Draagdoekentopic
+60
blondje1313
Robin_
Snoes
Minx
Beessie
Supertalentje
LindaK
Tania
Vixen
Twellie
koNijntje
Printje
Exogenesis
Dolphinne
mickey
Muppetje
Charles
Parel
catgirl85
Flower_L
Vancity_girl
Earane
CCC
Fearie
Bimbam
Kalishi
Funk
PapillonRose
Dille
Slakje
bolus26
Jade
PiP
Floor
red rose
Aoi
Pineco
Balloon
Fiwen
Flip Fluitketel
Mrs. Jansen
Luce
shadow
Pink!
Sanne
Blue flower
Caroow
Happydobby
Pompoen
Darius
kwak
Linda
maiadebij
Tiara
Laurientje
Zenna
Highway
Teddyaapje
Jits
Liadan
64 plaatsers
Pagina 12 van 30
Pagina 12 van 30 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30
Re: Draagdoekentopic
T wil als ze niet moe is ook niet meer met haar handjes in de doek. Wat ik zowel bij de fwcc als de bwcc doe, is dan de "onderste" laag zeg maar wat lager spannen, onder haar oksels, dan kan ze er wel uit met haar armpjes en ook een stuk beter rondkijken. Ook heupdragen vind ze erg fijn tegenwoordig. Mijn lijf alleen niet, dus daarmee zijn we weer gestopt
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Oh nee, het is pas sinds heel kort dat ze stil blijft zitten tijdens het knopen. Rugknopen met doek doe ik daarom eigenlijk ook pas sinds kort, met een spartelende dreumes vond ik het oefenen niet te doen.
Heb je wel al een ssc behalve de Wompat Sanne? Als ze nog wat te klein is voor de Wompat heb ik hier evt nog wel,een werkloze baby r&r liggen. Die mag je wel lenen voor je vakantie als je wil?
Ik heb een Bondolino, maar die vind ik niet meer fijn dragen, omdat het rugpand vrij laag is. Dan gooit H. zich met haar hele gewicht naar achteren. Bij buikdragen lukt het nog wel, maar bij rugdragen laat ze zich echt helemaal naar achteren hangen. En omdat het rugpand laag is, heeft ze wel heel veel bereik. Bij de doek doet ze dat ook, maar de doek kan dat beter hebben dan de Bondolino. Daarom dus de Wompat gekocht, maar die zit momenteel nog wel erg hoog in haar nek.
Die baby r&r, hoe is het rugpand daarvan? Past T. daar nog in? Ik denk dat T. en H. ongeveer even lang zijn.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ze zou daar op zich nog wel inpassen ja, ze wordt alleen niet meer van knieholte tot knieholte ondersteund. Ik kan morgen wel even een foto maken van hoe ze daarin zit. Het rugpand is volgens mij wel een stuk hoger dan van de Bondolino.
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Ze zou daar op zich nog wel inpassen ja, ze wordt alleen niet meer van knieholte tot knieholte ondersteund. Ik kan morgen wel even een foto maken van hoe ze daarin zit. Het rugpand is volgens mij wel een stuk hoger dan van de Bondolino.
Ok, ik ben morgen wel de hele dag aan het werk, dus kan pas 's avonds weer op het forum kijken.
Ben benieuwd. Hoe lang is T. nu?
Sanne- Ratel
Prima
Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ze nu is, de laatste keer cb was met 11 maanden dus dat is alweer even geleden. Met bovenkleding zit ze nu in maat 92, met broekjes mt 86. Komt dat een beetje overeen?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ze nu is, de laatste keer cb was met 11 maanden dus dat is alweer even geleden. Met bovenkleding zit ze nu in maat 92, met broekjes mt 86. Komt dat een beetje overeen?
Gast- Gast
Nee, H. is toch nog wat kleiner. Ze draag broekjes maat 74 en 80 en bovenkleding voornamelijk 80 en af en toe 86 (en een enkele 74). Gemiddeld genomen (als de kleding normaal valt), dan draagt ze 80.
Sanne- Ratel
Ik gaf mijn zoon een speeltje in zijn hand, dan ging het wel, nu gaat het heel makkelijk.
Die knoop van het filmpje van Tiramisu die heb ik vaak geprobeerd maar die lukte niet
Die knoop van het filmpje van Tiramisu die heb ik vaak geprobeerd maar die lukte niet
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Haha blij te horen dat meerdere t niet lukt. Filmpje van tiramisu ga ik zo ff kijken.
Sanne, lekker de Ruck gaan oefenen, makkelijke knoop om te beginnen.
Sanne, lekker de Ruck gaan oefenen, makkelijke knoop om te beginnen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik draag J meestal in de BWCC met chestbelt. Vind dat fijn omdat ze dan meteen 'vast' zit en omdat de schouderbanden dan niet steeds afzakken (ik heb ongelijke schouders waardoor banden altijd afzakken).
J heeft gisteren toen we naar het dorp gingen nog heerlijk 1,5 uur op mijn rug liggen slapen. We zijn op vakantie en dit is de eerste keer dat we geen buggy mee hebben genomen en het bevalt goed :-). Maar wat hadden we veel bekijks zeg hahaha
J heeft gisteren toen we naar het dorp gingen nog heerlijk 1,5 uur op mijn rug liggen slapen. We zijn op vakantie en dit is de eerste keer dat we geen buggy mee hebben genomen en het bevalt goed :-). Maar wat hadden we veel bekijks zeg hahaha
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Sanne schreef:Ik heb dat filmpje gekeken, Tiramisu, maar de handjes zitten daar behoorlijk dicht ingepakt lijkt het.
En wat ik me echt afvraag, blijven jullie kinderen echt zo keurig rustig liggen op je rug. Ik had vanmiddag aan twee handen niet eens genoeg om mijn dochter in bedwang te houden, laat staan dat ik nog handen overhad om de doek te knopen. Of ben ik de enige met zo'n gillend speenvarken?
Ga de Ruck ook even bekijken, Rejoy.
Aan t einde haalt ze dr armen eruit.
Pink!- Prater
Sanne, hierbij een foto van hoe T nu in de baby R&R zit.
Let maar niet op onze kleding Na een paar tandjesnachten zijn we hier even dringend aan een pyjamadagje toe.
De armen kunnen er ook uit, maar ze is een beetje hangerig, en dan heeft ze ze het liefst erin.
Let maar niet op onze kleding Na een paar tandjesnachten zijn we hier even dringend aan een pyjamadagje toe.
De armen kunnen er ook uit, maar ze is een beetje hangerig, en dan heeft ze ze het liefst erin.
Laatst aangepast door Tiramisu op do 23 mei 2013 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Net nog eens geprobeerd en hij lukt wel maar het is wel lastig om de banen goed strak te krijgen. Ook kreeg ik mijn zoon niet heel hoog, als hij geknoopt zit, draagt hij wel fijn.
Happydobby- Ratel
Grappig dat daar zo'n verschil in zit. De DH krijg ik bijv. niet voor elkaar, terwijl de knoop die ik liet zien me in 1 keer lukte en ik haar daarmee ook hoog en strak krijg.Happydobby schreef:Net nog eens geprobeerd en hij lukt wel maar het is wel lastig om de banen goed strak te krijgen. Ook kreeg ik mijn zoon niet heel hoog, als hij geknoopt zit, draagt hij wel fijn.
Ik heb haar daarmee nu bijna net zo,snel op mijn rug als met bijv de Wompat. Dat krijg ik met een andere rugknoop, behalve de ruck, niet voor elkaar.
Gast- Gast
DH lukt me wel maar de baan over mijn schouder zakt snel af, met een ruck kan ik het wel oplossen door tibetaans af te knopen.
Ik heb ook een beco en die gebruik ik voor het snelle rugdragen.
Ik heb ook een beco en die gebruik ik voor het snelle rugdragen.
Happydobby- Ratel
Ik heb die bwcc vanmiddag gekeken en later gedaan met dochter, die lukte in 1 keer. Volgende keer kan die alleen nog iets strakker maar moest koken dus vond t wel prima.
Ik snap dus echt niet waarom die andere niet lukt, nou van t weekend nog maar is proberen.
Ik snap dus echt niet waarom die andere niet lukt, nou van t weekend nog maar is proberen.
Pink!- Prater
Ik wil voor deze baby een nieuwe draagdoek kopen. Weten jullie toevallig nog een mooie?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ja, maar die heb je al
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Luce schreef:Ik wil voor deze baby een nieuwe draagdoek kopen. Weten jullie toevallig nog een mooie?
ik zou ff afwachten of beeb een jongen of een meisje is. Als het een meisje is, is de vatanai ravenna supermooi
Gast- Gast
Ik heb een paar mooie foto's van ons gemaakt terwijl Lucas in de draagdoek zat, ik moet ze even showen hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Prachtig Pompoen!!
Ik had net weer ruzie met mijn doek. Zelfs de rucksack, die bij de consulente prima ging, lukt me niet meer Dochter werkte ook niet echt mee, morgen maar weer een nieuwe poging doen...
Ik had net weer ruzie met mijn doek. Zelfs de rucksack, die bij de consulente prima ging, lukt me niet meer Dochter werkte ook niet echt mee, morgen maar weer een nieuwe poging doen...
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Wauw pompoen, heeel mooi <3
Pink!- Prater
Mooi Pompoen .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
@luce, ik ben fan van natibaby <3
Pink!- Prater
Pink! schreef:@luce, ik ben fan van natibaby <3
Ik ben ook erg blij met mijn natibaby! Mooie kleuren, mooie stof en draagt fijn. Maar eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik nog nooit met een andere doek geknoopt heb behalve mijn rekbare hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Andere doeken zijn ook prima hoor, ik heb ook een little frog, goedkoper en ook heel fijn. Maar toch als ik geld genoeg had zou ik heel veel natibaby's hebben haha.
Oh maar zaterdag krijg ik er nog 1
Oh maar zaterdag krijg ik er nog 1
Pink!- Prater
Pagina 12 van 30 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30
Pagina 12 van 30
Permissies van dit forum: