Weer onzekere start zwangerschap
+6
Twellie
LDJ
Dolphinne
Highway
Sanne
chipa
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weer onzekere start zwangerschap
Bij f had ik het ook de eerste weken: bloedverlies in alle kleuren en maten. Zo is het oranje, dan rood, dan roze en dan bruin. En ook af en toe buikkrampen.
Bah, maakt me weer zo onzeker. Bij f zelfs een heel stolsel verloren toen ik 5 weken zwanger was.
En nu dus weer. Maar wel met het verschil dat mijn testen nu maar niet willen knallen. Er komt iedere keer een tweede streep die goed zichtbaar is, maar niet van het schermpje af knalt ( getest met die van het kruidvat 2 voor 5). Ook nog geen kwaaltjes zoals zere tempels die ik toen wel had.
Is natuurlijk nog erg vroeg en het kan alle kanten op gaan, maar dat bloedverlies baart me toch wel weer zorgen in combinatie met die licht positieve testen. Dinsdag begonnen met testen en vanmorgen leek de test iets donkerder.
Meer meiden die dat gehad hebben met hun test en redelijk veel bloedverlies, en het uiteindelijk toch goed zat?
Ga maandag de vk bellen en vragen of ik rond de 6/7 weken voor een echo mag komen.
Bah, maakt me weer zo onzeker. Bij f zelfs een heel stolsel verloren toen ik 5 weken zwanger was.
En nu dus weer. Maar wel met het verschil dat mijn testen nu maar niet willen knallen. Er komt iedere keer een tweede streep die goed zichtbaar is, maar niet van het schermpje af knalt ( getest met die van het kruidvat 2 voor 5). Ook nog geen kwaaltjes zoals zere tempels die ik toen wel had.
Is natuurlijk nog erg vroeg en het kan alle kanten op gaan, maar dat bloedverlies baart me toch wel weer zorgen in combinatie met die licht positieve testen. Dinsdag begonnen met testen en vanmorgen leek de test iets donkerder.
Meer meiden die dat gehad hebben met hun test en redelijk veel bloedverlies, en het uiteindelijk toch goed zat?
Ga maandag de vk bellen en vragen of ik rond de 6/7 weken voor een echo mag komen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Weer onzekere start zwangerschap
Hè, Chipa, wat naar dat het zo onzeker begint. Ik hoop van harte dat het gewoon goed zit.
Ik kan me voorstellen dat het spannend is op deze manier. Hopelijk heb je gauw een echo met een kloppend hartje.
Ik kan me voorstellen dat het spannend is op deze manier. Hopelijk heb je gauw een echo met een kloppend hartje.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat rot, ik herkenhet niet maar het lijkt me ergvervelend. Hopelijk kunne snel terecht voor een echo!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Misschien dat het aan de kruidvat testen ligt dat deze niet knallen.
Ik heb er afgelopen week daar nog een van gedaan (9,5week zwanger) en die knalde ook niet. Niet meer dan die ik met 4,5 week deed in elk geval.
Maar de echo gisteren liet een duidelijk kloppend hartje en spartelend kindje zien.
Ik heb er afgelopen week daar nog een van gedaan (9,5week zwanger) en die knalde ook niet. Niet meer dan die ik met 4,5 week deed in elk geval.
Maar de echo gisteren liet een duidelijk kloppend hartje en spartelend kindje zien.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Vervelend dat je zo onzeker bent chipa.
Misschien een idee om een andere test te proberen?
Misschien dat het dan eraf knalt....
Ik hoop iig snel op een goede echo en een goede zwangerschap voor jullie.
Misschien een idee om een andere test te proberen?
Misschien dat het dan eraf knalt....
Ik hoop iig snel op een goede echo en een goede zwangerschap voor jullie.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Vervelend Chipa, hopelijk kun je over ruim een week terecht voor een echo.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@ dolphinne: fijn dat hij bij jou ook niet knalde maar dat het toch goed zit! Gefeliciteerd!
@ldj: ben begonnen met de dipsticks van sensitest en die waren ook niet veel beter. Eigenlijk hetzelfde
@iedereen: bedankt voor jullie lieve berichtjes
@ldj: ben begonnen met de dipsticks van sensitest en die waren ook niet veel beter. Eigenlijk hetzelfde
@iedereen: bedankt voor jullie lieve berichtjes
chipa- Prater
Wat vervelend zeg! Hopelijk kan je snel terecht voor een vroege echo
(ben ik trouwens de enige die chipa haar avater onder aan haar handtekening zie staan? heel mijn scherm wordt erdoor vervormd. Gek!)
(ben ik trouwens de enige die chipa haar avater onder aan haar handtekening zie staan? heel mijn scherm wordt erdoor vervormd. Gek!)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, dat zie ik ook inderdaad.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Chipa wat vervelend zeg. Ik kan het goed begrijpen dat het je onzeker maakt. Veel sterkte!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Aimee schreef:
Ik heb een topic erover geopend bij forumzaken.
chipa, ik weet het nog van je vorige zwangerschap, hopelijk stopt het snel en heb je snel een echo.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vervelend zeg zo'n start van de zwangerschap. Hopelijk is er niets aan de hand! Ik duim voor jullie mee op een goede afloop en een goede zwangerschap.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Het feit dat er nu een klein peutertje ligt te slapen geeft veel hoop. Bij f ook veel bloedingen. Sta er wel redelijk nuchter in deze zwangerschap. We hopen natuurlijk dat alles goed gaat en dat we in januari weer een klein mensje mogen verwelkomen.
Als ik trouwens naar de testen van stikstaartje kijk zijn die van mij qua kleur ook zo. Geen knallers.
Als ik trouwens naar de testen van stikstaartje kijk zijn die van mij qua kleur ook zo. Geen knallers.
chipa- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Conditie van voor je zwangerschap weer terug?
» Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Start to run
» Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Start to run
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: