Draagdoekentopic
+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers
Pagina 14 van 30
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
Re: Draagdoekentopic
Laurientje schreef:Pink! schreef:Laurientje schreef:Mooi Pink! Je hebt inmiddels al een behoorlijke verzameling hè?
4 doeken, 1 wompat en 1 mei tai en dan binnenkort komt daar nog 1 doek bij
Haha nog een doek? welke heb je nu dan en welke komt er nog bij?
Natibaby birdhouse komt nog.
Dan heb ik nog 2natibaby, girasol, little frog.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Hoi!
Tot nu toe heb ik altijd met doeken gedragen, maar nu ik twee lopende kinderen heb, die allebei nog wel eens in-uit-in-uit-in de doek willen (en een snelle knoop als de ruck niet meer lekker zit voor mijn rug) neig ik nu toch naar het kopen van een SSC.
Eerst een algemene vraag:
Tot nu toe droeg ik juist met doeken omdat ik het fijn vind als mijn kinderen over mijn schouder mee naar voren kunnen kijken. De dragers die ik om me heen zie zitten vrij laag, waardoor dat niet kan. Ligt hem dat aan de voorkeur van die mensen, of is het onmogelijk om met een SSC zo hoog te dragen? En is dat dan bij alle SSC's zo?
Ik ben erg fan van de Rose & Rebellion (in de zin van: ikwilhemikwilhemikwilhem!), dus als iemand daar ervaringen mee heeft hoor ik ze héél graag! Plus dat ik me daarbij afvraag welke maat ik zou moeten nemen. Mijn kinderen zijn allebei erg klein en dun van stuk, dus ik ben bang dat ze echt nog verzuipen in de peuterdrager (oudste is 89 cm, 11,5 kilo, jongste is 72 cm en 9 kilo). Dus dan zou ik de babydrager willen, maar zijn ze daar dan echt snel te groot voor? Of kan die prima nog een tijdje mee?
Ik wilde mijn vraag ook stellen op d&v, maar mijn account is nog niet geactiveerd en stiekem wil ik gewoon vanavond de R&R bestellen haha...
Tot nu toe heb ik altijd met doeken gedragen, maar nu ik twee lopende kinderen heb, die allebei nog wel eens in-uit-in-uit-in de doek willen (en een snelle knoop als de ruck niet meer lekker zit voor mijn rug) neig ik nu toch naar het kopen van een SSC.
Eerst een algemene vraag:
Tot nu toe droeg ik juist met doeken omdat ik het fijn vind als mijn kinderen over mijn schouder mee naar voren kunnen kijken. De dragers die ik om me heen zie zitten vrij laag, waardoor dat niet kan. Ligt hem dat aan de voorkeur van die mensen, of is het onmogelijk om met een SSC zo hoog te dragen? En is dat dan bij alle SSC's zo?
Ik ben erg fan van de Rose & Rebellion (in de zin van: ikwilhemikwilhemikwilhem!), dus als iemand daar ervaringen mee heeft hoor ik ze héél graag! Plus dat ik me daarbij afvraag welke maat ik zou moeten nemen. Mijn kinderen zijn allebei erg klein en dun van stuk, dus ik ben bang dat ze echt nog verzuipen in de peuterdrager (oudste is 89 cm, 11,5 kilo, jongste is 72 cm en 9 kilo). Dus dan zou ik de babydrager willen, maar zijn ze daar dan echt snel te groot voor? Of kan die prima nog een tijdje mee?
Ik wilde mijn vraag ook stellen op d&v, maar mijn account is nog niet geactiveerd en stiekem wil ik gewoon vanavond de R&R bestellen haha...
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Dille: ik heb geen R&R (al zou ik heel graag de kleuterversie kopen..) maar wel een andere SSC, de Boba. En als ik haar draag is dat tegenwoordig altijd op de rug, en kan ze gewoon over mijn schouder meekijken. Het is dus wel mogelijk hoor, ligt misschien ook aan het type drager, als je hem hoog genoeg doet. Zit voor mezelf trouwens ook het prettigst heb ik gemerkt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Thanx Fiwen en Rejoy voor de uitleg! Ik word er erg hebberig van. Mooie doeken hebben ze! Man vindt het ook goed als ik een doek bestel.
Ik heb deze week met wat d&v'ers afgesproken om wat doeken van hun uit te testen. Ben benieuwd of het echt wat voor mij is. Ik denk het wel, want zoon slaapt door de reflux en het constant ziek zijn amper in z'n bedje overdag.
Ik heb deze week met wat d&v'ers afgesproken om wat doeken van hun uit te testen. Ben benieuwd of het echt wat voor mij is. Ik denk het wel, want zoon slaapt door de reflux en het constant ziek zijn amper in z'n bedje overdag.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dankjewel PapillonRose, dat geeft al moed! Betekent dat dat je de heupband dan gewoon hoger doet? En zit dat net zo lekker als op de heup?
Dille- Fluisteraar
Mijn zoon kan in de Wompat ook over mijn schouder kijken. Let maar niet op hoe de Wompat hier zit, want dit was de eerste keer dat ik 'm probeerde en het rugpand zit helemaal niet goed. Maar zo hoog zat hij vaak:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan, dankjewel! Zo hoog draag ik ze inderdaad ook graag. En dat kost je dus niet meer 'rugkracht' dan lager dragen?
Waarom dragen veel mensen hun kind dan zo laag? Of ben ik nou zo raar?
Waarom dragen veel mensen hun kind dan zo laag? Of ben ik nou zo raar?
Dille- Fluisteraar
Ik vind het zelf juist fijner zitten dan lager. Maar hij zat ook wel eens wat lager, vooral als hij moe was want dan kon hij lekkerder tegen mij hangen met zijn hoofd tijdens het slapen.
Ik weet niet waarom veel mensen zo laag dragen.
Ik weet niet waarom veel mensen zo laag dragen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ladian, wat een mooie wompat. Ik vind dat echt een mooie doek.
Ik durf nog net echt een tweede doek te kopen. We hebben nu een hopp das leichte cairo, storchenwiege carrier en bymama meitai. Ik heb zoon al een paar keer in de doek gehad, maar ben nog niet naar buiten geweest. Ik zou wel een tweede doek willen, maar weet niet goed welke. Ik ben aan de ene kant bang dat als ik een doek erbij koop dat het hek dan van de dam is en ik nog meer doeken wil. Aan de andere kant ben ik bang dat er dan een doek zal blijven liggen omdat je altijd dezelfde pakt.
Dames met meerdere doeken, hoe neem je beslissing welke je wanneer pakt?
Ik durf nog net echt een tweede doek te kopen. We hebben nu een hopp das leichte cairo, storchenwiege carrier en bymama meitai. Ik heb zoon al een paar keer in de doek gehad, maar ben nog niet naar buiten geweest. Ik zou wel een tweede doek willen, maar weet niet goed welke. Ik ben aan de ene kant bang dat als ik een doek erbij koop dat het hek dan van de dam is en ik nog meer doeken wil. Aan de andere kant ben ik bang dat er dan een doek zal blijven liggen omdat je altijd dezelfde pakt.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Dille schreef:
Ik heb een R&R peuter en toen ik hem binnen kreeg was J ook ergens tussen 85 en 90 cm en 10-11 kg en ze paste er meteen prima in. Ik denk dat een babyversie heel snel te klein wordt en dat zou jammer zijn.
Heb je een voorkeur voor een print? Ik heb Cosmic Flowers en die wil ik evt wel verkopen voor een zacht prijsje. Ik gebruik juist liever een doek omdat J dat fijner vind en hij ligt daardoor al maanden in de kast. Als je interesse hebt dan PM me maar.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen: hoe zit jouw J nu in de R&R peuterversie? Ik twijfel of ik een R&R wil kopen omdat de Boba toch wat laag begint te zitten op haar rug, en de R&R hoger zou zijn. Ik twijfel alleen of ik dan peuter of kleuterversie nodig zou hebben. A. is nu bijna 95cm trouwens.
PapillonRose- Ratel
Fiwen, ik zag in het doekenlijstjetopic al dat jij er eentje had, dus ik hoopte al dat je zou reageren, dankjewel!
Ok, mijn zoon zou er dus prima in passen. Ik denk dat mijn dochter er dan wel nog diep in zit weggestopt. Aan de ene kant vind ik dat wel erg jammer, en denk ik dat mijn zoon op dit moment ook nog prima in de babyversie past. Aan de andere kant heb je wel helemaal gelijk dat in ieder geval de oudste er wel snel uitgegroeid zal zijn, dan kan ik beter meteen de peuterversie bestellen en hopen dat dochter snel wat langer wordt
Lief dat je die van jou aanbiedt! Ik wil alleen heel graag de Never Netherlands , sorry!
Ok, mijn zoon zou er dus prima in passen. Ik denk dat mijn dochter er dan wel nog diep in zit weggestopt. Aan de ene kant vind ik dat wel erg jammer, en denk ik dat mijn zoon op dit moment ook nog prima in de babyversie past. Aan de andere kant heb je wel helemaal gelijk dat in ieder geval de oudste er wel snel uitgegroeid zal zijn, dan kan ik beter meteen de peuterversie bestellen en hopen dat dochter snel wat langer wordt
Lief dat je die van jou aanbiedt! Ik wil alleen heel graag de Never Netherlands , sorry!
Dille- Fluisteraar
PapillonRose schreef:Fiwen: hoe zit jouw J nu in de R&R peuterversie? Ik twijfel of ik een R&R wil kopen omdat de Boba toch wat laag begint te zitten op haar rug, en de R&R hoger zou zijn. Ik twijfel alleen of ik dan peuter of kleuterversie nodig zou hebben. A. is nu bijna 95cm trouwens.
J is nu ook 95 cm maar ik heb de R&R al best lang niet meer gebruikt dus ik zal als we terug zijn van vakantie even voor je proberen. Je hoort nog van me :-)
Fiwen- Kletskop
Als je dat zou willen doen, heel graag! Wil hem eventueel gaan kopen ivm de zomervakantie, dus ik heb nog even de tijd om te bedenken welke maat dan handig zou zijn.Fiwen schreef:PapillonRose schreef:Fiwen: hoe zit jouw J nu in de R&R peuterversie? Ik twijfel of ik een R&R wil kopen omdat de Boba toch wat laag begint te zitten op haar rug, en de R&R hoger zou zijn. Ik twijfel alleen of ik dan peuter of kleuterversie nodig zou hebben. A. is nu bijna 95cm trouwens.
J is nu ook 95 cm maar ik heb de R&R al best lang niet meer gebruikt dus ik zal als we terug zijn van vakantie even voor je proberen. Je hoort nog van me :-)
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:
Als je dat zou willen doen, heel graag! Wil hem eventueel gaan kopen ivm de zomervakantie, dus ik heb nog even de tijd om te bedenken welke maat dan handig zou zijn.
Ik ga het dinsdag meteen doen en dan laat ik manlief een foto maken zodat je het kunt zien. En je weet dat je natuurlijk ook altijd welkom bent om te komen proberen.
Fiwen- Kletskop
red rose schreef:Ladian, wat een mooie wompat. Ik vind dat echt een mooie doek.
Euhm dat is heel wisselend, soms op kleur, soms op zachtheid ( toen mijn dochter ziek was heb ik mijn eerste doek gepakt die is super zacht al) soms op lengte of even snel de wompat
Pink!- Prater
Vraagje. Ik kan een beco butterfly 2 zgan overnemen voor 55 euro. Ik weet dat er een nieuw model aankomt, maar dit is wel een goeie deal toch?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ja dat is wel een goede deal, die dingen zijn best prijzig
Pink!- Prater
pippi schreef:Vraagje. Ik kan een beco butterfly 2 zgan overnemen voor 55 euro. Ik weet dat er een nieuw model aankomt, maar dit is wel een goeie deal toch?
Ja ik heb 100 betaald. Ik heb deze sinds sept 2012 en hij draagt heel fijn. Hij word wel nu wat te klein voor mijn zoon.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Okee fijn, ik wil hem voor de 'nieuwe' baby dus dan kan ie nog wel even mee.Happydobby schreef:pippi schreef:Vraagje. Ik kan een beco butterfly 2 zgan overnemen voor 55 euro. Ik weet dat er een nieuw model aankomt, maar dit is wel een goeie deal toch?
Ja ik heb 100 betaald. Ik heb deze sinds sept 2012 en hij draagt heel fijn. Hij word wel nu wat te klein voor mijn zoon.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ohh kijk nieuwe draagdoek merk gespot: http://www.ooiebeest.nl/draagdoek/doeck-draagdoeken.html
Vind die gele en monkey erg mooi, en wat mij aantrekt dat ze helemaal eco zijn.
Pink!- Prater
pippi schreef:Vraagje. Ik kan een beco butterfly 2 zgan overnemen voor 55 euro. Ik weet dat er een nieuw model aankomt, maar dit is wel een goeie deal toch?
Dat is een koopje!
Ik heb hem ook, vind hem erg prettig!
Linda- Ratel
Pink! schreef:Ohh kijk nieuwe draagdoek merk gespot: http://www.ooiebeest.nl/draagdoek/doeck-draagdoeken.html
Zeker mooi! Maar wat een prijzen hè, ik zou er een extra baantje bij moeten nemen, haha.
Pink, ben jij nou eigenlijk een oude bekende of niet? Ik heb het idee van wel, maar ik zou niet weten wie je hiervoor was.
Linda- Ratel
Linda schreef:Pink! schreef:Ohh kijk nieuwe draagdoek merk gespot: http://www.ooiebeest.nl/draagdoek/doeck-draagdoeken.html
Zeker mooi! Maar wat een prijzen hè, ik zou er een extra baantje bij moeten nemen, haha.
Pink, ben jij nou eigenlijk een oude bekende of niet? Ik heb het idee van wel, maar ik zou niet weten wie je hiervoor was.
Ja ik moet ook wel slikken als je die prijzen ziet, maar het is ook wel logisch natuurlijk, alles word biologisch geteeld, de fabriek draait op zonnen energie enzo. Dus daar wil ik best wat extra voor betalen.
Euh ja, ik zal je even een pm doen.
Pink!- Prater
Ook ik ben mij aan het verdiepen in een draagdoek. Dochterlief wil bijna niet meer in de kinderwagen, ofnou ja......30min ongeveer. Ze wil dingen zien, en als we haar dan dragen is het goed. Alleen ik hou geen armen meer over.
Ik zat eerst naar die van baby Bjorn te kijken.....maar ben tot de conclusie gekomen dat dat niks is. Wil mijn kleine meid goed en veilig dragen.
Alleen de prijzen vallen met wel wat tegen, nooit gedacht dat een draagdoek zo duur is Maar als ik het hier zo lees is het wel de moeite waard volgens jullie?
Ik wil niks knopen het liefst. Zou de Beco butterfly dan voor mij wat zijn? Lees daar wel positieve reakties op.
Ik zat eerst naar die van baby Bjorn te kijken.....maar ben tot de conclusie gekomen dat dat niks is. Wil mijn kleine meid goed en veilig dragen.
Alleen de prijzen vallen met wel wat tegen, nooit gedacht dat een draagdoek zo duur is Maar als ik het hier zo lees is het wel de moeite waard volgens jullie?
Ik wil niks knopen het liefst. Zou de Beco butterfly dan voor mij wat zijn? Lees daar wel positieve reakties op.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
Pagina 14 van 30
Permissies van dit forum: