Waar laat jij je... (vragenlijstje)
+49
La Senza
Printje
Hoochie
Tjikkie
Silke
Razz
Silver
Japie
Arwyn
Balloon
Zonnetje
Sushi
Esperanza
Novalee
Mizz_S
Mermaid
Rovine
Gympie
Theeleut
Bosjesvrouw
Jilke
Fortissimo
Sarah1985
Lady Starstruck
Pineco
Bolleke
Marin
Sneeuwvlok
minoessepoes
Rush
*Lookie*
_Lana_
Slakje
Eris
GeKKiE
girli
Kylie
Liadan
Kamperseboekenwurm
Evalynn
Blond
Oasis
litllejoy
Nyx
Rebecca
Shisha
Ragazza
Pommes
Jeanette
53 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar laat jij je... (vragenlijstje)
Waar laat jij je....
Sleutels: In het huisje wat bij mijn voordeur hangt, de bijpassende sleutelhanger zit aan mijn bos
Externe harde schijf: In het laatje met andere elektronica, zoals muis, USV-stick
Koffers: Logeerkamer, volgepropt met tassen
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Berging
Olijfolie: Het plankje naast mijn fornuis, samen met messenblok en andere olietjes.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Besteklade, beetje proppen
Wasrek: Logeerkamer, past ingeklapt precies voor mijn ingeklapte opklapbed
Parfum: Voor de sier op een aantal kubussen boven mijn bed
Föhn: In een lade, samen met krul- en stijltang
Schoenen: Schoenenrek
Sjaals: Kapstok
Tassen: Veelgebruikte aan kapstok, rest in mijn koffer
Lipstick: In mijn make-upkast, laatje met soortgelijke dingen
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Gangkast in een tas. Naaispullen, terwijl ik zelden thuis naai
Boodschappentassen/shoppers: In een grote shopper naast de kattenbak gefrommeld
Afstandbediening(en) van de tv: Vaak op kast achter de bank
Stofzuiger: Logeerkamer. In het vorige huis onder mijn bed in een opbergbox
Batterijen: Elektronicalaatje
Zonnebrillen: Laatje in de gang met spullen-die-ik-mogelijk-mee-kan-nemen zoals navigatie, autoradio, ipod, handschoenen, etc.
Dvds: Paar plankjes in een nis
Pannen: Keukenkastje
Post die je nog moet verwerken: Postvak in de keuken
Post die je verwerkt hebt: Oud papier
Pakpapier: Kast met troepjes
Thee- en handdoeken: Keukenkastje
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Doos in de logeerkamer
Kabeltjes: Elektronicalaatje
Vazen: Buffetkast
Servetjes: Keukenlade, bij aluminiumfolie en bakpapier enzo
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op de wasmand in de douche of over de rand van mijn bed. Ik slaap toch dus niemand die het ziet.
Sleutels: In het huisje wat bij mijn voordeur hangt, de bijpassende sleutelhanger zit aan mijn bos
Externe harde schijf: In het laatje met andere elektronica, zoals muis, USV-stick
Koffers: Logeerkamer, volgepropt met tassen
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Berging
Olijfolie: Het plankje naast mijn fornuis, samen met messenblok en andere olietjes.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Besteklade, beetje proppen
Wasrek: Logeerkamer, past ingeklapt precies voor mijn ingeklapte opklapbed
Parfum: Voor de sier op een aantal kubussen boven mijn bed
Föhn: In een lade, samen met krul- en stijltang
Schoenen: Schoenenrek
Sjaals: Kapstok
Tassen: Veelgebruikte aan kapstok, rest in mijn koffer
Lipstick: In mijn make-upkast, laatje met soortgelijke dingen
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Gangkast in een tas. Naaispullen, terwijl ik zelden thuis naai
Boodschappentassen/shoppers: In een grote shopper naast de kattenbak gefrommeld
Afstandbediening(en) van de tv: Vaak op kast achter de bank
Stofzuiger: Logeerkamer. In het vorige huis onder mijn bed in een opbergbox
Batterijen: Elektronicalaatje
Zonnebrillen: Laatje in de gang met spullen-die-ik-mogelijk-mee-kan-nemen zoals navigatie, autoradio, ipod, handschoenen, etc.
Dvds: Paar plankjes in een nis
Post die je nog moet verwerken: Postvak in de keuken
Post die je verwerkt hebt: Oud papier
Pakpapier: Kast met troepjes
Thee- en handdoeken: Keukenkastje
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Doos in de logeerkamer
Kabeltjes: Elektronicalaatje
Vazen: Buffetkast
Servetjes: Keukenlade, bij aluminiumfolie en bakpapier enzo
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op de wasmand in de douche of over de rand van mijn bed. Ik slaap toch dus niemand die het ziet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Marin schreef:
Waar laat jij je....
Sleutels: In mijn tas of in een la van de tvkast
Externe harde schijf: Ligt nu op de bank, eigenlijk hoort ie in een bak met alle opladers, elektronica
Koffers: Op zolder, ook al staat mijn koffer nu nog in onze kledingkamer.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In de tv kast
Olijfolie: Op het aanrecht
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: In een bak op het aanrecht
Wasrek: hebben we niet
Parfum: badkamermeubel en in het nachtkastje
Föhn: Op een tafel in de kledingkamer
Schoenen: In de voorraadkast
Sjaals: aan de kapstok, in de kledingkast of in een koffer als ik ze niet gebruik.
Tassen:Degene die ik gebruik slingert meestal ergens op de bank/stoel/keukentafel, wat ik niet gebruik ligt in de voorraadkast.
Lipstick: badkamermeubel.
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): tvkast
Boodschappentassen/shoppers: voorraadkast
Afstandbediening(en) van de tv: op tafel of in het laatje onder de tv.
Stofzuiger: voorraadkast
Batterijen: in de tvkast
Zonnebrillen:tvkast.
Dvds: tvkast
Pannen: keukenkastje
Post die je nog moet verwerken: keukentafel of tvkast
Post die je verwerkt hebt: in een map in de tvkast
Pakpapier:tvkast
Thee- en handdoeken: keukenkastje
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: voorraadkast
Kabeltjes: zitten in een speciale bak die naast de bank staat, dan lijkt het opgeruimd.
Vazen: op zolder.
Servetjes: hebben we niet.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: naast het bed of op een kist die in de slaapkamer staat, soms ligt het ook in de badkamer.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Waar laat jij je....
Sleutels: meestal in mn tas of in een lade, als ik de volgende dag vroeg weg moet leg ik ze klaar op de tafel
Externe harde schijf: in het tv meubel
Koffers: zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: in het tv meubel (en alle garantiebewijzen enzo in een speciale map in een bureaulade) en veel dozen gooi ik ook weg
Olijfolie: op de vensterbank in de keuken
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in een bak in de kast in de keuken
Wasrek: in ons washok (groot hok met de ketel en verder heel veel loze ruimte)
Parfum: op mn make-up tafel (de meest gebruikte, de rest in een lade van dit tafeltje/kastje)
Föhn: in een doos in de kast
Schoenen: schoenenrek in de gang, en in de meterkast hebben we zo'n hangend ding met vakjes, daar zitten ook een aantal in (en op zolder ligt ook nog wat, en daar liggen bv ook mn moonboots)
Sjaals: aan een kapstok in een loze hoek van de slaapkamer (en er hangt er ook 1 aan de kapstok in de gang)
Tassen: werktas staat altijd in de gang, verder hangen ze ook aan de kapstok in de slaapkamer
Lipstick: in mn make-up lade
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): hebben we een ladekast voor in de studeerkamer
Boodschappentassen/shoppers: in de meterkast
Afstandbediening(en) van de tv: op tafel (tis dr ook maar 1)
Stofzuiger: in de meterkast
Batterijen: lege in een bakje in de gootsteenkast, volle in een pot in de slaapkamer
Zonnebrillen: in mn nachtkastje
Dvds: in een dvdkast in de kamer en een aantal in het tv meubel
Pannen: kastjes onder het aanrecht
Post die je nog moet verwerken: in een lade
Post die je verwerkt hebt: in mappen of ik gooi het weg
Pakpapier: in de studeerkamer in een loze ruimte tussen bureau en kledingkast
Thee- en handdoeken: in een kast in de studeerkamer
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: kast onder de trap
Kabeltjes: losse kabeltjes? geen idee of we die hebben
Vazen: in een grote kast in de keuken
Servetjes: lade in de keuken
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: over de stoel, in de wasmand of als ik het de volgende dag weer aandoe op de grond voor mn kledingkast
Sleutels: meestal in mn tas of in een lade, als ik de volgende dag vroeg weg moet leg ik ze klaar op de tafel
Externe harde schijf: in het tv meubel
Koffers: zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: in het tv meubel (en alle garantiebewijzen enzo in een speciale map in een bureaulade) en veel dozen gooi ik ook weg
Olijfolie: op de vensterbank in de keuken
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in een bak in de kast in de keuken
Wasrek: in ons washok (groot hok met de ketel en verder heel veel loze ruimte)
Parfum: op mn make-up tafel (de meest gebruikte, de rest in een lade van dit tafeltje/kastje)
Föhn: in een doos in de kast
Schoenen: schoenenrek in de gang, en in de meterkast hebben we zo'n hangend ding met vakjes, daar zitten ook een aantal in (en op zolder ligt ook nog wat, en daar liggen bv ook mn moonboots)
Sjaals: aan een kapstok in een loze hoek van de slaapkamer (en er hangt er ook 1 aan de kapstok in de gang)
Tassen: werktas staat altijd in de gang, verder hangen ze ook aan de kapstok in de slaapkamer
Lipstick: in mn make-up lade
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): hebben we een ladekast voor in de studeerkamer
Boodschappentassen/shoppers: in de meterkast
Afstandbediening(en) van de tv: op tafel (tis dr ook maar 1)
Stofzuiger: in de meterkast
Batterijen: lege in een bakje in de gootsteenkast, volle in een pot in de slaapkamer
Zonnebrillen: in mn nachtkastje
Dvds: in een dvdkast in de kamer en een aantal in het tv meubel
Pannen: kastjes onder het aanrecht
Post die je nog moet verwerken: in een lade
Post die je verwerkt hebt: in mappen of ik gooi het weg
Pakpapier: in de studeerkamer in een loze ruimte tussen bureau en kledingkast
Thee- en handdoeken: in een kast in de studeerkamer
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: kast onder de trap
Kabeltjes: losse kabeltjes? geen idee of we die hebben
Vazen: in een grote kast in de keuken
Servetjes: lade in de keuken
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: over de stoel, in de wasmand of als ik het de volgende dag weer aandoe op de grond voor mn kledingkast
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Sleutels: Fietssleutel zit altijd in mijn fiets, m'n gewone sleutelbos zit standaard in de achterdeur of op een plank/in een bakje boven de koelkast
Externe harde schijf: Sinds kort in de kast in de woonkamer bij de administratie
Koffers: Op zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Doosjes gooi ik sinds kort weg (eerder bewaarde ik ze ook, maar serieus, doe je er ooit nog iets mee?) Handleidingen en bonnen zitten in een documentenmap bij de administratie. Toevallig heb ik die pas wel uitgezocht met het criterium van als het stuk zou gaan we er dan nog iets mee zouden kunnen (laten repareren) of we het door een nieuw iets zouden vervangen. In dat laatste geval ging het gewoon weg, die handleidingen keek ik toch nooit in en daarbij kun je er veel toch wel terug vinden online
Olijfolie: Bovenop de afzuigkap, niet ideaal want daar wordt het warm en vet, maar de fles is te groot voor mijn keukenkastje en anders moet het op het aanrecht staan
Wasrek: Stond eerder in de trapkast, maar sinds vorige week op zolder. Ik droog de meeste was daar (zijn lijnen gespannen), het rek gebruikte ik buiten. Maar sinds eind vorige zomer heb ik buiten een droogmolen
Parfum: In een kastje op de slaapkamer. Maar ik heb maar één flesje wat ik vrijwel nooit gebruik
Föhn: In de ladekast op de slaapkamer
Schoenen: Onder in de kledingkast, in de gang en bij de achterdeur (waar ze gruwelijk in de weg liggen eigenlijk)
Sjaals: Aan de kapstok
Tassen: Ik gebruik eigenlijk maar één tas, die hangt aan de kapstok of slingert ergens in de woonkamer, meestal dat laatste
Lipstick: In de badkamer in een laatje, of in het bakje bovenop het wastafelmeubel
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Heb ik eigenlijk niet
Boodschappentassen/shoppers: In de trapkast
Afstandbediening(en) van de tv: Eerder slingerden ze op de salontafel en het TV-kastje, sinds N. liggen ze bovenop de TV. Eigenlijk wil ik ze in het TV-kastje maar op de deurtjes zit zo'n kinder beveiligingsding en die zijn zo irritant om open te maken
Stofzuiger: In de trapkast
Batterijen: I het laatje bij alle kabeltjes en telefoonopladers
Zonnebrillen: Nu in de ladekast op de slaapkamer. Echter zijn dit goedkope zonnebrillen terwijl ik er één op sterkte wil/nodig heb, dus eigenlijk moeten ze gewoon weg
Dvds: In de TV-kast
Pannen: In en op elkaar gestapeld in een keukenkastje
Post die je nog moet verwerken: Op de eettafel, ergens bovenop een kast of in een la. Overal en nergens dus
Post die je verwerkt hebt: Zie vraag hiervoor
Pakpapier: Het lag op onze rommelkamer, nu ligt het in de kast in de woonkamer bij de administratie maar ik zoek een betere plek
Thee- en handdoeken: In een keukenkastje (maar meestal in de wasmand )
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de trapkast
Kabeltjes: In een la in de woonkamer
Vazen: In de trapkast, en eens in de zoveel tijd ergert mijn vriend zich aan de rommel daar en verplaatst ze naar de schuur
Servetjes: Verspreid door de keukenkastjes
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op de kast, op de grond, zelden in de wasmand
Externe harde schijf: Sinds kort in de kast in de woonkamer bij de administratie
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Doosjes gooi ik sinds kort weg (eerder bewaarde ik ze ook, maar serieus, doe je er ooit nog iets mee?) Handleidingen en bonnen zitten in een documentenmap bij de administratie. Toevallig heb ik die pas wel uitgezocht met het criterium van als het stuk zou gaan we er dan nog iets mee zouden kunnen (laten repareren) of we het door een nieuw iets zouden vervangen. In dat laatste geval ging het gewoon weg, die handleidingen keek ik toch nooit in en daarbij kun je er veel toch wel terug vinden online
Olijfolie: Bovenop de afzuigkap, niet ideaal want daar wordt het warm en vet, maar de fles is te groot voor mijn keukenkastje en anders moet het op het aanrecht staan
Wasrek: Stond eerder in de trapkast, maar sinds vorige week op zolder. Ik droog de meeste was daar (zijn lijnen gespannen), het rek gebruikte ik buiten. Maar sinds eind vorige zomer heb ik buiten een droogmolen
Parfum: In een kastje op de slaapkamer. Maar ik heb maar één flesje wat ik vrijwel nooit gebruik
Föhn: In de ladekast op de slaapkamer
Schoenen: Onder in de kledingkast, in de gang en bij de achterdeur (waar ze gruwelijk in de weg liggen eigenlijk)
Tassen: Ik gebruik eigenlijk maar één tas, die hangt aan de kapstok of slingert ergens in de woonkamer, meestal dat laatste
Lipstick: In de badkamer in een laatje, of in het bakje bovenop het wastafelmeubel
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Heb ik eigenlijk niet
Boodschappentassen/shoppers: In de trapkast
Afstandbediening(en) van de tv: Eerder slingerden ze op de salontafel en het TV-kastje, sinds N. liggen ze bovenop de TV. Eigenlijk wil ik ze in het TV-kastje maar op de deurtjes zit zo'n kinder beveiligingsding en die zijn zo irritant om open te maken
Stofzuiger: In de trapkast
Batterijen: I het laatje bij alle kabeltjes en telefoonopladers
Zonnebrillen: Nu in de ladekast op de slaapkamer. Echter zijn dit goedkope zonnebrillen terwijl ik er één op sterkte wil/nodig heb, dus eigenlijk moeten ze gewoon weg
Dvds: In de TV-kast
Pannen: In en op elkaar gestapeld in een keukenkastje
Post die je nog moet verwerken: Op de eettafel, ergens bovenop een kast of in een la. Overal en nergens dus
Post die je verwerkt hebt: Zie vraag hiervoor
Pakpapier: Het lag op onze rommelkamer, nu ligt het in de kast in de woonkamer bij de administratie maar ik zoek een betere plek
Thee- en handdoeken: In een keukenkastje (maar meestal in de wasmand )
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de trapkast
Kabeltjes: In een la in de woonkamer
Vazen: In de trapkast, en eens in de zoveel tijd ergert mijn vriend zich aan de rommel daar en verplaatst ze naar de schuur
Servetjes: Verspreid door de keukenkastjes
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op de kast, op de grond, zelden in de wasmand
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Sleutels: In de voordeur, autosleutels in m'n jaszak
Externe harde schijf: Heb ik niet
Koffers: Onder m'n bed
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Inbouwkast in de gang
Olijfolie:Keukenkastje
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei:Keukenla
Wasrek:Als ik 'em gebruik in de woonkamer, anders ingeklapt tegen de muur in m'n slaapkamer
Parfum: Bovenop het dressoir in m'n slaapkamer
Föhn:In het dressoir op m'n slaapkamer
Schoenen: Onder de salontafel en in m'n kledingkast
Sjaals: Rand van m'n bed
Tassen: Die hangen allemaal in de inbouwkast in m'n slaapkamer
Lipstick: In een toilettas die bovenop of soms in m'n dressoir staat op de slaapkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Dat heb ik niet echt
Boodschappentassen/shoppers: In de inbouwkast in m''n woonkamer
Afstandbediening(en) van de tv: Op het tv meubel
Stofzuiger: In de gangkast
Batterijen: Keukenla
Zonnebrillen: Dressoir op de slaapkamer
Dvds: tvmeubel
Pannen: keukenla
Post die je nog moet verwerken: eettafel
Post die je verwerkt hebt: in mappen
Pakpapier: gangkast
Thee- en handdoeken:Keukenkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan:Keukenkast
Kabeltjes: Gangkast
Vazen: Nu nog op de grond in de keuken (daar moet ik nog even een plekje voor vinden)
Servetjes: Heb ik niet, maar die zou ik een keukenla leggen
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Over de rand van m'n bed
Koffers: Onder m'n bed
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Inbouwkast in de gang
Olijfolie:Keukenkastje
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei:Keukenla
Wasrek:Als ik 'em gebruik in de woonkamer, anders ingeklapt tegen de muur in m'n slaapkamer
Parfum: Bovenop het dressoir in m'n slaapkamer
Föhn:In het dressoir op m'n slaapkamer
Schoenen: Onder de salontafel en in m'n kledingkast
Sjaals: Rand van m'n bed
Tassen: Die hangen allemaal in de inbouwkast in m'n slaapkamer
Lipstick: In een toilettas die bovenop of soms in m'n dressoir staat op de slaapkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Dat heb ik niet echt
Boodschappentassen/shoppers: In de inbouwkast in m''n woonkamer
Afstandbediening(en) van de tv: Op het tv meubel
Stofzuiger: In de gangkast
Batterijen: Keukenla
Zonnebrillen: Dressoir op de slaapkamer
Dvds: tvmeubel
Pannen: keukenla
Post die je nog moet verwerken: eettafel
Post die je verwerkt hebt: in mappen
Pakpapier: gangkast
Thee- en handdoeken:Keukenkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan:Keukenkast
Kabeltjes: Gangkast
Vazen: Nu nog op de grond in de keuken (daar moet ik nog even een plekje voor vinden)
Servetjes: Heb ik niet, maar die zou ik een keukenla leggen
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Over de rand van m'n bed
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Waar laat jij je....
Sleutels: In een mandje dat op een kastje in mijn halletje staat.
Externe harde schijf: Heb ik niet.
Koffers: Ik heb een grote tas en een trolley op mijn mini-vlierinkje liggen en mijn grote koffer ligt bij mijn ouders.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Ik heb een paar ordners waar ik alle handleidingen die ik heb in bewaar (op alfabetische volgorde ook echt). Doosjes bewaar ik ergens in een kastje. Zodra ik een nieuwe telefoon heb, gooi ik het doosje van de oude telefoon weg.
Olijfolie: Op het aanrecht.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Ik heb een soort pot op mijn aanrecht staan waar alle pollepels, spatels e.d. in staan.
Wasrek: Wanneer ik het wasrek gebruikt staat deze in de slaapkamer (tussen ladekast en bureau in) , wanneer ik het wasrek niet gebruikt past deze opgevouwen precies tussen mijn badkamerkastje en de muur in.
Parfum: Op een plank in de slaapkamer.
Föhn: Bovenop het kastje onder mijn wastafel.
Schoenen: Deels in de klerenkast, deels op de grond in de slaapkamer.
Sjaals: In het kastje in mijn halletje.
Tassen: In de klerenkast.
Lipstick: Op mijn bureautje staan kleine ladekastjes van de Action waar ik mijn make-up in opberg. In één van die laatjes zitten lipsticks.
Boodschappentassen/shoppers: In het kastje in het halletje en de shoppers vouw ik op en doe ik dan tussen het kastje en de muur.
Afstandbediening(en) van de tv: Op een plankje in mijn salontafel.
Stofzuiger: Achter de wasmand in de slaapkamer.
Batterijen: Op een plankje in mijn salontafel.
Zonnebrillen: Ik heb maar één zonnebril en in de zomer zit die altijd in mijn tas en in de winter berg ik 'm ergens anders op. Laatje in de slaapkamer of zo.
Dvds: In de laatjes in het tv-meubel en op twee boekenplanken.
Pannen: In een keukenkastje.
Post die je nog moet verwerken: In een brievenbakje naast mijn bureau
Post die je verwerkt hebt: Indien belangrijk ruim ik het op in de juiste ordner, als het niet belangrijk is gaat het de prullenbak in.
Pakpapier: Naast boekenkast in de slaapkamer.
Thee- en handdoeken: In een keukenkastje.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In een keukenkastje.
Kabeltjes: In een doosje in de slaapkamer.
Vazen: Bovenop de boekenkast.
Servetjes: Op een servethoudertje die op een plank in de boekenkast staat.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat:Op een stoel in de slaapkamer.
Sleutels: In een mandje dat op een kastje in mijn halletje staat.
Externe harde schijf: Heb ik niet.
Koffers: Ik heb een grote tas en een trolley op mijn mini-vlierinkje liggen en mijn grote koffer ligt bij mijn ouders.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Ik heb een paar ordners waar ik alle handleidingen die ik heb in bewaar (op alfabetische volgorde ook echt). Doosjes bewaar ik ergens in een kastje. Zodra ik een nieuwe telefoon heb, gooi ik het doosje van de oude telefoon weg.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Ik heb een soort pot op mijn aanrecht staan waar alle pollepels, spatels e.d. in staan.
Wasrek: Wanneer ik het wasrek gebruikt staat deze in de slaapkamer (tussen ladekast en bureau in) , wanneer ik het wasrek niet gebruikt past deze opgevouwen precies tussen mijn badkamerkastje en de muur in.
Parfum: Op een plank in de slaapkamer.
Föhn: Bovenop het kastje onder mijn wastafel.
Schoenen: Deels in de klerenkast, deels op de grond in de slaapkamer.
Sjaals: In het kastje in mijn halletje.
Tassen: In de klerenkast.
Lipstick: Op mijn bureautje staan kleine ladekastjes van de Action waar ik mijn make-up in opberg. In één van die laatjes zitten lipsticks.
Boodschappentassen/shoppers: In het kastje in het halletje en de shoppers vouw ik op en doe ik dan tussen het kastje en de muur.
Afstandbediening(en) van de tv: Op een plankje in mijn salontafel.
Stofzuiger: Achter de wasmand in de slaapkamer.
Batterijen: Op een plankje in mijn salontafel.
Zonnebrillen: Ik heb maar één zonnebril en in de zomer zit die altijd in mijn tas en in de winter berg ik 'm ergens anders op. Laatje in de slaapkamer of zo.
Dvds: In de laatjes in het tv-meubel en op twee boekenplanken.
Pannen: In een keukenkastje.
Post die je nog moet verwerken: In een brievenbakje naast mijn bureau
Post die je verwerkt hebt: Indien belangrijk ruim ik het op in de juiste ordner, als het niet belangrijk is gaat het de prullenbak in.
Pakpapier: Naast boekenkast in de slaapkamer.
Thee- en handdoeken: In een keukenkastje.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In een keukenkastje.
Kabeltjes: In een doosje in de slaapkamer.
Vazen: Bovenop de boekenkast.
Servetjes: Op een servethoudertje die op een plank in de boekenkast staat.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat:Op een stoel in de slaapkamer.
Laatst aangepast door Sushi op vr 3 mei 2013 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Waar laat jij je....
Sleutels: in mijn tas
Externe harde schijf: die heb ik geen
Koffers: op de voorzolder in het schuine gedeelte, zeg maar
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: in het dressoir
Olijfolie: in een keukenkastje
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in een grote keukenlade
Wasrek: op de voorzolder
Parfum: in een kastje op de badkamer
Föhn: in een ladekastje op de slaapkamer
Schoenen: onder in de kledingkast en heel oude schoenen in de schuur
Sjaals: op de kapstok en in het ladekastje in de slaapkamer
Tassen: in een kastje in de hal
Lipstick: in een kastje in de badkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): die heb ik geen... mijn hobby's zijn lezen, koken, sporten, muziek luisteren
Boodschappentassen/shoppers: in de kast onder de trap
Afstandbediening(en) van de tv: op de salontafel
Stofzuiger: in de kast onder de trap
Batterijen: ook in de kast onder de trap
Zonnebrillen: in mijn handtas (ik heb er maar 1)
Dvds: in het tv-meubel
Pannen: in een grote keukenla
Post die je nog moet verwerken: in een postvakje in het dressoir
Post die je verwerkt hebt: in mappen op de werkkamer van mijn vriend
Pakpapier: in de kast onder de trap
Thee- en handdoeken: in een keukenkastje
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: in de kast onder de trap
Kabeltjes: in het dressoir
Vazen: in de kast onder de trap
Servetjes: in een keukenkastje
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: over een stoel in de slaapkamer of in de wasmand
Sleutels: in mijn tas
Externe harde schijf: die heb ik geen
Koffers: op de voorzolder in het schuine gedeelte, zeg maar
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: in het dressoir
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in een grote keukenlade
Wasrek: op de voorzolder
Parfum: in een kastje op de badkamer
Föhn: in een ladekastje op de slaapkamer
Schoenen: onder in de kledingkast en heel oude schoenen in de schuur
Sjaals: op de kapstok en in het ladekastje in de slaapkamer
Tassen: in een kastje in de hal
Lipstick: in een kastje in de badkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): die heb ik geen... mijn hobby's zijn lezen, koken, sporten, muziek luisteren
Boodschappentassen/shoppers: in de kast onder de trap
Afstandbediening(en) van de tv: op de salontafel
Stofzuiger: in de kast onder de trap
Batterijen: ook in de kast onder de trap
Zonnebrillen: in mijn handtas (ik heb er maar 1)
Dvds: in het tv-meubel
Pannen: in een grote keukenla
Post die je nog moet verwerken: in een postvakje in het dressoir
Post die je verwerkt hebt: in mappen op de werkkamer van mijn vriend
Pakpapier: in de kast onder de trap
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: in de kast onder de trap
Kabeltjes: in het dressoir
Vazen: in de kast onder de trap
Servetjes: in een keukenkastje
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: over een stoel in de slaapkamer of in de wasmand
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Waar laat jij je....
Sleutels: in de keukenla of mijn tas
Externe harde schijf: heb ik niet
Koffers: op zolder,achter het schot
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: prullenbak
Olijfolie: aanrecht
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in een blik op het aanrecht
Wasrek: op zolder
Parfum: in een kastje in de badkamer
Föhn: in een la in de badkamer
Schoenen: in de kledingkast of in de gang
Sjaals: in een mand op de kapstok of in de doos in m'n kast
Tassen: aan de kapstok of onderin de kledingkast
Lipstick: heb ik niet
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): in een mand naast de bank
Boodschappentassen/shoppers: aan een haak in de inloopkast
Afstandbediening(en) van de tv: naast de tv
Stofzuiger: inloopkast
Batterijen: keukenla of mandje in de inloopkast
Zonnebrillen: in de tas
Dvds: in een mandje in de inloopkast
Pannen: in de keuken
Post die je nog moet verwerken: op de keukentafel
Post die je verwerkt hebt: in een bakje in de inloopkast
Pakpapier: inloopkast
Thee- en handdoeken: in keukenkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: inloopkast, achterin op de grond
Kabeltjes: la van tvmeubel
Vazen: inloopkast of schuur
Servetjes: hebben we niet
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: op de grond of dressboy
[/quote]
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Waar laat jij je....
Sleutels: In een kastje in de gang.
Externe harde schijf: In de kluis.
Koffers:Op zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica:In ons kantoor.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Op het aanrecht.
Wasrek:Op zolder
Parfum: Onder de wastafel in de slaapkamer.
Föhn:Onder de wastafel in de slaapkamer.
Schoenen: Kast in de bijkeuken.
Sjaals:In de kledingkast.
Tassen: In de kledingkast.
Lipstick: Boven in een kastje van de wastafel
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): In mijn hobbykamer.
Boodschappentassen/shoppers:Kast in de bijkeuken.
Afstandbediening(en) van de tv: Boven in de boekenkast.
Stofzuiger: In de bijkeuken.
Batterijen: In de ons kantoor.
Zonnebrillen: Kastje in de hal.
Dvds: In de televisiekast.
Pannen: In een keukenkast.
Post die je nog moet verwerken: In de huisagenda.
Post die je verwerkt hebt: In een kastje op kantoor.
Pakpapier: Voorraadkast.
Thee- en handdoeken: In de kast bij de poetsdoekjes, handdoeken en baddoeken.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de voorraadkast.
Kabeltjes: Ergens in een kastje op kantoor.
Vazen: In de kelder.
Servetjes: In een ladekast. Die hieronder staat in de keuken. Daar bewaren wij het brood dat ontdooit is, de kruiden, plastic zakjes, servetten en al het andere in.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat:
Hier hebben wij er twee van op de slaapkamer staan. Omdat het niet paste om een dubbele te nemen. Onderin de ene liggen de poetsdoekjes, gastendoekjes, handdoeken en theedoeken. In de bovenste leg is 's nachts mijn kleren. Boven op de "mijne " staat de televisie. In die van mijn vriend ligt onderin de kleine handdoeken voor het douchen en in de middelste de grotere handdoeken en bovenin bewaart hij zijn kleren 's nachts.
Sleutels: In een kastje in de gang.
Externe harde schijf: In de kluis.
Koffers:Op zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica:In ons kantoor.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Op het aanrecht.
Wasrek:Op zolder
Parfum: Onder de wastafel in de slaapkamer.
Föhn:Onder de wastafel in de slaapkamer.
Schoenen: Kast in de bijkeuken.
Sjaals:In de kledingkast.
Tassen: In de kledingkast.
Lipstick: Boven in een kastje van de wastafel
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): In mijn hobbykamer.
Boodschappentassen/shoppers:Kast in de bijkeuken.
Afstandbediening(en) van de tv: Boven in de boekenkast.
Stofzuiger: In de bijkeuken.
Batterijen: In de ons kantoor.
Zonnebrillen: Kastje in de hal.
Dvds: In de televisiekast.
Pannen: In een keukenkast.
Post die je nog moet verwerken: In de huisagenda.
Post die je verwerkt hebt: In een kastje op kantoor.
Pakpapier: Voorraadkast.
Thee- en handdoeken: In de kast bij de poetsdoekjes, handdoeken en baddoeken.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de voorraadkast.
Kabeltjes: Ergens in een kastje op kantoor.
Vazen: In de kelder.
Servetjes: In een ladekast. Die hieronder staat in de keuken. Daar bewaren wij het brood dat ontdooit is, de kruiden, plastic zakjes, servetten en al het andere in.
Hier hebben wij er twee van op de slaapkamer staan. Omdat het niet paste om een dubbele te nemen. Onderin de ene liggen de poetsdoekjes, gastendoekjes, handdoeken en theedoeken. In de bovenste leg is 's nachts mijn kleren. Boven op de "mijne " staat de televisie. In die van mijn vriend ligt onderin de kleine handdoeken voor het douchen en in de middelste de grotere handdoeken en bovenin bewaart hij zijn kleren 's nachts.
Gast- Gast
Sleutels: In mijn broekzak. Anders (in een bakje) in de kast in de hal.
Externe harde schijf: Die staat volgens mij ergens bij de computer. Geen idee eigenlijk.
Koffers: In de inbouwkast in de extra kamer.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Dat bewaar ik lang niet allemaal. Wat ik bewaar ligt in het dressoir.
Olijfolie: In het rek in de keuken.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Deels in de keukenla, deels aan een haakje aan de muur.
Wasrek: In de extra kamer.
Parfum: Hoort in de la of op het kastje in de slaapkamer, maar staat in de kast in de hal.
Föhn: In de la in het kastje op de slaapkamer. Gebruik 'm nooit.
Schoenen: In een kastje in de extra kamer, in bakken die daarop staan en die ik aangehad had staan voor de kast of in de hal.
Sjaals: In de la in de kast in de hal.
Tassen: Onderin de kast in de hal. De tas die ik gebruik staat naast de bak.
Lipstick: Ergens in een bakje. Gebruik ik nooit.
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Ik heb geen hobby, haha.
Boodschappentassen/shoppers: In het rek in de keuken.
Afstandbediening(en) van de tv: Hebben een universele, die ligt op de salontafel/bank. De rest ergens in het tv meubel.
Stofzuiger: In de extra kamer.
Batterijen: In het dressoir.
Zonnebrillen: Goeie vraag! In de boekenkast volgens mij.
Dvds: In de dvd/cd kast.
Pannen: In het keukenkastje.
Post die je nog moet verwerken: Op de bank, haha.
Post die je verwerkt hebt: Op de bank of in een bak onder de salontafel. Uiteindelijk in een map oid of bij het oud papier.
Pakpapier: Op de boekenkast.
Thee- en handdoeken: In een keukenkastje
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Toch in de koelkast.
Kabeltjes: In de inbouwkast in de woonkamer. Vriend heeft het daar allemaal in plastic tassen ingestouwd.. Die van m'n telefoon ligt naast het bed.
Vazen: Op een keukenkastje.
Servetjes: In het dressoir.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op de grond voor de tv of op de tv in de slaapkamer (dat ding gebruiken we toch nooit).
Externe harde schijf: Die staat volgens mij ergens bij de computer. Geen idee eigenlijk.
Koffers: In de inbouwkast in de extra kamer.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Dat bewaar ik lang niet allemaal. Wat ik bewaar ligt in het dressoir.
Olijfolie: In het rek in de keuken.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Deels in de keukenla, deels aan een haakje aan de muur.
Wasrek: In de extra kamer.
Parfum: Hoort in de la of op het kastje in de slaapkamer, maar staat in de kast in de hal.
Föhn: In de la in het kastje op de slaapkamer. Gebruik 'm nooit.
Schoenen: In een kastje in de extra kamer, in bakken die daarop staan en die ik aangehad had staan voor de kast of in de hal.
Sjaals: In de la in de kast in de hal.
Tassen: Onderin de kast in de hal. De tas die ik gebruik staat naast de bak.
Lipstick: Ergens in een bakje. Gebruik ik nooit.
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Ik heb geen hobby, haha.
Boodschappentassen/shoppers: In het rek in de keuken.
Afstandbediening(en) van de tv: Hebben een universele, die ligt op de salontafel/bank. De rest ergens in het tv meubel.
Stofzuiger: In de extra kamer.
Batterijen: In het dressoir.
Zonnebrillen: Goeie vraag! In de boekenkast volgens mij.
Dvds: In de dvd/cd kast.
Pannen: In het keukenkastje.
Post die je nog moet verwerken: Op de bank, haha.
Post die je verwerkt hebt: Op de bank of in een bak onder de salontafel. Uiteindelijk in een map oid of bij het oud papier.
Pakpapier: Op de boekenkast.
Thee- en handdoeken: In een keukenkastje
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Toch in de koelkast.
Kabeltjes: In de inbouwkast in de woonkamer. Vriend heeft het daar allemaal in plastic tassen ingestouwd.. Die van m'n telefoon ligt naast het bed.
Vazen: Op een keukenkastje.
Servetjes: In het dressoir.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op de grond voor de tv of op de tv in de slaapkamer (dat ding gebruiken we toch nooit).
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Waar laat jij je....
Sleutels: Aan een sleutelhaakje in de gang.
Externe harde schijf: -
Koffers: Op de kast in het kleine kamertje.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In een kast.
Olijfolie: Op de afzuigkap.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: In een pot op de afzuigkap.
Wasrek: In het kleine kamertje.
Parfum: In een kast op de gang.
Föhn: In de badkamer.
Schoenen: In een schoenenkast in het kamertje.
Sjaals: In een kast.
Tassen: In een kast.
Lipstick: -
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt):-
Boodschappentassen/shoppers: In de meterkast en in de auto.
Afstandbediening(en) van de tv: Op de salontafel.
Stofzuiger: In de gangkast.
Batterijen: In de dressior.
Zonnebrillen: In de auto, lades, kasten.
Dvds: In de tv kast.
Pannen: In de keukenkast.
Post die je nog moet verwerken: In een postbak.
Post die je verwerkt hebt: In mappen.
Pakpapier: In de kast.
Thee- en handdoeken: In een keukenkast.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de dressior.
Kabeltjes: In de dressior.
Vazen: In de dressior.
Servetjes: -
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op een hanger in de badkamer.
Sleutels: Aan een sleutelhaakje in de gang.
Koffers: Op de kast in het kleine kamertje.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In een kast.
Olijfolie: Op de afzuigkap.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: In een pot op de afzuigkap.
Wasrek: In het kleine kamertje.
Parfum: In een kast op de gang.
Föhn: In de badkamer.
Schoenen: In een schoenenkast in het kamertje.
Sjaals: In een kast.
Tassen: In een kast.
Lipstick: -
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt):-
Boodschappentassen/shoppers: In de meterkast en in de auto.
Afstandbediening(en) van de tv: Op de salontafel.
Stofzuiger: In de gangkast.
Batterijen: In de dressior.
Zonnebrillen: In de auto, lades, kasten.
Dvds: In de tv kast.
Pannen: In de keukenkast.
Post die je nog moet verwerken: In een postbak.
Post die je verwerkt hebt: In mappen.
Pakpapier: In de kast.
Thee- en handdoeken: In een keukenkast.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de dressior.
Kabeltjes: In de dressior.
Vazen: In de dressior.
Servetjes: -
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op een hanger in de badkamer.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Sleutels: In het sleutelkastje in de gang
Externe harde schijf: In de la van de salontafel
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In de la van dressoir en boven op studeerkamer
Olijfolie: Keukenkastje
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Keukenla
Wasrek: Bijkeuken
Parfum: Badkamerkastje en extra laadje op slaapkamer
Föhn: Een la in de kast
Schoenen: In de kast, en schoenen die ik veel draag beneden in de hal
Tassen: In een speciale bak
Lipstick: Beautycase in badkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): La van bureau
Boodschappentassen/shoppers: Bijkeuken
Afstandbediening(en) van de tv: Op salontafel, of in de la
Stofzuiger: Bijkeukenkast
Batterijen: Dressoirla
Zonnebrillen: In beide auto's 1, in tas 1 en de rest in bureaula
Dvds: Los dvdkastje en tv dressoir
Pannen: Keukenla
Post die je nog moet verwerken: Op een hoop in een krantenbak
Post die je verwerkt hebt: In een map op computerkamer
Pakpapier: Bureaula
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Op de bijkeukenkast
Kabeltjes: Dressoir of bureaula
Vazen: op de bijkeukenkast
Servetjes: Keukenkastje
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op een stoel in de kast
Externe harde schijf: In de la van de salontafel
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In de la van dressoir en boven op studeerkamer
Wasrek: Bijkeuken
Parfum: Badkamerkastje en extra laadje op slaapkamer
Föhn: Een la in de kast
Schoenen: In de kast, en schoenen die ik veel draag beneden in de hal
Tassen: In een speciale bak
Lipstick: Beautycase in badkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): La van bureau
Boodschappentassen/shoppers: Bijkeuken
Afstandbediening(en) van de tv: Op salontafel, of in de la
Stofzuiger: Bijkeukenkast
Batterijen: Dressoirla
Zonnebrillen: In beide auto's 1, in tas 1 en de rest in bureaula
Dvds: Los dvdkastje en tv dressoir
Pannen: Keukenla
Post die je nog moet verwerken: Op een hoop in een krantenbak
Post die je verwerkt hebt: In een map op computerkamer
Pakpapier: Bureaula
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Op de bijkeukenkast
Kabeltjes: Dressoir of bureaula
Vazen: op de bijkeukenkast
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op een stoel in de kast
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Sleutels: In een sleutelkastje in de gang
Koffers: Langs onze kledingkast
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In een kast of ladekast op de slaapkamer
Olijfolie: Langs mijn gasstel
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: In een Blond Amsterdam pollepelpot langs het gasstel
Wasrek: Op onze slaapkamer en in de zomer op het balkon
Parfum: In de badkamer op een plank
Föhn: In een keukenkastje
Schoenen: In m'n kledingkast
Tassen: In een la in de kledingkast en de kapstok
Lipstick: In een Oilily make-up tasje in een la in het dressoir
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Ik schilder wel eens en daar heb ik een speciale kist voor die in de berging staat
Boodschappentassen/shoppers: In een keukenlade
Afstandbediening(en) van de tv: Achter de kussens op de bank of in de tv meubel
Stofzuiger: In de berging
Batterijen: In een keukenlade
Zonnebrillen: In de auto en op het sleutelkastje
Dvds: In een kast
Pannen: In een keukenlade
Post die je nog moet verwerken: Op een kastje in de gang of fruitschaal
Post die je verwerkt hebt: In van die houten magazine bakken
Pakpapier: Achter de verwarming haha
Thee- en handdoeken: In een keukenkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In het dressoir
Kabeltjes: In het dressior
Vazen: In de berging in een kast
Servetjes: keukenkast
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op het babybadje van S. Die staat op een standaard en hij heeft er al een jaar niet meer ingezeten maar ik vind het zo wel handig haha
Koffers: Langs onze kledingkast
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In een kast of ladekast op de slaapkamer
Olijfolie: Langs mijn gasstel
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: In een Blond Amsterdam pollepelpot langs het gasstel
Wasrek: Op onze slaapkamer en in de zomer op het balkon
Parfum: In de badkamer op een plank
Föhn: In een keukenkastje
Schoenen: In m'n kledingkast
Tassen: In een la in de kledingkast en de kapstok
Lipstick: In een Oilily make-up tasje in een la in het dressoir
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Ik schilder wel eens en daar heb ik een speciale kist voor die in de berging staat
Boodschappentassen/shoppers: In een keukenlade
Afstandbediening(en) van de tv: Achter de kussens op de bank of in de tv meubel
Stofzuiger: In de berging
Batterijen: In een keukenlade
Zonnebrillen: In de auto en op het sleutelkastje
Dvds: In een kast
Pannen: In een keukenlade
Post die je nog moet verwerken: Op een kastje in de gang of fruitschaal
Post die je verwerkt hebt: In van die houten magazine bakken
Pakpapier: Achter de verwarming haha
Thee- en handdoeken: In een keukenkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In het dressoir
Kabeltjes: In het dressior
Vazen: In de berging in een kast
Servetjes: keukenkast
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op het babybadje van S. Die staat op een standaard en hij heeft er al een jaar niet meer ingezeten maar ik vind het zo wel handig haha
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Waar laat jij je....
Sleutels: in de kast in de woonkamer
Externe harde schijf: we hebben er eentje in de kluis liggen, en eentje in de kast bij het fototoestel
Koffers: op zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: ik heb op zolder een ladenkast en één lade ligt vol met zulke spullen
Olijfolie: op het aanrecht
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: het past allemaal in een lade in de keuken
Parfum: in de badkamer
Föhn: in mijn nachtkastje
Schoenen: in de bijkeuken heb ik een plank met schoenen, maar ik heb onder de stoel in mijn slaapkamer ook een heleboel schoenen liggen
Sjaals: in een mandje in mijn kledingkast
Tassen: in de bijkeuken
Lipstick: in de badkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): ik heb een klein kastje met knutselspullen op zolder staan
Boodschappentassen/shoppers: in de garage
Afstandbediening(en) van de tv: op de leuning van de bank
Stofzuiger: in de trapkast
Batterijen: op de computerkamer
Zonnebrillen: in een lade in de woonkamer
Dvds: in de tvkast
Pannen: in een keukenlade
Post die je nog moet verwerken: op de computerkamer
Post die je verwerkt hebt: in een map (tenminste, dat is de bedoeling, nu ligt er een stapel naast de mappen)
Pakpapier: in de trapkast
Thee- en handdoeken: in de bijkeuken
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: in de bijkeuken
Kabeltjes: bij de fotocamera/videocamera
Vazen: in de trapkast
Servetjes: in de bijkeuken
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: ik heb een stoel naast mijn bed staan en daar gooi ik alles op.
Sleutels: in de kast in de woonkamer
Externe harde schijf: we hebben er eentje in de kluis liggen, en eentje in de kast bij het fototoestel
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: ik heb op zolder een ladenkast en één lade ligt vol met zulke spullen
Olijfolie: op het aanrecht
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: het past allemaal in een lade in de keuken
Parfum: in de badkamer
Föhn: in mijn nachtkastje
Schoenen: in de bijkeuken heb ik een plank met schoenen, maar ik heb onder de stoel in mijn slaapkamer ook een heleboel schoenen liggen
Sjaals: in een mandje in mijn kledingkast
Tassen: in de bijkeuken
Lipstick: in de badkamer
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): ik heb een klein kastje met knutselspullen op zolder staan
Boodschappentassen/shoppers: in de garage
Afstandbediening(en) van de tv: op de leuning van de bank
Stofzuiger: in de trapkast
Batterijen: op de computerkamer
Zonnebrillen: in een lade in de woonkamer
Dvds: in de tvkast
Pannen: in een keukenlade
Post die je nog moet verwerken: op de computerkamer
Post die je verwerkt hebt: in een map (tenminste, dat is de bedoeling, nu ligt er een stapel naast de mappen)
Pakpapier: in de trapkast
Thee- en handdoeken: in de bijkeuken
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: in de bijkeuken
Kabeltjes: bij de fotocamera/videocamera
Vazen: in de trapkast
Servetjes: in de bijkeuken
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: ik heb een stoel naast mijn bed staan en daar gooi ik alles op.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Sleutels:
In de deur en anders op het plankje naast de deur
Externe harde schijf:
Euhm..die heb ik niet
Koffers:
In de rommelkamer
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica:
In mijn studeerkamer
Olijfolie:
Dat staat bij ons bij de koffie, suiker, thee etc...
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei:
In een keukenla..
Wasrek:
Heb ik niet
Parfum:
In de badkamer
Föhn:
In de la in de badkamer of anders op de wastafel..
Schoenen:
De helft staat in de kast en de andere helft staat op de rommelkamer
Sjaals:
In een mand
Tassen:
Op mijn studeerkamer aan de spiegel en/of op de grond
Lipstick:
In mijn beautymand (spullen die ik weinig gebruik)
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt):
Meestal in mijn studeerkamer
Boodschappentassen/shoppers:
In de kelder
Afstandbediening(en) van de tv:
Op de tafel of op de bank
Stofzuiger:
Deze staat in de kelder
Batterijen:
In de keukenla
Zonnebrillen:
Overal en nergens
Dvds:
In de buffetkast
Pannen:
In de keukenkastjes
Post die je nog moet verwerken:
Op de eettafel/salontafel
Post die je verwerkt hebt:
In een map
Pakpapier:
Nvt
Thee- en handdoeken:
In de keukenla
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan:
In de kelder
Kabeltjes:
Nvt
Vazen:
Keukenkastje..
Servetjes:
Nvt
Op de wasmand..altijd
In de deur en anders op het plankje naast de deur
Externe harde schijf:
Euhm..die heb ik niet
Koffers:
In de rommelkamer
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica:
In mijn studeerkamer
Olijfolie:
Dat staat bij ons bij de koffie, suiker, thee etc...
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei:
In een keukenla..
Wasrek:
Heb ik niet
Parfum:
In de badkamer
Föhn:
In de la in de badkamer of anders op de wastafel..
Schoenen:
De helft staat in de kast en de andere helft staat op de rommelkamer
Sjaals:
In een mand
Tassen:
Op mijn studeerkamer aan de spiegel en/of op de grond
Lipstick:
In mijn beautymand (spullen die ik weinig gebruik)
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt):
Meestal in mijn studeerkamer
Boodschappentassen/shoppers:
In de kelder
Afstandbediening(en) van de tv:
Op de tafel of op de bank
Stofzuiger:
Deze staat in de kelder
Batterijen:
In de keukenla
Zonnebrillen:
Overal en nergens
Dvds:
In de buffetkast
Pannen:
In de keukenkastjes
Post die je nog moet verwerken:
Op de eettafel/salontafel
Post die je verwerkt hebt:
In een map
Pakpapier:
Nvt
Thee- en handdoeken:
In de keukenla
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan:
In de kelder
Kabeltjes:
Nvt
Vazen:
Keukenkastje..
Servetjes:
Nvt
Op de wasmand..altijd
Tjikkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 03-04-13
Sleutels: In de la van het kastje in de gang
Externe harde schijf: La van het bureau
Koffers: In de kelder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In de middelste la van het kastje in de gang
Olijfolie: In het keukenkastje, bij de pannen
Wasrek: In de 'waskamer' Als er geen was is staat die ingeklapt achter de kast
Parfum: In de la van het kastje in de slaapkamer
Föhn: In dezelfde la als parfum
Schoenen: In de gangkast
Sjaals: In de winter in de gangkast, in de zomer in de onderste la van het kastje in de gang
Tassen: Bij de sjaals
Lipstick: In mijn make-up tasje
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Boeken in de kast in de 'waskamer' of in nachtkastje
Boodschappentassen/shoppers: In de gangkast
Afstandbediening(en) van de tv: Op de leuning van de bank
Stofzuiger: Onder het bureau (we zitten nooit aan dat bureau)
Batterijen: Bovenste la van de kast in de gang
Zonnebrillen: In mijn tas
Dvds: In de tv-kast
Pannen: In de keukenkast
Post die je nog moet verwerken: Staat op tafel een bakje met lettres erop dus daar doe ik het altijd in
Post die je verwerkt hebt: In de mappen
Pakpapier: Boven in de vaste kast
Thee- en handdoeken: In de kledingkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Kast in de woonkamer
Kabeltjes: Speciaal bakje voor in de kast
Vazen: In de tv-kast en in een andere kast in de woonkamer
Servetjes: In de kast in de woonkamer
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: In de wasmand of op de poef op de slaapkamer
Externe harde schijf: La van het bureau
Koffers: In de kelder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In de middelste la van het kastje in de gang
Olijfolie: In het keukenkastje, bij de pannen
Wasrek: In de 'waskamer' Als er geen was is staat die ingeklapt achter de kast
Parfum: In de la van het kastje in de slaapkamer
Föhn: In dezelfde la als parfum
Schoenen: In de gangkast
Sjaals: In de winter in de gangkast, in de zomer in de onderste la van het kastje in de gang
Tassen: Bij de sjaals
Lipstick: In mijn make-up tasje
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Boeken in de kast in de 'waskamer' of in nachtkastje
Boodschappentassen/shoppers: In de gangkast
Afstandbediening(en) van de tv: Op de leuning van de bank
Stofzuiger: Onder het bureau (we zitten nooit aan dat bureau)
Batterijen: Bovenste la van de kast in de gang
Zonnebrillen: In mijn tas
Dvds: In de tv-kast
Pannen: In de keukenkast
Post die je nog moet verwerken: Staat op tafel een bakje met lettres erop dus daar doe ik het altijd in
Post die je verwerkt hebt: In de mappen
Pakpapier: Boven in de vaste kast
Thee- en handdoeken: In de kledingkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Kast in de woonkamer
Kabeltjes: Speciaal bakje voor in de kast
Vazen: In de tv-kast en in een andere kast in de woonkamer
Servetjes: In de kast in de woonkamer
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: In de wasmand of op de poef op de slaapkamer
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Waar laat jij je....
Sleutels: in een keukenla of mijn tas
Externe harde schijf: Naast de computer
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: gooi ik zoveel mogelijk weg
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in zo;n speciale pot
Wasrek: in het gootsteenkastje
Parfum: in mijn kast
Föhn: in mijn kast
Schoenen: in mijn kast
Sjaals: die wrot ik allemaal in een la in de gang
Tassen: heb ik een speciale bak voor
Lipstick: badkamerkastje
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): de inloopkast
Boodschappentassen/shoppers: de vaatwasser ( die is kapot en er moet een nieuwe komen maar nu duw ik er dus tassen in...)
Afstandbediening(en) van de tv: op het tv meubel
Stofzuiger: onder de kast
Batterijen: in het dressoir
Zonnebrillen: in de kast
Dvds: in het t meubel
Pannen: de de keukenkastjes
Post die je nog moet verwerken: heb ik zo'n speciaal laatje voor
Post die je verwerkt hebt: daar gaat het mis, dat mik ik altijd in de inbouwkast op een stapel...man wordt gek van mijn administratie...
Pakpapier: in het dressoir
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: ergens waar R niet bij kan
Kabeltjes: in een speciaal bakje, tenminste dat is het uitgangspunt
Vazen: in de schuur
Servetjes: in het dressoir
in de wasmand
[/quote]
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Sleutels: In mijn sleutelkastje in de gang
Externe harde schijf: In een la van mijn dressoir
Koffers: In mijn berging
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In mijn dressoir
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Op het aanrecht in een mooie pot
Wasrek: In een inbouwkast.
Parfum: Badkamerkast
Föhn: Badkamermeubel in een la
Schoenen: In mijn kledingkast onderin gestapeld
Sjaals: In een mand in de gang
Tassen: Tussen 2 kasten in
Lipstick: Make-up tas
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Dressoir kast
Boodschappentassen/shoppers: Tussen 2 kasten in
Afstandbediening(en) van de tv: In de salontafel in een laatje.
Stofzuiger: Inbouwkast waar ook de wasmachine staat.
Batterijen: Laatje van sidetable.
Zonnebrillen: Ik heb er maar 1 en die ligt in de auto.
Dvds: Dvd kast.
Pannen: Keukenkastjes
Post die je nog moet verwerken: Eettafel, maar dat ligt er meestal maar een dag, max. 2 dagen.
Post die je verwerkt hebt: In een map
Pakpapier: Dressoir
Thee- en handdoeken: Badkamerlade.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Keukenkast.
Kabeltjes: Dressoir
Vazen: Keukenkastje bovenin.
Servetjes: Heb ik niet.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: In de was of anders weer opgevouwen in mijn kast als ik het nog een keer aan kan.
Externe harde schijf: In een la van mijn dressoir
Koffers: In mijn berging
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: In mijn dressoir
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: Op het aanrecht in een mooie pot
Wasrek: In een inbouwkast.
Parfum: Badkamerkast
Föhn: Badkamermeubel in een la
Schoenen: In mijn kledingkast onderin gestapeld
Sjaals: In een mand in de gang
Tassen: Tussen 2 kasten in
Lipstick: Make-up tas
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Dressoir kast
Boodschappentassen/shoppers: Tussen 2 kasten in
Afstandbediening(en) van de tv: In de salontafel in een laatje.
Stofzuiger: Inbouwkast waar ook de wasmachine staat.
Batterijen: Laatje van sidetable.
Zonnebrillen: Ik heb er maar 1 en die ligt in de auto.
Dvds: Dvd kast.
Pannen: Keukenkastjes
Post die je nog moet verwerken: Eettafel, maar dat ligt er meestal maar een dag, max. 2 dagen.
Post die je verwerkt hebt: In een map
Pakpapier: Dressoir
Thee- en handdoeken: Badkamerlade.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Keukenkast.
Kabeltjes: Dressoir
Vazen: Keukenkastje bovenin.
Servetjes: Heb ik niet.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: In de was of anders weer opgevouwen in mijn kast als ik het nog een keer aan kan.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Sleutels: Op de kast naast de lamp in de woonkamer of mijn jaszak
Externe harde schijf: Achter de tv op het kastje
Koffers: Hebben we niet
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Dozen bewaar ik meestal niet of de eerste maanden in de woonkamerkast, handleidingen in een doos bij elkaar
Olijfolie: Kelderkast (past net niet in het keukenkastje)
Wasrek: In de slaapkamer naast de kast of uitgevouwen voor de kast
Parfum: In een mandje in de woonkamerkast
Föhn: Aan de kapstok in de kelderkast
Schoenen: Onder het bed en het paar dat ik die dag gedragen heb ook wel eens onder de salontafel
Sjaals: In een mandje op de gangkast
Tassen: Plastic tassen in een houder in de kelder, handtassen onder in de kledingkast en nu in een doos bij mijn schoonouders in de schuur
Lipstick: In het badkamerkastje en eentje in mijn handtas
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Woonkamerkast
Boodschappentassen/shoppers: Kelderkast, naast de droger of achter in de auto
Afstandbediening(en) van de tv: Naast de tv, op de salontafel of ergens daar in de buurt
Stofzuiger: Kelderkast
Batterijen: Volle in de woonkamerkast in een mandje. Lege in een plastic zakje in de keukenla
Zonnebrillen: In mn auto
Dvds: 1 grote la onder de tv, in een mandje in de woonkamerkast (kinder) en een doos vol bij schoonouders
Post die je nog moet verwerken: Op de hoek van de eettafel of in het Brievenbakje
Post die je verwerkt hebt: In een mand in de kast
Pakpapier: In de woonkamerkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de kelderkast
Kabeltjes: In een mandje in de woonkamerkast
Vazen: op de keukenkastjes
Servetjes: In de kelderkast
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op een stoel in de woonkamer of de wasmand
Externe harde schijf: Achter de tv op het kastje
Koffers: Hebben we niet
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Dozen bewaar ik meestal niet of de eerste maanden in de woonkamerkast, handleidingen in een doos bij elkaar
Olijfolie: Kelderkast (past net niet in het keukenkastje)
Wasrek: In de slaapkamer naast de kast of uitgevouwen voor de kast
Parfum: In een mandje in de woonkamerkast
Föhn: Aan de kapstok in de kelderkast
Schoenen: Onder het bed en het paar dat ik die dag gedragen heb ook wel eens onder de salontafel
Sjaals: In een mandje op de gangkast
Tassen: Plastic tassen in een houder in de kelder, handtassen onder in de kledingkast en nu in een doos bij mijn schoonouders in de schuur
Lipstick: In het badkamerkastje en eentje in mijn handtas
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Woonkamerkast
Boodschappentassen/shoppers: Kelderkast, naast de droger of achter in de auto
Afstandbediening(en) van de tv: Naast de tv, op de salontafel of ergens daar in de buurt
Stofzuiger: Kelderkast
Batterijen: Volle in de woonkamerkast in een mandje. Lege in een plastic zakje in de keukenla
Zonnebrillen: In mn auto
Dvds: 1 grote la onder de tv, in een mandje in de woonkamerkast (kinder) en een doos vol bij schoonouders
Post die je nog moet verwerken: Op de hoek van de eettafel of in het Brievenbakje
Post die je verwerkt hebt: In een mand in de kast
Pakpapier: In de woonkamerkast
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: In de kelderkast
Kabeltjes: In een mandje in de woonkamerkast
Vazen: op de keukenkastjes
Servetjes: In de kelderkast
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Op een stoel in de woonkamer of de wasmand
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Sleutels: Sleutelkastje
Koffers: In de box beneden
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Allemaal weg gegooid.
Wasrek: Altijd ingeklapt naast het bureau
Parfum: Badkamermeubel
Föhn: Kast in berging
Schoenen: Onder de kapstok + kast in berging
Sjaals: Kapstok + kledingkast
Tassen: Kapstok + haken in berging
Lipstick: Nvt
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Nvt
Boodschappentassen/shoppers: Haken in berging
Afstandbediening(en) van de tv: Tv meubel
Stofzuiger: Kast in berging
Batterijen: Lade boekenkast
Zonnebrillen: Boekenkast (heb er maar 1)
Dvds: Tv meubel
Pannen: Speciaak kastje in keuken
Post die je nog moet verwerken: Multomap
Post die je verwerkt hebt: Multomap
Pakpapier: Kast in berging
Thee- en handdoeken: Lade in keuken
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Nvt
Kabeltjes: Lade in boekenkast
Vazen: Keukenkastje
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Kachelombouw
Koffers: In de box beneden
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Allemaal weg gegooid.
Wasrek: Altijd ingeklapt naast het bureau
Parfum: Badkamermeubel
Föhn: Kast in berging
Schoenen: Onder de kapstok + kast in berging
Sjaals: Kapstok + kledingkast
Tassen: Kapstok + haken in berging
Lipstick: Nvt
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): Nvt
Boodschappentassen/shoppers: Haken in berging
Afstandbediening(en) van de tv: Tv meubel
Stofzuiger: Kast in berging
Batterijen: Lade boekenkast
Zonnebrillen: Boekenkast (heb er maar 1)
Dvds: Tv meubel
Pannen: Speciaak kastje in keuken
Post die je nog moet verwerken: Multomap
Post die je verwerkt hebt: Multomap
Pakpapier: Kast in berging
Thee- en handdoeken: Lade in keuken
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: Nvt
Kabeltjes: Lade in boekenkast
Vazen: Keukenkastje
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: Kachelombouw
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Sleutels: in mijn jaszak of mijn tas.
Externe harde schijf: in het dressoirkastje
Koffers: die hebben we niet, grote tassen staan op zolder achter de schuine kant.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Eeuhm goede vraag, volgens mij liggen die in het kleine kastje op zolder.
Olijfolie: Op het plankje tussen de keukenkastjes in.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in de keukenla, hetgeen dat echt te groot is, ligt in de la onder de oven.
Wasrek: boven op zolder bij de droger.
Parfum: in het badkamerkastje en degene die ik op dat moment gebruik op het plankje in de badkamer.
Föhn: in het badkamerkastje
Schoenen: in mijn kledingkamer
Sjaals: ook in mijn kledingkamer of aan de kapstok.
Tassen: degene die ik gebruik ligt altijd ergens in de woonkamer (meestal op een stoel of op de bank) en de anderen liggen in de meterkast.
Lipstick: dat gebruik ik vrijwel nooit daarom ligt het ook boven in een laatje in de badkamer.
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): beneden in een laatje van het dressoir of de "extra" keukenkast.
Boodschappentassen/shoppers: in de meterskast en één in de voorraadkast voor de lege flessen.
Afstandbediening(en) van de tv: op de salontafel.
Stofzuiger: in de voorraadkast
Batterijen: in het bovenste laatje van het dressoir
Zonnebrillen: overal en nergens (in mijn tas, in de auto, op tafel, bij mijn vader, boven "ergens", echt overal en nergens, ik ben die dingen ook altijd kwijt)
Dvds: boven in een kastje op zolder.
Pannen: in een keukenkastje in de onderste rij.
Post die je nog moet verwerken: op de salontafel of op tafel, zodat ik het niet vergeet.
Post die je verwerkt hebt: in de "adminstratie" kast op zolder.
Pakpapier: achterin de voorraadkast.
Thee- en handdoeken: in de "extra" kast in de keuken.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: in de voorraadkast.
Kabeltjes: in de meterkast en op zolder in een kastje.
Vazen: op zolder in het washok.
Servetjes: in de keukenla.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: aan het haakje in de douche of in de wasmand in de douche.
Externe harde schijf: in het dressoirkastje
Koffers: die hebben we niet, grote tassen staan op zolder achter de schuine kant.
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: Eeuhm goede vraag, volgens mij liggen die in het kleine kastje op zolder.
Olijfolie: Op het plankje tussen de keukenkastjes in.
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in de keukenla, hetgeen dat echt te groot is, ligt in de la onder de oven.
Wasrek: boven op zolder bij de droger.
Parfum: in het badkamerkastje en degene die ik op dat moment gebruik op het plankje in de badkamer.
Föhn: in het badkamerkastje
Schoenen: in mijn kledingkamer
Sjaals: ook in mijn kledingkamer of aan de kapstok.
Tassen: degene die ik gebruik ligt altijd ergens in de woonkamer (meestal op een stoel of op de bank) en de anderen liggen in de meterkast.
Lipstick: dat gebruik ik vrijwel nooit daarom ligt het ook boven in een laatje in de badkamer.
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): beneden in een laatje van het dressoir of de "extra" keukenkast.
Boodschappentassen/shoppers: in de meterskast en één in de voorraadkast voor de lege flessen.
Afstandbediening(en) van de tv: op de salontafel.
Stofzuiger: in de voorraadkast
Batterijen: in het bovenste laatje van het dressoir
Zonnebrillen: overal en nergens (in mijn tas, in de auto, op tafel, bij mijn vader, boven "ergens", echt overal en nergens, ik ben die dingen ook altijd kwijt)
Dvds: boven in een kastje op zolder.
Pannen: in een keukenkastje in de onderste rij.
Post die je nog moet verwerken: op de salontafel of op tafel, zodat ik het niet vergeet.
Post die je verwerkt hebt: in de "adminstratie" kast op zolder.
Pakpapier: achterin de voorraadkast.
Thee- en handdoeken: in de "extra" kast in de keuken.
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: in de voorraadkast.
Kabeltjes: in de meterkast en op zolder in een kastje.
Vazen: op zolder in het washok.
Servetjes: in de keukenla.
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat: aan het haakje in de douche of in de wasmand in de douche.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Waar laat jij je....
Sleutels: in m'n tas
Koffers: bij mijn vader op zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: in kast 1
Olijfolie: op plankje in keuken
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in een grote pot op het aanrecht
Wasrek: in het washok
Parfum: badkamer
Föhn: heb ik niet
Schoenen: onder in kledingkast
Sjaals: mand op gang
Tassen: kast op logeerkamer
Lipstick: bij mijn sieradenkastje
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): kast 1
Boodschappentassen/shoppers: in de achterbak van m'n auto
Stofzuiger: kelderkast
Batterijen: kast 1
Zonnebrillen: 1 in m'n tas en 1 in de auto
Dvds: in la van tv meubel
Pannen: keukenkast
Post die je nog moet verwerken: mand op tafel
Post die je verwerkt hebt. In de bijbehorende map
Pakpapier: kast 1
Thee- en handdoeken: keukenkasten
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: kast 1
Kabeltjes: tv meubel
Vazen: kast 1
Servetjes: kast 1
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat. Kledingrek op slaapkamer
Sleutels: in m'n tas
Koffers: bij mijn vader op zolder
Doosjes en papieren van mobiele telefoons/camera's/andere elektronica: in kast 1
Olijfolie: op plankje in keuken
Soeplepel, spatel en ander groot keukengerei: in een grote pot op het aanrecht
Wasrek: in het washok
Parfum: badkamer
Föhn: heb ik niet
Schoenen: onder in kledingkast
Sjaals: mand op gang
Tassen: kast op logeerkamer
Lipstick: bij mijn sieradenkastje
Spullen die met je hobby te maken hebben (bijv instrument, haakspulletjes, fotografiegerei, als je iets hebt): kast 1
Boodschappentassen/shoppers: in de achterbak van m'n auto
Stofzuiger: kelderkast
Batterijen: kast 1
Zonnebrillen: 1 in m'n tas en 1 in de auto
Dvds: in la van tv meubel
Pannen: keukenkast
Post die je nog moet verwerken: mand op tafel
Post die je verwerkt hebt. In de bijbehorende map
Pakpapier: kast 1
Thee- en handdoeken: keukenkasten
Alcoholische dranken die niet koud hoeven te staan: kast 1
Kabeltjes: tv meubel
Vazen: kast 1
Servetjes: kast 1
En tot slot, je kleding als je naar bed gaat. Kledingrek op slaapkamer
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar laat je de kerstboom?
» Pfff waar laat ik het allemaal??
» nav kind bij bevalling, waar laat je de kinderen
» Dingen waar je pas heel laat achter kwam
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Pfff waar laat ik het allemaal??
» nav kind bij bevalling, waar laat je de kinderen
» Dingen waar je pas heel laat achter kwam
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: