kussens loungeset...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
kussens loungeset...
waar laten jullie de kussens van de loungeset snachts en in de winter ed?
wij hebben ze eigenlijk altijd in een kussenbox liggen en vergeten ze nog wel eens in de stoelen te leggen.... maar we willen volgend jaar toch een andere set maar die zal dan veel meer kussens hebben en dan vraag ik me af waar je dat allemaal laat? en haal je ze dan elke dag weer te voorschijn en ruim je ze elke avoind weer op? hier ruimen we ze nu elke keer op en daarom hebben we ze er dus ook niet zo vaak inliggen
wij hebben ze eigenlijk altijd in een kussenbox liggen en vergeten ze nog wel eens in de stoelen te leggen.... maar we willen volgend jaar toch een andere set maar die zal dan veel meer kussens hebben en dan vraag ik me af waar je dat allemaal laat? en haal je ze dan elke dag weer te voorschijn en ruim je ze elke avoind weer op? hier ruimen we ze nu elke keer op en daarom hebben we ze er dus ook niet zo vaak inliggen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: kussens loungeset...
Wij hebben in de bijkeuken precies een hoek voor de kussens. En in de winter op zolder
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
In de schuur op een plank... We hebben daar 2grote kasten en daarbovenop liggen alle kussens. En dat zijn er heel wat!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
In een stelling in de schuur. Zitten in zo'n hoes dan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ze nu in de schuur liggen, wat een gedoe zeg steeds! Ziet er hartstikke mooi uit, maar ik ben steeds bang dat er wat mee gebeurd als ik ze laat liggen, dus ik ruim ze steeds netjes op. Daarom liggen ze er idd niet zo heel vaak in, helaas!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Kussens loungeset bewaren
» Steigerhouten loungeset
» Welke stof te gebruiken voor kussens? (barkruk)
» Kussens
» Loungeset
» Steigerhouten loungeset
» Welke stof te gebruiken voor kussens? (barkruk)
» Kussens
» Loungeset
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: