Draagdoekentopic
+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers
Pagina 25 van 30
Pagina 25 van 30 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30
Re: Draagdoekentopic
En zo'n geval om je MC achterop de fiets te doen? Lijkt mij doodeng, dat wel
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Als je de banden van de bykay weer laag voor laag 'afpelt' en zo ver mogelijk naar beneden doet, dan kun je R. er vrij makkelijk uitkrijgen.
En daarnaast, boeien als het niet zo soepel gaat ;-) Als je zorgt dan je 'm altijd met 1 hand vast hebt, kun je 'm niet laten vallen...
Wat de kleding betreft, ik zou 'm in de doek niet teveel aan doen (zeker niet met dit weer). Als ik J.ulia nu in de doek doe, zou ze vandaag enkel een romper aankrijgen. Op andere dagen een shirtje. Als het kouder is eventueel een vestje eroverheen.
Ze krijgen behoorlijk wat warmte van de doek, 3 lagen en ook van jou. Het is ook even een beetje uittesten wat R. fijn vindt, of hij het snel warm heeft etc.
En zelf dus ook niet teveel aandoen!
En daarnaast, boeien als het niet zo soepel gaat ;-) Als je zorgt dan je 'm altijd met 1 hand vast hebt, kun je 'm niet laten vallen...
Wat de kleding betreft, ik zou 'm in de doek niet teveel aan doen (zeker niet met dit weer). Als ik J.ulia nu in de doek doe, zou ze vandaag enkel een romper aankrijgen. Op andere dagen een shirtje. Als het kouder is eventueel een vestje eroverheen.
Ze krijgen behoorlijk wat warmte van de doek, 3 lagen en ook van jou. Het is ook even een beetje uittesten wat R. fijn vindt, of hij het snel warm heeft etc.
En zelf dus ook niet teveel aandoen!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ik ben helemaal fan van onze fietskar! Gekocht op marktplaats. Jij hebt toch al zo'n ding? Ik zet met spanbanden de maxi cosi er in!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
De fietskar staat bij mijn ouders in de schuur en die zijn op de camping in Friesland
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Niet handig Caroow, naar Friesland is het helemaal ver lopen...nou ja, ook weer niet zo ver .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
is het niet handig om een romper en een broekje aan te doen, aangezien de beentjes eruit steken..??
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Misschien krijg ik mijn vriend nog wel zo gek dat hij morgenochtend mijn fiets vast daar neer zet, dan is het probleem sowieso opgelost. Maar ik weet niet hoe veel zin hij heeft om vroeger op te staan
Ik denk dat ik hem alleen een romper aan trek en zijn beentjes in smeer met factor 50. Een broekje is toch nog wel warm en hij heeft eczeem op zijn knietjes dus dat zit vast niet prettig.
Ik denk dat ik hem alleen een romper aan trek en zijn beentjes in smeer met factor 50. Een broekje is toch nog wel warm en hij heeft eczeem op zijn knietjes dus dat zit vast niet prettig.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Zou een luchtig broekje dan niet juist fijner zijn ipv zonnebrandcreme ivm zijn eczeem?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Met welke maat doek zou ik een ruck tibetaans af kunnen knopen? Een vijfje of zou een vier ook kunnen? Ik ben 1,80 meter lang en heb maat 38/40
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Met een 5 zeker en met een 4 waarschijnlijk ook wel. Misschien kun je t eens met een langere doek proberen en meten boeveel je van de doek overhoudt.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Even mn nieuwe Mei Tai showen
Muppetje- Ratel
Dankje, ik ben er erg trots op!!
Muppetje- Ratel
Super mooi Muppetje!Super leuk met de uiltjes.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Bedankt meiden. Ik heb m zelf gemaakt, dus is extra leuk om te horen dat mensen m mooi vinden
Muppetje- Ratel
Wat een prachtige Mei Tai! Zoiets zou ik ook nog graag eens maken!
Hier even een vraagje, al heb ik nog heel veel tijd om me erin te verdiepen. Ik vraag me af welke drager het fijnst is voor een pasgeboren baby. Ik heb van de oudste nog een drager geschikt vanaf een maand of 7, maar wil naast een draagdoek ook een drager aanschaffen straks. En dan eentje die echt vanaf de geboorte kan, en het liefst ook zo makkelijk mogelijk te verstellen is zodat hij door meerdere mensen gebruikt kan worden (zie vriend niet gauw een draagdoek gebruiken namelijk). Ik heb ooit eens de Marsupi gezien en dat leek me wel wat, iemand ervaring hiermee? Of een tip voor een andere drager die goed bevalt voor een pasgeborene?
Hier even een vraagje, al heb ik nog heel veel tijd om me erin te verdiepen. Ik vraag me af welke drager het fijnst is voor een pasgeboren baby. Ik heb van de oudste nog een drager geschikt vanaf een maand of 7, maar wil naast een draagdoek ook een drager aanschaffen straks. En dan eentje die echt vanaf de geboorte kan, en het liefst ook zo makkelijk mogelijk te verstellen is zodat hij door meerdere mensen gebruikt kan worden (zie vriend niet gauw een draagdoek gebruiken namelijk). Ik heb ooit eens de Marsupi gezien en dat leek me wel wat, iemand ervaring hiermee? Of een tip voor een andere drager die goed bevalt voor een pasgeborene?
Gast- Gast
mooi muppet, en wat ben je mooi slank. heb je die gemaakt met gevulde banden?
barbamama, ik denk dat ik een storchenwiege koop voor de baby, dan kan mijn vriend ook makkelijk dragen.
barbamama, ik denk dat ik een storchenwiege koop voor de baby, dan kan mijn vriend ook makkelijk dragen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
haha, dubbel dankje HD. Ja, ik heb m met gevulde banden gemaakt!
Muppetje- Ratel
Vraagje; ik ben nog steeds een leek in de wereld van het dragen. Nu zou er een hele goede zaak met veel draagdoeken in Den Bosch zitten. Ik kom niet verder dan BabyBij, maar zij hebben geen bezoekadres. En ik wil graag alles passen, proberen etc. Weet iemand nog een zaak waar je daadwerkelijk kunt passen en ze veel verschillende hebben?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Vraagje; ik ben nog steeds een leek in de wereld van het dragen. Nu zou er een hele goede zaak met veel draagdoeken in Den Bosch zitten. Ik kom niet verder dan BabyBij, maar zij hebben geen bezoekadres. En ik wil graag alles passen, proberen etc. Weet iemand nog een zaak waar je daadwerkelijk kunt passen en ze veel verschillende hebben?
bij babybij kun je passen, ze hebben inloopochtenden, ik weet dat liadan dat gedaan heeft.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
De kleuterdrager van Rose and Rebellion, vanaf welke maat is die ongeveer weet iemand dat? Ik zie bij de peuterdrager staan vanaf 80/86 maar bij de kleuterdrager staat alleen vanaf 2,5 jaar.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Happydobby schreef:Supertalentje schreef:Vraagje; ik ben nog steeds een leek in de wereld van het dragen. Nu zou er een hele goede zaak met veel draagdoeken in Den Bosch zitten. Ik kom niet verder dan BabyBij, maar zij hebben geen bezoekadres. En ik wil graag alles passen, proberen etc. Weet iemand nog een zaak waar je daadwerkelijk kunt passen en ze veel verschillende hebben?
bij babybij kun je passen, ze hebben inloopochtenden, ik weet dat liadan dat gedaan heeft.
En anders kan je mailen, ik denk dat ze dat echt niet erg vind hoor.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Heel mooi Muppetje, knap dat je hem zelf gemaakt hebt! Ik ben helaas niet zo handig, dus zal er een moeten kopen denk ik (of mijn schoonmoeder eens heel lief aankijken ). Ik wil wel echt graag een mei tai erbij, heb zulke mooie gezien op de site van babydanii...
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Supertalentje schreef:Vraagje; ik ben nog steeds een leek in de wereld van het dragen. Nu zou er een hele goede zaak met veel draagdoeken in Den Bosch zitten. Ik kom niet verder dan BabyBij, maar zij hebben geen bezoekadres. En ik wil graag alles passen, proberen etc. Weet iemand nog een zaak waar je daadwerkelijk kunt passen en ze veel verschillende hebben?
http://www.babybij.nl/inloop-ochtenden.html
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Dat is Babybij inderdaad, ik ben vorig jaar naar een inloopochtend geweest. Ze hebben veel verschillende doeken en dragers die je kan proberen. Het was wel echt heel erg druk toen ik ernaar toe ging, dat was niet zo fijn want het duurde lang tot ik werd geholpen en ik had allebei de kinderen bij me.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 25 van 30 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30
Pagina 25 van 30
Permissies van dit forum: