Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+8
Roze Roos
ekiaam87
Lotus
Cheesegirl
Snoes
Lejow
Ambivalence
Silver
12 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 18:22

Lekker geslapen?

Ik wel redelijk, mijn dochter was om 6 uur wakker dus ik ben blij dat ik op tijd was gaan slapen gisteravond. Straks weer werken, hopelijk heb ik meer zin dan gister.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 18:24

Goede morgen Sexy Lexie. Die dochter van jou is een spook!
Ik hoop dat het vandaag een beetje gezellig is op je werk..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 18:26

Weet je al wat meer over de sollicitaties en eventuele verhuizing?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 18:27

Goedemorgen,

Ik heb lekker maar zeer kort geslapen.. Gister verjaardag van schoonvader gehad.. waren kwart over 1 thuis en lag tegen een uur of 2 te slapen.. En vanmorgen ging wekker dan weer vroeg..
Ik ga me nu zelf voornemen om door de week, wanneer ik zo vroeg moet opstaan, niet meer te drinken.. Dit vind ik ook niet echt fijn hoe ik me nu voel
Zo weer een paar uurtjes werken.. Vanmiddag toch maar even mijn ogen dicht, want vanavond ga ik ook niet vroeg naar bed en morgen moet ik weer vroeg mijn bed uit. Maar vanavond kan ik niet aan de drank

Iedereen een fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Silver di 22 feb 2011 - 18:36

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk geslapen! Ik kakte gisteravond rond half 10 in slaap op de bank, en ben gelijk maar naar bed gegaan. Heb maar even weer bij geslapen. Nu klaar maken voor werk, en gelijk daarna door naar de osteopaat
(vraag me niet wat het is, is me eerste keer :p) En vanavond lekker druk hier, heb hier een oriflame party thuis, ben benieuwd hoe dat gaat!
Een fijne dag allemaal!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ambivalence di 22 feb 2011 - 18:41

Goedemorgen,

Ik heb echt crappy geslapen, ben al minstens een uur wakker en sliep pas rond 1u. Stomme zenuwen. Er staat niks bijzonders op de planning vandaag, dus ik hoop dat ik straks nog een paar uurtjes slaap.

Smikkell, wat vervelend (understatement) sat je nog steeds zo slecht/niet slaapt!

Fijne dag allemaal!
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 18:44

Hey Smikkie! Heb jij geslapen vannacht? Ik hoop het zo voor je ...

Mijn dochter is zeker een spook. Wel een heel lief spook Very Happy

Ik heb nog niks gehoord van de sollicitatie. Ik blijf gewoon rondkijken en als ik toevallig iets tegenkom wat niet hier in de buurt is verhuizen we gewoon Wink we willen in ieder geval in 2012 verhuizen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 18:58

Mogggee!
Lexie, heb me ingeschreven voor de Pump vrijdag!! In Capelle is op donderdag niet Pump, maar Combat, had verkeerd gekeken nerd

Ik heb ook crappy geslapen, op de een of andere manier kon ik gewoon niet in slaap vallen en lag mijn bed niet lekker (terwijl mijn bedje normaal echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ligt...).
Vandaag weer werken, vanmiddag even met mijn oma een nieuwe ID kaart aanvragen, vanavond eten bij mijn pappie en daarna waarschijnlijk door naar de Zumba!

Fijne dag allemaal!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Snoes di 22 feb 2011 - 19:01

Goedemorgen!

Ik heb redelijk geslapen vannacht, was vanmorgen vroeg wakker, maar ik voel me best uitgerust nu. Ik moet zo dadelijk weer een dag werken en vanavond staat er denk ik eens niets op de planning. Behalve dat, als mijn vriend op tijd thuis is, we nog even langs het containerpark rijden.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 19:02

Goedemorgen!

Hier ook weer lekker geslapen. Vandaag een halve dag werken en dan lekker weer naar huis. Geen zware dag, kids hebben ook nog een uur muziek door een ander dus lekker rustig. Nog anderhalve week werken en dan even vakantie. Heb er echt zo zin in.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 19:03

Alex167 schreef:Hey Smikkie! Heb jij geslapen vannacht? Ik hoop het zo voor je ...

Mijn dochter is zeker een spook. Wel een heel lief spook Very Happy

Ik heb nog niks gehoord van de sollicitatie. Ik blijf gewoon rondkijken en als ik toevallig iets tegenkom wat niet hier in de buurt is verhuizen we gewoon Wink we willen in ieder geval in 2012 verhuizen.
Wat balen. Een andere, leuke baan zou wel fijn zijn.

Nee, hier niet geslapen vannacht.. Ik overtref dat spook van je!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 19:34

Aaah enge dag vandaag! Eerst POP gesprek op mijn ene werk met de angst dat ik ontslagen ga worden ivm belangenverstrengeling met mijn andere baan. Dan doorsjezen naar duitsland waar ik baas en collega tref en we een presentatie moeten houden voor 21 schoolbesturen over onze producten en hopelijk iets aan de grond krijgen...in het duits...met powerpoint...is voor mij de eerste keer zoiets...tis mijn project dus ben doodzenuwachtig en wil zo graag dat het lukt! En als ik vantevoren mijn ontslag op mijn andere baan (gelukkig maar 1 dag per week werk ik daar nog maar) krijg ben ik natuurlijk minder geconcentreerd...

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl di 22 feb 2011 - 19:37

Goedemorgen

Ik heb opzich wel lekker geslapen, maar altijd te kort natuurlijk!
Ik moet zometeen van 0800 tot 1330 oppassen.
Daarna ga ik even met mijn vriend naar de stad en vanavond samen gourmetten.
Vanavond lekker rustig aan.

Fijne dag allemaal
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lotus di 22 feb 2011 - 19:49

Lejow schreef:Mogggee!
Lexie, heb me ingeschreven voor de Pump vrijdag!! In Capelle is op donderdag niet Pump, maar Combat, had verkeerd gekeken nerd

Combat is leuk!!!

Goedemorgen,

Ik heb wel lekker geslapen. Moet nu nog even echt wakker worden. Vandaag wordt een rustige dag. Behalve even sporten hoef ik helemaal niets. Ja, wat kleine dingetjes, maar die heb ik zo gedaan.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ekiaam87 di 22 feb 2011 - 20:01

Een hele goede morgen!!

Allereerst: veel sterkte aan de mensen die dat nodig hebben, die slecht hebben geslapen of die ergens zenuwachtig voor zijn!!

Ik ga eerst huiswerk maken, douchen, boodschappen doen.
Vanmiddag naar Mary Poppins met Sophie kom ik net achter, helemaal leuk, Noortje heb ik al gezien & ik was voor Sophie.
Ook speelt een meisje uit het dorp Jane (hoofdrol), daarom ging ik eigenlijk kijken en toen zag ik net dat Sophie speelt, dus helemaal toppie Very Happy Very Happy

Tot vanavond denk ik Wink
Fijne dag allemaal!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 20:20

Goedemorgen,

Hayley heeft vanmorgen 180cc melk gedronken!!!!
Joepieeeeee! Hopelijk zet dat door vandaag!

Verder weinig op de planning. Beetje rommelen in huis en wat boodschapjes halen.

Fijne dag allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 22 feb 2011 - 20:58

Goedemorgen!

Ik heb wel lekker geslapen smile Zo even van 10.00-13.45 werken, daarna mn huishouden doen en ff knutselen en misschien sporten!

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 21:04

Lexie, heb me ingeschreven voor de Pump vrijdag!! In Capelle is op donderdag niet Pump, maar Combat, had verkeerd gekeken nerd !

Oooh ... Combat vind ik niet leuk!

Enneuh ... ik geloof dat ik niet kan vrijdag Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 21:23

Goedemorgen!

Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, maar het gaat al beter dan de afgelopen dagen. Ik ben net lekker gedoucht. Straks even de losse rommel opruimen en proberen wat boodschappen te doen. Voor de rest nog weinig op de planning staan. Eerst maar eens kijken hoe ik me straks voel.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 di 22 feb 2011 - 22:12

goeiemorgen allemaal.
Vanmiddag ga ik met mijn zusje even de stad in. Niet echt wat nodig, maar voor de gezelligheid. En dan heb ik ook weer even wat te doen. Vakantie alleen is niet zo leuk (tenminste vind ik niet zo). Twee dagen vermaken gaat me nu wel beter af, maar op een gegeven moment ben ik het zat. Vriendinnen zijn of aan het werk of ze zijn een paar dagen weg omdat het vakantie is.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  patjuhhh di 22 feb 2011 - 23:23

goedemorgen, ik heb heerlijk uitgeslapen. was pas om kwart voor 11 op gestaan. ga dadelijk even stofzuigen en de wc poetsen. vanmiddag moet ik terugkomen op mijn werk omdat we een nieuwe tillift krijgen en daar instructies voor krijhgen. niet echt zin in maarja. vanavond lekker bankhangen en eindelijk een keer optijd naar bed. fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Pannetoet di 22 feb 2011 - 23:38

Goedemorgeeeen! (Kan nog net..)

Ik heb echt waardeloos geslapen! Ik had het ontzettend koud, m'n heel hoofd zat dicht en ik ben strontverkouden..
Nu maar even een paar dagen op tijd naar bed, vitamintjes en warm aankleden; heb niet zoveel zin om ziek te worden! Ik ben vrij vandaag en ga straks even wat boodschappen doen smile

Fijne dag allemaal!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Lady4 di 22 feb 2011 - 23:41

Goedemorgen,

Ik heb redelijk geslapen. Welwat onrustig doordat ik na vier nachtdiensten weer een normale nacht moest slapen, maar ik voel me toch redelijk uitgerust.

Zonet met Vodafone gebeld om de Iphone te bestellen, is hij alwéér niet leverbaar. Dat ding is veel te populair! Nog maar twee tot drie weken geduld hebben dus.

Ik ben vandaag lekker vrij. Moet zometeen even studeren, maar ben het al een uur aan het uitstellen. Later op de middag ben ik van plan even langs mijn oma te gaan en daarna ga ik door naar een vriendin om daar te eten. Vanavond ga ik met een andere vriendin een uurtje sporten en daarna duiken we de sauna nog even in.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lejow wo 23 feb 2011 - 5:09

Alex167 schreef:
Lexie, heb me ingeschreven voor de Pump vrijdag!! In Capelle is op donderdag niet Pump, maar Combat, had verkeerd gekeken nerd !

Oooh ... Combat vind ik niet leuk!

Enneuh ... ik geloof dat ik niet kan vrijdag Embarassed

Ik ook niet:(
Gaan we gewoon andere keer weer Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659