Draagdoekentopic
+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers
Pagina 20 van 30
Pagina 20 van 30 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30
Re: Draagdoekentopic
Ik heb de rode gekocht! Helemaal blij mee, via een forum dus goedkoper nog en al lekker zacht gedragen. Super blij mee. Nu ook hopen dat mijn Mai Tei eens binnenkomt.
@ balloon: Ik ben me er ook al weken in aan het verdiepen. De bondolino hoor ik wel erg veel goede verhalen over, en ook de Beco butterfly. Denk dat het vrij persoonlijk is wat je wilt. Misschien eens een idee naar een draagconsulente te gaan om de draagzakken uit te proberen?
@ balloon: Ik ben me er ook al weken in aan het verdiepen. De bondolino hoor ik wel erg veel goede verhalen over, en ook de Beco butterfly. Denk dat het vrij persoonlijk is wat je wilt. Misschien eens een idee naar een draagconsulente te gaan om de draagzakken uit te proberen?
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Balloon schreef:Waaaah, ik word gek! Ik ben op zoek naar een drager/draagdoek voor mijn dochter van 2 weken. Het liefst eentje die je niet zelf hoeft te knopen of gedeeltelijk zelf moet knopen zoals de Storchenwiege/ Bondolino.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Iemand die me kan helpen?
Bondolino, storchenwiege of beco. Niet te veel vergelijken, maar gewoon 1 kopen die je mooi vind!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Als het goed is krijg ik morgen mijn Rose and Rebellion
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk, Muppetje, ben benieuwd hoe L. het vindt.
Balloon, ik heb een Bondolino en vind hem nog steeds fijn. Ik heb even een periode gehad dat ik H. er maar moeilijk in kreeg, omdat ze zich naar achteren liet vallen, maar nu gaat het weer goed. Ik gebruik hem al bijna 15 maanden.
Ik vind het knopen wat je bij een Bondolino doet makkelijker dan een drager met een kliksysteem op je buik of rug krijgen. Het is echt ontzettend simpel. Knopen is haast niet het goede woord, dat klinkt net of je een doek knoopt. Bij de Bondolino is het alleen de banden kruislings op je rug en dan voor op je buik een knoop erin.
Balloon, ik heb een Bondolino en vind hem nog steeds fijn. Ik heb even een periode gehad dat ik H. er maar moeilijk in kreeg, omdat ze zich naar achteren liet vallen, maar nu gaat het weer goed. Ik gebruik hem al bijna 15 maanden.
Ik vind het knopen wat je bij een Bondolino doet makkelijker dan een drager met een kliksysteem op je buik of rug krijgen. Het is echt ontzettend simpel. Knopen is haast niet het goede woord, dat klinkt net of je een doek knoopt. Bij de Bondolino is het alleen de banden kruislings op je rug en dan voor op je buik een knoop erin.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Jaaaa, ik ook, haha
Eigenlijk wil ik ook wel weer eens met de doek oefenen, maar geen idee of ie dat nog wat vindt. In het begin had ik hem er vaak in, maar durfde nooit te knopen zonder het boekje, haha. Daardoor duurde het lang voor ik t goed vond en ging ik vaker snel met de wagen weg. Zou toch handig zijn als het gewoon een handigheidje werd het knopen.... En als L hetnniets meer vindt gaat het bij een tweede in ieder geval beter...
Eigenlijk wil ik ook wel weer eens met de doek oefenen, maar geen idee of ie dat nog wat vindt. In het begin had ik hem er vaak in, maar durfde nooit te knopen zonder het boekje, haha. Daardoor duurde het lang voor ik t goed vond en ging ik vaker snel met de wagen weg. Zou toch handig zijn als het gewoon een handigheidje werd het knopen.... En als L hetnniets meer vindt gaat het bij een tweede in ieder geval beter...
Muppetje- Ratel
Zou de Hop- Tye ook iets zijn? Daar ben ik helemaal weg van, wel iets meer knoopwerk maar oké....vind hem gewoon erg mooi!
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Jeej. Ik heb m.
Muppetje- Ratel
Mooi muppetje! Draagt hij fijn? Waar heb je hem gekocht en voor hoeveel? Ben aan't kijken voor een drager, is soms toch makkelijker dan de doek. Vind deze wel heel mooi!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Gaaf Muppetje!
Balloon- Fluisteraar
Mickey, hij komt van ikdraag.nl, heb 69 betaald, maar andere motiefjes waren duurder. Ik vind m erg fijn dragen, al zat ie er op deze foto niet helemaal top in
Muppetje- Ratel
Tot welk gewicht is die geschikt?
mickey- Kletskop
Tot 20 kilo!
Muppetje- Ratel
Oh dan moet dat nog lukken met mijn beer Gok dat hij nu rond de 13 kilo zit...
mickey- Kletskop
Mooi, Muppet! Heb je er ook al een tijdje mee gelopen of alleen aan gehad voor de foto?
Mickey, ik denk dat lengte meer zegt dan gewicht. Een kindje moet in zo'n drager van knieholte tot knieholte ondersteund worden.
Ik weet niet welke versie Muppetje heeft (baby of peuterversie), maar ik heb de babyversie te leen van Tiramisu en daar past mijn dochter toch niet meer in, terwijl ze nog geen 11 kilo weegt.
Mickey, ik denk dat lengte meer zegt dan gewicht. Een kindje moet in zo'n drager van knieholte tot knieholte ondersteund worden.
Ik weet niet welke versie Muppetje heeft (baby of peuterversie), maar ik heb de babyversie te leen van Tiramisu en daar past mijn dochter toch niet meer in, terwijl ze nog geen 11 kilo weegt.
Sanne- Ratel
Je hebt m ook in een peuter en kleuter variant!
Muppetje- Ratel
Ik heb de babyversie inderdaad. Lars was vorige keer op het cb 71 cm, dat was in april. Op een gegeven moment zal het niet meer ondersteunen van knieholte tot knieholte maar korter, is dat heel erg?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik heb de babyversie inderdaad. Lars was vorige keer op het cb 71 cm, dat was in april. Op een gegeven moment zal het niet meer ondersteunen van knieholte tot knieholte maar korter, is dat heel erg?
Zolang L. het prima vindt, is het volgens mij niet zo'n probleem. Het zit alleen op den duur niet meer zo lekker lijkt me, maar dat zal L. vast wel aangeven. Of het fysiek kwaad kan, durf ik echt niet te zeggen. Daar heb ik geen verstand van.
Sanne- Ratel
Hmmm... Dan is deze maat niet goed voor ons denk ik, F was met 16 maanden al 86 cm... Ik ga me er maar eens wat meer in verdiepen.
mickey- Kletskop
Leuke kleurtjes muppet .
Mickey, Ik zou een peuterversie kopen.
Mickey, Ik zou een peuterversie kopen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Toen ik L er vanmiddag in gezet had zat ie ook niet van knieholte tot knieholte, maar volgens mij kwam dat omdat ie er niet geweldig in zat. Zie je ook n beetje op de foto.... Maar toen ik m er wat beter in gehopst had zat het wel goed.
Iemand die aan de foto kan zien of de maat goed is,? Zal toch wel haast? L draagt nu maat 74 en is 9,1 kilo.
Iemand die aan de foto kan zien of de maat goed is,? Zal toch wel haast? L draagt nu maat 74 en is 9,1 kilo.
Muppetje- Ratel
Ik kan het aan deze foto niet heel goed zien Muppetje, ook omdat je zegt dat hij er niet zo goed in zit.
Het verschil in grootte tussen de baby en peuterversie vind ik wel vrij groot. Ik draag T pas sinds kort in de peuterversie, ze zit nu in maat 92. Tot die tijd zat ze in de babyversie nog prima, lekkerder dan in de peuterversie ondanks dat ze er niet meer van knieholte tot knieholte in ondersteund zat.
Het verschil in grootte tussen de baby en peuterversie vind ik wel vrij groot. Ik draag T pas sinds kort in de peuterversie, ze zit nu in maat 92. Tot die tijd zat ze in de babyversie nog prima, lekkerder dan in de peuterversie ondanks dat ze er niet meer van knieholte tot knieholte in ondersteund zat.
Gast- Gast
Beetje brutale vraag misschien, maar heb je die R&R nog? En zou je die nog steeds willen verkopen? Zo ja, voor hoeveel? F zit nu qua lengte hetzelfde als J toen jij de R&R kocht, gewicht wel al wat hoger, (3 maanden terug woog hij al ruim 12 kilo...) is het dan ook nog te doen? Zou hem vooral gebruiken voor op de rug. Ik heb nu alleen een doek, is soms toch wel veel gedoe... Ik draag hem de laatste tijd daardoor niet veel, alleen als hij aan't zeuren is, terwijl ik aan't koken ben...Fiwen schreef:Dille schreef:
Ik ben erg fan van de Rose & Rebellion (in de zin van: ikwilhemikwilhemikwilhem!), dus als iemand daar ervaringen mee heeft hoor ik ze héél graag! Plus dat ik me daarbij afvraag welke maat ik zou moeten nemen. Mijn kinderen zijn allebei erg klein en dun van stuk, dus ik ben bang dat ze echt nog verzuipen in de peuterdrager (oudste is 89 cm, 11,5 kilo, jongste is 72 cm en 9 kilo). Dus dan zou ik de babydrager willen, maar zijn ze daar dan echt snel te groot voor? Of kan die prima nog een tijdje mee?
Ik wilde mijn vraag ook stellen op d&v, maar mijn account is nog niet geactiveerd en stiekem wil ik gewoon vanavond de R&R bestellen haha...
Ik heb een R&R peuter en toen ik hem binnen kreeg was J ook ergens tussen 85 en 90 cm en 10-11 kg en ze paste er meteen prima in. Ik denk dat een babyversie heel snel te klein wordt en dat zou jammer zijn.
Heb je een voorkeur voor een print? Ik heb Cosmic Flowers en die wil ik evt wel verkopen voor een zacht prijsje. Ik gebruik juist liever een doek omdat J dat fijner vind en hij ligt daardoor al maanden in de kast. Als je interesse hebt dan PM me maar.
mickey- Kletskop
Ik heb net de Hop-Tye Miami besteld. Hopelijk komt hij snel. E. wil niks anders dan op de arm of rondgereden worden
Balloon- Fluisteraar
Leuk balloon! heb ik ook echt tussen zitten twijfelen!
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
mickey schreef:
Beetje brutale vraag misschien, maar heb je die R&R nog? En zou je die nog steeds willen verkopen? Zo ja, voor hoeveel? F zit nu qua lengte hetzelfde als J toen jij de R&R kocht, gewicht wel al wat hoger, (3 maanden terug woog hij al ruim 12 kilo...) is het dan ook nog te doen? Zou hem vooral gebruiken voor op de rug. Ik heb nu alleen een doek, is soms toch wel veel gedoe... Ik draag hem de laatste tijd daardoor niet veel, alleen als hij aan't zeuren is, terwijl ik aan't koken ben...
Helemaal geen brutale vraag hoor. Ja ik heb hem nog, maar ik moet wel gaan zoeken dan want hij zit nog ergens in een verhuisdoos
Qua gewicht moet het zeker lukken hoor, toen ik hem kocht was hij qua zitbreedte perfect (plus nog een beetje groeiruimte) maar bij haar romp had ze in de breedte en lengte nog ruimte genoeg.
Ik heb er nog geen jaar geleden €145,- voor betaald en ik wil er graag €100,- excl. verzendkosten voor hebben.
Denk er maar rustig over na en dan hoor ik wel of je nog interesse hebt.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 20 van 30 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 30
Pagina 20 van 30
Permissies van dit forum: