benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Loungeset
Wij hebben onlangs een nieuwe loungeset gekocht, met 3 hoekelementen / 2 tussen stukken / stoel / poef incl kussens. Complete set was volgens mij 580 euro. Wij hebben de set gekocht bij van cranenbroeck, zij zijn gevestigd in brabant en limburg. Ben er echt super blij mee!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
wij hebben een bank met 2 losse stoelen en een tafeltje gekocht vorig jaar bij de blokker, toen met verschillende aanbiedingen kortingen voor een leuk prijsje kunnen kopen. wil hij perse nieuw? anders eens via MP kijken? zou wel adviseren om ze goed uit te proberen want wij hebben er ook een aantal geprobeerd die er mooi uit zagen en een leuk prijsje hadden maar voor geen meter zaten
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Laced schreef:Wij hebben onlangs een nieuwe loungeset gekocht, met 3 hoekelementen / 2 tussen stukken / stoel / poef incl kussens. Complete set was volgens mij 580 euro. Wij hebben de set gekocht bij van cranenbroeck, zij zijn gevestigd in brabant en limburg. Ben er echt super blij mee!
Goede tip! Mijn vriend werkt in Brabant, dus moet te doen zijn. Heb de tip meteen aan m doorgegeven
Bliss- Lady Post-a-lot
Leen Bakker heeft ook een paar wat goedkopere sets, maar dan zou ik ze toch even in de winkel bekijken ivm de kwaliteit.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Leen Bakker heeft ook een paar wat goedkopere sets, maar dan zou ik ze toch even in de winkel bekijken ivm de kwaliteit.
+1
Ik ben al een tijdje op zoek naar een loungebank. Gewoon zo'n bank uit een set, want meer past hier niet op het balkon. Helaas. En bij Leen bakker viel me op dat het niet eens zo duur was of hoefde te zijn. Alleen kan ik niets met twee stoelen en een tafel. Dus als iemand daar nog een idee over heeft.
Gast- Gast
Wil hij Wicker?! Of steigerhout?! Zag een geweldige op marktplaatp namelijk in steigerhout!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben verleden jaar loungeset bij de Kwantum gekocht. Weet niet meer hoe duur hij precies was in ieder geval wel rond de 600euro. Wij zijn echt blij dat we een loungeset hebben aangeschaft. Wij zijn ook bij van Cranenbroeck wezen kijken toendertijd, ze hadden er veel mooie loungesetten staan, maar waren voor ons 9 van de 10 keer nog te groot. Wij hebben niet z'on grote tuin namelijk.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
En anders de Jysk?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben er ook naar op zoek en ook geschrokken van de prijzen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik zag in de praxis folder en de blokker folder ook sets onder de 600 euro staan.
Prosecco- Kletskop
Toevallig had ik hem gisteren nog gezegd dat ze bij IKEA ook e.e.a. hebben en nu is hij daar vandaag meteen heen geweest en heeft wat gekocht! Hij heeft alleen nog niet alle delen, want er was ook wat uitverkocht, maar het is een mooie set! Het is van deze serie:
Bliss- Lady Post-a-lot
Die is ook mooi Bliss! Wij willen ook een loungeset voor straks, maar het past niet binnen ons budget. Ze zijn echt duur inderdaad! Heel misschien krijgen we zo'n set van zijn vader, anders koop ik voor voorlopig even goedkope plastic stoeltjes voor in de tuin.
Gast- Gast
Carrie schreef:Die is ook mooi Bliss! Wij willen ook een loungeset voor straks, maar het past niet binnen ons budget. Ze zijn echt duur inderdaad! Heel misschien krijgen we zo'n set van zijn vader, anders koop ik voor voorlopig even goedkope plastic stoeltjes voor in de tuin.
Ik heb hele leuke van de blokker voor 15 euro per stuk. Het is het model bear chair/canadian chair.
Prosecco- Kletskop
Prosecco schreef:Carrie schreef:Die is ook mooi Bliss! Wij willen ook een loungeset voor straks, maar het past niet binnen ons budget. Ze zijn echt duur inderdaad! Heel misschien krijgen we zo'n set van zijn vader, anders koop ik voor voorlopig even goedkope plastic stoeltjes voor in de tuin.
Ik heb hele leuke van de blokker voor 15 euro per stuk. Het is het model bear chair/canadian chair.
Ok ga ik onthouden, tnx!
Gast- Gast
Bliss schreef:Toevallig had ik hem gisteren nog gezegd dat ze bij IKEA ook e.e.a. hebben en nu is hij daar vandaag meteen heen geweest en heeft wat gekocht! Hij heeft alleen nog niet alle delen, want er was ook wat uitverkocht, maar het is een mooie set! Het is van deze serie:
Leuk! Veel leuker dan die afgezaagde, lelijke grijze plastic blokken!
Gast- Gast
Doedel schreef:Wij gaan er 1 zelf maken van steigerhout.
Dat willen wij ook gaan doen! Hopelijk valt het mee qua tijd & geld...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Doedel schreef:Wij gaan er 1 zelf maken van steigerhout.
Dat willen wij ook gaan doen! Hopelijk valt het mee qua tijd & geld...
Wij waren voor Mas zijn bed + kast in totaal 230 euro kwijt, dat is dan incl de rest van het hout, schroeven, scharnieren enz. We hadden 80 meter aan steigerhout, dus ik vind het qua prijs meevallen. Qua tijd zal het ook wel meevallen, ik denk ook wel dat ik mijn buurman vraag om mee te helpen. Die heeft ook geholpen met Mas zijn bed.
Gast- Gast
Doedel, waar had jij het steigerhout vandaan?
Prosecco- Kletskop
Prosecco schreef:Doedel, waar had jij het steigerhout vandaan?
Wij hebben het bij een groothandel vandaan, die leveren eigenlijk niet aan particulieren, maar mijn zwager werkt daar, dus daar hadden we heel veel mazzel mee. Wij hadden het tegen inkoop waar de bouwmarkten het ook voor inkopen.
Gast- Gast
Doedel schreef:Prosecco schreef:Doedel, waar had jij het steigerhout vandaan?
Wij hebben het bij een groothandel vandaan, die leveren eigenlijk niet aan particulieren, maar mijn zwager werkt daar, dus daar hadden we heel veel mazzel mee. Wij hadden het tegen inkoop waar de bouwmarkten het ook voor inkopen.
Ah vandaar dat het zo goedkoop was. Nou dat was een mooi mazzeltje dan zoek ik nog even verder
Prosecco- Kletskop
Prosecco schreef:Doedel schreef:Prosecco schreef:Doedel, waar had jij het steigerhout vandaan?
Ah vandaar dat het zo goedkoop was. Nou dat was een mooi mazzeltje dan zoek ik nog even verder
Je moet ook gewoon even internet afspeuren voor hout, want het scheelt vaak wel een hoop.
Ik ga even meten hoeveel ik nodig ga hebben en het weekend ook meteen even alles meten voor de schuttingen (de buren willen ook allemaal hetzelfde) dus dan bestellen we ook meteen hout mee voor de bank
Gast- Gast
Praxis heeft nu ook steigerhout. € 12,50 per plank van 250 cm.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kussens loungeset...
» Steigerhouten loungeset
» Tuinset of loungeset?
» Kussens loungeset bewaren
» Kleine tuin; tafel met stoelen of loungeset?
» Steigerhouten loungeset
» Tuinset of loungeset?
» Kussens loungeset bewaren
» Kleine tuin; tafel met stoelen of loungeset?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: