Draagdoekentopic
+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers
Pagina 23 van 30
Pagina 23 van 30 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30
Re: Draagdoekentopic
Mooi Liadan!! Is dat de northern lights, die heb ik zelf ook (maar ik verwar m sowieso altijd met earthy rainbow, ik twijfel nu dus weer). Ik heb alleen een ander mutsje. Maar mooi hoor.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Ja, is northern lights, heb jij ook blauwe banden?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Super lief van je ouders Laurientje.
Liaden: hij is ontzettend gaaf!
Ik had mijn dochter gister in de Mei tai, was al warm. Mijn vriendin had haar dochter in mijn draagdoek. En nu......is ze ook een draagdoekfan. Zo leuk.
Liaden: hij is ontzettend gaaf!
Ik had mijn dochter gister in de Mei tai, was al warm. Mijn vriendin had haar dochter in mijn draagdoek. En nu......is ze ook een draagdoekfan. Zo leuk.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Liadan schreef:Ja, is northern lights, heb jij ook blauwe banden?
Nee ik heb zwarte banden!
En het mutsje is bij mij roze-oranje-geel dat had ik gevraagd.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Dat had ik ook mooier gevonden en eigenlijk wilde ik liever een earthy rainbow. Ik had een tijdje terug besloten geen nieuwe wompat meer te kopen omdat mijn zoon bijna niet meer gedragen wil worden. Maar vorige week bedacht ik dat het toch wel handig was om een maatje groter te hebben als we op vakantie gaan, dan kan hij toch gedragen worden en anders onze dochter als ze moe is van het lopen. Ik heb 'm nu dus gewoon bij babybij besteld en daar hadden ze alleen deze nog die ik mooi vind.Aoi schreef:Liadan schreef:Ja, is northern lights, heb jij ook blauwe banden?
Nee ik heb zwarte banden!
En het mutsje is bij mij roze-oranje-geel dat had ik gevraagd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mooi liadan!!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Mooi liadan!
Lief van je ouders laurientje!
Lief van je ouders laurientje!
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik heb mijn zoontje net voor het eerst in de Storchenwiege gehad.
Hij vond het erg fijn, maar ik twijfel een beetje of zijn hoofdje wel goed zit..
Die verdwijnt in mijn boezem en dat vind ik een beetje griezelig..
Wat denken jullie, zit hij zo goed?
https://www.dropbox.com/sc/40hmhbm2g0g1ylk/s3chg_GdjL
Hij vond het erg fijn, maar ik twijfel een beetje of zijn hoofdje wel goed zit..
Die verdwijnt in mijn boezem en dat vind ik een beetje griezelig..
Wat denken jullie, zit hij zo goed?
https://www.dropbox.com/sc/40hmhbm2g0g1ylk/s3chg_GdjL
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Kan je zijn hoofdje niet naar links of rechts leggen?
Pink!- Prater
Wat schattig Konijntje, mijn jongste lag ook altijd met het hoofdje in mijn boezem, zodra ze in slaap viel legde ik het opzij.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ah lief, Konijntje.
Mijn dochter deed (en doet) dat ook wel met haar hoofdje helemaal tussen mijn borsten gedrukt. Ik leg haar hoofdje dan meestal opzij.
Wij zijn gisteren in Rome geweest. Heb toch de draagdoek gebruikt, omdat het 32 graden was en de doek dunner is dan de Bondolino. Mijn dochter heeft heerlijk in de doek gezeten en ook lekker geslapen. In de metro sliep ze ook heerlijk door. Bij de Trevifontijn heb ik haar eruit gehaald en heeft ze nog even gedronken aan de borst. Dat lijkt veel meer geaccepteerd in Italie, want iedereen die het zag moest er toch even om lachen, van die vertederde blikken krijg je dan. Ik zag overigens ook een vrouw met haar baby in een Storchenwiege en zij had haar borst gewoon uit haar topje en de baby dronk terwijl de moeder liep.
Het laatste stuk heeft mijn dochter zelf gelopen, ging ook goed.
Mijn dochter deed (en doet) dat ook wel met haar hoofdje helemaal tussen mijn borsten gedrukt. Ik leg haar hoofdje dan meestal opzij.
Wij zijn gisteren in Rome geweest. Heb toch de draagdoek gebruikt, omdat het 32 graden was en de doek dunner is dan de Bondolino. Mijn dochter heeft heerlijk in de doek gezeten en ook lekker geslapen. In de metro sliep ze ook heerlijk door. Bij de Trevifontijn heb ik haar eruit gehaald en heeft ze nog even gedronken aan de borst. Dat lijkt veel meer geaccepteerd in Italie, want iedereen die het zag moest er toch even om lachen, van die vertederde blikken krijg je dan. Ik zag overigens ook een vrouw met haar baby in een Storchenwiege en zij had haar borst gewoon uit haar topje en de baby dronk terwijl de moeder liep.
Het laatste stuk heeft mijn dochter zelf gelopen, ging ook goed.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zal eens even kijken of ik het hoofdje wat kan verleggen, moet er nog een beetje handig mee worden.
Sanne, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Rome. Ik las al eens dat je je kindje kunt voeden in de drager, maar dat lijkt me nog knap lastig..
Sanne, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Rome. Ik las al eens dat je je kindje kunt voeden in de drager, maar dat lijkt me nog knap lastig..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Heel erg mooi Liadan!
Elke keer als ik in dit topic kijk, krijg ik ook weer zo'n zin om te dragen. Beide dochters willen niet meer en zijn eigenlijk ook te zwaar voor mij nu, dus kan er echt naar uit kijken om de baby weer te dragen.
Elke keer als ik in dit topic kijk, krijg ik ook weer zo'n zin om te dragen. Beide dochters willen niet meer en zijn eigenlijk ook te zwaar voor mij nu, dus kan er echt naar uit kijken om de baby weer te dragen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mijn mei tai is af! Hij is echt goed gelukt vind ik, ik bedoel, het naaiwerk is hier en daar wat slordig, ben er gewoon niet zo goed in om netjes te naaien, maar had nog nooit echt iets genaaid (behalve rechttoe rechtaan) dus ik ben heel tevreden. Nu de hamvraag, hoe knoop je dat ding met een kleintje?
Ik had net de heupband omgevouwen naar binnen, banden kruislings over mijn rug en dan over zijn billen onder zijn beentjes door weer naar achter, moest wel de band heel hoog doen anders hing hij op half 7.
Ik had net de heupband omgevouwen naar binnen, banden kruislings over mijn rug en dan over zijn billen onder zijn beentjes door weer naar achter, moest wel de band heel hoog doen anders hing hij op half 7.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Stoer dat je er zelf een gemaakt hebt Pompoen (je begrijpt dat we nu ook een foto willen zien ). Zoals je het beschrijft, heb je hem volgens mij prima geknoopt. Toen de jongste nog zo klein was, bond ik haar ook altijd vrij hoog, dus volgens mij is dat normaal.
Oh, en Liadan, die Wompat is echt mooi!
Oh, en Liadan, die Wompat is echt mooi!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Ik ga vandaag een foto proberen te maken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jaaaa fijn is dat he! Ik vind het echt fijn dat L dat prettig vind! Hij gaat ook meestal gelijk heerlijk slapen! Soms zet hij het op een brullen, maar dat is vooral als ik hem in de doek doe omdat hij 'overstuur' is en ik dan stil ga zitten.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Bij deze de foto, hij was alleen een beetje afgezakt en ik had de banden gedraaid zitten per ongeluk. Ik had hem eerder ook over zijn billen en dan weer onder zijn beentjes door naar achter, dat zit toch wat steviger dus dat doe ik volgende keer weer. Oh en volgende keer maak ik een ander mutsje, het is snel te klein. Maar goed, deze is ook nog wel aan te passen tot gewoon slaapkapje, dus dat ga ik nog een keer doen denk ik.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ziet er super uit Pompoen! Jammer dat ik L zijn gezichtje niet kan zien, hij zat vast heerlijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mooi geworden! Hij zou nog hoger kunnen maar ziet er al best goed uit.
Pink!- Prater
Heel mooi Pompoen, leuke foto ook! En hij mag inderdaad best nog iets hoger.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Ah mooi hoor Pompoen!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ja, hij was nogal afgezakt, moet de boel gewoon wat strakker vastknopen volgens mij. Want ik begon een stuk hoger! Dat zit ook lekkerder!
Hij is trouwens ook andersom te draaien, de andere kant is rood babyrib en dan zijn de banden weer gestippeld!
Hij is trouwens ook andersom te draaien, de andere kant is rood babyrib en dan zijn de banden weer gestippeld!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ziet er echt leuk uit, pompoen!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 23 van 30 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30
Pagina 23 van 30