Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag

5 plaatsers

Ga naar beneden

Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag Empty Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag

Bericht  Lejow za 9 jun 2012 - 3:35

B heeft vannacht heerlijk geslapen van 22 tot 8. Ze heeft haar flesje gehad en daarna nog even lekker bij mij in bed gelegen. Om iets over 9en begon ze te gapen en heeft ze nog heerlijk geslapen in haar bedje tot een uur of 10.
Daarna heb ik haar mee naar beneden genomen en hebben we lekker geknuffeld. Iets voor haar 11 uur fles viel ze weer in slaap, de fles ging er zo ongeveer slapend in.
En vanaf dat moment slaapt ze zo ongeveer non stop. Heb haar na de 11 uur fles in bed gelegd, haar om 2 uur verschoond, weer de fles gegeven. Die ging er slapend in. Toen zijn we boodschappen gaan doen. Ook hier sliep ze lekker door. En toen we thuis kwamen kon ik haar zo weer in haar bedje leggen en nu slaapt ze nog steeds.

Ze heeft verder gewoon goed gedronken, goede plasluiers en geen koorts.
Lekker natuurlijk dat ze zo goed slaapt.
Maar dit is toch verder niet iets raars ofzo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag Empty Re: Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag

Bericht  Ayla za 9 jun 2012 - 4:08

Nee hoor, ze zal het wel nodig hebben denk ik altijd maar! Als ze gewoon lekker vrolijk en alert is als ze wel wakker is, is er niks aan de hand.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag Empty Re: Onzekere Mama Lejow.... B staat in Slaapmodus vandaag

Bericht  Lejow za 9 jun 2012 - 4:15

Ok Very Happy
Hoor nu zo langzamerhand wat leven van boven komen haha
Ze is haar vingers aan het opeten geloof ik nerd :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Twellie za 9 jun 2012 - 7:05

Beide kinderen hier hebben soms dagen dat ze meer slapen dan wakker zijn. Soms zelfs een periode waarin ze heel veel slaap nodig hebben.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  mauwmauw za 9 jun 2012 - 7:11

V heeft dat ook een dag gehad toen was hij bijna 6 maanden toen der tijd.Heeft 1 dag bijna alleen maar geslapen.Gewoon lekker laten slapen,zolang ze goed drinkt/plast en niet ziek lijkt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lejow za 9 jun 2012 - 7:19

Ze is rond half 6 wakker geworden. Wakker geweest tot kwart over 6. Geslapen tot kwart over 7, en nu lekker wakker1
Bedankt voor de geruststellingen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania za 9 jun 2012 - 7:35

M. had gisteren ook zo'n dag. Ik ben een paar keer gaan kijken of ze nog wel ademde toen ze in bed lag Embarassed . De flessen overdag dronk ze gewoon slapend op en dan kon ik haar weer in bed leggen. Alleen 'savonds is ze drie kwartier wakker geweest.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: