Draagdoekentopic
+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers
Pagina 13 van 30
Pagina 13 van 30 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30
Re: Draagdoekentopic
Pompoen, die laatste
En ik ben ook fan van de natibaby-doeken. Zoveel mooie patronen en mooie chique kleuren! Ik ben nog steeds heel blij met mijn dragonflies. Die is ook super zacht door de zijde.
En ik ben ook fan van de natibaby-doeken. Zoveel mooie patronen en mooie chique kleuren! Ik ben nog steeds heel blij met mijn dragonflies. Die is ook super zacht door de zijde.
Gast- Gast
Ooh, Pompoen, mooi! Dat je dat zelf zo mooi gefotografeerd krijgt, vind ik ook al knap.
Tiramisu, ik wil de R&R best proberen, vind het erg lief van je als ik hem even mag lenen voor de vakantie. Jij woont niet in de buurt geloof ik. Zal ik je geld overmaken zodat hij verzonden kan worden?
Tiramisu, ik wil de R&R best proberen, vind het erg lief van je als ik hem even mag lenen voor de vakantie. Jij woont niet in de buurt geloof ik. Zal ik je geld overmaken zodat hij verzonden kan worden?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Ooh, Pompoen, mooi! Dat je dat zelf zo mooi gefotografeerd krijgt, vind ik ook al knap.
ik woon inderdaad niet in de buurt geloof ik (regio Utrecht), dus versturen lijktbmebhetbmakkelijkst. Ik zal je morgen even mijn rekeningnummer sturen. Stuur jij mij dan je adres?
Gast- Gast
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien stel ik een vraag die al gesteld is maar.. zijn jullie bekend met de draagzakken van Tula? Ik heb er gisteren op de beurs 1 gekocht maar had er nog nooit van gehoord..
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Oké, ik hulp nodig!
Ik wilde eigenlijk niet aan een draagdoek, maar ik heb me bedacht. Ik denk dat een doek hier toch wel erg prettig zal zijn.
Ik heb nu alleen dragers. De beco butterfly, draagt heerlijk, maar is best warm. En de storchenwiege carrier, vind ik eerlijk gezegd absoluut niet fijn. Hoe strak ik hem ook knoop, na een tijdje zakt hij af en krijg ik echt last van m'n schouders.
Ik ben op zoek naar een mooie, dunne doek voor in de zomer. Welke kunnen jullie aanraden? Ik heb wat gelezen over de hoppediz das leichte, maar die doeken vind ik niet zo mooi.
Ik wilde eigenlijk niet aan een draagdoek, maar ik heb me bedacht. Ik denk dat een doek hier toch wel erg prettig zal zijn.
Ik heb nu alleen dragers. De beco butterfly, draagt heerlijk, maar is best warm. En de storchenwiege carrier, vind ik eerlijk gezegd absoluut niet fijn. Hoe strak ik hem ook knoop, na een tijdje zakt hij af en krijg ik echt last van m'n schouders.
Ik ben op zoek naar een mooie, dunne doek voor in de zomer. Welke kunnen jullie aanraden? Ik heb wat gelezen over de hoppediz das leichte, maar die doeken vind ik niet zo mooi.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Je kunt ook even naar de heartiness doeken kijken, ik heb er geen ervaring mee, maar ze zijn niet zo dik en ik dacht dat tiramisu zei dat het haar favoriete doek was.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Linda schreef:Oké, ik hulp nodig!
http://www.zomerdraagdoek.nl/
Dat zijn zomerdoeken.
Ik vind deze heel mooi±http://www.dragenenzo.nl/a-22621161/zomerdraagdoek/draagdoek-hoppediz-pune-orange-pink-5-4-m/
Nadeel vind ik wel van die dunne doeken dat je ze echt heel strak moet knopen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik heb 2 nieuwe doekjes
Girasol Exclusive Aega Rosa 4.2
en Natibaby Ara met linnen
Girasol Exclusive Aega Rosa 4.2
en Natibaby Ara met linnen
Pink!- Prater
Rejoy. schreef:Doeken van vatanai zijn ook heel erg dun!
Klopt, en ze dragen ook erg fijn.
Ik heb ook een doek met linnen (Didymos indio) en dat vind ik ook erg prettig dragen ondanks dat deze wel dikker is dan de Ventanai. Heb net een Little Frog met linnen besteld, ben heel benieuwd of die net zo fijn draagt.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Mooi Pink!
Linda, ik heb ook een doek van Vatanai. Daar heb ik in de zomer ook mee gedragen, behalve de dagen dat het echt 30 graden was.
Linda, ik heb ook een doek van Vatanai. Daar heb ik in de zomer ook mee gedragen, behalve de dagen dat het echt 30 graden was.
Sanne- Ratel
En kan een beginner ook een beetje leren knopen met een vatanai?
Linda- Ratel
Ja hoor, het is mijn eerste (en enige) doek en het knopen gaat prima. Ik draag met de doek alleen op mijn buik, maar dat komt vooral omdat ik nog bijna niet heb geoefend met rugdragen. Dat ga ik de komende weken onder de knie proberen te krijgen.
Sanne- Ratel
Linda schreef:En kan een beginner ook een beetje leren knopen met een vatanai?
Het was mijn eerste doek en ik heb er nooit problemen mee gehad met knopen. Hij zit nu nog steeds zo lekker als de eerste keren dat ik er mee knoopte.
Als je in (de buurt van) Noord-Brabant woont mag je gerust een keer komen proberen.
Fiwen- Kletskop
Mooie doeken P!ink!
Ik heb gister op de beurs een manduca gekocht, vond die heel fijn rugdragen en mijn man ook.
Ik heb gister op de beurs een manduca gekocht, vond die heel fijn rugdragen en mijn man ook.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Fiwen schreef:Linda schreef:En kan een beginner ook een beetje leren knopen met een vatanai?
Het was mijn eerste doek en ik heb er nooit problemen mee gehad met knopen. Hij zit nu nog steeds zo lekker als de eerste keren dat ik er mee knoopte.
Als je in (de buurt van) Noord-Brabant woont mag je gerust een keer komen proberen.
Oh jammer, dat had echt super geweest! Maar ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Welke maat zou ik moeten nemen?
Linda- Ratel
Mooi Pink! Je hebt inmiddels al een behoorlijke verzameling hè?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Laurientje schreef:Mooi Pink! Je hebt inmiddels al een behoorlijke verzameling hè?
4 doeken, 1 wompat en 1 mei tai en dan binnenkort komt daar nog 1 doek bij
Pink!- Prater
Pink! schreef:Laurientje schreef:Mooi Pink! Je hebt inmiddels al een behoorlijke verzameling hè?
4 doeken, 1 wompat en 1 mei tai en dan binnenkort komt daar nog 1 doek bij
Haha nog een doek? welke heb je nu dan en welke komt er nog bij?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik krijg een Ringsling van mijn vriend :-D Hij vond het eerst belachelijk om een nieuwe doek te kopen, maar ik zeg gewoon wekelijks "Ik ga een Ringsling kopen." Volgens mij weet hij het al niet meer dat hij het eerst een belachelijk idee vond.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb een EllaRoo als zomerdoek.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Linda schreef:Fiwen schreef:Linda schreef:En kan een beginner ook een beetje leren knopen met een vatanai?
Oh jammer, dat had echt super geweest! Maar ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Ligt ook een beetje aan je bouw. Ik draag maat 42 en vind bij buikdagen een maat 7 erg prettig (heb een Ventanai van 5,2 meter) omdat ik dan makkelijk aan de voorkant kon afknopen. Nu ik eigenlijk alleen nog op de rug draag vind ik een maat 6 prettig omdat de staarten anders wel heel lang worden (en omdat ik ondertussen een stuk stakker knoop dan in het begin hou ik sowieso 'meer' doek over voor het knopen).
In principe kun je met een maat 6 (4,6 meter) alles knopen bij een gemiddelde lichaamsbouw en is het dus puur wat je zelf fijn vind/lijkt. Heb je al wat op het oog?
Fiwen- Kletskop
Fiwen schreef:Linda schreef:Fiwen schreef:Linda schreef:En kan een beginner ook een beetje leren knopen met een vatanai?
Ligt ook een beetje aan je bouw. Ik draag maat 42 en vind bij buikdagen een maat 7 erg prettig (heb een Ventanai van 5,2 meter) omdat ik dan makkelijk aan de voorkant kon afknopen. Nu ik eigenlijk alleen nog op de rug draag vind ik een maat 6 prettig omdat de staarten anders wel heel lang worden (en omdat ik ondertussen een stuk stakker knoop dan in het begin hou ik sowieso 'meer' doek over voor het knopen).
In principe kun je met een maat 6 (4,6 meter) alles knopen bij een gemiddelde lichaamsbouw en is het dus puur wat je zelf fijn vind/lijkt. Heb je al wat op het oog?
alleen de maten van de vatanai lopen iets anders. Ik geloof dat zij 'm op hele en halve maten hebben. Ik zou dan met een gemiddelde bouw voor een 4.5m gaan. Daarmee zul je dan alle knopen wel kunnen doen. Als je 'm langer hebt, knoopt dat lastiger en je houdt hele lange staarten over. Als je 'm korter hebt, zul je niet alle knopen kunnen doen.
Gast- Gast
Toch ga ik met baby 3 een 5,2 aanschaffen denk ik. Dan kan ik 'm voor af knopen. Is net wat fijner met zitten enzo.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
zenna, heb wel vaker van tula gehoord maar ken ze verder niet
pink, wauw, mooie doeken!
linda, ik heb een hopp das leichte kairo en heb die paars geverfd. Vind t n hele fijne doek. Heb sinds kort ook een little frog (zonder linnen) en deze is ook heel fijn qua dikte. Niet te dik, maar ook niet te dun waardoor hij heel fijn knoopt en stevig is.
Qua maat, ik heb eerst een maat 7 gehad maar vond t heel lastig knopen omdat ik zoveel stof had. Maat 6 vind ik voor mij ideaal.
pink, wauw, mooie doeken!
linda, ik heb een hopp das leichte kairo en heb die paars geverfd. Vind t n hele fijne doek. Heb sinds kort ook een little frog (zonder linnen) en deze is ook heel fijn qua dikte. Niet te dik, maar ook niet te dun waardoor hij heel fijn knoopt en stevig is.
Qua maat, ik heb eerst een maat 7 gehad maar vond t heel lastig knopen omdat ik zoveel stof had. Maat 6 vind ik voor mij ideaal.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Pagina 13 van 30 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30
Pagina 13 van 30
Permissies van dit forum: