Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

+10
Printje
Laurientje
SarahKey
Susan
Aimee
liesje
chipa
Linda
Filoria
studiebol
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  studiebol zo 5 mei 2013 - 0:10

Ik bedoel wat doe je met betrekking tot je kinderen wat je liever niet wil doen, maar wel doet omdat je in jouw ogen geen andere keuze hebt?

Ik heb een paard en moet daar(natuurlijk) ook voor zorgen. In het weekend moet ik zelf de weidegang regelen,dus op zondag moet ik ze of buiten zetten of binnen halen. Ik neem de meiden dan me een laat ze in de auto zitten tot ik de paarden buiten of binnen heb. Ik weet dat ze niks gebeurd in die auto maar toch een heel fijn idee vind ik het niet maar ja ik heb daarin geen andere keuze.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Filoria zo 5 mei 2013 - 0:17

Hij gaat naar naschoolse opvang terwijl ik daar eigenlijk op tegen ben. Zo'n schooldag tot 14u is al wel druk genoeg vind ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Linda zo 5 mei 2013 - 0:42

Een speen geven. Dochter had haar speen alleen in bed. Maar toen we hier in huis zo'n drama hadden met verlatingsangst en al het gedoe rondom de psz, toen hebben we gezwicht en heeft ze haar speen ook overdag. Ze heeft er troost aan, maar ik vind het echt 3 keer niks.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  chipa zo 5 mei 2013 - 0:44

F 2 dagen per week naar het kdv brengen (en 1 dag pw bij opa en oma maar dat vind ik leuk voor hem en mijn ouders). Zou liever zelf meer (1 dagje) thuis zijn, maar helaas momenteel niet mogelijk.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  liesje zo 5 mei 2013 - 1:03

Dat ik onregelmatig werk en daardoor s' avonds veel weg ben en dat vind ik soms wel moeilijk
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Aimee zo 5 mei 2013 - 2:34

Ik geef hem soms chocopasta op brood, af en toe krijgt hij chips en hij drinkt dagelijks sap uit pak. Dit allemaal vond ik totaal onnodig voor een kind van net 1, maar het gebeurd in de praktijk toch. En hij geniet ervan Very Happy
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Susan zo 5 mei 2013 - 2:42

Te vaak de televisie aanzetten. Sowieso te vaak zwichten voor gezeur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  SarahKey zo 5 mei 2013 - 4:56

Dat ik niet altijd bij hem kan zijn en hij af en toe naar oma moet als ik moet werken. Nu is zijn vader thuis en dat vind ik ergens wel héél fijn wbt S. Zo is hij toch gewoon lekker thuis.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Laurientje zo 5 mei 2013 - 5:17

Voorheen was dit absoluut het werken ik vond het niet fijn.. Nu op t moment eigenlijk niets echt..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Printje zo 5 mei 2013 - 5:36

mmm eigenlijk niets. Ik vind het hier voor ons allemaal goed en fijn geregeld. Soms verwen ik ze teveel maar dat vind ik niet erg hahaha. Voor de rest doe ik niets tegen mijn zin in eigenlijk. Ik vind het heerlijk om te werken, heerlijk om thuis te zijn en dan soms lekker met ze te spelen en de andere keer weer moeten ze zelf spelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Twellie zo 5 mei 2013 - 5:43

Dat mijn oudste dochter (nog) een speen heeft en dat we een soort slaaptraining hebben gedaan bij de jongste.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Shopaholic zo 5 mei 2013 - 6:33

Susan schreef:Te vaak de televisie aanzetten. Sowieso te vaak zwichten voor gezeur.
Dit. Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? 394967
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Filoria zo 5 mei 2013 - 7:49

EDC schreef:
Susan schreef:Te vaak de televisie aanzetten. Sowieso te vaak zwichten voor gezeur.
Dit. Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? 394967
Jup hier ook. Leuk dat je terug bent trouwens, Susan!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Thunder zo 5 mei 2013 - 9:53

De jongste 'omkopen'. Als jij je bord leeg eet krijg je daarna een snoepje. Tegenwoordig eet hij dus met regelmaat zijn bord leeg. Ik zeg: een win-win situatie. Wink

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Pineco zo 5 mei 2013 - 11:18

Haar af en toe voor de tv zetten, omdat ik mijn werk nog niet af heb. Ik probeer het altijd zo te plannen dat ik tijd voor de kinderen heb als ze niet slapen of op school zijn, maar soms blijkt een opdracht meer werk en smeek ik haar bijna om even tv te gaan kijken tot ik klaar ben. Geloof niet dat ze het heel erg vindt, maar ik voel me op die momenten wel even een waardeloze moeder Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? 1270000679
En aan omkopen maak ik me inderdaad ook wel eens schuldig, niet met eten, maar als ze bijvoorbeeld niet mee wil als we weg moeten en ik haast heb. Dan wil ik nog wel eens iets lekkers of iets anders leuks in het vooruitzicht stellen om haar over te halen toch vrijwillig mee te gaan Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? 2474380249
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet? Empty Re: Wat doe je toch terwijl je het liever niet doet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum