Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff waar laat ik het allemaal??

+7
sheila123
kwak
PapillonRose
Liadan
Jasmine
Coco
-Ieniemienie-
11 plaatsers

Ga naar beneden

Pfff waar laat ik het allemaal?? Empty Pfff waar laat ik het allemaal??

Bericht  -Ieniemienie- ma 7 mei 2012 - 4:12

Oke dit probleem hebben vast meer mama's..
Het hele huis puilt hier uit van speelgoed haha!
We hebben een speelhoekje maar daar past het dus niet allemaal in.
Hoe doen jullie dat? Hoe blijft jullie speelhoekje netjes?
En hoe ziet jullie speelhoekje er uit (Foto;s??)? Misschien kan ik daar tips vandaan halen Very Happy.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff waar laat ik het allemaal?? Empty Re: Pfff waar laat ik het allemaal??

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:15

Ik heb een deel in het dressoir staan, een deel in haar speelgoedbankje, een deel op haar slaapkamer in een kist en waar ze nog te klein is om mee te spelen (veel gekregen speelgoed) staat op zolder.

Gast
Gast

Bericht  Coco ma 7 mei 2012 - 4:18

Bij ons staat de trappenkast vol met speelgoed en op zolder nog een kist waar ik soms mee wissel met iets van beneden. Als ze in bed liggen is er geen spoor van speelgoed meer te bekennen. Heerlijk. Dat was in ons vorige huis wel anders, daar stond alles in de speelhoek. Maar dat past nu niet meer in de woonkamer, gelukkig. Heb trouwens ook in de tuin 2 grote rolmanden met speelgoed staan wat niet meer in de trappenkast paste. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Jasmine ma 7 mei 2012 - 4:21

Heb het hier opgelost door een grote rieten (was)mand neer te zetten met alle losse speeltjes als ballen, poppen, knuffels etc.

Pfff waar laat ik het allemaal?? Witte mand met deksel smal model L 600
Dit idee zeg maar.

Voor de rest hebben we zo'n IKEA-kast met die gekleurde bakken voor alle duplo, little people poppetjes, blokken etc.

En we wisselen speelgoed af. We hebben niet altijd alles beneden in de speelhoek staan. Zo af en toe haal ik wat weg en zet ik dat boven weg en zet ik er iets van boven voor terug.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Liadan ma 7 mei 2012 - 4:48

Wij hebben een trofastkast (ikea) beneden in de woonkamer staan en eentje op de kamer van Kian, allebei vol met speelgoed. Op Yara's kamer staat ook nog een deel van haar speelgoed en we hebben nog een deel op zolder staan. Ik wissel dan af en toe de bakken die op zolder en op de kamer van Kian staan af met de bakken van beneden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PapillonRose ma 7 mei 2012 - 6:31

Hier heb ik het speelgoed overal en nergens.. Een deel in een speelgoedkist van Ikea, daar kan ze zelf in rommelen. Dan op een kleed haar tafeltje en stoeltjes, en haar Little People. Haar boekjes in het dressoir en nog wat speelgoed in een mand. En wat dingetjes in haar tentje op haar kamertje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:35

Haha heel herkenbaar (en ik heb er maar 1)

In de bakken op de onderste plank van deze kast ligt al J's speelgoed. Elke bak zijn eigen thema: thomasbaan/auto's/puzzels/'overig' (haha hoezo neuroot). En in het dressoir in de keuken liggen de grote dingen die hier niet inpassen. In het hoekje zie je nog net zijn stoeltje staan.

Pfff waar laat ik het allemaal?? 261230_143644682378230_100001980986982_294499_3068423_n

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 6:39

D. had eerst een dekenkist voor al haar speelgoed, die werd te klein.
nu ligt al haar speelgoed in bakken en die staan in de voorraad kast die nu speelgoed kast is.
ze heeft 2 bakken little peolpe, bak duplo, bak met knutselspullen, bak met overig.
in de huiskamer staat een tafeltje met 2 stoeltjes met daarop haar puzzels, een kralenbaan.
en ook staat haar "rokers stoeltje" in de huiskamer met 2 mandjes met boekjes en 1 met overige speelgoed.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  sheila123 ma 7 mei 2012 - 6:51

Oh... Dat speelgoed hahaha! Het is ook overal het zelfde Wink hier een gedeelte in de boekenkast (onderste gedeelte staat een mand in met wat klein speelgoed en plank erboven staan de boekjes van de meiden.)

In de voorraadkast staat een grote curvebak met duplo en een knutselbak met stiften,papier enz.

Dan hebben we de box nog in huis staan wat momenteel een stortplaats voor het speelgoed is maar die gaat binnen nu en 2 maanden weg en daar komt een trofast kast van Ikea met bakken en het tafeltje en 2 stoeltjes (die hebben we nu naast de box staan) ik hoop ik het wat overzichtelijker op te kunnen ruimen tegen die tijd haha!

Laatst aangepast door sheila123 op ma 7 mei 2012 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  M@niek ma 7 mei 2012 - 6:52

We hebben een kast van ikea met van die bakken in een hoek staan. Daar past alles wel in, ook kun je er veel op zetten.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Teddyaapje ma 7 mei 2012 - 9:54

Wij hebben een kast laten maken onder de trap. Is echt ideaal! We halen er elke maand ander speelgoed uit wat in de mand naast zijn tafeltje gaat. Daar kan T. dan mee spelen.

Als de trapkast vol is ga ik spullen verkopen want dan wordt het gewoon echt te gek!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje ma 7 mei 2012 - 10:10

hahahaha heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar. Gelukkig hebben we een grote woonkamer en hebben we een mooie kast van ikea gekocht en daarin zit het grootste gedeelte van zijn speelgoed. Boven staat ook nog een lading.. Embarassed

Ach ja zolang hij er mee speelt vind ikhet niet zo erg. Ik probeer altijd wel wat af te wisselen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  SparklingEyes ma 7 mei 2012 - 18:55

Heel herkenbaar! Ik heb een aantal bakken beneden en op elke bak zitten plaatjes van wat er in moet (hoezo juf...??). Een bak voor de treinbaan, bak voor de auto's, ballen en losse dingen en een bak voor de duplo. Op de kamer van N. staat ook een bak met speelgoed. 1x in de maand zoek ik alles uit en zet ik de dozen in een andere volgorde, waardoor hij weer eerst met wat anders speelt.

Binnenkort ga ik er ook spullen uit halen, het wordt soms gewoon te veel. Over een tijdje wissel ik dan, net als al een paar keer genoemd is, spulletjes om.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 20:26

Wij hebben niet echt de ruimte voor een kast oid, dus hebben overal hoekjes met speelgoed. Ik hou me maar voor dat het tijdelijk is....Pfff waar laat ik het allemaal?? 394967

Zal in ieder geval blij zijn als de box binnenkort de kamer uit is, die heeft hier dan 5 jaar gestaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 20:33

We hebben onder in de boekenkast 5 houten dozen staan waar de duplo, treinbaan, knutselspul, verkleedkleren en puzzels liggen. Zie je dus helemaal niks van.
Dan hebben we nog een hoekje met tafel en 4 krukjes waar je ook speelgoed in kan stoppen, daar zitten de little people poppetjes in, blokken, smartmax en kookspullen. En hebben we nog een grote speelgoedkist waar de grote dingen in zitten.
Zo kan ik alles opruimen en ligt er geen los speelgoed overal en zoonlief kan zelf de spullen pakken.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- ma 7 mei 2012 - 20:40

Haha fijn dat het herkenbaar is :p!
Hier staat idd ook een box waardoor er niet zo heel veel practische ruimte overblijft.

Zo ziet het er bij ons uit, in opgeruimde fase:
Pfff waar laat ik het allemaal?? Img1493620367

Ik vind het vooral erg rommelig en niet gezellig ogen.
We hebben dus een trafast kast staan, maar ik vind die niet echt heel gezellig.
Maar door de doorzichtige bakken misschien ook weer rommelig.
Ook kan ik er naar mij idee te weinig in kwijt haha. Heb een grote la met duplo, blokken en poppenspullen.
Kleine la met spelletjes, boekjes, puzzels, snijfruit ed. En dan is het vol haha.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  SparklingEyes ma 7 mei 2012 - 20:55

Rommelig? Ik vind het er super netjes uit zien hoor!!!

Als je de bakken rustiger wilt hebben, kun je idd nog kiezen voor dichte bakken als in een andere kleur!

Maar ik vind het er super netjes uit zien hoor!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: